Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 44810000-1 Фарби
Очікувана вартість
741 298,00 UAH
UA-2025-03-18-010463-a ● 629efc8fe928403c8487fa6f91f36eb1
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний медичний університет імені О.О. Богомольця |
Код ЄДРПОУ: | 02010787 |
Вебсайт: | http://nmuofficial.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13 |
Контактна особа: |
Ольга Сулима +380442348177 olga19021980@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 741 298,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 706,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штука
Фарба водоемульсійна,латексна інтер'єрна,10л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, м. Київ, Киев, просп, Берестейський, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 штука
Барвник чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, м. Київ, Киев, просп, Берестейський, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 штука
Барвник коричневий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, м. Київ, Киев, просп, Берестейський, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 штука
Барвник олива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, м. Київ, Киев, просп, Берестейський, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 штука
Барвник зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, м. Київ, Киев, просп, Берестейський, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
32 штука
Емаль антикорозійна алкід-уретанова сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, м. Київ, Киев, просп, Берестейський, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
32 штука
Емаль антикорозійна алкід-уретанова чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, м. Київ, Киев, просп, Берестейський, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 14:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 14:10 |
Додаток №4.docx | |
27 березня 2025 14:10 |
ТД Фарби.doc | |
27 березня 2025 14:10 |
Протокол.pdf | |
26 березня 2025 12:22 |
Протокол.pdf | |
18 березня 2025 15:14 |
Додаток №2.docx | |
18 березня 2025 15:14 |
Додаток №3.docx | |
18 березня 2025 15:14 |
Додаток №1.docx |
27 березня 2025 14:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 березня 2025 14:10 |
Додаток №4.docx
|
||||||
27 березня 2025 14:10 |
ТД Фарби.doc
|
||||||
27 березня 2025 14:10 |
Протокол.pdf
|
||||||
26 березня 2025 12:22 |
Протокол.pdf
|
||||||
18 березня 2025 15:14 |
Додаток №2.docx
|
||||||
18 березня 2025 15:14 |
Додаток №3.docx
|
||||||
18 березня 2025 15:14 |
Додаток №1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
фасування барвника
Дата подання: 20 березня 2025 13:45
Дата відповіді: 21 березня 2025 11:05
Доброгодня! Чи можна Вам зпропонувати барвник в коричневому та чорному кольорі в фасуванні 100 мл ?
Відповідь: Добрий день Шановний Учасник. Замовник виклав свою потребу в технічній специфікації тендерної документації зі всіма технічними характеристиками!
проєкт
Дата подання: 21 березня 2025 15:56
Дата відповіді: 27 березня 2025 10:09
Пунктом 4.2. зазначено, що оплата товару здійснюється відповідно до виставленого рахунку-фактури та видаткової накладної. Пунктом 5.4. вказано, що приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів та підтверджується актом приймання-передачі. Відповідно існує розбіжність у товаросупровідних документах, що підтверджують поставку та оплату товару.У випадку виникнення спірних ситуацій може існувати плутанина та невизначеність у даті виконання зобов’язань сторонами. Прошу внести відповідні зміни у пункти 4.2. та 5.4. договору та викласти у наступній редакції:
4.2. Оплата за товар проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів згідно виставленого рахунку-фактури та видаткової накладної.
5.4. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів та підтверджується видатковою накладною, по якості – відповідно до документів, що засвідчують якість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Проєкт договору розроблений нашою юридичною службою, якщо внести зміни догоовір не завізують і не підпишуть.
проєкт
Дата подання: 21 березня 2025 16:05
Дата відповіді: 27 березня 2025 10:10
Пунктом 8.2. вказано, що Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), які впливають на неможливість виконання неї своїх зобов’язань за Договором, повинна не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів від моменту виникнення неможливості виконання зобов’язань внаслідок форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі з підтверджуючими документами. Доказом підтвердження форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) є сертифікат Торгово-промислової палати України або регіональної торгово-промислової палати, в якому повинно бути зазначено (досліджено) причинно-наслідковий між виниклими обставинами для Сторони та неможливістю виконання конкретного зобов’язання. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.2. та викласти у наступній редакції:
8.2. Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), які впливають на неможливість виконання неї своїх зобов’язань за Договором, повинна не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів від моменту виникнення неможливості виконання зобов’язань внаслідок форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі з підтверджуючими документами. Доказом підтвердження форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) є сертифікат Торгово-промислової палати України або регіональної торгово-промислової палати або підтвердження іншим компетентним органом, що видає такі документи, в яких повинно бути зазначено (досліджено) причинно-наслідковий між виниклими обставинами для Сторони та неможливістю виконання конкретного зобов’язання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Проєкт договору розроблений нашою юридичною службою, якщо внести зміни догоовір не завізують і не підпишуть.
проєкт
Дата подання: 21 березня 2025 16:05
Дата відповіді: 27 березня 2025 13:47
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Пункти Договору VIII. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ будуть викладені в новій редакції
проєкт
Дата подання: 21 березня 2025 16:12
Дата відповіді: 27 березня 2025 13:54
Пунктом 5.3.зазначено,що Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника у місці поставки з обов’язковим занесенням на місце у складі, яке зазначить представник Замовника. Предметом закупівлі є фарби із значним об’ємом поставки. Постачальник може здійснювати доставку фарби одноосібно, відповідно здійснити вигрузку і занос товару у приміщення є складно. Закладання у вартість товару послуг вантажників Постачальником одразу спричинить збільшення ціни такого товару, а отже така пропозиція буде не конкурентна та спричинить нераціональне використання бюджетних коштів. Прошу виключити із договору зобов’язання щодо занесення товару Постачальником на склад Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника з обов’язковим занесенням на місце у складі.
Стосовно барвників
Дата подання: 21 березня 2025 17:15
Дата відповіді: 27 березня 2025 13:57
Добрий день шановний Замовнику.
Просимо виключити для позицій 2-5 предмету закупівлі (барвники) вимогу пункту 4 Додатку №2 щодо надання сканованих копій документів, які підтверджують стосунки із виробником.
Наприклад виробник універсальних пігментів Sniezka Colorex знаходиться в Польщі, отже отримати від нього документи, які перелічені в Додатку №2 для купівлі 200 шт. пігментів буде вкрай важко.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний Учасник. Доставка з Польщі товару і документів здійснюється протягом 2 днів.
проєкт
Дата подання: 27 березня 2025 14:40
Додатком №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ)» визначено, що Учасник надає у складі пропозиції письмову згоду на звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої Учасником в частині направлення запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, компаній та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з Учасниками, що передбачені в тендерній документації.
Статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) зазначено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Відповідно, законодавство наділяє Замовника (саме Замовника, а не Учасника) таким правом, що не потребує додаткових підтверджень для реалізації та не може бути оскарженим. Відповідно, Замовник може здійснювати запити до різних органів, що стосується інформації зазначеної у закупівлі, без оформлення довіреності від Учасників.
На виконання вимоги пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації Замовника, для оформлення довіреності, Учасник має володіти інформацією щодо паспортних даних посадових осіб Замовника, зокрема: ПІБ, посада, місце реєстрації та місце проживання особи, індивідуальний податковий номер, тощо. Зазначена інформація є персональними даними в розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Обов’язковим реквізитом довіреності є особистий підпис довіреної особи, яка уповноважена вчиняти дії в межах визначеною довіреністю. Уповноважена особа Замовника, фізично не може прибути до усіх учасників для укладання довіреності та надання своїх персональних даних. Яким чином Замовник уявляє собі виконання зазначеної вимоги? Така вимога є безглуздою!
Вимагаємо видалити в Додатку №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ)» вимогу щодо оформлення довіреності Учасником на уповноважену особу Замовника.
Наголошуємо, що Закон визнає абсолютне право для Замовника, виходячи з його статусу в закупівлі, звертатись до органів державної влади для підтвердження/уточнення інформації отриманої від Учасників у випадку необхідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Стосовно барвників Dufa Д230
Дата подання: 28 березня 2025 17:31
Добрий день.
Частиною предмету закупівлі Замовником визначена:
Барвник Dufa Д230 чорний 0,75 л або еквівалент – 50 шт.
Барвник Dufa Д230 оксидно-коричневий 0,75 л або еквівалент – 50 шт.
При цьому по даним позиціям визначено наступне: «Призначена ……. для використання в чистому вигляді для кольорового оформлення інтер’єрів та фасадів».
Звертаємо увагу, що для самостійного використання з фасуванням 0,75 л призначений тільки Барвник Dufa, пігменти ж інших виробників призначені для тонування фарб та не використовуються для безпосереднього фарбування ними.
Найрозповсюдженішим для барвників є фасування 100 мл.
Визначення технічних параметрів, яким відповідає продукція тільки одного виробника суперечить вимогам законодавства оскільки розцінюється як дискримінаційні вимоги. Отже дана вимога (щодо фасування та призначення в сукупності) підлягає коригуванню.
До того ж чи дійсно існує об’єктивна необхідність для замовника у фарбування саме пігментами, адже ним закуповується водно-дисперсійна фарба, яка буде колоруватись та використовуватись для фарбування.
Враховуючи зазначене просимо внести зміни до тендерної документації:
1. Змінити фасування позицій предмету закупівлі «Барвник Dufa Д230 чорний 0,75 л» та «Барвник Dufa Д230 оксидно-коричневий 0,75 л» з одночасним збільшенням кількості продукції задля збереження загального об’єму предмету закупівлі у літрах.
2. Видалити вимогу щодо можливості «використання в чистому вигляді для кольорового оформлення інтер’єрів та фасадів».
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
фасування барвників Dufa
Дата подання: 30 березня 2025 22:21
Добрий день.
Просимо привести всі барвники до одного фасування, яке є найбільш поширеним, а саме 100 мл
Відповідь відсутня
Некоректні вимоги до сертифікату ISO 9001: 2015
Дата подання: 30 березня 2025 22:21
Добрий день.
Додатком №2 до тендерної документації встановлена наступна вимога:
До тендерної пропозиції Учасник в обов'язковому порядку повинен включити:
Сертифікат ISO 9001: 2015 систему управління якістю. Сфера діяльності: Виробництво та продаж лакофарбових матеріалів, а також продуктів для систем утеплення, завірені виробником товару та чинні на дату проведення аукціону.
Шановний Замовнику, предметом даної закупівлі не є продукти систем утеплення, у зв'язку з чим постає питання навіщо ви вимагаєте надання сертифікату на систему управління якістю щодо їх виробництва?
Вважаємо таку вимогу необгрунтованою та вимагаємо її виключення.
Окрім того, у випадку, якщо виробник (щодо якого має надатись цей сертифікат, адже саме ним вимагається завірення його копії) не буде безпосереднім учасником даної процедури та, відповідно, не здійснюватиме поставку лакофарбової продукції Замовнику, то вимога щодо надання сертифікату на систему управління якістю на продаж лакофарбової продукції також є необгрунтованою та надмірною.
Враховуючи зазначене вимагаємо викласти вимоги Додатку №2 настпуним чином:
До тендерної пропозиції Учасник в обов'язковому порядку повинен включити:
Сертифікат ISO 9001: 2015 систему управління якістю. Сфера діяльності: Виробництво лакофарбових матеріалів, завірені виробником товару та чинні на дату проведення аукціону.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 15:24 |
Кінець періоду оскарження: | 11 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 11 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація зазначена в деяких позиціях невірна інформація та додатково в тендерній документації. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публ |
Документи:
31 березня 2025 15:24
|
Електронний підпис |
31 березня 2025 15:23
|
Протокол скасування.pdf |