Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів
Очікувана вартість
152 438,40 UAH
UA-2025-03-19-001995-a c48812f8eb724e07a41c05426dcf7317
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берестецька Наталя

380631549700 nataliegorova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Мрія»
Код ЄДРПОУ: 22440082
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. 3 Слобідська, 55
Контактна особа: Берестецька Наталя
380631549700
nataliegorova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 152 438,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 762,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з поточного ремонту ліфту OTIS зав. №D2NA2104
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Послуг здійснюється Замовником протягом 5 (пяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акта виконаних послуг, за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 10:09

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

14 квітня 2025 11:58
Тендерна документація нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 2 нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 6 нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 5 нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 1 нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
оголошення ліфт нова редакція.docx
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 4 нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 3 нова редакція.doc
19 березня 2025 10:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 10:18
ТД ліфти.doc
19 березня 2025 10:08
оголошення.docx
19 березня 2025 10:08
Проект договору ліфт.docx
14 квітня 2025 11:58
Тендерна документація нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 2 нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 6 нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 5 нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 1 нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
оголошення ліфт нова редакція.docx
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 4 нова редакція.doc
14 квітня 2025 11:58
ТД додаток № 3 нова редакція.doc
19 березня 2025 10:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 10:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 10:18
ТД ліфти.doc
19 березня 2025 10:08
ТД ліфти.doc
19 березня 2025 10:08
оголошення.docx
19 березня 2025 10:08
Проект договору ліфт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики, та предмет Закупівлі
Дата подання: 20 березня 2025 10:30
Дата відповіді: 24 березня 2025 16:30
Шановний Замовнику. В пункті 3.5. Розділу 3 тендерної докуентації прописано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи ,які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним , якісним кількісним вимогам до предмету закупівлі установленим замовником. Та в складі тендерної пропозиції немає вимог до технічних характеристик. А також є невідповідність в назві, на сайті вказано що Послуга з поточного ремонту ліфту OTIS зав. №D2NA2104, в самій же тендерні документації і в проекті договору прописано послуги з технічного обслуговування Просимо додати технічні характеристики , щодо предмета закупівлі, та роз’яснити , що саме є предметом даної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля планується до скасування у звязку з неможливістю усунення зазначених у зверненні недоліків в установлений законодавством термін. Нова закупівля буде опублікована з урахуванням зазначених вимог
Закупівля не має конкретного предмету закупівлі та технічного завдання
Дата подання: 21 березня 2025 13:36
Дата відповіді: 24 березня 2025 16:29
В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-03-19-001995-a, розміщеному за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-19-001995-a, зазначено: Назва предмета закупівлі Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Послуга з поточного ремонту ліфту OTIS зав. №D2NA2104. В оголошенні про проведення відкритих торгів, розміщеному замовником в складі тендерної документації, зазначено: 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): поточний ремонт ліфту OTIS зав. №D2NA2104 ДК 021:2015 – 50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Послуги з технічного обслуговування і ремонта ліфту рег. №12782 Відповідно до пп. 1.4.1 тендерної документації: назва предмета закупівлі Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів (ДК 021:2015 – 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів) В додатку 1 до тендерної документації зазначено в одному місці "...на закупівлю за предметом: Послуги з технічного обслуговування і ремонту ліфтів (Код за ЄЗС : ДК 021:2015 – 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)", в таблиці ж зазначено: Послуги з технічного обслуговування і ремонта ліфта рег. №12782 Шановний замовнику, приведіть предмет закупівлі у відповідність та однозначне його тлумачення. Щодо Додатку 3 до тендерної документації... Просимо надати перелік дій, які має здійснити учасник з ліфтом, на який оголошено дану закупівлю: які роботи необхідно провести, які деталі використовувати, в чому полягає технічне обслуговування тощо......... Оскільки......... Якщо це ремонт ліфта, тоді це одна послуга. Якщо це технічного обслуговування ліфта - тоді це може бути одна послуга, але яка надається щомісячно протягом певного періоду часу (наприклад, з квітня по грудень 2025 року). Від цього всього залежить розрахунок вартості надаваних послуг. Учасник має розуміти чіткий об'єм робіт! Замовник, відповідно, зобов'язаний надати детальну інформацію по закуповуваній послузі. Це може бути або відповідний перелік, або відомість ресурсів в прядку п.5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, або проектна документація тощо...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля планується до скасування у звязку з неможливістю усунення зазначених у зверненні недоліків в установлений законодавством термін. Нова закупівля буде опублікована з урахуванням зазначених вимог
Попередній огляд Учасником ліфтового обладнання
Дата подання: 21 березня 2025 13:44
Дата відповіді: 24 березня 2025 16:29
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам НЕОБХІДНО в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єктів, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника. (Довідка про попередній огляд Учасником ліфтового обладнання на об'єкті Замовника.). Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон № 922-VIII) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону № 922-VIII передбачено, що замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. При цьому, забороняється зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII). Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація НЕ повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, однак лише у тому випадку, якщо вимоги щодо наявності такої інформації прямо передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку. Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Зазначена вище вимога тендерної документації щодо відвідування потенційними учасниками процедури закупівлі об’єкту Замовника з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, для надання послуг, що запитуються предметом даної закупівлі, та надання в складі тендерної пропозиції Довідки за Зразком 1, завіреної у тому числі представником Замовника, ДИСКРИМІНУЄ учасників процедури закупівлі, порушує їх права на конфіденційність інформації до моменту розкриття тендерних пропозицій в порядку, передбаченому Законом № 922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), обмежує їх право на участь у даній процедурі закупівлі. Відповідна вимога несе у собі КОРУПЦІЙНІ РИЗИКИ, адже для участі у закупівлі потенційним учасникам необхідно відвідати об’єкт Замовника. Встановлені вище вимоги тендерної документації є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, встановлення Замовником зазначеної вище дискримінаційної вимоги є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може маніпулювати ситуацією та не надати можливості відвідати об’єкт Замовника, що в подальшому може стати з не залежних від суб'єкта господарювання підстав причиною відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників. Наразі існує усталена практика з розгляду скарг такого або подібного характеру Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які 100% розглядаються на користь скаржників, тобто на користь потенційних учасників процедури закупівлі (наприклад, Рішення № 13433-р/пк-пз від 07.08.2024 р., Рішення № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020 р., Рішення № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., Рішення № 4448-р/пк-пз від 05.05.2022 р., Рішення № 5702 від 06.09.2022 р. та ще багато інших...). Отже, просимо не порушувати вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель та видалити дискримінаційну вимогу, передбачену Додатком 3 до тендерної документації, у повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля планується до скасування у звязку з неможливістю усунення зазначених у зверненні недоліків в установлений законодавством термін. Нова закупівля буде опублікована з урахуванням зазначених вимог
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-19-001995-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЄВРО ЛІФТ", Код ЄДРПОУ:38622440
Дата подання: 23 березня 2025 18:49
Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2025 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: ДРУЦКРДІ "Мрія" згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України №5319-р/пк-пз від 04.04.2025р. внесла зміни до тендерної документації публічної закупівлі за номером UA-2025-03-19-001995-а відповідно до скарги UA-2025-03-19-001995-а.а1 Нова редакція оголошення, тендерної документації та додатків до неї опубліковані 14.04.2025р. на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-001995-а
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2025 12:15

Документи подані скаржником

23 березня 2025 18:08
Електронний підпис

Документи подані замовником

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій