Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісло мішок з чохлом)
Очікувана вартість
314 067,00 UAH
UA-2025-03-19-004914-a ● 4d1ac6f3fec742a7a0dfaa25a7d47c89
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий позаміський заклад оздоровлення та відпочинку «Старт» |
Код ЄДРПОУ: | 33505921 |
Місцезнаходження: | 82630, Україна , Львівська обл., Сколівський район, село Коростів |
Контактна особа: |
Покитко Орест Ігорович 380971113383 orest1244@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 14:12 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 14:12 |
Очікувана вартість: | 314 067,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 140,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82630, Україна, Львівська область, Стрийський район, село Коростів, вул. Соломії Крушельницької,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2025
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
10 штука
Крісло-мішок з чохлом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82630, Україна, Львівська область, Стрийський район, село Коростів, вул. Соломії Крушельницької,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 11:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 11:35 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
25 березня 2025 11:33 |
Перелік змін.docx | |
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 2 до ТД. Технічні вимоги Крісла (1).docx | |
25 березня 2025 11:32 |
Додаток 4 до ТД. Документи переможця.docx | |
25 березня 2025 11:32 |
Додаток 1 до ТД. Перелік документів для Учасника (3).docx |
25 березня 2025 11:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2025 11:35 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
||||||
25 березня 2025 11:33 |
Перелік змін.docx
|
||||||
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||
25 березня 2025 11:33 |
Додаток 2 до ТД. Технічні вимоги Крісла (1).docx
|
||||||
25 березня 2025 11:32 |
Додаток 4 до ТД. Документи переможця.docx
|
||||||
25 березня 2025 11:32 |
Додаток 1 до ТД. Перелік документів для Учасника (3).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розміри
Дата подання: 20 березня 2025 09:20
Дата відповіді: 20 березня 2025 09:43
Добрий день
Чи можна вказати розмір стільця у форматі від максимальних і до мінімальних розмірів, і чи можна запропонувати аналогічні стільці і мішки які будуть мати не гірші характеристики?
Відповідь: Стілець каркас сталь, сидіння та спинка поліпропілен, колір чорний ,ширина 49 см, висота 83 см, глибина 54 см, щоб можна було зберігати стопкою, вага приблизно 5 кг, для ваги 110-120 кг
Крісло груша 10 шт в ярких кольорах, обов’язково подвійний чохол щоб зовнішній можна було при потребі попрати, зовнішній чохол - водостійка брезентова тканина на спеціальній еластичній основі, яка забезпечує стійкість до постійних згинів, навантажень на крісло , наповнювач - Гранули пінополістиролу розміри 1300*950*950
Крісло груша 10 шт в ярких кольорах, обов’язково подвійний чохол щоб зовнішній можна було при потребі попрати, зовнішній чохол - водостійка брезентова тканина на спеціальній еластичній основі, яка забезпечує стійкість до постійних згинів, навантажень на крісло , наповнювач - Гранули пінополістиролу розміри 1300*950*950
Розмір
Дата подання: 20 березня 2025 14:22
Дата відповіді: 22 березня 2025 07:26
Ви прописали чіткі умови під конкретне крісло це дескримінує інших виробників.
Відповідь: Доброго дня.
В зв'язку з уникненням непорозумінь в технічних умовах будуть внесені зміни щодо стільця і крісла-мішка з розбігом у розмірах
Дякую
В зв'язку з уникненням непорозумінь в технічних умовах будуть внесені зміни щодо стільця і крісла-мішка з розбігом у розмірах
Дякую
розміри стільця та крісла-мішка
Дата подання: 21 березня 2025 13:09
Дата відповіді: 22 березня 2025 07:27
Шановний замовник! Внесіть зміни в техумови і дайте розбіг у розмірах стільця та крісла-мішка. Ви заявляєте про еквівалент, проте розміри даєте якогось одного виробника, тим самим дискримінуєте інших постачальників меблів.
Відповідь: Доброго дня.
В зв'язку з уникненням непорозумінь в технічних умовах будуть внесені зміни щодо стільця і крісла-мішка з розбігом у розмірах
Дякую
В зв'язку з уникненням непорозумінь в технічних умовах будуть внесені зміни щодо стільця і крісла-мішка з розбігом у розмірах
Дякую
Щодо договору
Дата подання: 21 березня 2025 14:06
Дата відповіді: 24 березня 2025 08:12
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.2. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «У разі затримки поставки Товару, або поставки Товару не в повному обсязі Покупцем, Постачальник сплачує штраф у розмірі 0,1% від вартості непоставленого Товару за кожний день затримки, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вартості непоставленого Товару». Запропоновані зміни Обгурнтовані тим, що положення пункту 7.2. проекту Договору є такими, що беззаперечно порушують частину 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, пункт 7.2. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому в пункт 7.2. проекту Договору беззаперечно мають бути внесені відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку
Замовник має право визначати розмір штрафних санкцій самостійно. Вимоги прописані у пункті 7.2 Проєкту договору встановлені, щоб забезпечити своєчасне отримання Замовником необхідних товарів для функціонування закладу оздоровлення
Гарного дня
Замовник має право визначати розмір штрафних санкцій самостійно. Вимоги прописані у пункті 7.2 Проєкту договору встановлені, щоб забезпечити своєчасне отримання Замовником необхідних товарів для функціонування закладу оздоровлення
Гарного дня
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-19-004914-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Северіна Оксана Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2666619025
Дата подання: 11 квітня 2025 15:01
Дата подання: 11 квітня 2025 15:01
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).
Дитячий позаміський заклад оздоровлення та відпочинку «Старт» (код ЄДРПОУ 33505921) (далі – Замовник) від 19 березня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісло мішок з чохлом)» за ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Фактичні обставини
ФОП СЕВЕРІНА ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 31 березня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП Северіна Оксана Володимирівна (далі – Скаржник) 143 900,00
UAH з ПДВ 143 900,00
UAH з ПДВ
ФОП ХОМИЧ ЮРІЙ ІГОРОВИЧ 202 600,00
UAH з ПДВ 202 600,00
UAH з ПДВ
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА 296 900,00
UAH з ПДВ 290 999,00
UAH з ПДВ
… … …
Учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «143 900,00 грн. з пдв» під час аукціону для послуг за ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, чим зберігає більше 50% відсотків кошторису замовника.
07 квітня 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол № 10) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення відсутністю «належних гарантійних термінів», які наявні в тендерній пропозиції та відповідають вимогам тендерної документації, про що детально далі.
Також Замовник не надав вимогу про усунення невідповідностей в порядку 24 годин в період розгляду тендерної пропозиції Скаржника.
Скаржник, ФОП СЕВЕРІНА ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА, вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2025 16:43
рішення від 14.04.2025 №5846.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2025 16:43
інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2025 №6410.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2025 11:44
рішення від 22.04.2025 №6410.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2025 11:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Северіна Оксана Володимирівна |
143 900,00
UAH з ПДВ
|
143 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ХОМИЧ ЮРІЙ ІГОРОВИЧ |
202 600,00
UAH з ПДВ
|
202 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА |
296 900,00
UAH з ПДВ
|
290 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Бюро-Стиль" |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
291 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Северіна Оксана Володимирівна #2666619025 |
Відхилено |
143 900,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 20:11
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 квітня 2025 00:00
|
ФОП ХОМИЧ ЮРІЙ ІГОРОВИЧ #3142007376 |
Відхилено |
202 600,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 08:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 квітня 2025 00:00
|
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА #3320811220 |
Рішення скасоване |
290 999,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2025 09:06
|
|
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА #3320811220 |
Переможець |
290 999,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2025 16:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2025 09:24
|