Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламні матеріали та друкована продукція
Очікувана вартість
97 412,52 UAH
UA-2025-03-18-011071-a e4fca3b6d36c4e3ba299e851426aba47
Торги за правилами організатора    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2025 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2025 23:59
Початок аукціону: 01 квітня 2025 15:14
Початок аукціону: 01 квітня 2025 15:14
Очікувана вартість: 97 412,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники


Торги проводяться на прайс суми цін за одиницю Товару, визначену в Додатку № 1, з встановленим порогом цін по кожній одиниці Товару, визначеним в Таблиці 1 Додатку № 1 до Тендерної Документації. За результатом торгів з переможцем буде укладено договір з визначеною загальною вартістю, що не перевищить 9 200 000,00 грн. (дев’ять мільйонів двісті тисяч гривень грн. 00 коп.).

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Рекламні матеріали та друкована продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2026
ДК 021:2015: 22462000-6 — Рекламні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2025 15:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2025 15:33
ТД prozorro.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НІЧОГА СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 63 621,40
UAH з ПДВ
51 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛІПРІНТ" 74 948,16
UAH з ПДВ
51 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІОЛЕНТ.ЮА" 87 677,59
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" 77 377,00
UAH з ПДВ
73 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2025 17:25
Електронний підпис
31 березня 2025 17:25
Електронний підпис

Публічні документи

31 березня 2025 17:27
Електронний підпис
31 березня 2025 17:27
Електронний підпис
31 березня 2025 17:23
ФІОЛЕНТ.ЮА.pdf

Публічні документи

31 березня 2025 21:30
Електронний підпис
31 березня 2025 21:30
Електронний підпис
31 березня 2025 21:29
26. Витяг ПДВ.pdf
31 березня 2025 21:29
3.9. Лист відгук ФГВФО.pdf.asice
31 березня 2025 21:29
10. Виписка ЄДР (завірена).pdf
31 березня 2025 21:29
6. Паспорт.pdf.asice
31 березня 2025 21:29
21. Цінова пропозиція.pdf.asice
31 березня 2025 21:29
1.3. Обладнання.pdf.asice
31 березня 2025 21:29
6. Паспорт (завірений).pdf
31 березня 2025 21:29
11. Витяг ЄДР (завірений).pdf
31 березня 2025 21:29
2.3. Петрина В.О..pdf
31 березня 2025 21:29
1.1. Приміщення.pdf
31 березня 2025 21:29
3.7. Лист відгук НСТУ.pdf.asice
31 березня 2025 21:29
1.1. Приміщення.pdf.asice
31 березня 2025 21:29
15. Довідка про контроль.pdf
31 березня 2025 21:29
21. Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2025 21:29
10. Виписка ЄДР.pdf.asice
31 березня 2025 21:29
3.7. Лист відгук НСТУ.pdf
31 березня 2025 21:29
1.2. Обладнання.pdf
31 березня 2025 21:29
2.2. Дружченко К.І..pdf
31 березня 2025 21:29
2.1. Петрина А.О..pdf
31 березня 2025 21:29
11. Витяг ЄДР.pdf.asice
31 березня 2025 21:29
26. Витяг ПДВ (завірений).pdf
31 березня 2025 21:29
1.3. Обладнання.pdf
31 березня 2025 21:29
1.2. Обладнання.pdf.asice
31 березня 2025 21:29
3.9. Лист відгук ФГВФО.pdf
31 березня 2025 21:29
11. Витяг ЄДР.pdf
31 березня 2025 21:29
2.3. Петрина В.О..pdf.asice
31 березня 2025 21:29
2.2. Дружченко К.І..pdf.asice
31 березня 2025 21:29
26. Витяг ПДВ.pdf.asice
31 березня 2025 21:29
10. Виписка ЄДР.pdf
31 березня 2025 21:29
3.8. Лист-відгук Фастів.pdf
31 березня 2025 21:29
2.1. Петрина А.О..pdf.asice
31 березня 2025 21:29
6. Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НІЧОГА СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ "ПОЛІПРІНТ"

ТОВ "ФІОЛЕНТ.ЮА"

ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "НІЧОГА СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2559914135
Переможець 51 998,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 17:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 17:31

Вимога про усунення невідповідностей

01 квітня 2025 року відбулися електронні торги на закупівлю Рекламних матеріалів (рекламні матеріали та друкована продукція), код ДК 021:2015 – 22462000-6. Під час розгляду пропозиції Учасника - Фізична особа-підприємець Нічога Сергій Олексійович (ІНН: 2559914135), виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:  на виконання пп. 5.1. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати довідку в довільній формі про наявність в учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами процедури закупівлі, наявність офісного та виробничого приміщення. Учасник у складі пропозиції надав Довідку №21 від 28.03.2025 р. про наявність в учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, однак у вищезазначеній довідці відсутня інформація про наявність офісного приміщення, чим частково порушив вимогу пп. 5.1. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації;  на виконання пп. 5.2. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати довідку у довільній формі, що засвідчує наявність у учасника кваліфікованого персоналу (не менше 4 осіб) (підтвердити копіями документів, що підтверджують трудові відносини з учасником). Учасник у складі пропозиції надав Довідку №22 від 28.03.2025 р. про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (зазначивши у довідці 4-ох працівників: Шендрик О.В., Козаченко В.М. Гаврикова О.А. та Марковського Є.К.) та копії Трудових договорів між працівником і фізичною особою на вищезазначених працівників, що мали підтвердити наявність в учасника 4 (чотирьох) працівників зазначених у довідці, проте відповідні Трудові договори оформлені не відповідно до затвердженої Форми трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, згідно Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 08.06.2001 № 260, та не містять відмітки про реєстрацію в державній службі зайнятості, а також дати укладання Трудових договорів Шендрик О.В. та Козаченко В.М. в преамбулі та в місті підписів не співпадають (зазначено 2024 рік, замість 2025 року). Тендерний комітет прийняв рішення звернутися до Учасника - ФОП Нічога С.О. через електронну систему закупівель з вимогою про усунення невідповідностей вимогам пп. пп. 5.1., 5.2. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації та дозапитати наступні документи: • оновлену довідку в довільній формі про наявність в учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами процедури закупівлі, наявність офісного та виробничого приміщення; • копії документів, що підтверджують трудові відносини з учасником на працівників зазначених у Довідці №22 від 28.03.2025 р. та / або документ (довідку, витяг, Форму 1 ДФ тощо), що виданий компетентним державним органом (Державна податкова служба України, Пенсійний фонд України тощо), що містить інформацію про кількість працівників Учасника станом на березень 2025 року. З метою підтвердження відповідності Учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо Учасника ФОП Нічога С.О. надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, вищенаведені документи, шляхом дозавантаження на електронній системі https://prozorro.gov.ua.

Документи

10 квітня 2025 17:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НІЧОГА СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2559914135
51 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2025 17:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР №4_25-Н від 17.04.2025р..pdf укладений
17 квітня 2025 17:32