Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110 |
Код ЄДРПОУ: | 33252672 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Юлія Положевець +380324932153 2tgrlviv@dsst.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 13:40 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 13:40 |
Очікувана вартість: | 31 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товарів проводиться замовником за фактично поставлений товар протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару у національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2025 12:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2025 12:31 |
Оголошення та документація (екскаватори гусеничні) із змінами 22.03.2025.doc | |
22 березня 2025 12:31 |
Перелік змін (екскаватори гусеничні) 22.03.2025.doc | |
18 березня 2025 11:03 |
Додаток 3. Проєкт договору.docx |
22 березня 2025 12:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2025 12:31 |
Оголошення та документація (екскаватори гусеничні) із змінами 22.03.2025.doc
|
|||
22 березня 2025 12:31 |
Перелік змін (екскаватори гусеничні) 22.03.2025.doc
|
|||
18 березня 2025 11:03 |
Додаток 3. Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Всі технічні характеристики, які вимагаються оголошенням та документацією для проведення даної спрощеної закупівлі, були розроблені виходячи з потреб та специфіки роботи Замовника, а також на основі досвіду використання техніки під час виконання завдань з будівництва фортифікаційних споруд у зоні ведення бойових дій на території України, з неухильним додержанням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням вимог Постанови КМУ № 1275 від 11.11.2022 (із змінами) та принципу недискримінації учасників при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Учасники мають право пропонувати в складі пропозиції товар, що є "еквівалентом" до зазначеного товару. Замовником в оголошенні та технічних вимогах до товару не було зазначено параметрів, що обмежували б коло потенційних учасників та відповідно виробників такого товару, а зазначено можливість подання пропозицій з різними параметрами, які мають відповідають вимогам оголошення та документації даної закупівлі.
Всі технічні характеристики, які вимагаються оголошенням та документацією для проведення даної спрощеної закупівлі, були розроблені виходячи з потреб та специфіки роботи Замовника, а також на основі досвіду використання техніки під час виконання завдань з будівництва фортифікаційних споруд у зоні ведення бойових дій на території України, з неухильним додержанням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням вимог Постанови КМУ № 1275 від 11.11.2022 (із змінами) та принципу недискримінації учасників при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Учасники мають право пропонувати в складі пропозиції товар, що є "еквівалентом" до зазначеного товару. Замовником в оголошенні та технічних вимогах до товару не було зазначено параметрів, що обмежували б коло потенційних учасників та відповідно виробників такого товару, а зазначено можливість подання пропозицій з різними параметрами, які мають відповідають вимогам оголошення та документації даної закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000149 ● 9b56cee35ffd4182864680a029594864
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2025-03-18-003765-a 18.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 17:02:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі екскаваторів гусеничних (43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-18-003765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 15:09:24
Пояснення на виконання запиту Державної аудиторської служби України
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Для проведення аналізу ринку щодо цін на товар було проведено пошук потенційних постачальників екскаваторів гусеничних в мережі Інтернет (додаток 1). Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі:
https://cml.ua/catalog/budivelna-tekhnika/husenychni-ekskavatory/
https://auto.ria.com/uk/search/?indexName=auto,order_auto,newauto_search&body.id[0]=332&brand.id[0]=1590&year[0].gte=2025&categories.main.id=4&price.currency=1&abroad.not=0&custom.not=1&size=20
https://hydromarket.com.ua/ua/g71984952-ekskavatory-jsb?csbss4=39954640
https:// tdc.ua/spectehnika/ekskavatory-gusenychni
Також було отримано комерційні пропозиції від потенційного постачальника екскаваторів гусеничних, з яким в минулому вже була співпраця щодо поставки техніки, її ремонту та післягарантійного обслуговування (додатки 2-3). Ініціатором закупівлі проаналізовано технічні та якісні характеристики запропонованих екскаваторів гусеничних, а також аналогічної техніки, яка вже закуплялася та використовувалася раніше (порівняльний аналіз наведено у додатку 4). За результатами проведеного аналізу технічних та якісних характеристик запропонованих товарів було визначено товар, необхідний до закупівлі, який буде найбільше відповідати потребі замовника. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі комерційних пропозицій потенційного постачальника на обраний товар, який є офіційним дилером з продажу техніки компанії-виробника (сертифікат уповноваженого дилера наведено у додатку 5). Закупівля проводилась на підставі змін до переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військової частини Т0110 на 2025 рік від 24.01.2025 № 518/1.7-27/35, затверджених рішенням Голови Адміністрації Держспецтрансслужби (витяг ТЛГ вих. № 518/1.5/95 від 28.02.2025) (додаток 6).
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
Відповідь:
Відповідно до частини шостої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Оскільки дана норма Закону встановлює саме право замовника зазначати таку вимогу, а не обов'язок, в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі така вимога не встановлювалась.
Відповідно до частини першої статті 27 Закону замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Оскільки дана норма Закону встановлює саме право замовника вимагати таке забезпечення, а не обов'язок, в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі така вимога не встановлювалась.
ДОДАТКИ:
1) Моніторинг цін в мережі Інтернет на екскаватори гусеничні (додаток 1) – на 2 аркушах.
2) Комерційна пропозиція на екскаватор гусеничний вх. № 773 від 17.03.2025 (додаток 2) – на 4 аркушах.
3) Комерційна пропозиція на екскаватор гусеничний вх. № 772 від 17.03.2025 (додаток 3) – на 4 аркушах.
4) Порівняльний аналіз технічних та якісних характеристик екскаваторів гусеничних (додаток 4) – на 2 аркушах.
5) Сертифікат уповноваженого дилера ТОВ "Констракшн Машинері" (додаток 5) – на 2 аркушах.
6) Копія телеграми про затвердження Змін до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військової частини Т0110 на 2025 рік від 24.01.2025 № 518/1.7-27/35, затверджених рішенням Голови Адміністрації Держспецтрансслужби (витяг ТЛГ вих. № 518/1.5/95 від 28.02.2025) (додаток 6) – на 2 аркушах.
- Додаток 1. Моніторинг цін в мережі Інтернет.pdf
- Додаток 2. Комерційна пропозиція.pdf
- Додаток 3. Комерційна пропозиція.pdf
- Додаток 4. Порівняльний аналіз технічних характеристик.pdf
- Додаток 5. Сертифікат уповноваженого дилера.pdf
- Додаток 6. Витяг змін до переліку та обсягів закупівель.pdf
- Лист-пояснення на запит.pdf
- Електронний підпис
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
29 571 000,00
UAH з ПДВ
|
29 571 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Констракшн Машинері" |
31 099 999,92
UAH з ПДВ
|
31 099 999,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
29 571 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 16:45
|
|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
31 099 999,92
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 11:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 10:47
|
100. Договір 27_109 від 17.04.2025.pdf | укладений |
18 квітня 2025 10:45
|