Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410576 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1 |
Контактна особа: |
Шарий Максим Олександрович 380509828125 centender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 00:01 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг, згідно умов Договору, та підписання Сторонами Актів, на підставі виставлених Виконавцем рахунків. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 березня 2025 16:55 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
18 березня 2025 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 16:52 |
Тенд. Документ. Демонтаж 2025.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Миронов Микола Миколайович |
196 664,70
UAH з ПДВ
|
196 664,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП Миронов Микола Миколайович
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Довідка про санкції.pdfВчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
учасник має обладнання, матеріально-технічну базу та технології
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Миронов Микола Миколайович #3454113738 |
Переможець |
196 664,70
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 14:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2025 11:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією замовника по вказаній закупівлі, затв. протоколом уповноваженої особи від 18.03.2025 б/н (далі в тексті – тендерна документація). Невідповідність №1: Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій подав скановану копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ЗІЛ 133ГЯ Автокран -10-20Т-С, реєстраційний № АЕ3643АК, зроблену не з оригіналу, а з копії вказаного документу та засвідчену Учасником. На копії документу відсутня дата засвідчення копії документу Учасником – дата засвідчення не проставлена Учасником. Невідповідність №2: Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій подав скановану копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 5551 вантажний самоскид реєстраційний № ВЕ0203АР, зроблену не з оригіналу, а з копії вказаного документу та засвідчену Учасником. На копії документу відсутня дата засвідчення копії документу Учасником – дата засвідчення не проставлена Учасником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності №1 та №2 в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 6, в абзаці 12 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «У разі завантаження учасником в електронну систему закупівель сканованих копій, зроблених не з оригіналів документів, а з копій документів, всі ці копії документів, які сканує учасник, повинні мати відмітку про засвідчення копії документа учасником. Відмітку про засвідчення копії документа учасник проставляє на кожній сторінці копії документа та складає зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису, ініціалів та прізвища особи, яка засвідчує копію, дати засвідчення копії документа.». Невідповідність №3: Учасник не подав скановану копію Акту прийому-передачі основних засобів форма №03-1, який вказаний в п.2.1 Договору оренди №2 від 19 березня 2025 року підставою та є підтвердженням надання Орендодавцем автомобіля ЗІЛ 133ГЯ Автокран -10-20Т-С, реєстраційний № АЕ3643АК Орендарю в тимчасове користування. Невідповідність №4: Учасник не подав скановану копію Акту прийому-передачі основних засобів форма №03-1, який вказаний в п.2.1 Договору оренди №1/19 від 19 березня 2025 року підставою та є підтвердженням надання Орендодавцем навантажувача телескопічного DIECI AGRI STAR 37.7, реєстраційний № 56090ВЕ Орендарю в тимчасове користування. Невідповідність №5: Учасник не подав скановану копію Акту прийому-передачі основних засобів форма №03-1, який вказаний в п.2.1 Договору оренди №1 від 1 січня 2025 року підставою та є підтвердженням надання Орендодавцем автомобіля МАЗ 5551 ВЕ0203АР Орендарю в тимчасове користування. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності №3, №4 та №5 в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 10 та на сторінці 34 в ДОДАТКУ 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в п.п. 2 пунктів «Кваліфікаційний критерій: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію:»: «На підтвердження учасник подає: … 2) скановані копії документів, діючих не менше ніж до 31.12.2025, що підтверджують належні учаснику права власності, або права оренди, або права користування всією технікою, вказаною учасником в довідці з п. 1): - свідоцтв про реєстрацію в Україні всіх автотранспортних засобів, вказаних учасником; - діючих договорів: або оренди, або прокату, або користування, або інших – для всіх автотранспортних засобів, що не є власністю учасника.». Невідповідність №6: Учасник подав скановану копію Договору оренди №1/19 від 19 березня 2025 року. В п. 1.1 цього Договору вказано невірні назва та реєстраційний номер навантажувача телескопічного: DIECI AGRI STAR 7.7, реєстраційний № 5609ВЕ. Вірні назва та реєстраційний номер навантажувача телескопічного: DIECI AGRI STAR 37.7, реєстраційний № 56090ВЕ. Таким чином, Учасник не подав скановану копію договору, діючого не менше ніж до 31.12.2025, що підтверджує належне Учаснику право власності, або право оренди, або право користування навантажувачем телескопічним DIECI AGRI STAR 37.7, реєстраційний № 56090ВЕ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності №3, №4 та №5 в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 10 та на сторінці 34 в ДОДАТКУ 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в п.п. 2 пунктів «Кваліфікаційний критерій: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію:»: «На підтвердження учасник подає: … 2) скановані копії документів, діючих не менше ніж до 31.12.2025, що підтверджують належні учаснику права власності, або права оренди, або права користування всією технікою, вказаною учасником в довідці з п. 1): - свідоцтв про реєстрацію в Україні всіх автотранспортних засобів, вказаних учасником; - діючих договорів: або оренди, або прокату, або користування, або інших – для всіх автотранспортних засобів, що не є власністю учасника.». Невідповідність №7: Учасник подав скановану копію Договору оренди №2 від 19 березня 2025 року, за яким Стороною договору - Орендодавцем автомобіля ЗІЛ 133ГЯ Автокран-10-20Т-С, реєстраційний № АЕ3643АК вказано ФОП Іванова Н.В., яка підписала цей договір. Одночасно Учасник подав скановану копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ЗІЛ 133ГЯ Автокран-10-20Т-С, реєстраційний № АЕ3643АК, в якому власником цього автокрану вказано ТОВ РСП ЛТД. Таким чином, поданими Учасником документами не підтверджено наявність у ФОП Іванова Н.В. права власності, або розпорядження на вказаний автокран та відповідно ФОП Іванова Н.В. не має правових підстав на передачу цього автокрану в оренду, тимчасове користування Учаснику. Керуючись викладеним, обґрунтовано вважаю, що Учасник документально не підтвердив належні йому права оренди, або користування транспортним засобом ЗІЛ 133ГЯ Автокран-10-20Т-С, реєстраційний № АЕ3643АК Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 10 та на сторінці 34 в ДОДАТКУ 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в п.п. 2 пунктів «Кваліфікаційний критерій: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію:»: «На підтвердження учасник подає: … 2) скановані копії документів, діючих не менше ніж до 31.12.2025, що підтверджують належні учаснику права власності, або права оренди, або права користування всією технікою, вказаною учасником в довідці з п. 1): - свідоцтв про реєстрацію в Україні всіх автотранспортних засобів, вказаних учасником; - діючих договорів: або оренди, або прокату, або користування, або інших – для всіх автотранспортних засобів, що не є власністю учасника.». Невідповідність №8: Учасник не подав скановану копію довідки, складеної ним у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Також Учасник не надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиці і не довів, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 18 в п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка та розгляд тендерних пропозицій» та в ДОДАТКУ 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на сторінці 35 в пункті «Довідка про відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради.»: «В складі тендерної пропозиції Учасник подає скановану копію довідки, складеної ним у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього Учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Невідповідність №9: Учасник подав скановану копію Повідомленя від 24.03.2025р. вих. №4/24 з інформацією про відсутність у нього планів залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг.». Текст вказаної довідки не відповідає вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації: в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг,що означає 20 відсотків і більше 20 відсотків. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 12 в п.7 «Інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в ДОДАТКУ 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на сторінці 35 в пункті «Довідка про кожного субпідрядника/ співвиконавця, якого учасник планує залучати до надання послуг»: «В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг.». Невідповідність №10: Учасник, який є фізичною особою – підприємцем, не подав скановану копію картки платника податків, або скановану копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 5 в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в ДОДАТКУ 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на сторінці 34 в пункті «На підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та засвідчення копій документів, поданих в складі тендерної пропозиції, учасник подає:»: «- учасник - фізична особа – підприємець подає: скановані копії всіх сторінок свого паспорту, або скановані копії всіх сторінок іншого документу, що посвідчує його особу, передбаченого п.1) ч.1 ст.13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» (в електронній системі закупівель учасник може позначити копію поданого ним документу, що посвідчує його особу як конфіденційну); скановану копію картки платника податків, або скановану копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (у разі отримання Учасником реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, або у разі присвоєння Учаснику ідентифікаційного номера); скановану копію відомостей, або витягу, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, сформованих пізніше дати публікації цього оголошення в електронній системі закупівель;» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ЗІЛ 133ГЯ Автокран -10-20Т-С, реєстраційний № АЕ3643АК, засвідчену Учасником відповідно до вимог тендерної документації; 2) скановану копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 5551 вантажний самоскид реєстраційний № ВЕ0203АР, засвідчену Учасником відповідно до вимог тендерної документації; 3) скановану копію Акту прийому-передачі основних засобів форма №03-1, який вказаний в п.2.1 Договору оренди №2 від 19 березня 2025 року підставою та є підтвердженням надання Орендодавцем автомобіля ЗІЛ 133ГЯ Автокран -10-20Т-С, реєстраційний № АЕ3643АК Орендарю в тимчасове користування; 4) скановану копію Акту прийому-передачі основних засобів форма №03-1, який вказаний в п.2.1 Договору оренди №1/19 від 19 березня 2025 року підставою та є підтвердженням надання Орендодавцем навантажувача телескопічного DIECI AGRI STAR 37.7, реєстраційний № 56090ВЕ Орендарю в тимчасове користування; 5) скановану копію Акту прийому-передачі основних засобів форма №03-1, який вказаний в п.2.1 Договору оренди №1 від 1 січня 2025 року підставою та є підтвердженням надання Орендодавцем автомобіля МАЗ 5551 ВЕ0203АР Орендарю в тимчасове користування; 6) скановану копію договору, діючого не менше ніж до 31.12.2025, що підтверджує належне Учаснику право власності, або право оренди, або право користування навантажувачем телескопічним DIECI AGRI STAR 37.7, реєстраційний № 56090ВЕ; 7) скановані копії документів, діючих не менше ніж до 31.12.2025, що підтверджують належні учаснику права власності, або права оренди, або права користування автомобілем ЗІЛ 133ГЯ Автокран-10-20Т-С, реєстраційний № АЕ3643АК; 8) скановану копію довідки, складеної Уасником у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього Учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків; 9) скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг.на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів; 10) скановану копію картки платника податків, або скановану копію довідки про присвоєння Учаснику ідентифікаційного номера. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі. Керуючись правовими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийняті наступні рішення: 1) затвердити наведений вище Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; 2) розмістити в електронній системі публічних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 31 березня 2025 14:01
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ФОП Миронов Микола Миколайович #3454113738 |
196 664,70
UAH з ПДВ
|
Документи |