Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали для забезпечення потреб осіб з інвалідністю за кодом ДК 021:2015 (CPV) -33140000-3
Очікувана вартість
23 288,63 UAH
UA-2025-03-19-003710-a ● dcbd612e6c3b4734b9254536d51f6d54
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
19 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 2" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42204729 |
Вебсайт: | https://sc2.pmsd.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Привокзальна, буд. 3-А |
Контактна особа: |
Ганна Малушина +380542788014 tender_centr2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо) – замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Згідно статті 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» та пункту 18 Індивідуальної програми реабілітації інваліда, затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 №623, особа з інвалідністю бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах ІПР. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Для забезпечення потреб осіб з інвалідністю Замовнику необхідно:
1) Калоприймач Coloplast 10364 SenSura Click стомічний двокомпонентний, відкритий, непрозорий мішок, фланець 40 мм – 150 штук,
2) Мішок уростомний двокомпонентний відкритий Natura прозорий 45 мм з випускним краном типу Fold up Tap (401535) – 20 штук,
3) Пластина Coloplast 1771 Alterna стомічна для двокомпонентного калоприймача, фланець 40 мм, виріз 10-35 мм – 70 штук.
1.Постачальник гарантує якість Товару, що постачається. Товар, що постачається
повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України.
2.Товар повинен бути зареєстрованим в Україні в установленому порядку. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником.
3. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від
встановлених інструкцією термінів зберігання для кожної окремої позиції.
4. Пакування, у якому відвантажується товар, та умови транспортування товару повинні
відповідати характеру товару. Постачальник забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару та мати сертифікат на тару.
Розгорнути
Згорнути
Для забезпечення потреб осіб з інвалідністю Замовнику необхідно:
1) Калоприймач Coloplast 10364 SenSura Click стомічний двокомпонентний, відкритий, непрозорий мішок, фланець 40 мм – 150 штук,
2) Мішок уростомний двокомпонентний відкритий Natura прозорий 45 мм з випускним краном типу Fold up Tap (401535) – 20 штук,
3) Пластина Coloplast 1771 Alterna стомічна для двокомпонентного калоприймача, фланець 40 мм, виріз 10-35 мм – 70 штук.
1.Постачальник гарантує якість Товару, що постачається. Товар, що постачається
повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України.
2.Товар повинен бути зареєстрованим в Україні в установленому порядку. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником.
3. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від
встановлених інструкцією термінів зберігання для кожної окремої позиції.
4. Пакування, у якому відвантажується товар, та умови транспортування товару повинні
відповідати характеру товару. Постачальник забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару та мати сертифікат на тару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Калоприймач, Двокомпонентний, Відкритий (з дренуючим отвором), без оглядового вікна, діаметр фланця :31-40 мм, з фільтром, непрозорий мішок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, м.Суми, Привокзальна, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штука
Калоприймач, Двокомпонентний, Уростомний (з дренуючим отвором), без оглядового вікна, під діаметр фланця :41-50 мм, без фільтру, прозорий мішок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, м.Суми, Привокзальна, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
70 штука
Калоприймачі: Тип: Двокомпонентний, Тип пластини: Рівна, Діаметр фланця: 40 мм, Діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній): 10 мм, Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній): 35 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, м.Суми, Привокзальна, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
19 березня 2025 11:01 |
Проєкт договору щодо закупівлі по ЗПП Медичні матеріали для забезпечення потреб осіб з інвалідністю 3 позиції.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Прозорість мішка | Ні | |
Фільтр | Так | |
Оглядове вікно | Ні | |
Вид мішка |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Діаметр фланця | від 31 до 40 | міліметр |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Прозорість мішка | Так | |
Фільтр | Ні | |
Оглядове вікно | Ні | |
Вид мішка |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Діаметр фланця | від 41 до 50 | міліметр |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип пластини |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній) | від 35 до 35 | міліметр |
Діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній) | від 10 до 10 | міліметр |
Діаметр фланця | від 40 до 40 | міліметр |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА" |
22 710,00
UAH з ПДВ
|
22 710,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА" #3557505763 |
Переможець |
22 710,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2025 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2025 11:38
|
Договір ФОП Арістова А.Ю. №45 від 25.03.2025 Медичні матеірали для осіб з інвалідністю 3 позиції.pdf | укладений |
25 березня 2025 11:36
|