Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з вивезення та утилізації медичних відходів категорії «В», «С»)
Очікувана вартість
306 000,00 UAH
UA-2025-03-18-004278-a ca849358fd4a49ca89e5a86143c32118
Відкриті торги з особливостями    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25680295
Місцезнаходження: 04112, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Ризька, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Куба
+380444671759
econom_l9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 28 березня 2025 11:47
Очікувана вартість: 306 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
Вивезення та утилізація медичних відходів категорії «В» які містять органічні медичні відходи хворих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, Київ, вул. Ризька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
6000 кілограм
Вивезення та утилізація медичних відходів категорії «В» які не містять органічні медичні відходи хворих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, Київ, вул. Ризька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
300 кілограм
Вивезення та утилізація медичних відходи категорії С: Фармацевтичні відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, Київ, вул. Ризька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг . Розрахунки здійснюються з відстрочкою платежу до 60-ти календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акту наданих Послуг. У разі затримки надходження коштів від НСЗУ розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок коштів НСЗУ. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 березня 2025 11:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

21 березня 2025 11:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 11:20
ПР 33 зміни в ТД небезпечні відходи.pdf
21 березня 2025 11:20
ТД Зміни за кодом 9052.docx
18 березня 2025 11:19
ТД за кодом 9052.docx
18 березня 2025 11:19
Додаток 5 Проєкт Договору.docx
18 березня 2025 11:19
Додаток 2.docx
21 березня 2025 11:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2025 11:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 11:20
ПР 33 зміни в ТД небезпечні відходи.pdf
21 березня 2025 11:20
ТД Зміни за кодом 9052.docx
18 березня 2025 11:19
ТД за кодом 9052.docx
18 березня 2025 11:19
Додаток 5 Проєкт Договору.docx
18 березня 2025 11:19
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 19 березня 2025 17:13
Дата відповіді: 21 березня 2025 11:24
Шановний Замовник! Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації "Виконавець бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів категорії В та С і відповідає вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) та Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289. (на підтвердження надати: гарантійний лист, декларацію(ї) про відповідність пакування складену згідно з Додатком 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, видаткову(і) накладну(і) на зазначене пакування (тару)." Звертаємо вашу увагу, що Наказ МОЗ України №325 (зі змінами), з 01.04.2025 р. втрачає чинність на підставі Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 р. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни та видалити з тексту тендерної документації п .5 Додатку 3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесено.
Вимога
Дата подання: 19 березня 2025 17:19
Дата відповіді: 21 березня 2025 11:30
Шановний замовник! Просимо класифікувати відходи, які є предметом закупівлі згідно національного переліку відходів, а також зазначити операції з видалення відходів згідно ЗУ "Про управління відходами"!
Відповідь: Ваше питання буде розглянуто

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-18-004278-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 21 березня 2025 09:44
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за закупівлею UA-2025-03-18-004278-a І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ 18.03.2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-18-004278-a ID y PROZORRO ca849358fd4a49ca89e5a86143c32118 на закупівлю послуг за Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з вивезення та утилізації медичних відходів категорії «В», «С») код ДК 021:2015 - 90520000-8 Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону). І. Відповідно до додатку № 3 до тендерної документації предметом закупівлі є: Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі` Найменування послуг Од. виміру Кількість Вивезення та утилізація медичних відходів категорії «В» які містять органічні медичні відходи хворих кг 500 Вивезення та утилізація медичних відходів категорії «В» які містять органічні медичні відходи хворих Перелік медичних відходів: - органічні медичні відходи хворих (тканини, органи, частини тіла, ембріони тощо). Пакування пластиковий мішок / тара вагою не більше 20 кг. Знешкодження медичних відходів шляхом високотемпературного спалювання в день їх вивезення з установи Замовника. Найменування послуг Од. виміру Кількість Вивезення та утилізація медичних відходів категорії «В» які не містять органічні медичні відходи хворих) кг 6 000 Вивезення та утилізація медичних відходів категорії «В» які не містять органічні медичні відходи хворих Перелік медичних відходів: - інфіковані відходи (маски, бахіли, шапочки, комбінезони, халати, рукавички, фартухи тощо); - медичний перев’язувальний матеріал; - інші медичні матеріали забруднені біологічними рідинами (пелюшки, серветки, медичні рукавички, халати); - обладнання та одноразові медичні інструменти із полімерних матеріалів, зіпсовані або використанні (шприці, набори для діагностичних аналізів, медичні інструменти); - клінічні відходи, що містять гострі предмети (голки, скарифікатори, скальпелі, тощо). - Медичні препарати влючаючи вакцини в яких вичерпаний термін придатності Пакування пластиковий мішок / тара вагою не більше 20 кг. Знешкодження медичних відходів шляхом високотемпературного спалювання в день їх вивезення з установи Замовника. Найменування послуг Од. виміру Кількість Вивезення та утилізація медичних відходи категорії С: Фармацевтичні відходи кг 300 Перелік медичних відходів: - забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами; - первинна упаковка лікарських засобів визначених Переліками отруйних та сильнодіючих лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 серпня 2007 року № 490 зі змінами. Пакування пластиковий мішок / тара вагою не більше 20 кг. Знешкодження медичних відходів шляхом високотемпературного спалювання в день їх вивезення з установи Замовника. Відповідно до ч.4 ст.13 ЗУ «Про управління відходами» Передача суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відходів (крім побутових відходів) з метою збирання, перевезення та оброблення здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до законодавства, в якому зазначається код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів. Національний перелік відходів затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 1102 від 20.10.2023 р. (надається як доказ). Перелік операції з відновлення та/або видалення відходів зазначений у Додаток 1 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX (надається як доказ). Звертаємо увагу, що Замовник не класифікував відходи, що є предметом закупівлі згідно з Національного переліку відходів та не зазначив необхідні коди операції з відновлення та/або видалення відходів у технічні специфікації Додатку №2 до тендерної документації. Усвідомлюючи даний факт, тендерна документація в наявній редакції не відповідає вимогам чинного законодавства згідно ЗУ «Про управління відходами». Враховуючи чинне законодавство, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення у новій редакції додатку № 3 до тендерної документації із зазначенням кодів відходів згідно Національного переліку відходів та конкретних операції з відновлення та/або видалення. Окремо як доказ Скаржник надає аналогічний договір (№ 14297 від 20.02.2025 р.), який підтверджує досвід та можливість надавати послуги, із зазначенням конкретних операцій з відновлення та/або видалення, згідно чинного законодавства у сфері управління відходами. 2. Відповідно до п.5 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає «Виконавець бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів категорії В та С і відповідає вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) та Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289. (на підтвердження надати: гарантійний лист, декларацію(ї) про відповідність пакування складену згідно з Додатком 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, видаткову(і) накладну(і) на зазначене пакування (тару).» Звертаємо увагу, що Наказ МОЗ України №325 (зі змінами), з 01.04.2025 р., на який посилається Замовник - втрачає чинність на підставі Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 р. (надається в якості доказу). Відповідно до вимог пунктів 9,10,11,12 Розділу ІІІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами: 9. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням. 10. У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (контейнери, мішки/ пакети) для збирання відходів. 11. Наповнені ємності (контейнери/мішки/пакети) первинного паковання після збирання щільно закриваються, позначаються біркою для маркування (за необхідності), поміщуються в ємності (контейнери/мішки/пакети) вторинного паковання для зберігання та/або транспортування. Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил. Відповідно до вимог пунктів 11, 16, 17 Розділу V Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами: 11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання). 16. Відходи, отримані з підрозділів, збирають у ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання, які переміщують до приміщення для тимчасового зберігання відходів або передають для проведення їхнього оброблення/знешкодження. 17. Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Контейнери вторинного паковання мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття. Відповідно до вимог пункту 12 Розділу VІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами: 12. Вивезення відходів категорії С за межі території закладів, проводиться перевізником із дотриманням наступних вимог: 1) мішки/пакети вторинного паковання мають маркування відповідно до додатку 1 до цих Правил; 2) мішки/пакети вторинного паковання щільно закриті; 3) транспортування мішків/пакетів проводиться спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації). Як вбачається із вищезазначеного, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами не встановлюють обов’язку декларацію(ї) про відповідність пакування та видаткової накладної на пакування (тару). Разом з тим, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. передбачають вимоги до ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання. Замовник вимагає забезпечення вторинною сертифікованою пакувальною тарою. Натомість в цій частині, Замовник має можливість вимагати забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375. Окремо незрозумілою є вимога щодо надання накладних на покупку тари, адже предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з вивезення та утилізації медичних відходів категорії «В», «С») код ДК 021:2015 - 90520000-8 ), оскільки учасник закуповує відповідну тару, та бере на себе зобов’язання забезпечити тарою Замовника у необхідній кількості лише у разі підписання договору про надання послуг. Отже, прийняти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які мають видаткову накладну на первинне та вторинне пакування (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів категорії В та С і відповідає вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) та Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289, що є дискримінаційною умовою та ставить нас як учасника у нерівне становище порівняно з іншими учасниками, що не відповідає основним принципам публічних закупівель. Таким чином, вважаємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників. Окремо як доказ Скаржник надає аналогічний договір (№ 25 від 21.01.2025 р.), який підтверджує досвід та можливість надавати послуги без дискримінаційних вимог, встановлених Замовником. ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції. В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому. З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути її в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-18-004278-a та задовольнити дану скаргу повністю; 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 24 березня 2025 14:25
рішення від 24.03.2025 № 4457.pdf
Дата публікації: 24 березня 2025 14:25
Номер скарги: UA-2025-03-18-004278-a.a2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 21 березня 2025 14:40
Скарга
на умови тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 25 березня 2025 15:37
рішення від 25.03.2025 № 4569.pdf
Дата публікації: 25 березня 2025 15:36

Документи подані скаржником

21 березня 2025 09:28
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
21 березня 2025 09:28
Dodatok-rozshyrennya.pdf
21 березня 2025 09:28
Ukrekoprom-nakaz-rozshyrennya.pdf
21 березня 2025 09:28
Договір №25.pdf
21 березня 2025 09:28
Додаток 2 (16).docx
21 березня 2025 09:28
Наказ 325 МОЗ.docx
21 березня 2025 09:28
Наказ 1827.docx
21 березня 2025 09:28
Постанова КМУ № 1278.docx
21 березня 2025 09:28
скарга до АМКУ.PDF
21 березня 2025 09:28
ТД за кодом 9052 (1).docx
21 березня 2025 09:29
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

24 березня 2025 14:25
рішення від 24.03.2025 № 4457.pdf

Документи подані скаржником

21 березня 2025 14:16
Додаток 2.docx
21 березня 2025 14:16
Докази.pdf
21 березня 2025 14:16
Скарга.docx
21 березня 2025 14:16
Скарга.pdf
21 березня 2025 14:16
Скарга.pdf.p7s
21 березня 2025 14:16
ТД за кодом 9052.docx
21 березня 2025 14:17
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

25 березня 2025 15:36
рішення від 25.03.2025 № 4569.pdf