Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добовий польовий набір продуктів посилений Норма № 15
Очікувана вартість
2 360 000,00 UAH
UA-2025-03-18-005971-a cf85ac7b553a463e825cb4afbddbc768
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шилюк Дмитрій Васильович

380958256186 tender1225@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1225
Код ЄДРПОУ: 22992781
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Шилюк Дмитрій Васильович
380958256186
tender1225@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2025 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 04 квітня 2025 11:13
Початок аукціону: 04 квітня 2025 11:13
Очікувана вартість: 2 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 комплект
Добовий польовий набір продуктів ПОСИЛЕНИЙ Норма № 15 у відповідності до, раціону №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
1000 комплект
Добовий польовий набір продуктів ПОСИЛЕНИЙ Норма № 15 у відповідності до, раціону №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
1000 комплект
Добовий польовий набір продуктів ПОСИЛЕНИЙ Норма № 15 у відповідності до, раціону №7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
1000 комплект
Добовий польовий набір продуктів ПОСИЛЕНИЙ Норма № 15 у відповідності до, раціону №9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
1000 комплект
Добовий польовий набір продуктів ПОСИЛЕНИЙ Норма № 15 у відповідності до, раціону №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2025 11:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2025 11:51
Оголошення.docx
18 березня 2025 12:14
Договір.docx
22 березня 2025 11:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2025 12:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2025 11:51
Оголошення.docx
18 березня 2025 12:14
Оголошення.docx
18 березня 2025 12:14
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

протоколи досліджень
Дата подання: 20 березня 2025 17:09
Дата відповіді: 21 березня 2025 12:58
Шановний замовнику. В оголошенні п. 13.2. Скан-копію Протоколу випробувань та/або Експертний висновок щодо оцінки відповідності запропонованого Учасником товару вимогам нормативних документів за основними показниками, який є документальним доказом дійсності наданої Декларації виробника або Сертифікату якості чи Посвідчення про якість на кожен комплектуючий добового польового набору продуктів., виданого не раніше 2025 року. Враховуючи те, що постачання товару згідно технічних вимог закупівлі буде відбуватись до грудня 2025 року , а згідно вимог ТС А01XJ.68999-494:2023(01) термін придатності повинен бути не менше 11 місяців, то для виконання договору буде вироблятись новий товар, відповідно будуть нові ротоколи випробувань та/або Експертні висновки. Документи які вимгаються не мають жодної актуальності. Більше того в потенційних учасників, які не виготовляли даний товар в 2025 році немає у наявності даних висновків. Наявність даного пункту в тендерній документації порушує принципи публічних закупівель, зокрема: ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка визначає, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та пропорційності; ч. 3 ст. 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників; З метою збільшення конкуренції і отримання кращої пропозиції ціна якість пропонуємо: 1. Виключити дану вимогу з оголошення 2. АБО Продовжити кінцевий термін подачі документів до 4 квітня 2025 року, щоб учасники які не виготовляли даний продукт у 2025 році могли виготовити і отримати відповідні документи, так як даний процес з урахуванням часу проведення досліджень та отримання висновків займає мінімум 15 робочих днів. Дякуємо за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені!
БЕЗПОЛУМЕНЕВИЙ НАГРІВАЧ ІЖЇ
Дата подання: 21 березня 2025 15:39
Дата відповіді: 22 березня 2025 12:26
Шановний Замовнику! Згідно ТС A01XJ.68999-494:2023 (01), у типовій комплектації раціонів в составі ДПНП – П входить ТРИ упаковка / шт. безполуменевих нагрівачів їжі, тобто кожному із раціонів знаходиться ОДНА упаковка в якому ОДНА штука нагрівального елемента, які повинні відповідати вимогі: Пакет (пакети) з хімічною сумішшю (термоелемент), що використовується у якості розігріваючого елементу, за температури страви від 0 °С до 2 °С повинен забезпечувати розігрівання страв (раціону сніданку 350 г; раціону обіду 500 г та 350 г; раціону вечері 350 г та 200 г) до температури не менше 40 °С впродовж 1 5 - 2 0 хв. Тобто вказана кількість (ТРИ) БНЇ повинно розігріти п’ять найменувань страв. Просимо пояснити яким чином ТРИ БНЇ мають розігріти П’ЯТЬ страв. Просимо внести відповідні пояснення стосовно звернення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, комплектація ДПНП-П визначена технічною специфікацією Міністерства оборони України ТС A01XJ.68999-494:2023 (01).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКВАТІНТА" 1 912 800,00
UAH з ПДВ
1 874 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ" 2 070 000,00
UAH з ПДВ
1 875 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ" 2 146 800,00
UAH з ПДВ
2 046 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" 2 310 000,00
UAH з ПДВ
2 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2025 13:19
Електронний підпис
03 квітня 2025 13:19
Електронний підпис
03 квітня 2025 13:19
Статут.pdf
03 квітня 2025 13:19
Довідка АРМА.pdf
03 квітня 2025 13:19
Витяг з ЄДР від 05.03.pdf
03 квітня 2025 13:19
набори дорожні.pdf
03 квітня 2025 13:19
Рішення про створення.pdf
03 квітня 2025 13:19
Опис.pdf
03 квітня 2025 13:19
ДСТУ ISO 22000 2019.pdf
03 квітня 2025 13:19
Гарантійний лист.pdf
03 квітня 2025 13:19
Серветки вологи.pdf
03 квітня 2025 13:19
Ложка, серветка.pdf
03 квітня 2025 13:19
дов1дка ндс.pdf
03 квітня 2025 13:19
Аналогічний.pdf
03 квітня 2025 13:19
Договір погоджений.pdf
03 квітня 2025 13:19
ISO 22000 2018.pdf
03 квітня 2025 13:19
Декларація.pdf
03 квітня 2025 13:19
Цінова .pdf
03 квітня 2025 13:19
Технічка .pdf

Публічні документи

02 квітня 2025 15:04
Електронний підпис
02 квітня 2025 15:04
Електронний підпис
02 квітня 2025 15:03
Цінова пропозиція .docx.p7s
02 квітня 2025 15:03
ВН СЗР.pdf.p7s
02 квітня 2025 15:03
Виписка_опис 12_2024.pdf.p7s
02 квітня 2025 15:03
Договір.docx.p7s
02 квітня 2025 15:03
Рішення Протокол1225.pdf.p7s
02 квітня 2025 15:03
Договір СЗР.pdf.p7s
02 квітня 2025 15:03
ISO безпечн.pdf.p7s
02 квітня 2025 15:03
Витяг ПДВ.pdf.p7s

Публічні документи

03 квітня 2025 21:23
Електронний підпис
03 квітня 2025 21:23
4. проєкт договору.pdf
03 квітня 2025 21:23
14. довідка аналогічний.pdf
03 квітня 2025 21:23
13. аналогічний.pdf
03 квітня 2025 21:23
6. опис до Статуту.pdf
03 квітня 2025 21:23
10. рішення.pdf
03 квітня 2025 21:23
7. Статут.pdf
03 квітня 2025 21:23
12. витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2025 21:23
раціон 6.pdf
03 квітня 2025 21:23
раціон 1.pdf
03 квітня 2025 21:23
3. технічні вимоги.pdf
03 квітня 2025 21:23
раціон 10.pdf
03 квітня 2025 21:23
8. Виписка.pdf
03 квітня 2025 21:23
раціон 9.pdf
03 квітня 2025 21:23
2. відомості.pdf
03 квітня 2025 21:23
15. довідка учасник.pdf
03 квітня 2025 21:23
1. цінова.pdf
03 квітня 2025 21:23
раціон 7.pdf

Публічні документи

03 квітня 2025 20:17
Електронний підпис
03 квітня 2025 20:17
Електронний підпис
03 квітня 2025 20:16
Протоколи 2 частина.rar
03 квітня 2025 20:16
БНЇ.rar
03 квітня 2025 20:16
15. Гарантійний лист.pdf
03 квітня 2025 20:16
Декларації.rar.p7s
03 квітня 2025 20:16
Шоколад чорний.rar.p7s
03 квітня 2025 20:16
БНЇ.rar.p7s
03 квітня 2025 20:16
Кава розчинна.rar.p7s
03 квітня 2025 20:16
Протоколи 1 частина.rar.p7s
03 квітня 2025 20:16
Декларації.rar
03 квітня 2025 20:16
Гумка жувальна.rar.p7s
03 квітня 2025 20:16
14. Сертифікат ІSO 22000.pdf.p7s
03 квітня 2025 20:16
9. Договір 272-24 від 15.05.24.pdf
03 квітня 2025 20:16
Протоколи 1 частина.rar
03 квітня 2025 20:16
9.1 Видаткові накладні.pdf
03 квітня 2025 20:16
Протоколи 2 частина.rar.p7s
03 квітня 2025 20:16
5. Статут_ПЮ_14.05.2024.PDF
03 квітня 2025 20:16
10. Договір №329-24.pdf.p7s
03 квітня 2025 20:16
Гумка жувальна.rar
03 квітня 2025 20:16
Шоколад чорний.rar
03 квітня 2025 20:16
Перец чорний мелений.rar
03 квітня 2025 20:16
10. Договір №329-24.pdf
03 квітня 2025 20:16
15. Гарантійний лист.pdf.p7s
03 квітня 2025 20:16
Чай чорний.rar.p7s
03 квітня 2025 20:16
Сухарі пшеничні житні.rar
03 квітня 2025 20:16
Сіль першої категорії.rar
03 квітня 2025 20:16
Чай чорний.rar
03 квітня 2025 20:16
5. Статут_ПЮ_14.05.2024.PDF.p7s
03 квітня 2025 20:16
Кава розчинна.rar
03 квітня 2025 20:16
14. Сертифікат ІSO 22000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКВАТІНТА"

ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АКВАТІНТА"
#45571023
Переможець 1 874 988,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 13:08

Документи

10 квітня 2025 13:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКВАТІНТА"
#45571023
1 874 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2025 13:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2025 09:33
Додаткова угода № 8.98 від 15.04.2025.pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:33
Електронний підпис укладений
15 квітня 2025 09:29
Договір №98 від 15.04.2025.pdf укладений
15 квітня 2025 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/98
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML