Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Цикалевич Микола Миколайович +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:41 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:41 |
Очікувана вартість: | 15 629 277,35 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 146,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 78 146,39 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерна пропозиція Учасника відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей, у випадку якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78146.39 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 18:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 18:01 |
Додаток № 3 до Договору - Протокол погодження договірної ціни на весь період буд-ва.xlsx | |
18 березня 2025 18:01 |
Додаток № 3-25 до Договору - Протокол погодження договірної ціни на 2025 рік.xlsx | |
18 березня 2025 18:01 |
U_2_КД_ВОБ (1).rtf | |
18 березня 2025 18:01 |
Додаток № 4 Проект договору Центральна, 321.docx | |
18 березня 2025 18:01 |
Додаток № 8 Перелік документів, які подаються Переможцем.docx | |
18 березня 2025 18:01 |
ТД_Кап.рем_адмін_будівлі_Центральна_321.docx | |
18 березня 2025 18:01 |
Додаток 4 інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf | |
18 березня 2025 18:01 |
Додаток № 1 до Договору - Договірна ціна.doc | |
18 березня 2025 18:01 |
Додаток № 2 до Договору -Календарний графік виконання робіт.xlsx | |
18 березня 2025 18:01 |
U_2_КД_ВРЗКР.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-10-000004 ● cc23680094c947bdbfddfa06d554d995
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2025 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-03-18-014018-a 18.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-14 13:51:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із
капітального адміністративної будівлі «Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості» по вул. Центральна, 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-18-014018-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
3. Інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-17 16:43:26
Відповідь Замовника на запит
1. Надаємо позитивний експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок.
2.Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області є одержувачем бюджетних коштів, уповноваженим головним розпорядником бюджетних коштів — Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України на реалізацію заходів, що відповідають завданням та цілям діяльності Служби і передбачені відповідними бюджетними програмами.
Фінансування робіт за об’єктом «Капітальний ремонт адміністративної будівлі "Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості" по вул. Центральна 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2025 № 251 за бюджетною програмою КПКВК 3111370 «Відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації».
3. Фінансування робіт за об’єктом «Капітальний ремонт адміністративної будівлі "Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості" по вул. Центральна 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2025 № 251 за бюджетною програмою КПКВК 3111370 «Відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-21 14:42:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості» по вул. Центральна, 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-18-014018-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів щодо обґрунтованої необхідності подовження строку для укладення договору понад 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-23 15:37:07
Відповідь Замовника на запит
На запит щодо обґрунтованої необхідності подовження строку для укладення договору понад 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю
повідомляємо наступне.
Процедура закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості» по вул. Центральна, 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Процедура закупівлі) проводилась Замовником шляхом застосування відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Відповідно до абз. 4 п. 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Рішення про визначення переможця Процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем було прийнято Замовником 05.04.2025. Протокол уповноваженої особи №9-3-2025 від 05.04.2025 з відповідним рішенням було оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу.
Договір про закупівлю № 6К – 25 було укладено 18.04 2025 (13-й день з дати прийняття рішення про намір укласти договір).
Відповідно до абз. 2 п. 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 10 Статті 10 Закону встановлено – договір про закупівлю та всі додатки до нього Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Договір № 6К – 25 від 18.04 2025 із всіма додатками оприлюднено в електронній системі закупівель 22.04.2025 (2-й робочий день з дня укладення договору) відповідно до вимог п.10 статті 10 Закону.
Таким чином, у Замовника відсутня необхідність подовження строку для укладення договору понад 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 14:47:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості» по вул. Центральна, 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-18-014018-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформації з документальним підтвердженням наявності об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю №6К-25 від 18.04.2025 (додаткова угода № 1 від 18.04.2025), який укладений з КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА».
2. Інформації та її документальне підтвердження щодо внесення переможцем процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА» забезпечення виконання договору відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації та розділу ХІХ-І «Забезпечення виконання зобов’язань» договору №6К-25 від 18.04.2025, з урахуванням продовження строків дії договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 16:48:22
Надання пояснень на запит
1. На запит щодо документально підтверджених обставин для укладання додаткової угоди №1 від 18.04.2025 року до договору від 18.03.2025 № 6К-25 в частині продовження строку дії договору повідомляємо наступне.
Капітальний ремонт адміністративної будівлі "Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості" по вул. Центральна 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області за договором від 18.04.2025 року 6К-25 ( далі – Договір) складає 14 990,0 тис.грн.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2025р. № 251 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» затверджено «Перелік об’єктів (проектів),реалізація яких у попередніх бюджетних періодах здійснювалася за рахунок коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії в рамках реалізації експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, та обсяги бюджетних коштів для їх фінансового забезпечення у 2025 році», в якому передбачений обсяг фінансування на виконання робіт по об’єкту капітальний ремонт адміністративної будівлі "Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості" по вул. Центральна 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області в сумі 15 504,3 тис.грн. зазначено з урахуванням проектних робіт, технічного нагляду, авторського нагляду, утримання служби замовника тощо.
У зв’язку з відсутністю в повному обсязі фінансування, необхідного для завершення робіт та введення вищевказаного об’єкта в експлуатацію у 2025 році, виникла необхідність у продовженні строку дії договору на 2026 рік. Таким чином, Замовником було укладено додаткову угоду №1 від 18.04.2025 до Договору.
2. Щодо забезпечення виконання договору, внесеного переможцем процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА», повідомляємо наступне.
Підпунктом 6.6. пункту 6 Розділу VI тендерної документації щодо проведення закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості» по вул. Центральна, 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі – ТД) передбачено застосування положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей, а саме: Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації.
На виконання вказаної вимоги КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА» (далі – Підрядник) отримано Банківську гарантію № 46836 від 14.04.2025 (далі – Гарантія) оформлену відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, яку було оприлюднено Підрядником на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») 16.04.2025. Термін дії Гарантії (31.01.2026) визначено з урахуванням строку дії договору, проєкт якого наведений у Додатку 4 ТД.
Додатковою угодою №1 від 18.04.2025 до договору № 6К-25 від 18.03.2025 ( далі – Додаткова угода) продовжено строк дії договору до 31.12.2026.
Пунктом 19-1.3. Додаткової угоди передбачено - у разі продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань за Договором, Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на тих самих умовах.
Слід зазначити, що вказаним пунктом Додаткової угоди не визначено конкретний термін, протягом якого Підрядник повинен продовжити строк ще діючої банківської гарантії або надати нову банківську гарантію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості» по вул. Центральна, 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2025-03-18-014018-a) повідомляємо про усунення порушення шляхом оприлюднення забезпечення виконання договору (з урахуванням внесених змін) в частині терміну виконання зобов’язань та строку дії за ним.
2025-05-09 14:22:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА» |
15 540 840,00
UAH з ПДВ
|
14 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Українська будівнича компанія |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА» #45823902 |
Переможець |
14 990 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2025 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2025 14:12
|
Консорціум РЕНЕСАНС УКРАЇНА_46836+46836-1_p7s.7z | зміни до договору |
09 травня 2025 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2025 09:36
|
Продовження гарантії 321.pdf | зміни до договору |
09 травня 2025 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2025 17:31
|
ДУ № 1 від 18.04.2025.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2025 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 17:22
|
Договір № 6К-25 від 18.04.2025.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:22
|
68_ДЦ_ДЦ.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:22
|
68_ДЦ_ДЦ.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_(П).imd | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-09.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-09.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-010.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-010.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-011.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-011.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-012.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-012.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-013.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-013.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-014.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-014.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-015.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-015.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-016.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-016.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-017.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-017.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-01.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-01.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-02.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-02.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-03.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-03.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-06.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-07.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-08.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-08.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-09.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-09.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-010.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-010.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-011.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-011.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-012.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:21
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-013.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:20
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-012.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:20
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-013.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:20
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-014.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:20
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-014.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:20
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-015.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:20
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-015.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:20
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-016.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-016.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-017.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК1_02-01-017.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК1_07-01-01.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК1_07-01-02.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК1_07-01-02.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК1_07-01-03.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК1_07-01-03.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК2_02-01-05.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ЛК2_02-01-05.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ПВР.pdf | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
68_ДЦ_ПВР.xls | укладений |
22 квітня 2025 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п. 20.1. Договору Сторони погодились: 1.1. Доповнити Договір Розділом XІX-І. «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ» 1.2. Доповнити Договір Розділом XІX-ІІ. «АНТИКОРУПЦІЙНЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ» 3. Відповідно до п. 20.1 Договору Сторони погодились додати п. 4.12 до розділу ІV. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА ДОГОВОРОМ 4. Відповідно до Наказу від 26.03.2025 № Н-142/09-02 Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та п. 20.1. Договору Сторони погодились змінити абзац 2 пункту 4.2 Договору 5. Керуючись пп. 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), враховуючи п. 20.1, 20.2 Договору, Сторони домовились продовжити строки виконання робіт і строк дії Договору та викласти абз.1 п. 2.1 та п. 19.1 Договору 6. Відповідно до п. 20.1 Договору Сторони погодились замінити Додаток № 3 до Договору – Протокол погодження договірної ціни на весь період будівництва; Додаток № 3-25 до Договору – Протокол погодження договірної ціни на 2025 рік на Додаток № 3 – Календарний план фінансування. 7. Відповідно до п. 20.1 Договору Сторони погодились видалити п. 3.9 Договору та п. 3.10 вважати 3.9, п.3.11. вважати 3.10. 8. Відповідно до п. 20.1 Договору Сторони погодились викласти п. 19.2 Договору 9. Відповідно до п. 20.1 Договору Сторони погодились доповнити п. 16.3 договору абзацом 4 10. Відповідно до п. 20.1 Договору Сторони погодились викласти підпункт 5.2.1. пункту 5.2 договору |
Номер договору про закупівлю: | 6К-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна № 1 до банківської гарантії № 46836 від 14.04.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 6К-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46836 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Банківська гарантія № 46836, Зміна № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 6К-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46836 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |