Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування );
Код ДК 021:2015 45210000-2 — Будівництво будівель
Очікувана вартість
130 510 313,00 UAH
UA-2025-03-19-002349-a ● 3ce585b7e4574ee99326f5d6fdd13a01
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43906316 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського М., буд. 39 |
Контактна особа: |
Катерина Крук +380633765838 ukb@mistoboyarka.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:28 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:28 |
Очікувана вартість: | 130 510 313,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 652 551,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відповідності технічному завданню
Дата подання: 20 березня 2025 11:16
Дата відповіді: 21 березня 2025 11:07
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 до тендерної документації Вами зазначено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова).
В той же час у складі тендерної документації Вами надано підсумкові відомості ресурсів, що містять кількість машино-годин експлуатації машин та механізмів.
У Настанові зазначено, що :
«5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.»
Виходячи з вищезазначеного, Настановою передбачена можливість заміни машин та механізмів.
Однак у тендерній документації зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Виникає питання, чи буде заміна машин та механізмів (та відповідно зміна кількості машино-годин) вважатися порушенням вимог тендерної документації та чи призведе це до відхилення тендерної пропозиції?
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до витрат будівельних машин та механізмів (визначено в машино-годинах) . Оскільки даний документ відноситься до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, тобто до кошторисного документу, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги (п. 1.2 Настанови), він містить зведені відомості про матеріально-технічні ресурси - сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів) та технічних ресурсів (будівельних машин та механізмів), які необхідні для виконання будівельних робіт (п. 1.2 Настанови), зміна кількості машино-годин не буде відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
уточнення підстави для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата подання: 25 березня 2025 22:21
Дата відповіді: 27 березня 2025 09:02
В 2024 замовником були оплачені Роботи з коригування проектної документації та проходження експертизи по об’єкту "Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 "(коригування); 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 на суму 850 000,00 грн. ФОП БУРДЕНЮКу ІГОРю БОГДАНОВИЧу, (3204322998), закупівля без використання електронної системи за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-19-000597-a. Наявна експертиза: EX01:9698-5770-6347-8747
В 2025 році з тим же суб’єктом підприємницької діяльності укладено договір на суму 1 431 076,00 грн. на роботи з розробки проєктної документації стадія Р (робоча документація) по об'єкту «Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23»(коригування); 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015. (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-10-002384-a). Тобто, ймовірно, це повторне коригування в цінах 2025 року і наявна експертиза має бути в оновленій редакції міститись на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. А отже виникає питання, очікувану вартість оголошеного предмета закупівлі визначено з урахуванням вже повторної експертизи в цінах 2025 року? Є новий експертний звіт чи редакція до наявної експертизи EX01:9698-5770-6347-8747 за розробленою проєктної документацією стадії Р (робочої документації) в цінах 2025 року? Чи очікувана вартість визначена лише на підставі робочої документації? Або чи є чинною наявна експертиза EX01:9698-5770-6347-8747, пройдена замовником в 2024 році та очікувана вартість визначена відповідно до неї? Дякую за відповідь заздалегідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Очікувана вартість оголошеного предмета закупівлі визначена з урахуванням наявної експертизи EX01:9698-5770-6347-8747 проєктної документації "Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 "(коригування), роботи з коригування якої проводилися у 2024 році.
На суму 1 431 076,00 грн. у 2025 році замовником укладено договір на розробку проєктної документації стадія Р (робоча документація) по об'єкту «Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23»(коригування). Згідно чинного законодавства проходження експертизи проєктної документації стадії Р (робоча документація) не вимагається.
На суму 1 431 076,00 грн. у 2025 році замовником укладено договір на розробку проєктної документації стадія Р (робоча документація) по об'єкту «Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23»(коригування). Згідно чинного законодавства проходження експертизи проєктної документації стадії Р (робоча документація) не вимагається.
стосовно акту огляду
Дата подання: 04 квітня 2025 22:18
Дата відповіді: 07 квітня 2025 13:09
Добрий вечір. Умовами додатку 4 до тендерної документації встановлено, що Учасники до кінцевого строку подання пропозицій повинні здійснити огляд об’єкту та ознайомитись з проектною документацією, та надати цей акт огляду за підписом представника замовника. Чи не вважаєте и цю умову дискримінаційною та такою, що має бути виключеною з умов тендерної документації, зважаючи як на численну практику АМКУ з цього питання, так і враховуючи принципи публічних закупівель, визначені ЗУ «Про публічні закупівлі»? Є численні рішення АМКУ про те, що це дискримінація: рішення №5448 -р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-002148-a; рішення № 5470 -р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-001292-a; рішення № 5489-р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-010753-a, рішення №5491-р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-009843-a; рішення №3640 -р/пк-пз від 23.03.2023 закупівля UA-2023-03-10-010212-a; рішення № 22302-р/пк-пз від 30.09.2021 закупівля UA-2021-09-09-003358-b; рішення № 8533-р/пк-пз від 14.05.2024 закупівля UA-2024-04-30-004589-a та безліч інших. Всі необхідні дані вказані у технічному завданні, дані про проектну документацію є в реєстрі будівельної діяльності. Кому щось не ясно, той може звертатись до замовника через електронну систему закупівель, без особистого контакту. Якщо Ви вважаєте, що маєте рацію, то не встановлюйте обов’язку у відвідуванні, надайте просто таке право, можливість учасникам. Просимо врахувати позицію АМКУ з цього питання та віддати їй належну оцінку. Крім того, моніторинг ДАСУ теж неодноразово визнавав цю умову такою, що не відповідає чинному законодавству, в разі його проведення, існує ймовірність того, що закупівля буде відмінена або на уповноважену особу буде складено протокол про адміністративне правопорушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни.
некоректна назва Закону
Дата подання: 04 квітня 2025 22:27
Дата відповіді: 07 квітня 2025 10:52
Закону України «Про електронні довірчі послуги», який неодноразово згадується по тексту тендерної документації, не існує. Назва Закону в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022 звучить як Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Внесіть, будь ласка, зміни, з метою приведення тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-19-002349-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37563856
Дата подання: 02 травня 2025 15:44
Дата подання: 02 травня 2025 15:44
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного відхилення учасника процедури закупівлі ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»
Скаржник не погоджується з відхиленням пропозиції Скаржника
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 06 травня 2025 18:33
рішення від 06.05.2025 № 7190.pdf
Дата публікації: 06 травня 2025 18:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2025 № 7758.pdf
Дата публікації: 15 травня 2025 13:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
122 900 002,00
UAH з ПДВ
|
105 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
121 376 179,33
UAH з ПДВ
|
117 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД" |
130 500 000,00
UAH з ПДВ
|
130 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Відхилено |
105 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2025 09:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2025 14:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Відхилено |
117 999 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2025 15:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД" #43638431 |
Очікує рішення |
130 500 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2025 15:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2025 15:38
|