Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328
Очікувана вартість
677 105,10 UAH
UA-2025-03-19-002777-a 102f1172c4be4a94a0d804dfb99917b6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Марчук

+380958178449 a4440@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4440
Код ЄДРПОУ: 26629646
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, -
Контактна особа: Сергій Марчук
+380958178449
a4440@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2025 09:00
Очікувана вартість: 677 105,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 385,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 послуга
Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2025 10:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 10:31
Оголошення закупівлі ремонт автобуса.doc
19 березня 2025 10:31
Додаток №2 Проєкт договору.docx
19 березня 2025 10:31
Додаток №1 Технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2025 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУРАТОР.ЮА" 668 404,80
UAH з ПДВ
668 404,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2025 11:19
Електронний підпис
03 квітня 2025 11:18
Довідка.zip
03 квітня 2025 11:18
Довідка (1).zip
02 квітня 2025 14:21
Електронний підпис
02 квітня 2025 14:20
Витяг основні засоби.pdf
02 квітня 2025 10:37
Електронний підпис
02 квітня 2025 10:36
листи-згоди.pdf
27 березня 2025 07:13
Електронний підпис
27 березня 2025 07:13
Електронний підпис
27 березня 2025 07:12
31. Сертифікат 45001.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
23. Фін. звіт Куратор 2024.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
7. Цінова пропозиція.docx.p7s
27 березня 2025 07:12
20.3. Дипломи.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
24. Технічні вимоги.docx.p7s
27 березня 2025 07:12
25. Акт огляду.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
34. оплата автодата.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
32. Iso9001_КураторЮА.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
4. Витяг ПДВ.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
20.4 Трудові книжки.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
15. Генератор.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
5. Витяг з ЄДРПОУ 31.01.25.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
20.1. Штатний розклад.pdf.p7s
27 березня 2025 07:12
29. Сертифікат 14001.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУРАТОР.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
#43438815
Переможець 668 404,80
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 16:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 15:02

Вимога про усунення невідповідностей

Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КУРАТОР.ЮА» 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КУРАТОР.ЮА» невідповідностей Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до ч.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно ч.8 ст.14 Закону, у разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону (у разі його проведення). За результатами проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-002777-a) єдиною та найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель автоматично визначено пропозицію учасника ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) на суму 668 404,80 грн. (шістсот шістдесят вісім тисяч чотириста чотири грн. 80 коп.). У ході розгляду пропозиції єдиного учасника закупівлі було виявлено ряд невідповідностей, зазначених в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, а саме: 1) Відповідно до пункту 12.6 Оголошення, учасники у складі пропозиції повинні були надати листи-згоди на обробку персональних даних, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», на всіх осіб, чиї персональні дані містяться у складі пропозиції учасника У складі пропозиції ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) подано лише лист-згоду на керівника товариства. Потрібно надати у складі пропозиції листи-згоди на всіх осіб, чиї персональні дані зазначені у документах пропозиції. 2) Згідно довідки №03.12 від 12.03.2025, наданої у складі пропозиції ТОВ "КУРАТОР.ЮА", електромеханік Дем’яник Сергій Вікторович має рівень освіти/кваліфікацію середньо-спеціальну. Проте, відповідно до копії диплома Дем’яника Сергія Вікторовича, який міститься серед документів пропозиції, він має рівень освіти/кваліфікації магістр. Потрібно виправити невідповідність, зазначену у довідці. 3) Стаж роботи на посаді працівників учасника, зазначений у довідці №03.12 від 12.03.2025, що міститься у складі пропозиції ТОВ "КУРАТОР.ЮА", не відповідає стажу, що зазначений у копіях трудових книжок працівників учасника, які ТОВ "КУРАТОР.ЮА" надало у складі пропозиції. Потрібно виправити недоліки у довідці №03.12 від 12.03.2025 та привести у відповідність до реально стажу працівників. Завантажити нову довідку з правильною інформацією. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 2 частини 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від “11” листопада 2022 року №1275 (далі – Особливості), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. На виконання зазначеної вище норми Особливостей, Замовник повинен оприлюднити повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) у його складі його пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) невідповідностей в інформації та/або документах. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) у строк, який не може перевищувати 24 години з моменту розміщення Замовником такого повідомлення в електронній системі закупівель.

Документи

02 квітня 2025 16:13
Електронний підпис
02 квітня 2025 15:18
Протокол_автобус.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2025 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
#43438815
668 404,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2025 16:13
Електронний підпис
02 квітня 2025 15:18
Протокол_автобус.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2025 10:27
Додаткова угода №1 від 24.04.2025 до Договору №92 від 07.04.2025 Тов Куратор.Юа.pdf зміни до договору
25 квітня 2025 10:26
Електронний підпис укладений
07 квітня 2025 12:28
№92 від 07.04.25 ТОВ Куратор.Юа.pdf укладений
07 квітня 2025 12:23
№92 від 07.04.25 ТОВ Куратор.Юа Додаток №1.pdf укладений
07 квітня 2025 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з об'єктивними обставинами, керуючись абзацом 2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" внести зміни в істостні умови договору, а саме продовжити строк надання послуг до 25 травня 2025 року.
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML