Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно – кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт частини приміщень 9 поверху блоків В, Г та Д відділення кістково-гнійної хірургії КНП ЛОР "Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи" на вул. Івасюка, 31 у м. Винники
Очікувана вартість
2 740 000,00 UAH
UA-2025-03-18-006169-a ● 6ea1ac05c3dd419ba7da983806191dc3
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Бахтіна Тамара Миколаївна +380322593031 tbakhtina2022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 13:44 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 13:44 |
Очікувана вартість: | 2 740 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг виконання робіт: 1 робота, згідно Технічної специфікації (розділу 7 Додатку № 1).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проектно – кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт частини приміщень 9 поверху блоків В, Г та Д відділення кістково-гнійної хірургії КНП ЛОР "Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи" на вул. Івасюка, 31 у м. Винники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79495, Україна, Львівська область, м.Винники, вул. Івасюка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
наслідки сертифікати
Дата подання: 18 березня 2025 18:01
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:16
просимо вас пояснити та головне визначитися які сертифікати треба подавати СС2, чи СС3? адже якщо ваш об'єкт має клас наслідків СС2, тоді навіщо вам сертифікати СС3?
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в цій частині вимог.
площа яка ?
Дата подання: 18 березня 2025 18:04
Дата відповіді: 20 березня 2025 18:17
просим повідомити яка площа частини приміщень 9 го поверхів блоків В,Г, Д яку потрібно проектувати, за даними паспорту БТІ ? також яка загальна площа будівлі вказаних корпусів. Ця інформація потрібна для розрахунку вартості проектування.
Відповідь: Фактична площа приміщень в яких планується виконання робіт - 1492 кВ м.
дискримінація по аналогічному договорі
Дата подання: 19 березня 2025 10:02
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:51
Звертаємо увагу замовника про те, що вимога "вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі" суперечить п.3 ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі, про що є численні рішення АМКУ. Просимо Вас видалити вказану дискримінаційну вимогу, та не давати привід для оскарження умов даної закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначаємо, що згідно п.28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує встановлення Замовником одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для оцінки спроможностей Учасників, Замовником встановлено у тендерній документації кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» в п.1 Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації: Скановані копії (не менше двох) аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом закупівлі якого є роботи(послуги) (класу наслідків не нижче CC2) з виготовлення проектної або проектно– кошторисної документації на об’єкт за характером робіт капітальний ремонт/будівництво/реконструкція. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків.
Зазначаємо, що встановлення даної величини відсотка: не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі що здійснюється, зумовлено специфікою предмета закупівлі, обсягом виконання робіт, які необхідно виконати Учаснику в стислі терміни.
Оскільки Замовником виступає торгів є заклад охорони здоров’я, який цілодобово надає спеціалізовану та високоспеціалізовану медичну допомогу, вкрай важливим є можливість Замовника пересвідчитись у надійності, якості та гарантіях на своєчасне, якісне та належне виконання Учасником робіт, що є предметом даної Закупівлі.
Враховуючи, специфіку предмета Закупівлі, як засвідчує практика, без надання учасниками підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з урахуванням обсягу виконання таких договорів не менше встановленого Замовником відсотка від очікуваної вартості закупівлі що здійснюється, ризики невиконання умов договору учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими для Замовника.
Наголошуємо, що встановлення суми підтвердження виконання аналогічних договорів є правом Замовника, не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та жодним чином не містить дискримінаційний характер для потенційних Учасників процедури закупівлі.
Слід зазначити, що підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у цій закупівлі та готові нести відповідальність за забезпечення якісного та вчасного виконання робіт.
Також встановлення даної вимоги відповідає міжнародній практиці застосування вартісних кваліфікаційних критеріїв для підтвердження досвіду викопания аналогічних договорів. Таким чином Замовник не має підстав змінювати кваліфікаційні вимоги під необʼєктивні та необгрунтовані бажання і обмежені можливості до надання послуг одного з Учасників, це є пряма дискримінація інших Учасників, які мають можливість виконати встановлені Замовником вимоги Тендерної документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу на рішення АМКУ №18415-р/пк-пз від 11.12.2019 (копія рішення додається). За результатами розгляду Скарги Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД ПРОМ ЛАЙН", колегією АМКУ було встановлено, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Аналогічної позиції Колегія АМКУ дотримується у рішенні № 18474-р/пк-пз від 12.12.2019р. за результатами розгляду Скарги Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Враховуючи вищезазначене, у Замовника відсутні законні підстави для задоволення вимоги в цій частині та замовником жодним чином не порушено вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі.
Для оцінки спроможностей Учасників, Замовником встановлено у тендерній документації кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» в п.1 Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації: Скановані копії (не менше двох) аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом закупівлі якого є роботи(послуги) (класу наслідків не нижче CC2) з виготовлення проектної або проектно– кошторисної документації на об’єкт за характером робіт капітальний ремонт/будівництво/реконструкція. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків.
Зазначаємо, що встановлення даної величини відсотка: не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі що здійснюється, зумовлено специфікою предмета закупівлі, обсягом виконання робіт, які необхідно виконати Учаснику в стислі терміни.
Оскільки Замовником виступає торгів є заклад охорони здоров’я, який цілодобово надає спеціалізовану та високоспеціалізовану медичну допомогу, вкрай важливим є можливість Замовника пересвідчитись у надійності, якості та гарантіях на своєчасне, якісне та належне виконання Учасником робіт, що є предметом даної Закупівлі.
Враховуючи, специфіку предмета Закупівлі, як засвідчує практика, без надання учасниками підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з урахуванням обсягу виконання таких договорів не менше встановленого Замовником відсотка від очікуваної вартості закупівлі що здійснюється, ризики невиконання умов договору учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими для Замовника.
Наголошуємо, що встановлення суми підтвердження виконання аналогічних договорів є правом Замовника, не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та жодним чином не містить дискримінаційний характер для потенційних Учасників процедури закупівлі.
Слід зазначити, що підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у цій закупівлі та готові нести відповідальність за забезпечення якісного та вчасного виконання робіт.
Також встановлення даної вимоги відповідає міжнародній практиці застосування вартісних кваліфікаційних критеріїв для підтвердження досвіду викопания аналогічних договорів. Таким чином Замовник не має підстав змінювати кваліфікаційні вимоги під необʼєктивні та необгрунтовані бажання і обмежені можливості до надання послуг одного з Учасників, це є пряма дискримінація інших Учасників, які мають можливість виконати встановлені Замовником вимоги Тендерної документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу на рішення АМКУ №18415-р/пк-пз від 11.12.2019 (копія рішення додається). За результатами розгляду Скарги Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД ПРОМ ЛАЙН", колегією АМКУ було встановлено, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Аналогічної позиції Колегія АМКУ дотримується у рішенні № 18474-р/пк-пз від 12.12.2019р. за результатами розгляду Скарги Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Враховуючи вищезазначене, у Замовника відсутні законні підстави для задоволення вимоги в цій частині та замовником жодним чином не порушено вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі.
аналогічний договір
Дата подання: 19 березня 2025 13:14
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:52
Шановний замовнику, поясніть будь ласка з яких причин потрібен аналогічний договір саме вказаного бюджету. Вам потрібна своєчасно виконана якісна робота . Надайте будь ласка відповідь яким чином впливає бюджет аналогічного договора на вказані фактори( термін і якість виконання ), чи може ви керуєтесь бажанням позбутися небажаної конкуренціі ? А як що декілька десятків договорів по мед закладам, виконаних однією фірмою тільки з меншим бюджетом вас не влаштовують, то це і є показник вашої корупційності. До речі, виставлені вами вимоги щодо попереднього виїзду на місто для огляду з підписанням акту, теж є дискримінаційними. Будь ласка приберіть корупційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо бюджету аналогічного договора, зазначаємо, що згідно п.28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує встановлення Замовником одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для оцінки спроможностей Учасників, Замовником встановлено у тендерній документації кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» в п.1 Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації: Скановані копії (не менше двох) аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом закупівлі якого є роботи(послуги) (класу наслідків не нижче CC2) з виготовлення проектної або проектно– кошторисної документації на об’єкт за характером робіт капітальний ремонт/будівництво/реконструкція. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків.
Зважаючи на те, що очікувана вартість закупівлі відображає в т.ч. масштаб самих робіт по капітальному ремонту по об”єкту, потенційний учасник, який бере участь у торгах, щодо виготовлення проектно – кошторисної документації має продемонструвати спроможність працювати з подібними обсягами. Виконання договору на суму, меншу за встановлену межу (100% очікуваної вартості), не може гарантувати, що учасник має достатні ресурси, кваліфікацію та досвід для роботи з більшим обсягом. Установлена Замовником сума є не надмірною, а необхідною для забезпечення впевненості у можливості Учасника виконати аналогічний за масштабом договір. Замовник не висуває вимог, які перевищують реальні потреби закупівлі. Це дозволяє забезпечити баланс між конкурентністю та якістю виконання робіт. Наявність договору, що суттєво менше за очікувану вартість закупівлі не може слугувати доказом спроможності Учасника організувати належний рівень виконання робіт в об’ємі закупівля яких здійснюється, тобто, така ситуація ставить під ризик можливість виконання умов договору закупівлі Замовника.
Щодо вказаної Вами вимоги щодо попереднього виїзду на місто для огляду з підписанням акту. Слід зазначити, що в тендерній документації відсутня вимога щодо подання Учасниками будь – яких документів про попередній виїзду на місце.
Для оцінки спроможностей Учасників, Замовником встановлено у тендерній документації кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» в п.1 Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації: Скановані копії (не менше двох) аналогічних договорів за період 2022 – 2024 рр., які повністю виконані (вартість кожного аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом закупівлі якого є роботи(послуги) (класу наслідків не нижче CC2) з виготовлення проектної або проектно– кошторисної документації на об’єкт за характером робіт капітальний ремонт/будівництво/реконструкція. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків.
Зважаючи на те, що очікувана вартість закупівлі відображає в т.ч. масштаб самих робіт по капітальному ремонту по об”єкту, потенційний учасник, який бере участь у торгах, щодо виготовлення проектно – кошторисної документації має продемонструвати спроможність працювати з подібними обсягами. Виконання договору на суму, меншу за встановлену межу (100% очікуваної вартості), не може гарантувати, що учасник має достатні ресурси, кваліфікацію та досвід для роботи з більшим обсягом. Установлена Замовником сума є не надмірною, а необхідною для забезпечення впевненості у можливості Учасника виконати аналогічний за масштабом договір. Замовник не висуває вимог, які перевищують реальні потреби закупівлі. Це дозволяє забезпечити баланс між конкурентністю та якістю виконання робіт. Наявність договору, що суттєво менше за очікувану вартість закупівлі не може слугувати доказом спроможності Учасника організувати належний рівень виконання робіт в об’ємі закупівля яких здійснюється, тобто, така ситуація ставить під ризик можливість виконання умов договору закупівлі Замовника.
Щодо вказаної Вами вимоги щодо попереднього виїзду на місто для огляду з підписанням акту. Слід зазначити, що в тендерній документації відсутня вимога щодо подання Учасниками будь – яких документів про попередній виїзду на місце.
дані для розрахунку внесення змін
Дата подання: 20 березня 2025 18:19
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:52
Дякуємо Вам за надані відповіді, але звертаємо Вашу увагу на те, що згідно із ст. 29 ЗУ Про регулювання містобудівельної діяльність, вихідними даним є завдання на проєктування, яке враховує всі необхідні дані необхідні для розробки проєкту. У випадку надання додаткових даних до завдання на проєктування, Замовник повинен внести необхідні зміни згідно п.2., ст.24 ЗУ Про публічні закупівлі, зокрема до тексту завдання на проєктування (наприклад інформацію про площу земельної ділянки, кадастровий номер, площі будівель чи приміщень які підлягають для проєктування, тощо) яку надавав замовник у своїх відповідях. Одні лише відповіді на звернення учасників не є вихідними даними для розробки проєкту згідно вказаного закону да ДБН А2.2.3.2014 зі змінами 1,2. Отже, просимо вас внести відповідні зміни до тексту завдання на проєктування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до 54 Особливостей: Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Керуючись зазначеним Учасником було надіслано через електронну систему звернення до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: просим повідомити яка площа частини приміщень 9 го поверхів блоків В,Г, Д яку потрібно проектувати, за даними паспорту БТІ ? також яка загальна площа будівлі вказаних корпусів. Ця інформація потрібна для розрахунку вартості проектування.
Замовником у відповідний строк – 20.03.2025 р. було надано відповідь на звернення та вказано фактичну площу приміщень в яких планується виконання робіт - 1492 кВ м. Слід зазначити, що Замовником зміни до тендерної документації та до оголошення не вносились, щодо цього. Крім цього в чинних нормативно – правових актах відсутній обов’язок для Замовника вказувати в тексті завдання на проєктування, що додане до тендерної документації площу приміщень в яких планується виконання робіт.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Керуючись зазначеним Учасником було надіслано через електронну систему звернення до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: просим повідомити яка площа частини приміщень 9 го поверхів блоків В,Г, Д яку потрібно проектувати, за даними паспорту БТІ ? також яка загальна площа будівлі вказаних корпусів. Ця інформація потрібна для розрахунку вартості проектування.
Замовником у відповідний строк – 20.03.2025 р. було надано відповідь на звернення та вказано фактичну площу приміщень в яких планується виконання робіт - 1492 кВ м. Слід зазначити, що Замовником зміни до тендерної документації та до оголошення не вносились, щодо цього. Крім цього в чинних нормативно – правових актах відсутній обов’язок для Замовника вказувати в тексті завдання на проєктування, що додане до тендерної документації площу приміщень в яких планується виконання робіт.
акт обстеження
Дата подання: 20 березня 2025 18:30
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:52
Шановний Замовник. Звертаю Вашу увагу на додаток 2 до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання в складі пропозиції «письмове підтвердження виїзду для обстеження об’єкту перед виконанням робіт». Дана вимога суперечить частині 1 частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження рішення АМКУ №21047-р/пк-пз від 15.09.2021 року, АМКУ №18643-р/пк-пз від 13.08.2021 року. Прошу відкоригувати тендерну документацію та видалити дискримінаційну вимогу. В разі подальшого ігнорування норм Закону, змушені будемо вкотре оскаржувати цю вимогу в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Додатку №2 до тендерної документації відсутня вимога щодо письмового підтвердження виїзду для обстеження об’єкту перед виконанням робіт, просимо переглянути вимоги повторно.
про зп
Дата подання: 22 березня 2025 13:20
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:03
в тексті завдання на проєктування мають бути вимоги до інвесторської кошторисної частини, зокрема який рівень кошторисної зп приймати для середнього розряду 3,8, та інші вимоги. Просимо доповнити в завданні коли будете вносити зміни.
Відповідь: В чинному законодавстві відсутній обов'язок Замовника зазначати в технічному завданні до тендерної документації (завданні на проектування) рівень заробітної плати. Замовник визначає очікувану вартість предмета закупівлі.
дані для ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 22 березня 2025 13:25
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:05
Згідно вимог ПКМУ №6 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/6-2014-%D0%BF#Text в тексті завдання на проєктування необхідно передбачити розділ ІТЗ ЦЗ. В свою чергу замовник, повинен надати завдання на розробку розділу згідно вимог дод. «Б» ДСТУ 8773:2018. Просимо виконати вимогу вказаного ДСТУ.
Просимо повідомити, чи є у замовника вихідні дані та вимоги у вигляді наприклад листа від територіального підрозділу ДСНС для розробки розділу ІТЗ ЦЗ які повинен надати замовник згідно п.2 дод "А" ДБН А.2.2-3:2014 зі змінами 1,2?
Чи буде надано вказане завдання генпроєктувальнику ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділ ІТЗ ЦЗ необхідно розробляти. Про це вказано в завданні на проектування (перелік розділів стадії П). Для одержання технічних умов від ДСНС на розробку розділу, замовник спільно з майбутнім проектантом буде формувати опитувальний лист.
енергоефективність
Дата подання: 22 березня 2025 13:33
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:05
невірно вказано назву розділу ЕЕ не "енергетичний розділ", а розділ "енергоефективність", просимо виправити! Крім того, з метою дотримання вимог норм з енергоефективності необхідно буде повністю утеплювати мінватою 150-200мм всі стіни, дах, цоколь , міняти вікна на двері на енергоефективні. Але у вашому завдання про це не сказано !! Отже просимо детально вказати щодо необхідності виконання заходів із енергоефективності. Чи можливо у вас все вже утеплено ? у вас є енергетичний сертифікат будівлі? який рівень енергоефективності вашої будівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На даний об*єкт є розроблений цілісний проект по енергоефективності. по цьому проекту проводяться роботи. Є наявний сертифікат. Клас енергоефективності D.
експертиза якої стадії ?
Дата подання: 22 березня 2025 13:39
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:06
просимо вас повідомити яку стадію проекту треба подавати на експертизу: П чи Р ?
Відповідь: Затверджувальна стадія П.
медичне завдання
Дата подання: 22 березня 2025 13:46
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:07
просимо повідомити, чи є у вас медична програма згідно вимог п.4.4, ДБН В.2.2-10:2022 зі змінами 1,2, та медичне завдання згідно п.3.3 ?
Відповідь: Медичне завдання та медична програма буде опрацьовано спільно замовником та учасником переможцем, з яким буде укладено договір.
рче
Дата подання: 22 березня 2025 13:47
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:08
Згідно п.4.15 ДБН А2.2.3-2014 зі змінами 1,2 для об’єктів СС2, СС3 необхідно проводити розрахунок часу евакуації. В оприлюдненому Вами завданні на проектування про це нічого не сказано. вносіть зміни
Відповідь: Розробку розділу РЧЕ вказано в завданні (перелік розділів стадії П).
БЗ
Дата подання: 22 березня 2025 13:55
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:08
в завдання не вірно вказано назву розділу БЗ це не "заземлення", а "блискавкозахист та заземлення". просимо виправити. Крім того краще щоб завдання на проектування має бути викладно в табличні формі, а не просто як текст. Ви єдиний замовник, який умудрився викласти завдання текстом без таблиці. Просимо вас викласти завдання на проектування в формі таблиці, все рівно ви будете ще вносити зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: блискавкозахист існуючий, виконаний на весь комплекс будівель, тому при капітальному ремонті поверху додаткових заходів не передбачається. Завдання сформовано на підставі ДБН А.2.2-3:2014
із Зміною № 1 та Зміною № 2 дод. Б.
із Зміною № 1 та Зміною № 2 дод. Б.
РБ
Дата подання: 22 березня 2025 14:00
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:09
просимо більше детально розписати в завданні щодо розділу РБ? планується встановлення нового рентгену чи КТ чи може МРТ ? якщо так , тоді мають бути детально прописані вимоги, там ціла історія із новим обладнанням. якщо до цього у вас ні було нічого по рентгену !!!
Відповідь: Планується встановлення ЕОП рентген (електронно оптичний перетворювач).
ЛГ
Дата подання: 22 березня 2025 14:05
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:10
також нічого не розписано в завдання щодо лікувальних газів? у вас є кисень? якщо нема, тоді вам що треба киснегенратор чи кріоціиліндри? якої потужності? в яких палатах? все це має бути чітко прописано в медичному завданні! у вас дуже сире завдання на проектування. Нажаль одразу видно, що писала його людина без аналогічного досвіду в медичних технологіях, ябо якийсь юрист 3 курсу, чи студент заочник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Операційна: кисень, стиснене повітря, медичний вакуум, відведення анестетичних газів. Палатний фонд: кисень, медичний вакуум. Підключення - існуючі вводи в будівлі.
ліфти
Дата подання: 22 березня 2025 14:08
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:10
яка ситуація у вас з ліфтами ? нічого міняти не треба ? всі ліфти нові ? в завданні нічого нема про ліфти
Відповідь: Ліфти існуючі розміщені в блоці Д, розраховані на весь комплекс та знаходяться в справному стані.
аналогічний договір ваша відповідь 21.03.25, 16:51
Дата подання: 28 березня 2025 18:14
Дата відповіді: 31 березня 2025 17:58
Аналогічний договір з сумою не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі це не лише дискримінаційна вимога а ще корупційна схема.
Маючи багаторічний досвід з проектування в бюджетній сфері закладів охорони здоров'я повідомляємо , що при ваших обсягах проектування та виду робіт (капітальний ремонт частини приміщень)- 1492 м2. Взагалі сума суттєво завищена (1837 грн. за м2) при нормативних зозрахунках кошториса ця сума від 600 до 950 грн.за м2. тобто у вас закладено ще на якісь особливі ваші потреби ?!
Також повідомляємо що якщо виконуються проектні роботи при більшому обсягу проектування за менші суми це свідчить про порядність, сумлінність та професіаналізм виконавця.
А у стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців які працють на корупційну схему таких договорів дійсно багато.
Якщо Вам потрібна організація для освоєння біджетних коштів то дуже радимо не виправляти данну вимогу бо не буде привода для моніторінгу вашої закупівлі.))))
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
щодо строку виконання
Дата подання: 31 березня 2025 18:20
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:34
просимо пояснити де у вас істина:
ТД, 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2025 р.
чи тут: додаток 1, розділ 7:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1. Гарантійний лист про можливість виконання робіт протягом трьох місяців з дати укладення договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Максимально можливий термін виконання робіт до 31.12.2025 р., як зазначено в документації та електронній системі, однак уразі обгрунтованої необхідності з боку Замовника термін може бути скорочений на його вимогу, тож у підтвердження цього Замовник вимагає гарантійний лист про згоду з такою умовою.
ліцензії
Дата подання: 31 березня 2025 18:33
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:38
п.1.5 договору не відповідає вимогам ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності » №222-VIII (із змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#Text
поширюється на:
9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності";
Згідно вимог закупівлі UA-2025-03-18-006169-a предметом закупівлі є : Виготовлення проектно – кошторисної документації.
Отже, ніякі ліцензії учасникам для цього не потрібні.
Крім того, як правило, інші замовники вже давним давно не пишуть вимогу щодо наявності ліцензії. Але ви, нажаль, Закон ще не прочитали.
отже просимо почитати Закон та видалити вимогу, сенсу якої немає.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пункт 1.5. договору не порушує вимог Закону, оскільки уразі відсутності у ньому відповідного виду діяльності такий документ не буде обов'язковим для сторони договору. Крім цього зазначаємо що дозволи(ліцензії) видаються не лише на будівельні роботи згідно Закону «Про ліцензування видів господарської діяльності» але й на програмне забезпечення тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ" |
2 332 929,32
UAH з ПДВ
|
2 332 929,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЛЕ-ІНЖИНІРИНГ" |
2 740 000,00
UAH з ПДВ
|
2 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ" #35901795 |
Рішення скасоване |
2 332 929,32
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2025 16:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 16:39
|
ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ" #35901795 |
Відхилено |
2 332 929,32
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2025 16:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЛЕ-ІНЖИНІРИНГ" #43273856 |
Очікує рішення |
2 740 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2025 16:35
|