Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУШАВТОДОР" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34519595 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Калуш, ВУЛИЦЯ ДОЛИНСЬКА, будинок 44 А |
Контактна особа: |
Іванна Романів +380955748482 ivanna-rib2007@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 10:51 |
8.Тендерна документацiя.doc | |
19 березня 2025 10:51 |
Додаток 4 Проєкт договору бітумна емульсія.docx | |
19 березня 2025 10:51 |
додаток 2 технічна специфікація бітумна емульсія.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-07-000003 ● 96428d6d5d594b0a9a1c513d438915bb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2025 №29-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.04.2025 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-03-19-003406-a 19.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-09 11:24:59
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бітумна емульсія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-003406-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати документальне підтвердження)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-14 11:07:24
відповідь Замовника
Враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, КП «Калушавтодор» надає наступні пояснення:
По першому питанню - КП «Калушавтодор» щорічно проводить ямковий ремонт доріг для чого, використовується бітумна емульсія ЕКШ-60, згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється відповідно до службової записки головного інженера Віктора МАСЛЯКА від 19 березня 2025 року та враховуючи ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови.
По другому питанню - Закупівля 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бітумна емульсія) була здійснена відповідно до річного плану № 8 на 2025 рік, ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ про затвердження річного плану № 25/06-03 від 19.03.2024 року та на підставі кошторису на 2025 рік. Формувалась очікувана вартість закупівлі виходячи з
• аналізу останніх закупівель бітумної емульсії здійснених нашим підприємством у 2024 році (за номером ID: UA-2024-08-29-000819-a та номером ID: UA-2024-06-05-003125-a);
• згідно проведеного моніторингу цін на аналогічні закупівлі в системі Prozorro (за номерами ID: UA-2025-03-18-014132-a, UA-2025-03-18-013590-a, UA-2025-03-13-007166-a);
• взявши до уваги комерційні пропозиції:
1. прайс-лист № 2 від 05.03.2025 року Приватного малого Підприємства «Юстас»;
2. комерційна пропозиція № 107 від 06.03.2025 року ТОВ «ІЗОФАСТ»;
3. комерційна пропозиція № 01/05-03/25 від 05.03.2025 року ТОВ «ВІТ-УКРАЇНА»;
4. комерційна пропозиція № 99 від 04.03.2025 року ТОВ «ВП «СФЕРАІЗОЛ»
та відповідно було обрано середньо-оптимальну ціну.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-18 12:21:02
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бітумна емульсія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-003406-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник вказав, що учасник у складі тендерної попозиції повинен надати, зокрема: «Лист-гарантію в довільній формі. Учасник гарантує, що ціна, запропонована ним в пропозиції, враховує всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, доставки, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЮСТАС" те, що ним надано гарантійний лист від 24 березня №16, в якому відсутня інформація, що ціна, запропонована ним в пропозиції, враховує всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, доставки, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-23 17:26:00
Відповідь
По питанню «Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЮСТАС" те, що ним надано гарантійний лист від 24 березня № 16, в якому відсутня інформація, що ціна, запропонована ним в пропозиції, враховує всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, доставки, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо?» повідомляю наступне:
Враховуючи, що Тендерною документацією по процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю «Бітумної емульсії», за кодом ДК 021:2015 (44110000-4) Конструкційні матеріали, затвердженої протоколом Уповноваженої особи від 19.03.2025р. № 26/06-03 Замовником не було встановлено чіткої форми для гарантійного листа, натомість Замовником передбачено надання Учасником гарантійного листа саме довільної форми, тому Учасник мав можливість викласти інформацію в гарантійному листі на власний розсуд.
В гарантійному листі Учасника від 24.03.2025р. № 16 міститься інформація, щодо формування ціни на товар, а також щодо врахування ним податків та зборів при складанні цінової пропозиції. Також при розгляді тендерної пропозиції Учасника Замовником враховано, що Учасник надав погоджений та підписаний проект договору, пунктом 3.2. якого передбачено наступне: «Ціна Товару визначається з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Продавцем, а також понесених Продавцем витрат на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором» та погоджену, підписану технічну специфікацію (додаток 2) від 24.03.25р. № 15, де пунктом 2 та підпунктом 3.1. передбачено наступне: «2. Ціна на товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, та усі інші витрати на доставку товару. Не врахована Учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення відвантажування Замовнику товару, що є предметом закупівлі, не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції, визначеній Учасником за результатами електронного аукціону.
3.1. Доставка товару здійснюється Постачальником за власний рахунок Замовнику партіями на склад, який знаходиться на вулиці Долинська 44 А, місто Калуш, Івано-Франківська область, 77300, Україна.»
Враховуючи наведене вище, завіривши підписом проект договору та технічну специфікацію Учасник погодив інформацію, яка містить у гарантійному листі.
Щодо врахування ціни на витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій, то Учасником в складі пропозиції надано лист від 24.03.2025 р. за вих. № 22 щодо ліцензування господарської діяльності.
Отож, вся інформація, яка вимагалась Замовником в гарантійному листі була надана Учасником, зокрема і в інших документах Тендерної пропозиції в повному обсязі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮСТАС" |
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮСТАС" #21146558 |
Переможець |
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 12:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2025 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 10:58
|
66.Договір.pdf | укладений |
07 квітня 2025 10:57
|