Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс обладнання на базі газового хроматографа для аналізу природного газу
Очікувана вартість
2 965 205,00 UAH
UA-2025-03-19-003087-a d86676e8175d493fb737e2305f071063
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Крикун

+380631986928 a.krykun@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
Код ЄДРПОУ: 45385755
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Фастівський р-н, місто Боярка, вул. Шевченка Т., будинок 178
Контактна особа: Алла Крикун
+380631986928
a.krykun@grmu.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2025 10:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2025 10:43
Початок аукціону: 03 квітня 2025 13:45
Початок аукціону: 03 квітня 2025 13:45
Очікувана вартість: 2 965 205,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 827,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Хроматограф газовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар за цим Договором здійснюється Покупцем у розмірі 100% вартості Товару наступним чином: передоплата сплачується у розмірі 50% від вартості Товару впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту виставлення рахунку, решта 50% сплачується протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати здійснення Постачальником запуску Товару в експлуатацію, на підставі акту введення Товару в експлуатацію, підписаного Сторонами Договору Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару Оплата за поставлений Товар за цим Договором здійснюється Покупцем у розмірі 100% вартості Товару наступним чином: передоплата сплачується у розмірі 50% від вартості Товару впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту виставлення рахунку, решта 50% сплачується протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати здійснення Постачальником запуску Товару в експлуатацію, на підставі акту введення Товару в експлуатацію, підписаного Сторонами Договору Пiсляоплата 30 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2025 09:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 10:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2025 09:47
Перелік змін хроматографічний.docx
25 березня 2025 09:47
Додаток 3 - Технічна специфікація зі змінами.docx
19 березня 2025 10:42
Додаток 8 - Опитувальник (фіз).xlsx
19 березня 2025 10:42
Додаток 7 - Опитувальник (юр) (3).xlsx
19 березня 2025 10:42
Документація спрощеної закупівлі.docx
19 березня 2025 10:42
Додаток 4 - ПРОЕКТ договору.docx
19 березня 2025 10:42
Додаток 3- Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Склад комплекту
Дата подання: 24 березня 2025 15:30
Дата відповіді: 25 березня 2025 08:44
Доброго дня. Розділ 3 Технічного завдання «Склад комплекту» містить вимоги щодо якісного складу комплекту поставки, згідно форми технічного завдання – стовпець «Значення» має містити вимоги замовника щодо пропозиції учасника, проте розділ 3 не містить жодної інформації щодо кількісних вимог до складу поставки в полі «Значення», чим дозволяє потенційному учаснику пропонувати обладнання будь-якого кількісного складу комплекту, для унеможливлення нерівноцінної конкуренції - прохання внести відповідні зміни до технічного завдання та встановити кількісні вимоги до комплекту поставки, а саме в стовпці «Значення» форми технічного завдання вказати необхідні кількості відповідних складових поставки комплекту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 2 493 000,00
UAH з ПДВ
2 493 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕАЛАБ" 2 868 000,00
UAH з ПДВ
2 868 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2025 14:47
Електронний підпис
01 квітня 2025 14:47
Електронний підпис
01 квітня 2025 14:45
1.Пропозиція.pdf
01 квітня 2025 14:45
13.Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2025 14:45
4.Копія Протоколу № 50.pdf
01 квітня 2025 14:45
10.Лист відгук.pdf
01 квітня 2025 14:45
17.Опитувальник.pdf
01 квітня 2025 14:45
15.Витяг МВС.pdf
01 квітня 2025 14:45
19.Опитувальник.pdf
01 квітня 2025 14:45
27.Копія Витягу ЄДР 1.04..pdf
01 квітня 2025 14:45
МВС 31.03.2025.rar
01 квітня 2025 14:45
24.Копія ПДВ Свідоцтво.pdf
01 квітня 2025 14:45
25.Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2025 14:45
29.Проект договору.pdf
01 квітня 2025 14:45
11.Довідка.pdf
01 квітня 2025 14:45
12.Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2025 14:45
16.7.2.Копія сертифікату.pdf
01 квітня 2025 14:45
16.3.Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2025 14:45
16.6.Копія атестату.pdf
01 квітня 2025 14:45
16.2.Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2025 14:45
16.7.1.Копія сертифікату.pdf
01 квітня 2025 14:45
16.5.Копія інструкції.pdf
01 квітня 2025 14:45
16.1.Технічні вимоги.pdf
01 квітня 2025 14:45
16.4.Копія паспорту.pdf

Публічні документи

16 квітня 2025 16:36
Електронний підпис
16 квітня 2025 15:46
03-Витяг з ЄДР 09 10 2024.pdf
11 квітня 2025 14:50
Електронний підпис
01 квітня 2025 17:46
Електронний підпис
01 квітня 2025 17:46
Електронний підпис
01 квітня 2025 17:45
11- Довідка Додаток 6.pdf
01 квітня 2025 17:45
01-3- Статут Ідеалаб.pdf.p7s
01 квітня 2025 17:45
11- Довідка Додаток 6.pdf.p7s
01 квітня 2025 17:45
07- Витяг 11березня2025.pdf
01 квітня 2025 17:45
01-3- Статут Ідеалаб.pdf
01 квітня 2025 17:45
Лист щодо Report 10.11.pdf
01 квітня 2025 17:45
Атестат про ПЗ.PDF.p7s
01 квітня 2025 17:45
Атестат про ПЗ.PDF
01 квітня 2025 17:45
Лист щодо Report 10.11.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ТОВ "ІДЕАЛАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Відхилено 2 493 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2025 15:09
ТОВ "ІДЕАЛАБ"
#42649772
Переможець 2 868 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 12:14

Документи

08 квітня 2025 15:09
Електронний підпис
08 квітня 2025 15:08
Проткол 74 від 08.04.2025.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду Пропозиції учасника закупівлі Комплекс обладнання на базі газового хроматографа для аналізу природного газу кодом ДК ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори UA-2025-03-19-003087-a, ТОВ "ІДЕАЛАБ" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у пропозиції: 1. Відповідно п. 2 Зміст пропозиції учасника Розділ 3. Підготовка пропозицій Учасник повинен надати: - опитувальник Контрагента - юридичної особи згідно Додатку 7 (розміщеного в електронній системі закупівель в окремому файлі в форматі Excel), що містить підпис та печатку Учасника. Документ повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі. 2. Відповідно до РОЗДІЛУ 3. ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА Додатку 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, Учасник повинен надати: Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 7 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка пропозицій та визначення переможця» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації». Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, виявлені замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

14 квітня 2025 16:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕАЛАБ"
#42649772
2 868 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2025 16:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2025 11:36
Договір №КОФ.1.4.7-Р-НД-569.25 від 24.04.25 ІДЕАЛАБ (хроматограф).pdf укладений
25 квітня 2025 11:34