Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги фіксованого телефонного зв’язку: «0-800», «IP-телефонні лінії через Інтернет»)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2025-03-18-013954-a ● f434ff57c54d4d8da41e182df2ab39b9
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Дятченко Ганна Олександрівна 380501005404 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду. Мова тендерної пропозиції українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо). Ця вимога не стосується документів про освіту, записів в трудових книжках, посвідчень водія, посвідчень про перевірку знань, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги фіксованого телефонного зв’язку: «0-800»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2026
ДК 021:2015: 64211000-8 — Послуги громадського телефонного зв’язку
1 послуга
«IP-телефонні лінії через Інтернет»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2026
ДК 021:2015: 64215000-6 — Послуги ІР-телефонії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки проводяться шляхом оплати Абонентом спожитих послуг в строк до 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання рахунку-акту на оплату послуг (далі – рахунок-акт), після пред'явлення Оператором на електронну адресу рахунку-акту в термін до 7 (сьомого) числа місяця наступного за розрахунковим, за умови реєстрації Оператором в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Після направлення рахунку-акту на електронну адресу Оператор надсилає його Замовнику у паперовому вигляді. У випадку неотримання рахунку-акту Абонент повинен звернутися до Оператора для отримання рахунку-акту та здійснити оплату не пізніше 20 числа місяця наступного за розрахунковим. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки проводяться шляхом оплати Абонентом спожитих послуг в строк до 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання рахунку-акту на оплату послуг (далі – рахунок-акт), після пред'явлення Оператором на електронну адресу: рахунку-акту в термін до 7 (сьомого) числа місяця наступного за розрахунковим. Після направлення рахунку-акту на електронну адресу Оператор надсилає його Замовнику у паперовому вигляді. У випадку неотримання рахунку-акту Абонент повинен звернутися до Оператора для отримання рахунку-акту та здійснити оплату не пізніше 20 числа місяця наступного за розрахунковим. У разі, якщо відповідно до умов Замовлення Інсталяційні роботи мають бути повністю або частково оплачені після їх виконання, оплата Інсталяційних робіт Абонентом повинна бути здійснена протягом 7 календарних днів з моменту виставлення Оператором відповідного рахунку-акту на оплату Інсталяційних робіт... | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Застереження для Учасників щодо майбутньої співпраці з Замовником
Дата подання: 19 березня 2025 09:07
Дата відповіді: 21 березня 2025 11:06
Добрий день!
Даний Замовник не розрахувався з Постачальником за поставлену продукцію в минулому році більше ніж на 1 млн. грн.
Замовник не відповідає на звернення, не орієнтує щодо строків погашення простроченої заборгованості та не приймає пропозиції щодо врегулювання даної ситуації.
Просимо дану інформацію враховувати Учасниками при прийнятті рішень про участь у закупівлях, що проводяться ним, а також стосовно подальшої співпраці з Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Добрий день! Як вбачається з п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, фізична/юридична особа звертається до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Законодавство у сфері публічних закупівель надає Учаснику можливість звернення без ідентифікації особи, не визначає та не обмежує зміст і перелік питань фізичних/юридичних осіб щодо роз’яснень, АЛЕ вони повинні стосуватися змісту тендерної документації/або оголошення або повинні містити вимогу щодо усунення порушень щодо конкретної закупівлі.
Ваше звернення не містить вимог щодо роз’яснень з приводу тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру на закупівлю, в рамках якого подано звернення (за Кодом ДК 021:2015 - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги фіксованого телефонного зв’язку: «0-800», «IP-телефонні лінії через Інтернет»).
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей не передбачено звернення учасників щодо інших тендерів та відповідно надання роз’яснень на них.
Норма законодавства про звернення Учасника в рамках конкретної закупівлі не є нормою, направленою на захист прав та інтересів на стадії виконання договору в зовсім іншій закупівлі.».
Законодавство у сфері публічних закупівель надає Учаснику можливість звернення без ідентифікації особи, не визначає та не обмежує зміст і перелік питань фізичних/юридичних осіб щодо роз’яснень, АЛЕ вони повинні стосуватися змісту тендерної документації/або оголошення або повинні містити вимогу щодо усунення порушень щодо конкретної закупівлі.
Ваше звернення не містить вимог щодо роз’яснень з приводу тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру на закупівлю, в рамках якого подано звернення (за Кодом ДК 021:2015 - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги фіксованого телефонного зв’язку: «0-800», «IP-телефонні лінії через Інтернет»).
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей не передбачено звернення учасників щодо інших тендерів та відповідно надання роз’яснень на них.
Норма законодавства про звернення Учасника в рамках конкретної закупівлі не є нормою, направленою на захист прав та інтересів на стадії виконання договору в зовсім іншій закупівлі.».
Щодо технічних вимог
Дата подання: 19 березня 2025 16:01
Дата відповіді: 21 березня 2025 11:35
Добрий день!
В "Технічних та якісних вимогах до послуги IP телефонії через Інтернет" не вказана яка кількість хвилин на місяц закуповується.
Прохання зазначити.
Дякую!
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни»
Додаток 1
Дата подання: 20 березня 2025 12:44
Дата відповіді: 21 березня 2025 11:35
Добрий день! Прохання надати додаткові роз’яснення по таким питанням:
1. уточніть будь ласка , що мається на увазі під «авторизацією», авторизація по логіну/паролю чи авторизація по прив’язці до ip адреси?
2. Уточніть будь ласка, що мається на увазі про додаткові номери з індексом «061» у кількості 7шт , це додаткові номери до транку? Яка повинна бути загальна кількість номерів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни»
Запитання
Дата подання: 21 березня 2025 17:38
Дата відповіді: 24 березня 2025 14:13
Добрий день! Прохання надати відповідь та роз’яснення на наступні питання:
1.У внесених змінах так і не вказана яка кількість дзвінків вихідних хвилин на місяць закуповується в "Технічних та якісних вимогах до послуги IP телефонії через Інтернет" ,
що робить неможливим підрахування загальної вартості договору, прохання зазначити. Дякую!
2. в Замовленні №1 п 3.6 вказані назви тарифних планів , а саме «IP телефонія через Інтернет SIP-Simple/SIP Simple 50 (Лінія з номером)/. SIP Simple 50 (Лінія без номера)», прохання уточнити, що мається на увазі під даними тарифними планами?
3. в Замовленні №1 п 4.2 Умови тарифікації та обсяг послуг наведено в розділі “Бізнесу” на інтернет-сайті, що мається на увазі в даному пункті та на якому сайті треба дивитись?
4. в Замовленні №2 п 4.3. Плата за переадресацію телефонного дзвінка становить _____ грн з ПДВ за хвилину. Додатково за кожне з’єднання стягується плата в розмірі 1/2 по хвилинної плати. Перші 30 секунд не тарифікуються. Після 30 секунд Послуга тарифікується посекундно.
Прохання уточнити, якщо постачальник послуг має зовсім іншу тарифікацію, наприклад відсутня плата за з’єднання, чи можливо внесення змін в даний пункт замовлення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни».
кодек G.711
Дата подання: 25 березня 2025 09:56
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:37
1. Прохання надати уточнення в Замовленні №1 до Договору Пункт 3.11.2 - «з використанням SIP-протоколу (кодек G.711)», який саме кодек мається на увазі G.711U чи G.711A?(у додатку №1 йде згадування про кодек G711A , а в замовленні вже немає конкретики).
Відповідь: «Згідно порушеного питання до тендерної документації внесено зміни».
Додаток 1
Дата подання: 25 березня 2025 09:58
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:38
В "Технічних та якісних вимогах до послуги IP телефонії через Інтернет" - Кількість «вхідних» дзвінків,хвилин/місяць, не менше, прохання виправити на Кількість «вихідних» дзвінків,хвилин/місяць, не менше, або надати роз’яснення. Дякую.
Відповідь: «Згідно порушеного питання до тендерної документації внесено зміни».
питання щодо ТЗ
Дата подання: 25 березня 2025 10:17
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:38
Доброго дня!
В "Технічних та якісних вимогах до послуги IP телефонії через Інтернет" зазначено лише кількість вхідних дзвінків/хвилин на місяц, та не зазначена, яка кількість вихідних хвилин на місяц закуповується.
Прохання зазначити
Дякуємо!
Відповідь: «Згідно порушеного питання до тендерної документації внесено зміни».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФІЛІЯ) |
552 000,00
UAH з ПДВ
|
552 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФІЛІЯ) #21560766 |
Відхилено |
552 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 15:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 16:57
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій