Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильник світлодіодний для зовнішнього освітлення
за кодом ДК 021:2015 - 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура»
Очікувана вартість
26 664 000,00 UAH
UA-2025-03-18-009967-a ● 05df88bae0c644b492f219b1720e7149
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення "Тернопільміськсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 03353868 |
Місцезнаходження: | 46006, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Острозького Василя Костянтина, будинок 32 |
Контактна особа: |
Титор Діна Антонівна 380352254730 termiscsvitlo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 664 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 133 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 4 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в цьому пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3%- 799 920,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; -вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).** 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) ** 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Тернопільміськсвітло» Місцезнаходження Замовника: 46006, місто Тернопіль, вул Острозького Василя Костянтина, буд.32 Код ЄДРПОУ: 03353868 IBAN № UA 463204780000000026004133521 в АБ «Укргазбанк» м. Київ МФО 320478 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 799920 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 штука
Світильник світлодіодний для зовнішнього освітлення
за кодом ДК 021:2015 - 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура»
за кодом ДК 021:2015 - 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46006, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Острозького Василя Костянтина, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | передплата 30% від загальної суми договору протягом 7 банківських днів, при наявності фінансування | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Поставка товару | 70 %- рівними частина щомісячними платежами протягом 36 місяців з моменту отримання передплати. Щомісячний платіж здійснюється до 28 числа поточного місяця. Допускається відстрочення платежу на 60 календарних днів. У випадку наявності фінансування покупець на власний розсуд може збільшувати розмір щомісячного платежу. | Пiсляоплата | 28 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 12:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 12:54 |
Перелік змін.docx | |
21 березня 2025 12:52 |
Перелік змін.docx | |
21 березня 2025 12:52 |
Додаток 2-технічні характеристики уточн..docx | |
18 березня 2025 15:08 |
Додатки до ТД 2025 р..docx | |
18 березня 2025 15:08 |
Додаток 4 до ТД (тенд.забезп.)2025р..docx | |
18 березня 2025 15:08 |
Додаток 7 Документи учасника.docx | |
18 березня 2025 15:08 |
Додаток 8 Документи переможця..docx | |
18 березня 2025 15:08 |
ТД світильники 2025 р..docx | |
18 березня 2025 15:08 |
Проект договору 2025р..docx | |
18 березня 2025 15:08 |
Додаток 2-технічні характеристики.docx |
21 березня 2025 12:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2025 12:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
21 березня 2025 12:52 |
Перелік змін.docx
|
|||
21 березня 2025 12:52 |
Додаток 2-технічні характеристики уточн..docx
|
|||
18 березня 2025 15:08 |
Додатки до ТД 2025 р..docx
|
|||
18 березня 2025 15:08 |
Додаток 4 до ТД (тенд.забезп.)2025р..docx
|
|||
18 березня 2025 15:08 |
Додаток 7 Документи учасника.docx
|
|||
18 березня 2025 15:08 |
Додаток 8 Документи переможця..docx
|
|||
18 березня 2025 15:08 |
ТД світильники 2025 р..docx
|
|||
18 березня 2025 15:08 |
Проект договору 2025р..docx
|
|||
18 березня 2025 15:08 |
Додаток 2-технічні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Колірна температура
Дата подання: 20 березня 2025 09:22
Дата відповіді: 21 березня 2025 08:54
Шановний Замовнику!
Просимо надати відповідь на наступне питання.
У технічних характеристиках до предмету закупівлі ви вказуєте, що світлодіодний світильник повинен мати колірну температуру 2700 К (тепле біле).
Низька колірна температура сприяє зменшенню ефективності світильників і призводить до збільшення використання електроенергії приблизно до 25 %.
В ДБН В.2.5-25:2018 немає обмежень щодо використання світлодіодних світильників по колірній температурі для зовнішнього освітлення. Зазначимо, що світильники з колірною температурою до 3500 К застосовуються для зовнішнього архітектурного освітлення будівель і споруд, де необхідно підкреслити теплий білий колір поверхонь будівель.
Поясніть, будь ласка, чим обумовлена ця вимога?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Як Ви зазначили, в ДБН В.2.5-25:2018 немає обмежень у використанні LED світильників для зовнішнього освітлення по колірній температурі . Проте, інформація щодо використання колірної температури до 3500 К лише для зовнішнього архітектурного освітлення будівель і споруд не відповідає дійсності, як і щодо % збільшення енергоспоживання.
Встановлення нових світильників передбачено програмою заміни натрієвих світильників з 2200К на світлодіодні на вулицях категорії В (приватна забудова, внутрішньоквартальні проїзди, прибудинкові території). Колірна температура 2700К є найбільш сприятливою для такого роду об’єктів, циркадних ритмів людей і збереження біорізноманіття. Практично усі виробники світлодіодних світильників сьогодні декларують можливість застосування світлодіодів з показником колірної температури 2700К, тому ця вимога не є дискримінаційною, відповідає кращим європейським практикам і Стратегії екологічної безпеки та адаптації до зміни клімату до 2030 року, затвердженої Урядом України.
Встановлення нових світильників передбачено програмою заміни натрієвих світильників з 2200К на світлодіодні на вулицях категорії В (приватна забудова, внутрішньоквартальні проїзди, прибудинкові території). Колірна температура 2700К є найбільш сприятливою для такого роду об’єктів, циркадних ритмів людей і збереження біорізноманіття. Практично усі виробники світлодіодних світильників сьогодні декларують можливість застосування світлодіодів з показником колірної температури 2700К, тому ця вимога не є дискримінаційною, відповідає кращим європейським практикам і Стратегії екологічної безпеки та адаптації до зміни клімату до 2030 року, затвердженої Урядом України.
Сертифікати виробника
Дата подання: 20 березня 2025 09:24
Дата відповіді: 21 березня 2025 09:44
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Сертифікати виробника: ISO 45001:2018 – Система управління охороною здоров'я та безпеки праці і ISO 50001:2018 – Система енергетичного менеджменту.
В ДСТУ ISO 45001:2019 зазначено, що "У цьому стандарті не розглянуто таких питань, як безпека продукції, пошкодження майна або вплив на довкілля, за винятком тих випадків, якщо це пов’язано з виникненням ризиків для працівників та інших відповідних зацікавлених сторін".
В ДСТУ ISO 50001:2020 зазначено, що "Цей стандарт не застосовують ні до використання продукції кінцевим споживачем поза сферою застосування і меж СЕнМ, ні до проектування поза зв’язками з будівлями, спорудами, системами або процесами, що вико¬ристовують енергію."
Поясніть, будь ласка, чим мотивована вимога надати дані сертифікати і яким чином наявність цих сертифікатів підтверджує відповідність технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Справді, ці сертифікати безпосередньо не пов’язані з технічними і якісними характеристикам предмета закупівлі. Проте, як Замовник, який забезпечує потреби територіальної громади, можемо вимагати, щоб продукція була вироблена на виробництві з високою енергетичною результативністю та мінімізацією ризиків на виробничих місцях, що впливає на структуру вартості предмета закупівлі та відповідає Стратегії сталого розвитку України.
Сертифікати продукції
Дата подання: 20 березня 2025 09:25
Дата відповіді: 21 березня 2025 09:41
У Додатку 2 вимагається надати Сертифікати продукції ENEC, ENEC+. Поясніть, будь ласка, якими нормативно-правовими актами підтверджена вимога надати європейські сертифікати для продукції українського виробника?
Відповідь: Доброго дня. Під час здійснення закупівель замовник може використовувати нормативно-правові акти, стандарти тощо, що не суперечить нормам Закону. Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи Стратегію розвитку міста, що передбачає створення єдиної платформи управління комунальною інфраструктурою міста на базі технологій ІоТ та диверсифікація джерел її фінансування, у тому числі за кошти міжнародних інституцій. У разі міжнародного фінансування наявність сертифікатів ENEC/ENEC+ часто є обов'язковою умовою, тому ця вимога є правомірною.
Враховуючи Стратегію розвитку міста, що передбачає створення єдиної платформи управління комунальною інфраструктурою міста на базі технологій ІоТ та диверсифікація джерел її фінансування, у тому числі за кошти міжнародних інституцій. У разі міжнародного фінансування наявність сертифікатів ENEC/ENEC+ часто є обов'язковою умовою, тому ця вимога є правомірною.
Визначення коду ІК
Дата подання: 20 березня 2025 09:26
Дата відповіді: 21 березня 2025 11:39
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 в таблиці зазначено, що "Міцність розсіювача при ударі згідно ДСТУ EN 60598-2-3^2014 Не менше IK08". Далі Учасник повинен надати сертифікат на відповідність стандарту ДСТУ IEС TR 62696 "Світильники. Визначення коду ІК згідно з ІЕС 62262". Але ж цей стандарт для проведення методів випробувань. Характеристика IK08 вже зазначена в ДСТУ EN 60598-2-3:2014. Поясніть, будь ласка, навіщо на одну вимогу необхідно підтвердження двох стандартів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше зауваження доречне. Для визначення коду ІК використовується ДСТУ IEС TR 62696. Відповідні зміни будуть внесені до вимог в Додатку 2 щодо Міцності розсіювача при ударі.
Група фітобіологічного ризику
Дата подання: 20 березня 2025 09:27
Дата відповіді: 21 березня 2025 10:34
Замовником зазначена вимога "Група фітобіологічного ризику. Відповідність ДСТУ EN 60598-1".
Просимо звернути увагу на помилку: "фОтобіологічного".
ДСТУ EN 62471 уточнює групи ризику. Просимо пояснити, навіщо на одну вимогу вимагається підтвердження двом стандартам з наданням сертифікату відповідності.
Відповідь: Доброго дня. Так, вірно: фотобіологічного (технічна описка, яка буде виправленя). ДСТУ EN 60598-1 та ДСТУ EN 62471 є взаємодоповнюючими. Певні аспекти фотобіологічної безпеки неможливо оцінити в рамках загального стандарту EN 60598-1, що й обґрунтовує необхідність окремого сертифікату відповідності EN 62471 для вуличних світильників. EN 62471 є єдиним стандартом, що комплексно оцінює саме світлове випромінювання та його вплив на здоров'я жителів міста. Для повної оцінки фотобіологічної безпеки вуличного освітлення необхідна відповідність обом стандартам.
Акредетація лабораторій
Дата подання: 20 березня 2025 09:28
Дата відповіді: 21 березня 2025 09:36
Шановний Замовнику!
Реєстр акредитованих лабораторій є на сайті НААУ https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov Просимо пояснити, чим обумовлена вимога в Додатку 2 надати "копію акредитації лабораторії, що видала вказані протоколи"?
Відповідь: Доброго дня. Така вимога обумовлена вимогою сертифікатів ENEC/ENEC+ та протоколів щодо спаду світлового потоку. У реєстрі на вказаному сайті немає лабораторій, уповноважених видавати ці сертифікати та протоколи. Утім, погоджуємося, що надання копій акредитації лабораторій може вважатися дискримінаційним.
Ваше зауваження буде враховане шляхом вилучення цього пункту (п.6.3) з Додатку 2.
Ваше зауваження буде враховане шляхом вилучення цього пункту (п.6.3) з Додатку 2.
гарантія оплати
Дата подання: 20 березня 2025 09:28
Дата відповіді: 21 березня 2025 08:49
Шановний Замовнику!
В оплаті після події зазначено: "70 %- рівними частина щомісячними платежами протягом 36 місяців з моменту отримання передплати. Щомісячний платіж здійснюється до 28 числа поточного місяця. Допускається відстрочення платежу на 60 календарних днів." Яка гарантія, що Замовник виконає умову оплати впродовж 36 місяців, коли не затверджений бюджет на три роки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Закупівля здійснюється на виконання Програми розвитку житлово-комунального господарства Тернопільської міської територіальної громади на 2025-2027 роки , затвердженої рішенням сорок п‘ятої сесії Тернопільської міської ради.
Станом на 01.01.2025р.на балансі підприємства є 4714 світильників із газорозрядними (натрієвими) лампами.
Мета програми полягає у підвищенні ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства, зменшення витрат при споживанні електроенергії.
Для оплати товару передбачається декілька джерел фінансування, які зазначені в пункті 3.1.1. проекту договору «Джерело фінансування: міський бюджет, кредитні кошти та інші джерела фінансування.»
Станом на 01.01.2025р.на балансі підприємства є 4714 світильників із газорозрядними (натрієвими) лампами.
Мета програми полягає у підвищенні ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства, зменшення витрат при споживанні електроенергії.
Для оплати товару передбачається декілька джерел фінансування, які зазначені в пункті 3.1.1. проекту договору «Джерело фінансування: міський бюджет, кредитні кошти та інші джерела фінансування.»
Дімування світильника 45 Вт
Дата подання: 20 березня 2025 09:29
Дата відповіді: 21 березня 2025 09:31
Шановний Замовнику!
Чим викликана умова дімування світильника 45 Вт, чи є розрахунки і чи не буде суттєве здорожчання товару за рахунок додаткового встановлення в корпус світильника роз'ємів NEMA/Zhaga, встановлення додаткових модемів та SIM-карт з щомісячною абонплатою. Чи не простіше для керування світильниками використовувати системи передачі інформації безпосередньо по мережі живлення світильників? Такий варіант керування яскравістю буде еквівалентом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у полі «Кількість та найменування» містить інформацію щодо мінімальної потужності 45 Вт для світильника, а в детальних вимогах в таблиці прописана потужність «до 50 Вт». Тобто предметом закупівлі є світильник світлодіодний з потужністю в діапазоні від 45 до 50 Вт.
Драйвер з можливістю програмування графіку дімування дозволяє зменшувати світловий потік світильника в нічний час.
Можливість встановлення в корпус світильника роз’ємів NEMA/Zhaga (фото корпусу) дозволить провести подальшу модернізацію мережі зовнішнього освітлення міста та інтеграцію її в загальну платформу управління розумним містом. Керування яскравістю безпосередньо по мережі живлення світильників не є еквівалентом.
Драйвер з можливістю програмування графіку дімування дозволяє зменшувати світловий потік світильника в нічний час.
Можливість встановлення в корпус світильника роз’ємів NEMA/Zhaga (фото корпусу) дозволить провести подальшу модернізацію мережі зовнішнього освітлення міста та інтеграцію її в загальну платформу управління розумним містом. Керування яскравістю безпосередньо по мережі живлення світильників не є еквівалентом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Шредер |
26 664 000,00
UAH з ПДВ
|
26 664 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Шредер #00231024 |
Переможець |
26 664 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 09:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 10:07
|