Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ |
Код ЄДРПОУ: | 20650438 |
Місцезнаходження: | 27037, Україна , Кіровоградська обл., с. Піщаний Брід, вул. Незалежності 1 |
Контактна особа: |
Раїса Ірха +380957562403 pb_ppal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 916 259,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 581,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 20:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 20:25 |
Зміни до ТД соняшник від 25.03.2025.docx | |
25 березня 2025 20:25 |
Тендерна_документація_за_Особливостями - соняшник зі змінами від 25.03.2025.docx | |
18 березня 2025 15:47 |
Тендерна_документація_за_Особливостями - соняшник (1).docx |
25 березня 2025 20:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2025 20:25 |
Зміни до ТД соняшник від 25.03.2025.docx
|
|||
25 березня 2025 20:25 |
Тендерна_документація_за_Особливостями - соняшник зі змінами від 25.03.2025.docx
|
|||
18 березня 2025 15:47 |
Тендерна_документація_за_Особливостями - соняшник (1).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-15-000048 ● 76bb0b579dbd4be7aeb1b86f5f665331
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2025 № 41-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.04.2025 № 41-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-03-18-011557-a 18.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-18 13:06:26
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-18-011557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-23 14:38:41
ВІдповідь на звернення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-18-011557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення (витрат):
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
У наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі враховані Замовником за результатами статистичного аналізу та згідно діючими ринковими цінами, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/. Тому очікувана вартість предмету закупівлі становить 3 916 259,55 грн.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://www.ppal.com.ua/publichna-informatsiya/publichni-zakupivli/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-21 16:24:38
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-18-011557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) (далі – Додаток 1 до тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Також, відповідно до пункту 8 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку 4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
У Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)» (далі – Додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, підтвердження наявності ліцензії на використання заправки пальним.
Однак, учасником товариством з обмеженою відповідальністю «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» (далі – ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» 25.03.2025 надана тендерна пропозиція у складі якої - ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), зареєстрована в Головному управління ДПС у Кіровоградській області 13.03.2020 за реєстраційним номером 11140414202001042 (далі – Ліцензія). Термін дії Ліцензії з 13.03.2020 по 13.02.2025. Згідно з відмітками про поточні сплати за ліцензію, які містяться у Ліцензії, сплата за Ліцензію здійснена за період з 13.03.20243 до 13.03.2025.
Отже, з урахуванням вищевказаного, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» надана Ліцензія, яка є недійсною станом на дату подання тендерної пропозиції уданим часником.
З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» такою, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації?
2. Згідно з пунктом 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При проведенні закупівлі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 31.03.2025.
Однак, учасником – переможцем закупівлі ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» не оприлюднено в електронній системі закупівель вищевказані документи у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає вимогам пункту 47 Особливостей.
Слід зазначити, що учасником – переможцем закупівлі ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» оприлюднено в електронній системі закупівель вищевказані документи 07.04.2025, тобто у строк, що перевищує 4 дні дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає вимогам пункту 47 Особливостей.
З урахуванням вищевказаного, з якої причини Вами укладено договір за результатами проведення закупівлі з ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 15:53:49
відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-010941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення:
Стосовно питання 1
Учасник товариством з обмеженою відповідальністю «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» (далі – ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» 25.03.2025 надана тендерна пропозиція у складі якої - ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), зареєстрована в Головному управління ДПС у Кіровоградській області 13.03.2020 за реєстраційним номером 11140414202001042 (далі – Ліцензія). Термін дії Ліцензії з 13.03.2020 по 13.02.2025. Згідно з відмітками про поточні сплати за ліцензію, які містяться у Ліцензії, сплата за Ліцензію здійснена за період з 13.03.20243 до 13.03.2025. Оскільки на момент, подання тендерної пропозиції відбувався процес поновлення ліцензії (заявку на поновлення була подана Учасником до органів ДПС України 02.03.2025; строк дії оновлених ліцензій з 13.03.2025) і оригінал поновлених ліцензій був відправлений уповноваженим органом ДПС України засобами поштового зв’язку і на момент подачі тендерної документації ще не був доставлений Учаснику. Тому Учасник ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» надані Ліцензії, які є дійсною на момент подання тендерної пропозиції, під час підписання договору про надання послуг. Ліцензії додаються до пояснень.
Стосовно питання 2
Учасник визначений переможцем тендерної процедури надав документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, надані ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Технічними обмеженнями самої системи Prozorro, яка фізично блокує можливість завантаження документів після спливу встановленого строку і на пятий день електронна система закупівель не дає доступу підвантажити документи, тобто учасник не може кріпити будь-які документи після закінчення строку чотирьох днів. Це означає, що учасник фізично не міг подати їх із запізненням.
Таким чином, якщо документи з’явилися в електронній системі закупівель, це свідчить про їх подання у визначений строк, а не пізніше. У день п’ятий з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір функціонал системи не дозволяє учасникам додавати будь-які документи.
ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» підвантажив документи в строк, то відсутні підстави для відхилення її пропозиції.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА" |
3 841 665,95
UAH з ПДВ
|
3 841 665,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА" #03756891 |
Переможець |
3 841 665,95
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 13:10
|
договір 8.04.25 вирощування та збирання соняшнику.pdf | укладений |
08 квітня 2025 13:05
|