Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та поточного ремонту (відновлення) картриджів, технічного обслуговування, поточного ремонту комп’ютерної та офісної техніки з правом технічного огляду і видачею актів для її списання
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2025-03-18-012663-a 55b6b264f7914028892cdc2873fce24c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Подрєчнєв

+380512370597 a.podriechniev@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210422
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, б. 20
Контактна особа: Андрій Подрєчнєв
+380512370597
a.podriechniev@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 26 березня 2025 13:58
Початок аукціону: 26 березня 2025 13:58
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1147 послуга
Послуги з заправки та поточного ремонту (відновлення) картриджів, технічного обслуговування, поточного ремонту комп’ютерної та офісної техніки з правом технічного огляду і видачею актів для її списання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 16:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінацйна вимога
Дата подання: 18 березня 2025 17:29
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:53
У вас в вимогах вказано, що "Для забезпечення надання якісних послуг з заправки та відновлення картриджів, учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції, авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні (офіційного дистриб’ютора) тонеру виробництва Static Control Components (SCC) або іншого виробника відповідної якості (еквіваленту) з обов’язковим зазначенням замовника та ідентифікатору закупівлі. У разі надання авторизаційного листа від виробника еквівалентного тонера, учасник надає лист від виробників друкуючих пристроїв, вказаних у тендерній документації, щодо можливості використання еквівалентного тонеру на таких пристроях." Це дискримінуюча вимога, тому що, офіційний представник виробника тонеру торгової марки Static Control Components (SCC) надає авторизаційний лист тільки ОДНОМУ партнеру з усіх, з ким він працює на території України. А виробники друкуючої техніки ВЗАГАЛІ НЕ надають листів, щодо можливості використанні інших тонерів на своїх пристроях! Ні SCC ні будь яких інших! Виходячи з формулювання вашої вимоги з надання листів від виробників – Ви маєте такий на використання тонеру SCC. Будь ласка надайте цей лист до публічного доступу. Нам, як офіційному сервісному центру та представнику одного з виробників друкуючої техніки дуже цікаво на нього подивитись ким і коли він видан. Не надання такого листа буде свідчити про намагання побудувати торги під одного учасника та наявність корупційної складової з цим учасником. В підсумку: Прошу прибрати дискримінаційну вимогу для не обмеження кола потенційних постачальників та привести документацію у відповідність до Законодавства України. В іншому випадку буду змушений звернутись до Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що згідно статті 23 Закону про публічні закупівлі Замовник може визначати, що технічна специфікація повинна містити опис необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, включаючи технічні, функціональні та якісні характеристики. Також зазначається можливість вимагати маркування, протоколи випробувань, сертифікати або інші документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим вимогам. Замовник може зазначати у тендерній документації вимогу щодо використання оригінальних або якісних сумісних компонентів від перевірених виробників. Це робиться для забезпечення:
• стабільної якості друку;
• безпечного використання (низький рівень пилення, відсутність токсичних речовин);
• збереження ресурсу картриджа та принтера;
• дотримання екологічних норм.
Крім того, ми звернулись до ексклюзивного представника компанії Static Control Components, Inc компанії ТОВ «Маккон» щодо перевірки вашої інформації про те, що «офіційний представник виробника тонеру торгової марки Static Control Components (SCC) надає авторизаційний лист тільки одному партнеру з усіх, з ким він працює на території України» на що, отримали відповідь, про підтримку своїх партнерів в участі в тендерах, надаючи необхідну документацію, що загальний лист авторизації про те, що це їх клієнт-партнер і вони його забезпечуємо своєю продукцією, без вказання конкретного номеру
тендеру, вони можуть надати будь якому з їх клієнтів, які виконують відповідні партнерські та договірні відносини. Крім того, вони можуть надати лист авторизації з вказанням конкретного номеру тендеру одному з партнерів (той хто звернувся першим).
Також, ми отримали підтвердження, від інших виробників та дилерів світових брендів в Україні, що отримання авторизаційних листів від них, для партнерів не є чимось складним. Вони по запросу надають подібні листи своїм дилерам з якими співпрацюють.
Окрім цього, наш попередній досвід показує, що наявність авторизаційного листа не є якоюсь дискримінаційною вимогою, адже отримували їх від ймовірних Виконавців по вимозі.
Також, ми поспілкувались з виробниками друкуючої техніки, щодо їх політики стосовно використання інших тонерів на своїх пристроїв.
В підсумку, по вашому зверненню, прийнято рішення залишити вимогу авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника в Україні (офіційного дистриб’ютора) тонеру виробництва Static Control Components (SCC) або іншого виробника відповідної якості (еквіваленту) для підтвердження якості використаних компонентів при обслуговуванні комп’ютерної техніки.
Окрім цього, за підсумком перемовин з виробниками друкуючої техніки, яку ми використовуємо, прийнято рішення задовольнити вашу вимогу і прибрати з тендерної документацію наступне формулювання: «учасник надає лист від виробників друкуючих пристроїв, вказаних у тендерній документації, щодо можливості використання еквівалентного тонеру на таких пристроях."
Запевняємо Вас, що всі етапи процедури закупівлі будуть проведені згідно з вимогами законодавства, з дотриманням принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Дякую за ваше звернення.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 березня 2025 11:43
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:27
Доброго. В ТД зазначено "Для забезпечення надання якісних послуг з заправки та відновлення картриджів, учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції, авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні (офіційного дистриб’ютора) тонеру виробництва Static Control Components (SCC) або іншого виробника відповідної якості (еквіваленту) з обов’язковим зазначенням замовника та ідентифікатору закупівлі. У разі надання авторизаційного листа від виробника еквівалентного тонера, учасник надає лист від виробників друкуючих пристроїв, вказаних у тендерній документації, щодо можливості використання еквівалентного тонеру на таких пристроях." Всі вище перелічені вимоги є дискримінаційними, що виключають можливість брати участь більшості учасників, тобто зроблені під конкретного виконавця. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні (офіційного дистриб’ютора) тонеру виробництва Static Control Components (SCC) або іншого виробника відповідної якості (еквіваленту) з обов’язковим зазначенням замовника та ідентифікатору закупівлі можуть надаватися тільки певним субєктам, які є реалізаторами товару фірми виробника тонеру за договором дистрибюції. Тендер передбачає закупівлю послуг, а не тонеру як товару. Будь-який виконавець може придбати тонер фірми SСС у вільному продажу, чим так само забезпечить відповідну якість своїх послуг і авторизаційний лист ніяк на це не впливає. Якщо Вам потрібно, щоб використовувався тонер SCC для належноъ якості, то потрібно у договорі прописати необхідність підтвердження закупівлі виконавцем цього тонеру розрахунково-касовими документами. Так як ніхто не обмежує виконавця у можливості надати незрозумілий лист віт дистрибьютера тонеру і заправляти картриджі іншим більш дешевим матеріалом. Наступниа вимога - "У разі надання авторизаційного листа від виробника еквівалентного тонера, учасник надає лист від виробників друкуючих пристроїв, вказаних у тендерній документації, щодо можливості використання еквівалентного тонеру на таких пристроях." Ця вимога не має здорового глузду, так як жоден виробник друкуючих притстроїв не надасть такого листа з підвердженням використання будь якого тонеру на своїх пристроях. Політика всіх виробників полягає у одноразовому використанню картриджів з подальшою утилізацією. Використання будь-якого тонеру для повторної заправки, чи неоригінальних картриджів є приводом для втрати гарантії з боку виробника. Прошу передивитися умови тендеру і виключити безглузді вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що згідно статті 23 Закону про публічні закупівлі Замовник може визначати, що технічна специфікація повинна містити опис необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, включаючи технічні, функціональні та якісні характеристики. Також зазначається можливість вимагати маркування, протоколи випробувань, сертифікати або інші документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим вимогам.
Замовник може зазначати у тендерній документації вимогу щодо використання оригінальних або якісних сумісних компонентів від перевірених виробників. Це робиться для забезпечення:
• стабільної якості друку;
• безпечного використання (низький рівень пилення, відсутність токсичних речовин);
• збереження ресурсу картриджа та принтера;
• дотримання екологічних норм.
Крім того, ми звернулись до ЕКСКЛЮЗИВНОГО представника компанії Static Control Components, Inc компанії ТОВ «Маккон» щодо надання Авторизаційних листів, на що, отримали відповідь, про підтримку своїх партнерів в участі в тендерах, надаючи необхідну документацію, а також авторизаційні листи партнерам, які виконують відповідні партнерські та договірні відносини, як загального характеру про співпрацю так і авторизаційні листи на конкретну закупівлю.
Також, ми отримали підтвердження, від інших виробників та дилерів світових брендів в Україні, що отримання авторизаційних листів від них для партнерів не є чимось складним. Вони по зверненню надають подібні листи своїм дилерам з якими співпрацюють.
Окрім цього наш попередній досвід показує, що наявність авторизаційного листа не є якоюсь дискримінаційною вимогою, адже отримували їх від ймовірних Виконавців тендеру по вимозі.
Зважаючи на ці дані, авторизаційний лист не може буди дискримінаційною вимогою, зате підтвердить офіційний статус представника та високу якість надання послуг, що дозволить замовнику отримувати дійсно якісні послуги з технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки.
Щодо «Тендер передбачає закупівлю послуг, а не тонеру як товару», то хоч ми і замовляємо послугу, проте її основа - це якісні компоненти які повинні забезпечувати стабільну та безперервну роботу нашого департаменту.
Так, звісно, ви маєте рацію щодо придбання тонеру SSC будь ким, при цьому навіть наявність розрахунково-касових документів не дасть 100% гарантію використання необхідного тонеру, так як можна купити тонер на 5 літрів, отримати по ньому видаткову накладну і цілий рік показувати цю видаткову замовникам та казати, що це тонер саме з цієї закупки. Саме тому ми вимагаємо один авторизаційни лист, який би підтверджував співпрацю на договірній основі з постачальником якісних сумісних компонентів. Це дає впевненість, що в постачальника є можливість закупити якісний тонер чи інші якісні компоненти необхідні для обслуговування техніки. А вимагати від Виконавця на кожен Акт виконаних послуг свіжої видатковій накладній, на кожен товар які використовувався при обслуговуванні чи надавати зразки для тестування, при кожній заправки картриджу буде не доречно та призведе до збільшення витрат Виконавця.
Також, ми поспілкувались з виробниками друкуючої техніки, щодо їх політики стосовно використання інших тонерів на своїх пристроїв і дійсно, отримали підтвердження того, що по деяким моделям принтерів, які ми використовує, експлуатаційні характеристики не дозволяють заправляти картридж тонером, а потребують заміни повністю всього картриджу.
В підсумку, по вашому зверненню, прийнято рішення залишити вимогу авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника в Україні (офіційного дистриб’ютора) тонеру виробництва Static Control Components (SCC) або іншого виробника відповідної якості (еквіваленту) для підтвердження якості використаних компонентів при обслуговуванні комп’ютерної техніки.
Окрім цього, за підсумком перемовин з виробниками друкуючої техніки, яку ми використовуємо, прийнято рішення задовольнити вашу вимогу і прибрати з тендерної документацію наступне формулювання: «учасник надає лист від виробників друкуючих пристроїв, вказаних у тендерній документації, щодо можливості використання еквівалентного тонеру на таких пристроях."
Хочемо вас запевнити, що всі етапи процедури закупівлі будуть проведені згідно з вимогами законодавства, з дотриманням принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Дякую за ваше звернення.
якість !!!!!
Дата подання: 22 березня 2025 13:13
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:38
Шановний Замовник! Просимо конкретно вказати згідно яких чинників буде робитись оцінка відповідність якості (еквівалентності) тонеру американського виробника Static Control Components (SCC), який є лідером якості в світі серед ліцензійних тонерів, не дешевий за ціною, та, наприклад, китайським тонером Patron, який фасується в Україні?! Дякую за відповідь та допомогою в підготовці пропозиції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Учасник повинен мати авторизаційний лист від представника еквівалентного тонеру. Також, тонер має відповідати одному з аспектів міжнародного стандарту тестування тонерних картриджів STMC – ресурсу картриджа, який вказан в Додатку № 3 до Договору про технічне обслуговування, де вказан мінімальний ресурс друку заправлених картриджів (при 5% наповненні сторінки), якими користується Замовник. І в цьому випадку, ми будемо розраховувати на ділову репутацію учасника, досвід та знання в роботі з цими компонентами на рахунок відповідності тонеру цим вимогам.
Окрім того, якщо Учасник має інші документи, які оцінюють його відповідність, то додавайте їх до тендерної пропозиції.

Дякую за ваше звернення.
??????
Дата подання: 22 березня 2025 16:16
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:36
ДОбрий день! Прошу поснити, яким чином буде підтверджуватись відповідність тонера якості SCC ??? Вбачається маніпуляція та введдення в оману замовника перепискою хейтеровського "учасника". Чекаємо на реакцію!!!!
Відповідь: Добрий день!
Учасник повинен мати авторизаційний лист від представника еквівалентного тонеру. Також, тонер має відповідати одному з аспектів міжнародного стандарту тестування тонерних картриджів STMC – ресурсу картриджа, який вказан в Додатку № 3 до Договору про технічне обслуговування, де вказан мінімальний ресурс друку заправлених картриджів (при 5% наповненні сторінки), якими користується Замовник. І в цьому випадку, ми будемо розраховувати на ділову репутацію учасника, досвід та знання в роботі з цими компонентами на рахунок відповідності тонеру цим вимогам.
Окрім того, якщо Учасник має інші документи, які оцінюють його відповідність, то додавайте їх до тендерної пропозиції.

Дякую за ваше звернення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2025 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "САНТАРЕКС" 190 700,00
UAH з ПДВ
190 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СІ ЕН ТІ" 236 925,00
UAH з ПДВ
236 925,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2025 14:45
Електронний підпис
28 березня 2025 14:44
Витяг-10.pdf
28 березня 2025 14:44
Файл підпису(11).p7s
25 березня 2025 17:01
Електронний підпис
25 березня 2025 16:59
кол скан витяг пдв.pdf

Публічні документи

25 березня 2025 18:23
Електронний підпис
25 березня 2025 18:23
Електронний підпис
25 березня 2025 18:22
відгук Інфоком.pdf
25 березня 2025 18:22
оренда транспорту.pdf
25 березня 2025 18:22
економсанкциї.pdf
25 березня 2025 18:22
захистдовківля.pdf
25 березня 2025 18:22
субпідряд.pdf
25 березня 2025 18:22
Виписка.pdf
25 березня 2025 18:22
9001.pdf
25 березня 2025 18:22
наказ директор.pdf
25 березня 2025 18:22
досвід.pdf
25 березня 2025 18:22
статут.pdf
25 березня 2025 18:22
довіреність.pdf
25 березня 2025 18:22
витяг ПДВ.pdf
25 березня 2025 18:22
14001.pdf
25 березня 2025 18:22
техякісні.pdf
25 березня 2025 18:22
сервісний центр.pdf
25 березня 2025 18:22
працівники.pdf
25 березня 2025 18:22
мат тех база.pdf
25 березня 2025 18:22
постнацбанк.pdf
25 березня 2025 18:22
інфоком заправка.pdf
25 березня 2025 18:22
відгук Інфоком.pdf
25 березня 2025 18:22
досвід.pdf
25 березня 2025 18:22
інфоком заправка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТАРЕКС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше двох договорів за період 2021-2025 роки)

ТОВ "СІ ЕН ТІ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше двох договорів за період 2021-2025 роки)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНТАРЕКС"
#30126040
Переможець 190 700,00
UAH з ПДВ
28 березня 2025 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2025 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНТАРЕКС"
#30126040
190 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2025 17:11
Протокл виправлення помилки до договору №14 ТОВ Сантарекс від 08.04.2025.pdf зміни до договору
10 квітня 2025 17:10
Протокл виправлення помилки до договору №14 ТОВ Сантарекс.pdf зміни до договору
10 квітня 2025 17:01
Договір Сантарекс.pdf зміни до договору
10 квітня 2025 17:01
Електронний підпис укладений
08 квітня 2025 15:37
Договір ТОВ Сантарекс.pdf укладений
08 квітня 2025 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виявленням технічною (механічною) помилкою уповноважена особа у звіті про договір закупівлі в електронній системі закупівель невірно вказано ціну договору без ПДВ - 190700,00 грн. Необхідно виправити на правильну ціну договору без ПДВ в сумі 158916,17 грн. В додатку №2 до договору, були додані реквізити сторін з підписами та печатками.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №14 ТОВ "Сантарекс"; Протокол виправлення помилки до договору №14 ТОВ Сантарекс від 08.04.2025
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML