Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно – кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт частини приміщень 9 поверху блоків В, Г та Д відділення кістково-гнійної хірургії КНП ЛОР "Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи" на вул. Івасюка, 31 у м. Винники
Очікувана вартість
2 740 000,00 UAH
UA-2025-03-18-006169-a 6ea1ac05c3dd419ba7da983806191dc3
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахтіна Тамара Миколаївна

+380322593031 tbakhtina2022@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Код ЄДРПОУ: 01998161
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31,
Контактна особа: Бахтіна Тамара Миколаївна
+380322593031
tbakhtina2022@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2025 01:00
Початок аукціону: 07 квітня 2025 13:44
Початок аукціону: 07 квітня 2025 13:44
Очікувана вартість: 2 740 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт: 1 робота, згідно Технічної специфікації (розділу 7 Додатку № 1).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проектно – кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт частини приміщень 9 поверху блоків В, Г та Д відділення кістково-гнійної хірургії КНП ЛОР "Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи" на вул. Івасюка, 31 у м. Винники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м.Винники, вул. Івасюка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 12:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

31 березня 2025 18:08
__(1)_1.DOC
31 березня 2025 18:08
Перелік змін від 31.03.2025.docx
31 березня 2025 18:08
Тендерна документація від 31.03.2025 р..doc
21 березня 2025 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 16:55
__(1)_1.DOC
21 березня 2025 16:55
Додаток _3 Відповідність Переможця вимогам_ визначеним у п. 47 Особливостей.docx
21 березня 2025 16:55
Перелік змін від 21.03.2025.docx
21 березня 2025 16:55
Тендерна документація від 21.03.2025 р..doc
21 березня 2025 16:55
Додаток _2 Проєкт договору.docx
20 березня 2025 18:23
Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1).doc
20 березня 2025 18:23
Перелік змін від 20.03.2025.docx
20 березня 2025 18:23
Тендерна документація від 20.03.2025 р..doc
18 березня 2025 12:22
Додаток _4 Відповідність Переможця вимогам_ визначеним у п. 47 Особливостей.docx
18 березня 2025 12:22
Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додатки _1_3_4).doc
18 березня 2025 12:22
Тендерна документація.doc
18 березня 2025 12:22
Додаток _3 Проєкт договору.docx
31 березня 2025 18:08
__(1)_1.DOC
31 березня 2025 18:08
Перелік змін від 31.03.2025.docx
31 березня 2025 18:08
Тендерна документація від 31.03.2025 р..doc
21 березня 2025 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 18:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2025 13:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 16:55
__(1)_1.DOC
21 березня 2025 16:55
Додаток _3 Відповідність Переможця вимогам_ визначеним у п. 47 Особливостей.docx
21 березня 2025 16:55
Перелік змін від 21.03.2025.docx
21 березня 2025 16:55
Тендерна документація від 21.03.2025 р..doc
21 березня 2025 16:55
Додаток _2 Проєкт договору.docx
20 березня 2025 18:23
Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1).doc
20 березня 2025 18:23
Перелік змін від 20.03.2025.docx
20 березня 2025 18:23
Тендерна документація від 20.03.2025 р..doc
18 березня 2025 12:22
Додаток _4 Відповідність Переможця вимогам_ визначеним у п. 47 Особливостей.docx
18 березня 2025 12:22
Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додатки _1_3_4).doc
18 березня 2025 12:22
Тендерна документація.doc
18 березня 2025 12:22
Додаток _3 Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

наслідки сертифікати
Дата подання: 18 березня 2025 18:01
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:16
просимо вас пояснити та головне визначитися які сертифікати треба подавати СС2, чи СС3? адже якщо ваш об'єкт має клас наслідків СС2, тоді навіщо вам сертифікати СС3?
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в цій частині вимог.
площа яка ?
Дата подання: 18 березня 2025 18:04
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:17
просим повідомити яка площа частини приміщень 9 го поверхів блоків В,Г, Д яку потрібно проектувати, за даними паспорту БТІ ? також яка загальна площа будівлі вказаних корпусів. Ця інформація потрібна для розрахунку вартості проектування.
Відповідь: Фактична площа приміщень в яких планується виконання робіт - 1492 кВ м.
дискримінація по аналогічному договорі
Дата подання: 19 березня 2025 10:02
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:51
Звертаємо увагу замовника про те, що вимога "вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі" суперечить п.3 ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі, про що є численні рішення АМКУ. Просимо Вас видалити вказану дискримінаційну вимогу, та не давати привід для оскарження умов даної закупівлі в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначаємо, що згідно п.28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує встановлення Замовником одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Для оцінки спроможностей Учасників, Замовником встановлено у тендерній документації кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» в п.1 Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації: Скановані копії (не менше двох) аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом закупівлі якого є роботи(послуги) (класу наслідків не нижче CC2) з виготовлення проектної або проектно– кошторисної документації на об’єкт за характером робіт капітальний ремонт/будівництво/реконструкція. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків.

Зазначаємо, що встановлення даної величини відсотка: не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі що здійснюється, зумовлено специфікою предмета закупівлі, обсягом виконання робіт, які необхідно виконати Учаснику в стислі терміни.

Оскільки Замовником виступає торгів є заклад охорони здоров’я, який цілодобово надає спеціалізовану та високоспеціалізовану медичну допомогу, вкрай важливим є можливість Замовника пересвідчитись у надійності, якості та гарантіях на своєчасне, якісне та належне виконання Учасником робіт, що є предметом даної Закупівлі.

Враховуючи, специфіку предмета Закупівлі, як засвідчує практика, без надання учасниками підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з урахуванням обсягу виконання таких договорів не менше встановленого Замовником відсотка від очікуваної вартості закупівлі що здійснюється, ризики невиконання умов договору учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими для Замовника.

Наголошуємо, що встановлення суми підтвердження виконання аналогічних договорів є правом Замовника, не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та жодним чином не містить дискримінаційний характер для потенційних Учасників процедури закупівлі.

Слід зазначити, що підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у цій закупівлі та готові нести відповідальність за забезпечення якісного та вчасного виконання робіт.

Також встановлення даної вимоги відповідає міжнародній практиці застосування вартісних кваліфікаційних критеріїв для підтвердження досвіду викопания аналогічних договорів. Таким чином Замовник не має підстав змінювати кваліфікаційні вимоги під необʼєктивні та необгрунтовані бажання і обмежені можливості до надання послуг одного з Учасників, це є пряма дискримінація інших Учасників, які мають можливість виконати встановлені Замовником вимоги Тендерної документації.

Додатково звертаємо Вашу увагу на рішення АМКУ №18415-р/пк-пз від 11.12.2019 (копія рішення додається). За результатами розгляду Скарги Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД ПРОМ ЛАЙН", колегією АМКУ було встановлено, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Аналогічної позиції Колегія АМКУ дотримується у рішенні № 18474-р/пк-пз від 12.12.2019р. за результатами розгляду Скарги Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД ПРОМ ЛАЙН".

Враховуючи вищезазначене, у Замовника відсутні законні підстави для задоволення вимоги в цій частині та замовником жодним чином не порушено вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі.
аналогічний договір
Дата подання: 19 березня 2025 13:14
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:52
Шановний замовнику, поясніть будь ласка з яких причин потрібен аналогічний договір саме вказаного бюджету. Вам потрібна своєчасно виконана якісна робота . Надайте будь ласка відповідь яким чином впливає бюджет аналогічного договора на вказані фактори( термін і якість виконання ), чи може ви керуєтесь бажанням позбутися небажаної конкуренціі ? А як що декілька десятків договорів по мед закладам, виконаних однією фірмою тільки з меншим бюджетом вас не влаштовують, то це і є показник вашої корупційності. До речі, виставлені вами вимоги щодо попереднього виїзду на місто для огляду з підписанням акту, теж є дискримінаційними. Будь ласка приберіть корупційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо бюджету аналогічного договора, зазначаємо, що згідно п.28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує встановлення Замовником одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Для оцінки спроможностей Учасників, Замовником встановлено у тендерній документації кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» в п.1 Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації: Скановані копії (не менше двох) аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом закупівлі якого є роботи(послуги) (класу наслідків не нижче CC2) з виготовлення проектної або проектно– кошторисної документації на об’єкт за характером робіт капітальний ремонт/будівництво/реконструкція. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків.
Зважаючи на те, що очікувана вартість закупівлі відображає в т.ч. масштаб самих робіт по капітальному ремонту по об”єкту, потенційний учасник, який бере участь у торгах, щодо виготовлення проектно – кошторисної документації має продемонструвати спроможність працювати з подібними обсягами. Виконання договору на суму, меншу за встановлену межу (100% очікуваної вартості), не може гарантувати, що учасник має достатні ресурси, кваліфікацію та досвід для роботи з більшим обсягом. Установлена Замовником сума є не надмірною, а необхідною для забезпечення впевненості у можливості Учасника виконати аналогічний за масштабом договір. Замовник не висуває вимог, які перевищують реальні потреби закупівлі. Це дозволяє забезпечити баланс між конкурентністю та якістю виконання робіт. Наявність договору, що суттєво менше за очікувану вартість закупівлі не може слугувати доказом спроможності Учасника організувати належний рівень виконання робіт в об’ємі закупівля яких здійснюється, тобто, така ситуація ставить під ризик можливість виконання умов договору закупівлі Замовника.


Щодо вказаної Вами вимоги щодо попереднього виїзду на місто для огляду з підписанням акту. Слід зазначити, що в тендерній документації відсутня вимога щодо подання Учасниками будь – яких документів про попередній виїзду на місце.
дані для розрахунку внесення змін
Дата подання: 20 березня 2025 18:19
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:52
Дякуємо Вам за надані відповіді, але звертаємо Вашу увагу на те, що згідно із ст. 29 ЗУ Про регулювання містобудівельної діяльність, вихідними даним є завдання на проєктування, яке враховує всі необхідні дані необхідні для розробки проєкту. У випадку надання додаткових даних до завдання на проєктування, Замовник повинен внести необхідні зміни згідно п.2., ст.24 ЗУ Про публічні закупівлі, зокрема до тексту завдання на проєктування (наприклад інформацію про площу земельної ділянки, кадастровий номер, площі будівель чи приміщень які підлягають для проєктування, тощо) яку надавав замовник у своїх відповідях. Одні лише відповіді на звернення учасників не є вихідними даними для розробки проєкту згідно вказаного закону да ДБН А2.2.3.2014 зі змінами 1,2. Отже, просимо вас внести відповідні зміни до тексту завдання на проєктування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до 54 Особливостей: Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Керуючись зазначеним Учасником було надіслано через електронну систему звернення до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: просим повідомити яка площа частини приміщень 9 го поверхів блоків В,Г, Д яку потрібно проектувати, за даними паспорту БТІ ? також яка загальна площа будівлі вказаних корпусів. Ця інформація потрібна для розрахунку вартості проектування.
Замовником у відповідний строк – 20.03.2025 р. було надано відповідь на звернення та вказано фактичну площу приміщень в яких планується виконання робіт - 1492 кВ м. Слід зазначити, що Замовником зміни до тендерної документації та до оголошення не вносились, щодо цього. Крім цього в чинних нормативно – правових актах відсутній обов’язок для Замовника вказувати в тексті завдання на проєктування, що додане до тендерної документації площу приміщень в яких планується виконання робіт.
акт обстеження
Дата подання: 20 березня 2025 18:30
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:52
Шановний Замовник. Звертаю Вашу увагу на додаток 2 до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання в складі пропозиції «письмове підтвердження виїзду для обстеження об’єкту перед виконанням робіт». Дана вимога суперечить частині 1 частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження рішення АМКУ №21047-р/пк-пз від 15.09.2021 року, АМКУ №18643-р/пк-пз від 13.08.2021 року. Прошу відкоригувати тендерну документацію та видалити дискримінаційну вимогу. В разі подальшого ігнорування норм Закону, змушені будемо вкотре оскаржувати цю вимогу в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку №2 до тендерної документації відсутня вимога щодо письмового підтвердження виїзду для обстеження об’єкту перед виконанням робіт, просимо переглянути вимоги повторно.
про зп
Дата подання: 22 березня 2025 13:20
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:03
в тексті завдання на проєктування мають бути вимоги до інвесторської кошторисної частини, зокрема який рівень кошторисної зп приймати для середнього розряду 3,8, та інші вимоги. Просимо доповнити в завданні коли будете вносити зміни.
Відповідь: В чинному законодавстві відсутній обов'язок Замовника зазначати в технічному завданні до тендерної документації (завданні на проектування) рівень заробітної плати. Замовник визначає очікувану вартість предмета закупівлі.
дані для ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 22 березня 2025 13:25
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:05
Згідно вимог ПКМУ №6 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/6-2014-%D0%BF#Text в тексті завдання на проєктування необхідно передбачити розділ ІТЗ ЦЗ. В свою чергу замовник, повинен надати завдання на розробку розділу згідно вимог дод. «Б» ДСТУ 8773:2018. Просимо виконати вимогу вказаного ДСТУ. Просимо повідомити, чи є у замовника вихідні дані та вимоги у вигляді наприклад листа від територіального підрозділу ДСНС для розробки розділу ІТЗ ЦЗ які повинен надати замовник згідно п.2 дод "А" ДБН А.2.2-3:2014 зі змінами 1,2? Чи буде надано вказане завдання генпроєктувальнику ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ ІТЗ ЦЗ необхідно розробляти. Про це вказано в завданні на проектування (перелік розділів стадії П). Для одержання технічних умов від ДСНС на розробку розділу, замовник спільно з майбутнім проектантом буде формувати опитувальний лист.
енергоефективність
Дата подання: 22 березня 2025 13:33
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:05
невірно вказано назву розділу ЕЕ не "енергетичний розділ", а розділ "енергоефективність", просимо виправити! Крім того, з метою дотримання вимог норм з енергоефективності необхідно буде повністю утеплювати мінватою 150-200мм всі стіни, дах, цоколь , міняти вікна на двері на енергоефективні. Але у вашому завдання про це не сказано !! Отже просимо детально вказати щодо необхідності виконання заходів із енергоефективності. Чи можливо у вас все вже утеплено ? у вас є енергетичний сертифікат будівлі? який рівень енергоефективності вашої будівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний об*єкт є розроблений цілісний проект по енергоефективності. по цьому проекту проводяться роботи. Є наявний сертифікат. Клас енергоефективності D.
експертиза якої стадії ?
Дата подання: 22 березня 2025 13:39
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:06
просимо вас повідомити яку стадію проекту треба подавати на експертизу: П чи Р ?
Відповідь: Затверджувальна стадія П.
медичне завдання
Дата подання: 22 березня 2025 13:46
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:07
просимо повідомити, чи є у вас медична програма згідно вимог п.4.4, ДБН В.2.2-10:2022 зі змінами 1,2, та медичне завдання згідно п.3.3 ?
Відповідь: Медичне завдання та медична програма буде опрацьовано спільно замовником та учасником переможцем, з яким буде укладено договір.
рче
Дата подання: 22 березня 2025 13:47
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:08
Згідно п.4.15 ДБН А2.2.3-2014 зі змінами 1,2 для об’єктів СС2, СС3 необхідно проводити розрахунок часу евакуації. В оприлюдненому Вами завданні на проектування про це нічого не сказано. вносіть зміни
Відповідь: Розробку розділу РЧЕ вказано в завданні (перелік розділів стадії П).
БЗ
Дата подання: 22 березня 2025 13:55
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:08
в завдання не вірно вказано назву розділу БЗ це не "заземлення", а "блискавкозахист та заземлення". просимо виправити. Крім того краще щоб завдання на проектування має бути викладно в табличні формі, а не просто як текст. Ви єдиний замовник, який умудрився викласти завдання текстом без таблиці. Просимо вас викласти завдання на проектування в формі таблиці, все рівно ви будете ще вносити зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: блискавкозахист існуючий, виконаний на весь комплекс будівель, тому при капітальному ремонті поверху додаткових заходів не передбачається. Завдання сформовано на підставі ДБН А.2.2-3:2014
із Зміною № 1 та Зміною № 2 дод. Б.
РБ
Дата подання: 22 березня 2025 14:00
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:09
просимо більше детально розписати в завданні щодо розділу РБ? планується встановлення нового рентгену чи КТ чи може МРТ ? якщо так , тоді мають бути детально прописані вимоги, там ціла історія із новим обладнанням. якщо до цього у вас ні було нічого по рентгену !!!
Відповідь: Планується встановлення ЕОП рентген (електронно оптичний перетворювач).
ЛГ
Дата подання: 22 березня 2025 14:05
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:10
також нічого не розписано в завдання щодо лікувальних газів? у вас є кисень? якщо нема, тоді вам що треба киснегенратор чи кріоціиліндри? якої потужності? в яких палатах? все це має бути чітко прописано в медичному завданні! у вас дуже сире завдання на проектування. Нажаль одразу видно, що писала його людина без аналогічного досвіду в медичних технологіях, ябо якийсь юрист 3 курсу, чи студент заочник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Операційна: кисень, стиснене повітря, медичний вакуум, відведення анестетичних газів. Палатний фонд: кисень, медичний вакуум. Підключення - існуючі вводи в будівлі.
ліфти
Дата подання: 22 березня 2025 14:08
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:10
яка ситуація у вас з ліфтами ? нічого міняти не треба ? всі ліфти нові ? в завданні нічого нема про ліфти
Відповідь: Ліфти існуючі розміщені в блоці Д, розраховані на весь комплекс та знаходяться в справному стані.
аналогічний договір ваша відповідь 21.03.25, 16:51
Дата подання: 28 березня 2025 18:14
Дата відповіді: 31 березня 2025 17:58
Аналогічний договір з сумою не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі це не лише дискримінаційна вимога а ще корупційна схема. Маючи багаторічний досвід з проектування в бюджетній сфері закладів охорони здоров'я повідомляємо , що при ваших обсягах проектування та виду робіт (капітальний ремонт частини приміщень)- 1492 м2. Взагалі сума суттєво завищена (1837 грн. за м2) при нормативних зозрахунках кошториса ця сума від 600 до 950 грн.за м2. тобто у вас закладено ще на якісь особливі ваші потреби ?! Також повідомляємо що якщо виконуються проектні роботи при більшому обсягу проектування за менші суми це свідчить про порядність, сумлінність та професіаналізм виконавця. А у стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців які працють на корупційну схему таких договорів дійсно багато. Якщо Вам потрібна організація для освоєння біджетних коштів то дуже радимо не виправляти данну вимогу бо не буде привода для моніторінгу вашої закупівлі.))))
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
щодо строку виконання
Дата подання: 31 березня 2025 18:20
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:34
просимо пояснити де у вас істина: ТД, 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2025 р. чи тут: додаток 1, розділ 7: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1. Гарантійний лист про можливість виконання робіт протягом трьох місяців з дати укладення договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Максимально можливий термін виконання робіт до 31.12.2025 р., як зазначено в документації та електронній системі, однак уразі обгрунтованої необхідності з боку Замовника термін може бути скорочений на його вимогу, тож у підтвердження цього Замовник вимагає гарантійний лист про згоду з такою умовою.
ліцензії
Дата подання: 31 березня 2025 18:33
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:38
п.1.5 договору не відповідає вимогам ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності » №222-VIII (із змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#Text поширюється на: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"; Згідно вимог закупівлі UA-2025-03-18-006169-a предметом закупівлі є : Виготовлення проектно – кошторисної документації. Отже, ніякі ліцензії учасникам для цього не потрібні. Крім того, як правило, інші замовники вже давним давно не пишуть вимогу щодо наявності ліцензії. Але ви, нажаль, Закон ще не прочитали. отже просимо почитати Закон та видалити вимогу, сенсу якої немає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 1.5. договору не порушує вимог Закону, оскільки уразі відсутності у ньому відповідного виду діяльності такий документ не буде обов'язковим для сторони договору. Крім цього зазначаємо що дозволи(ліцензії) видаються не лише на будівельні роботи згідно Закону «Про ліцензування видів господарської діяльності» але й на програмне забезпечення тощо.
Розгорнути всі запитання: 19 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ" 2 332 929,32
UAH з ПДВ
2 332 929,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЛЕ-ІНЖИНІРИНГ" 2 740 000,00
UAH з ПДВ
2 740 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 квітня 2025 14:29
Електронний підпис
12 квітня 2025 11:17
Електронний підпис
04 квітня 2025 19:19
Електронний підпис
04 квітня 2025 19:19
Електронний підпис
04 квітня 2025 19:18
Згода перональні дані.pdf
04 квітня 2025 19:18
ДОВІДКА_про ГІПа.pdf
04 квітня 2025 19:18
Гарантія про строки.pdf
04 квітня 2025 19:18
Опис-ПП-27.01.25.pdf
04 квітня 2025 19:18
a152c2243c887485de16d9cd981daa7a (1).pdf
04 квітня 2025 19:18
Ліцензія АВК-5-ПП-28.02.26.jpg
04 квітня 2025 19:18
vytiah_pro_nesudymist_2025-02-11.zip
04 квітня 2025 19:18
Персонал.rar
04 квітня 2025 19:18
Довідка про ліцензію.pdf
04 квітня 2025 19:18
Опис-ПП-27.01.25.pdf.p7s

Публічні документи

04 квітня 2025 12:16
Електронний підпис
03 квітня 2025 17:42
Працівники.7z
03 квітня 2025 17:42
Проект угоди.pdf
03 квітня 2025 17:42
Аналогічний досвід.7z
03 квітня 2025 17:42
ТЗ.pdf
03 квітня 2025 17:42
Наказ на директора.pdf
03 квітня 2025 17:42
Статут.pdf
03 квітня 2025 17:42
Згода на обробку ПД.pdf
03 квітня 2025 17:42
Фінансова звітність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до форми Таблиці А).Примітка: Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. 1.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації (головного архітектора проекту, інженера – проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС2, інженера-проектувальника в частині технології будівельного виробництва, інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3, інженера - проектувальника у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС2, інженера – проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки, інженера – проектувальника у частині забезпечення економії енергії, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації) надати копії відповідних кваліфікаційних сертифікатів.

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до Таблиці Б). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.Скановані копії (не менше двох) аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом закупівлі якого є роботи(послуги) CC2 з виготовлення проектної або проектно– кошторисної документації на об’єкт за характером робіт капітальний ремонт/будівництво/реконструкція. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків. 2. Копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці Г, не менше як по двох договорах. Кожен відгук повинен бути належно оформлений, а саме містити вихідний номер, дату видачі такого документу та посилання на договір що виконувався або документи, що засвідчують факт виконання робіт.

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року). Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). Примітка: - У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. - У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у наведеному вигляді таблиці на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А.Примітка: Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. 1.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації (головного архітектора проекту, інженера – проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС2, інженера-проектувальника в частині технології будівельного виробництва, інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС2, інженера - проектувальника у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС2, інженера – проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки, інженера – проектувальника у частині забезпечення економії енергії, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації) надати копії відповідних кваліфікаційних сертифікатів.

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЛЕ-ІНЖИНІРИНГ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до форми Таблиці А).Примітка: Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. 1.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації (головного архітектора проекту, інженера – проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС2, інженера-проектувальника в частині технології будівельного виробництва, інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3, інженера - проектувальника у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС2, інженера – проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки, інженера – проектувальника у частині забезпечення економії енергії, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації) надати копії відповідних кваліфікаційних сертифікатів.

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до Таблиці Б). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.Скановані копії (не менше двох) аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом закупівлі якого є роботи(послуги) CC2 з виготовлення проектної або проектно– кошторисної документації на об’єкт за характером робіт капітальний ремонт/будівництво/реконструкція. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків. 2. Копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці Г, не менше як по двох договорах. Кожен відгук повинен бути належно оформлений, а саме містити вихідний номер, дату видачі такого документу та посилання на договір що виконувався або документи, що засвідчують факт виконання робіт.

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року). Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). Примітка: - У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. - У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у наведеному вигляді таблиці на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А.Примітка: Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. 1.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації (головного архітектора проекту, інженера – проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС2, інженера-проектувальника в частині технології будівельного виробництва, інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС2, інженера - проектувальника у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС2, інженера – проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки, інженера – проектувальника у частині забезпечення економії енергії, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації) надати копії відповідних кваліфікаційних сертифікатів.

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ"
#35901795
Рішення скасоване 2 332 929,32
UAH з ПДВ
28 квітня 2025 16:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 16:39
ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ"
#35901795
Відхилено 2 332 929,32
UAH з ПДВ
28 квітня 2025 16:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЛЕ-ІНЖИНІРИНГ"
#43273856
Очікує рішення 2 740 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2025 16:35

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю Виготовлення проектно – кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт частини приміщень 9 поверху блоків В, Г та Д відділення кістково-гнійної хірургії КНП ЛОР "Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи" на вул. Івасюка, 31 у м. Винники (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1. Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Учасник мав надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно форми Таблиці А) та для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації (головного архітектора проекту, інженера – проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС2, інженера-проектувальника в частині технології будівельного виробництва, інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС2, інженера - проектувальника у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС2, інженера – проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки, інженера – проектувальника у частині забезпечення економії енергії, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації) копії відповідних кваліфікаційних сертифікатів. Однак, в супереч зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 0104-03 від 01.04.2025 р. відсутня інформація про наявність головного архітектора проекту, крім цього Учасник не підтвердив інформацію про наявність працівника відповідної кваліфікації, а саме головного архітектора проекту, оскільки не надав в складі пропозиції копію відповідного кваліфікаційного сертифіката, що не відповідає вимогам п.1.1. Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації. На виконання вимоги Розділу №2 Додатку №1 тендерної документації учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 0104-03 від 01.04.2025 р. В зазначеній довідці містяться реквізити договору №2023-584 від 23.10.2024р. та інформація про предмет договору «Капітальний ремонт хірургічного корпусу КНП «Васильківська БЛІЛ» ВМР пошкодженого внаслідок військової агресії рф з впровадженням комплексної термомодернізації за адресою: м. Васильків, вул. Декабристів, 87», що не відповідає дійсності, оскільки згідно поданого в складі пропозиції договору №2023-584, його предметом є «Капітальний ремонт дитячого корпусу КНП «Васильківська БЛІЛ» ВМР пошкодженого внаслідок військової агресії рф з апровадженням комплексної термомодернізації за адресою: м. Васильків, вул. Декабриств, 87» та укладено його від 29.09.2023 р. Відповідно до вимог п.3 та п.4 Розділу 4 Додатку №1 тендерної документації, якщо до виконання робіт/послуг учасник залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків, то такий учасник надає інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця. В супереч зазначеного Учасник не надав в складі пропозиції інформації в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (якщо до виконання робіт/послуг учасник залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків) або довідку в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимог п.1.1. Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до форми Таблиці А) із зазначенням інформації про головного архітектора проекту та підтвердити інформацію про наявність працівника відповідної кваліфікації, а саме головного архітектора проекту, шляхом подання копії відповідного кваліфікаційного сертифікату. На виконання вимоги Розділу №2 Додатку №1 тендерної документації надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (згідно до форми таблиці Б) з вірними реквізитами договору №2023-584 та з зазначенням вірної інформації про предмет договору. На виконання вимог п.3 або п.4 Розділу 4 Додатку №1 тендерної документації надати: Якщо до виконання робіт/послуг учасник залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків, то такий учасник надає інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця . 3) Згідно з п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення допущених учасником виявлених помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відтак, в розумінні п. 43 Особливостей вважаються невідповідностями, щодо яких Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

22 квітня 2025 14:34
Довідка НАЗК
22 квітня 2025 14:33
Електронний підпис
16 квітня 2025 16:54
Електронний підпис
16 квітня 2025 16:50
ПРОТОКОЛ.pdf

Документи

28 квітня 2025 16:35
Електронний підпис
28 квітня 2025 16:33
ПРОТОКОЛ (1).pdf

Документи