Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування»
Очікувана вартість
1 757 820,00 UAH
UA-2025-03-18-013866-a 9822c9ec243e425c9aff42e863f5aebf
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бенківська Катерина Володимирівна

380673696185 vasylkiv_licej@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Васильківський професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 22204341
Місцезнаходження: 08601, Україна , Київська обл., Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Контактна особа: Бенківська Катерина Володимирівна
380673696185
vasylkiv_licej@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 03 квітня 2025 13:35
Початок аукціону: 03 квітня 2025 13:35
Очікувана вартість: 1 757 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 578,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Збірник конденсату для печі пароконвекційної бойлерного типу на 6 рівнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
2 штука
Решітка GN 1/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
4 штука
Корзина для смаження CombiFry GN 1/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
4 штука
Контейнер з гранітно-емалевим покриттям 1/1 GN h 60 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
4 штука
Перфарована ємкість із нержавіючої сталі 1/1 GN h 55 мм GN 1/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
6 штука
Противінь для смаження та випікання 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
6 штука
Форма Multibaker 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax Форма Multibaker 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax, розмір 325x530 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
2 штука
Решітка для грилю та стейків GN 1/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
10 штука
Гастроємкість GN 1/2, h65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
10 штука
Гастроємкість GN 1/1, h20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
10 штука
Гастроємкість GN 1/1, h65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
10 штука
Гастроємкість GN 1/1, h100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
6 штука
Гастроємкість GN 1/1, h150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
4 штука
Гастроємкість GN 1/1, h200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
10 штука
Кришка для гастроємкості GN 1/2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
10 штука
Кришка для гастроємкост GN 1/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
6 штука
Кришка для гастроємкост GN 1/1 із силіконовою прокладкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
3 штука
Візок GN 1/1 на 18 рівнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39312000-2 — Кулінарне обладнання
1 штука
Шпатель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
1 штука
Візок 1/1 GN до Теплової кулінарної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39312000-2 — Кулінарне обладнання
1 штука
Котломийна машина фронтального типу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
2 штука
Душируючий пристрій із змішувачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
4 штука
Змішувач в ванну мийну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
2 штука
Раковина для миття рук із змішувачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
2 штука
Кошик для посудомийної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
1 штука
Компект обладнання для пом'якшення води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
1 штука
Термобокс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
2 штука
Стерилізатор для ножів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
1 штука
Стерилізатор для яєць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
4 штука
Ваги кухонні 10 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
1 штука
Планетарний міксерзі знімною чашею на 10 літрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39312000-2 — Кулінарне обладнання
2 штука
М’ясорубка електрична, 120 кг/год
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39312000-2 — Кулінарне обладнання
2 штука
Ручний міксер з насадкою вінчик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39312000-2 — Кулінарне обладнання
1 штука
Кутер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39312000-2 — Кулінарне обладнання
2 штука
Овочерізка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39312000-2 — Кулінарне обладнання
2 штука
Комплект з 7 дисків для овочерізки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
2 штука
Диск Картопля-фрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
2 штука
Набір для картопляного пюре
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
2 штука
Комплект для очистки решіток для нарізки кубиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
2 штука
Марміт для перших страв, 9 літрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39312000-2 — Кулінарне обладнання
4 штука
Марміт Chafing Dish 1/1 GN
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39312000-2 — Кулінарне обладнання
4 штука
Rolltop Кришка для марміта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
2 штука
Візок сервірувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
6 штука
Стіл з нержавіючої сталі з бортом з ванною мийною
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
8 штука
Стіл з нержавіючої сталі з бортом та двома полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
32 штука
Стіл з нержавіючої сталі з бортом та двома полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Cуб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Cлужбова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
5. Наявність заборгованості зі сплати податків і зборів
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Стаття 17, частина 1, пункт 13
При відсутності заборгованості підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
При наявності заборгованності підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Характер та причина існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Сума існуючої заборгованості, грн.
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Cуб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Cлужбова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Форма підтвердження: документ
5. Наявність заборгованості зі сплати податків і зборів
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Стаття 17, частина 1, пункт 13
При відсутності заборгованості підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
При наявності заборгованності підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Учасник процедури закупівлі здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Учасник процедури закупівлі здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 17:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Іванкевич Р.Р. 1 520 403,00
UAH з ПДВ
1 520 403,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" 1 610 110,92
UAH з ПДВ
1 568 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Гентех 1 664 778,00
UAH з ПДВ
1 568 620,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 квітня 2025 12:18
Електронний підпис
11 квітня 2025 11:20
Електронний підпис
11 квітня 2025 11:19
Extraction.pdf
11 квітня 2025 11:19
Sign.p7s
11 квітня 2025 11:19
Довідка.zip
11 квітня 2025 11:19
п. 47 Особливостей.pdf
09 квітня 2025 14:49
Електронний підпис
09 квітня 2025 14:16
9. Наказ _ 1 ДЯЧЕНКО.pdf
09 квітня 2025 14:16
9. Наказ _ 1 ДЯЧЕНКО.pdf.p7s
09 квітня 2025 14:16
9. Наказ _ 2 СОКІЛ.pdf
09 квітня 2025 14:16
9. Наказ _ 2 СОКІЛ.pdf.p7s
09 квітня 2025 14:16
9. Наказ _ 3 ГУЛЬОВАТА.pdf
09 квітня 2025 14:16
9. Наказ _ 3 ГУЛЬОВАТА.pdf.p7s
09 квітня 2025 14:16
9. Наказ _ 4 ЗУЗАК.pdf
09 квітня 2025 14:16
9. Наказ _ 4 ЗУЗАК.pdf.p7s
02 квітня 2025 23:43
Електронний підпис
02 квітня 2025 23:40
Цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2025 23:40
DB-EB.pdf
02 квітня 2025 23:40
Висновок CEC Robot Coupe.pdf
02 квітня 2025 23:40
Висновок СЕС Avatherm.pdf
02 квітня 2025 23:40
Висновок СЕС СТЕЛЛАР.PDF
02 квітня 2025 23:40
Декларація Stalgast.pdf
02 квітня 2025 23:40
Декларація Ecosoft.pdf
02 квітня 2025 23:40
Декларація KAYALAR.pdf
02 квітня 2025 23:40
СЕС Elframo.pdf
02 квітня 2025 23:40
Сертифікат AP-AD.pdf
02 квітня 2025 23:40
Сертифікат SIRMAN.pdf
02 квітня 2025 23:40
Сертифікат збірник.PDF
02 квітня 2025 23:40
Видаткова накладна.pdf
02 квітня 2025 23:40
Відомості про фоп.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка МТБ.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка аналогічний.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка виїзд фахівця.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка гарантія.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка доставка.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка ліцензія.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка новий товар.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка право підпису.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка працівники.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка пусконаладка.pdf
02 квітня 2025 23:40
Довідка субпідрядник.pdf
02 квітня 2025 23:40
Договір 28.07.pdf
02 квітня 2025 23:40
Паспорт.pdf
02 квітня 2025 23:40
Проєкт договору.pdf
02 квітня 2025 23:40
п. 47 Особливостей.pdf
02 квітня 2025 23:40
Запропонований товар.pdf
02 квітня 2025 23:40
Порівняльна.pdf

Публічні документи

02 квітня 2025 19:32
Електронний підпис
02 квітня 2025 19:32
Електронний підпис
02 квітня 2025 19:31
Лист_ліцензія.pdf
02 квітня 2025 19:31
Декларація Barscher.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
ЧЕРВОНОЗОРЯНЕ_офіс.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Висновок СЕС Avatherm.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
БМД 2.0_Виписка.pdf
02 квітня 2025 19:31
Аналогічний договір.pdf
02 квітня 2025 19:31
SCAN5602.PDF
02 квітня 2025 19:31
Декларація Monolith.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Довідка_мат тех база.pdf
02 квітня 2025 19:31
Barcher.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Довідка_мат тех база.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Robot Coupe висновок ДСЕЕ.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Декларація Barscher.pdf
02 квітня 2025 19:31
Barcher.pdf
02 квітня 2025 19:31
Відомості учасника.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
AP-AD CAS Ваги.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Robot Coupe висновок ДСЕЕ.pdf
02 квітня 2025 19:31
Лист_ліцензія.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Альтера груп_оренда.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Накази_працівники.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Додаток3.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
SCAN5603.PDF.p7s
02 квітня 2025 19:31
ЧЕРВОНОЗОРЯНЕ_офіс.pdf
02 квітня 2025 19:31
Висновок CEC Стеллар.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
SCAN5603.PDF
02 квітня 2025 19:31
Серт_ISO_9001_2018_№_СУЯ_123_23.PDF
02 квітня 2025 19:31
Сертифікат Ecosoft.pdf
02 квітня 2025 19:31
SCAN5600.PDF.p7s
02 квітня 2025 19:31
РН_мат тех база.pdf
02 квітня 2025 19:31
Додаток3.pdf
02 квітня 2025 19:31
Сертифікат Ecosoft.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Лист_субпідрядники.pdf
02 квітня 2025 19:31
Альтера груп_оренда.pdf
02 квітня 2025 19:31
Висновок CEC Стеллар.pdf
02 квітня 2025 19:31
SCAN5600.PDF
02 квітня 2025 19:31
Лист_субпідрядники.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
БМД 2.0_Статут.pdf
02 квітня 2025 19:31
Накази_працівники.pdf
02 квітня 2025 19:31
Висновок Brillis.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Висновок Brillis.pdf
02 квітня 2025 19:31
Висновок СЕС Avatherm.pdf
02 квітня 2025 19:31
Sirman СЭС до 29.07.2025.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
AP-AD CAS Ваги.pdf
02 квітня 2025 19:31
БМД 2.0_Наказ_Макаренко.pdf
02 квітня 2025 19:31
Тех.паспорти вантажні.pdf
02 квітня 2025 19:31
Аналогічний договір.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
БМД 2.0_Виписка.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
Довідка_працівники.pdf
02 квітня 2025 19:31
Sirman СЭС до 29.07.2025.pdf
02 квітня 2025 19:31
CEC Rational аксесуари.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
CEC Rational аксесуари.pdf
02 квітня 2025 19:31
Відомості учасника.pdf
02 квітня 2025 19:31
БМД 2.0_Статут.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
РН_мат тех база.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:31
SCAN5602.PDF.p7s
02 квітня 2025 19:31
Декларація Monolith.pdf
02 квітня 2025 19:31
Довідка_працівники.pdf.p7s

Публічні документи

02 квітня 2025 22:13
Електронний підпис
02 квітня 2025 22:06
DB-EB.pdf
02 квітня 2025 22:06
Висновок CEC Robot Coupe.pdf
02 квітня 2025 22:06
Висновок СЕС Avatherm.pdf
02 квітня 2025 22:06
Висновок СЕС СТЕЛЛАР.PDF
02 квітня 2025 22:06
Декларація Stalgast.pdf
02 квітня 2025 22:06
Декларація Ecosoft.pdf
02 квітня 2025 22:06
Декларація KAYALAR.pdf
02 квітня 2025 22:06
СЕС Elframo.pdf
02 квітня 2025 22:06
Сертифікат AP-AD.pdf
02 квітня 2025 22:06
Сертифікат SIRMAN.pdf
02 квітня 2025 22:06
Сертифікат збірник.PDF
02 квітня 2025 22:06
12. Довідка строк дії ТП.pdf
02 квітня 2025 22:06
13. Довідка про рф.pdf
02 квітня 2025 22:06
17. Лист-відгук дог.106.pdf
02 квітня 2025 22:06
18. Довідка МТБ.pdf
02 квітня 2025 22:06
21. Довідка працівники.pdf
02 квітня 2025 22:06
22. Штатний 02.2025.pdf
02 квітня 2025 22:06
23. Інформаційний лист.pdf
02 квітня 2025 22:06
37. Довідка бенефіціар.pdf
02 квітня 2025 22:06
6. Рішення 1 ТОВ _ГЕНТЕХ_.pdf
02 квітня 2025 22:06
7. Опис ТОВ _ГЕНТЕХ_.pdf
02 квітня 2025 22:06
7. Статут ТОВ _ГЕНТЕХ_.pdf
02 квітня 2025 22:06
26. Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іванкевич Р.Р.

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність заборгованості зі сплати податків і зборів

Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність заборгованості зі сплати податків і зборів

Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ Гентех

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність заборгованості зі сплати податків і зборів

Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Іванкевич Р.Р.
#3204905938
Переможець 1 520 403,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 17:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 15:58

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Іванкевич Р.Р. повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) У складі тендерної пропозиції Учасником надано штатний розклад з трьома працівниками, що не відповідає вимогам пп. 3.1 п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації. 1.2) У складі тендерної пропозиції не виконано вимогу п.п. _3.2 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації про надання документального підтвердження наявності в штаті зазначених працівників. 1.3) У складі тендерної пропозиції не виконано вимогу пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає надання документального підтвердження технічної бази та технологій для поставки товару. 1.4) У складі тендерної пропозиції не виконано вимогу пп. 1.4 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації про надання скан-копії позитивного відгуку від контрагента , якому учасник виконував аналогічний договір. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1) пп. 3.1 п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації в абзаці першому викладено вимогу про надання довідки у формі таблиці про наявність в учасника не менше п’яти працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід …; 2.2) п.п.3.2. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ків) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки). А також учасник повинен надати повідомлення пр. прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом. 2.3) пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає підтвердження надання достовірної інформації стосовно матеріально-технічної бази та технологій для поставки товару, що накуповується : у разі, якщо техніка є власною – скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - у разі, якщо техніка є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди зі всіма додатками; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є власною – скан-копії свідоцтва та/або витягу про право власності; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди; - інші документи, які підтверджують наявність обладнання. 2.4.) пп. 1.4 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає скан-копію позитивного відгуку від контрагента по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) згідно пп. 3.1 п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації абзацу першого надати довідку у формі таблиці про наявність в учасника не менше п’яти працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід …; 3.2) згідно п.п.3.2. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ків) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки). А також учасник повинен надати повідомлення пр. прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом. 3.3) згідно пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації надати підтвердження надання достовірної інформації стосовно матеріально-технічної бази та технологій для поставки товару, що накуповується : у разі, якщо техніка є власною – скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - у разі, якщо техніка є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди зі всіма додатками; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є власною – скан-копії свідоцтва та/або витягу про право власності; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди; - інші документи, які підтверджують наявність обладнання. 3.4) згідно пп. 1.4 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації надати скан-копію позитивного відгуку від контрагента по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Іванкевич Р.Р.
#3204905938
1 520 403,00
UAH з ПДВ
Документи