Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання продуктів харчування для вихованців закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади на 2025 рік (какао - порошок)
Очікувана вартість
72 427,00 UAH
UA-2025-03-19-003899-a 841489a855864a3e9e2468ad0f9d8897
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Білоцька

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Вебсайт: http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17
Місцезнаходження: 11501, Україна , Житомирська обл., Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г
Контактна особа: Євгенія Білоцька
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Поставка партіями на підставі заявки Замовника по закладам, перелік закладів в додатку до договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограм
Какао-порошок, 12%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11501, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Коростенський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату за отриманий товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

19 березня 2025 11:06
Шаблон договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру (какао масла) 12 відсоток

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" 33 000,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи
ПП "Продцентр-плюс" 70 020,00
UAH з ПДВ
70 020,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи

Публічні документи

19 березня 2025 11:27
Електронний підпис
19 березня 2025 11:27
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру (какао масла) 12 відсоток

Публічні документи

20 березня 2025 14:43
Електронний підпис
20 березня 2025 14:43
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру (какао масла) 12 відсоток

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
#45122822
Переможець 33 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2025 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2025 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
#45122822
33 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2025 14:54
Договір №29 від 25.03.2025р..pdf укладений
25 березня 2025 14:53