Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папка для документів
Очікувана вартість
1 170,00 UAH
UA-2025-03-19-004119-a 843cb4038d8240febfa3317b0aac76be
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Дорошенко

+380932093684 a.demirska@cip.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний центр кіберзахисту Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
Код ЄДРПОУ: 36947982
Вебсайт: https://scpc.gov.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Аліна Дорошенко
+380932093684
a.demirska@cip.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 1 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Папка для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Постачальником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної, складеної Постачальником, шляхом оплати вартості фактично отриманого Замовником Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після її підписання Сторонами, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2025 11:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 11:13
ОГОЛОШЕННЯ_Папка для документів.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій