Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до автомобілів
Очікувана вартість
80 800,00 UAH
UA-2025-03-19-004433-a ● 2a636559202d4ce6938c609716da1ed5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина А1604 |
Код ЄДРПОУ: | 08501380 |
Місцезнаходження: | 25024, Україна , Херсонська обл., село Чорнобаївка, військова частина А1604 |
Контактна особа: |
Істоміна Юлія Вадимівна +380661485967 y.istomina@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 12:43 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 12:43 |
Очікувана вартість: | 80 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
Запасні частини до автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25002, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, м. Кропивницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 квітня 2025
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 11:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 11:24 |
Додаток 1 Цінова пропозиція .docx | |
19 березня 2025 11:24 |
Додаток 4 Інформація про учасника.docx | |
19 березня 2025 11:24 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
19 березня 2025 11:24 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
19 березня 2025 11:24 |
Додаток 2 до тендерної документації Запасні частини.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-19-004433-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чайка Вікторія Василівна, Код ЄДРПОУ:2986902982
Дата подання: 02 квітня 2025 09:13
Скарга на відхилення пропозиції
Шановний замовнику,
На підставі аналізу наданого документу – Протоколу відхилення пропозиції учасника від 31 березня 2025 року – констатуємо, що рішення про відхилення пропозиції ФОП Чайка Вікторії Василівни було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Нижче наведено детальне обґрунтування цього висновку.
________________________________________
1. Відсутність належного обґрунтування відхилення
У протоколі зазначено, що пропозиція учасника була відхилена через «невідповідність технічним умовам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі». Однак конкретні невідповідності не вказані, що суперечить вимогам:
• Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає, що замовник зобов’язаний надати чітке та детальне обґрунтування відхилення пропозиції, включаючи посилання на конкретні пункти документації або технічні вимоги, які не були виконані.
• Принципу прозорості публічних закупівель, закріпленого у статті 5 того ж Закону, який вимагає від замовників дотримання об’єктивності та надання учасникам можливості захистити свої інтереси.
Загальне формулювання без конкретики є недостатньою для правомірного відхилення пропозиції. Це свідчить про формальний підхід і може розглядатися як порушення прав учасника.
2. Порушення процедури оприлюднення інформації
Згідно з протоколом, інформація про відхилення має бути оприлюднена в електронній системі закупівель протягом одного дня. Однак якість та повнота цієї інформації також мають значення. Якщо в електронній системі було опубліковано те саме неконкретне обґрунтування, це не виправдовує вимог законодавства.
Нормативна основа:
• Стаття 10 Закону «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб усі рішення замовника були документовані та доступні для ознайомлення, а їх обґрунтування – перевіреними та аргументованими.
________________________________________
Дії замовника є незаконними через формальне обґрунтування, що позбавляє учасника можливості усунути недоліки або оскаржити рішення. Виходячи з вищезазначеного, вимагаю відкликати поточний протокол та прийняти нове рішення з дотриманням вимог законодавства.
Розгорнути
Згорнути
На підставі аналізу наданого документу – Протоколу відхилення пропозиції учасника від 31 березня 2025 року – констатуємо, що рішення про відхилення пропозиції ФОП Чайка Вікторії Василівни було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Нижче наведено детальне обґрунтування цього висновку.
________________________________________
1. Відсутність належного обґрунтування відхилення
У протоколі зазначено, що пропозиція учасника була відхилена через «невідповідність технічним умовам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі». Однак конкретні невідповідності не вказані, що суперечить вимогам:
• Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає, що замовник зобов’язаний надати чітке та детальне обґрунтування відхилення пропозиції, включаючи посилання на конкретні пункти документації або технічні вимоги, які не були виконані.
• Принципу прозорості публічних закупівель, закріпленого у статті 5 того ж Закону, який вимагає від замовників дотримання об’єктивності та надання учасникам можливості захистити свої інтереси.
Загальне формулювання без конкретики є недостатньою для правомірного відхилення пропозиції. Це свідчить про формальний підхід і може розглядатися як порушення прав учасника.
2. Порушення процедури оприлюднення інформації
Згідно з протоколом, інформація про відхилення має бути оприлюднена в електронній системі закупівель протягом одного дня. Однак якість та повнота цієї інформації також мають значення. Якщо в електронній системі було опубліковано те саме неконкретне обґрунтування, це не виправдовує вимог законодавства.
Нормативна основа:
• Стаття 10 Закону «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб усі рішення замовника були документовані та доступні для ознайомлення, а їх обґрунтування – перевіреними та аргументованими.
________________________________________
Дії замовника є незаконними через формальне обґрунтування, що позбавляє учасника можливості усунути недоліки або оскаржити рішення. Виходячи з вищезазначеного, вимагаю відкликати поточний протокол та прийняти нове рішення з дотриманням вимог законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2025 12:10
Учасник не надав повного розкриття цінової пропозиції, що є порушенням вимог тендерної документації та не дозволяє здійснити конкретну оцінку вартості запропонованих товарів. Тендерний комітет ФОП Чайка Вікторія Василівна не виходив на зв'язок, коли треба було погодити цінову пропозицію, щоб влаштовувало кожну зі сторін. До того ж, було чітко заявлено замовником конкретні запасні частини з каталожними номерами та конкретною фірмою, ці умови не було виконано.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Чайка Вікторія Василівна #2986902982 |
Відхилено |
55 500,00
UAH
|
31 березня 2025 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2025 15:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАР ПАРТС" #45400359 |
Переможець |
78 900,00
UAH
|
31 березня 2025 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 10:11
|
Договір | укладений |
07 квітня 2025 10:09
|