Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватори гусеничні (43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Очікувана вартість
31 100 000,00 UAH
UA-2025-03-18-003765-a 1741ca8f41ea481fad5f598e6b966078
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Положевець

+380324932153 2tgrlviv@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Код ЄДРПОУ: 33252672
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Юлія Положевець
+380324932153
2tgrlviv@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 31 березня 2025 13:40
Початок аукціону: 31 березня 2025 13:40
Очікувана вартість: 31 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Екскаватор гусеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2025
ДК 021:2015: 43262100-8 — Механічні екскаватори
2 одиниця
Екскаватор гусеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2025
ДК 021:2015: 43262100-8 — Механічні екскаватори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товарів проводиться замовником за фактично поставлений товар протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару у національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги - Технічна специфікація №1
Дата подання: 21 березня 2025 09:27
Дата відповіді: 22 березня 2025 12:28
Замовник! З метою розширення коло учасників, просимо Вас внести наступні зміни в ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ №1 , а саме: 1) Двигун: дизельний з турбонаддувом (ЄВРО 2) потужністю не менше 165 кВт (221 к.с.), робочим об’ємом 6,5 – 7,2 л.; 2) Експлуатаційна маса - не менше 31000 кг. 3) Максимальна висота копання - не менше 9600 мм. 4) Максимальна висота вивантаження - не менше 6650 мм. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику, повідомляємо, що під час формування технічного завдання для здійснення даної закупівлі замовником було враховано вимоги проєктів, наявну потребу та необхідні технічні характеристики, особливості застосування даної техніки з метою якісного та вчасного виконання завдань, поставлених перед замовником.
Технічні вимоги -ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №2
Дата подання: 21 березня 2025 09:31
Дата відповіді: 22 березня 2025 12:28
Замовник! З метою розширення коло учасників, просимо Вас внести наступні зміни в ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ №2, а саме:Двигун: дизельний з турбонаддувом (ЄВРО 2) потужністю не менше 210 кВт (281 к.с.), робочим об’ємом 7,1 – 9,0 л.; Найбільша глибина копання екскаватора по кромці зубів ковша - не менше 5880 мм. Дякуємо
Відповідь: Учаснику, повідомляємо, що під час формування технічного завдання для здійснення даної закупівлі замовником було враховано вимоги проєктів, наявну потребу та необхідні технічні характеристики, особливості застосування даної техніки з метою якісного та вчасного виконання завдань, поставлених перед замовником.
Вам не стидно!
Дата подання: 21 березня 2025 16:50
Дата відповіді: 22 березня 2025 12:29
Шановні, вся країна донатить, щоб ви обрізали конкуренцію під JCB. Що значить двигун і екскаватор одного виробника? Що в результаті призводить до +80% від ринкових цін. Це шо таке відбувається? Вам копать чи класти в карман? Моніторимо всі тендери які зараз оголошують військові частини - і чесно кажучи В ШОЦІ!!! Такого бути не може, зразу на всплива в голові про ".....українську гниду"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
Всі технічні характеристики, які вимагаються оголошенням та документацією для проведення даної спрощеної закупівлі, були розроблені виходячи з потреб та специфіки роботи Замовника, а також на основі досвіду використання техніки під час виконання завдань з будівництва фортифікаційних споруд у зоні ведення бойових дій на території України, з неухильним додержанням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням вимог Постанови КМУ № 1275 від 11.11.2022 (із змінами) та принципу недискримінації учасників при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Учасники мають право пропонувати в складі пропозиції товар, що є "еквівалентом" до зазначеного товару. Замовником в оголошенні та технічних вимогах до товару не було зазначено параметрів, що обмежували б коло потенційних учасників та відповідно виробників такого товару, а зазначено можливість подання пропозицій з різними параметрами, які мають відповідають вимогам оголошення та документації даної закупівлі.
КОРУПЦІЯ.
Дата подання: 21 березня 2025 19:11
Дата відповіді: 22 березня 2025 12:29
Шановний Замовник, Ваша закупівля – є прикладом спільних узгоджених дій Замовника з представниками jcb. В прямому сенсі – Вашими діями відбувається розкрадання державного бюджету. Там де прописано технічне завдання під констракшн машинері – обов’язково обмеження конкуренції, завищення цін, та розкрадання бюджетних коштів. Лише на цьому тижні закупівлі, № у прозорро: UA-2025-03-11-012915-a (бюджет 47 699 999,82 – на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-11-002048-a (бюджет 26 499 999,90 – на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-18-012770-a (бюджет 5 300 000,00 – на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-18-003765-a (бюджет 31 100 000,00 - на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-18-011525-a (бюджет 5 144 610,00 – на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-20-014400-a (бюджет 10 706 667,00 – на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-19-013724-a (бюджет 97 200 000,00- на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-19-014026-a (бюджет 11 160 000,00 - на користь jcb – монопольно); Шановні схаменіться, досить розкрадати бюджет, спільними діями з констракшн машинері. Державний бюджет призначений не особисто для вас, щоб ви його розкрадали з констрашн машинері! Майте повагу до платників податків, які наповнюють бюджет країни під час воєнного стану, та створюйте всі умови для заощадження коштів! Ніхто не проти взагалі проти техніки jcb, це Ваш вибір, але шановні – не за всі кошти державного бюджету. Ви усвідомлюєте, що надприбутки які отримує констракшн машинері не залишаються в Україні – а йдуть в Болгарію. А хтось з Вас задавався питанням чому констракшн машинері відвантажує техніку вже з готовими техпаспортами? Все дуже просто - щоб Вам не надавати митну декларацію, щоб ніхто не бачив реальну митну вартість товарів ввезених в Україні!!! А цікаво, чи в курсі Англійці, що взагалі відбувається? Тому дуже та щиро просимо Вас, заради України та всіх Українців - перестати бути співучасниками з розкраданням державного бюджету воюючої країни. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
Всі технічні характеристики, які вимагаються оголошенням та документацією для проведення даної спрощеної закупівлі, були розроблені виходячи з потреб та специфіки роботи Замовника, а також на основі досвіду використання техніки під час виконання завдань з будівництва фортифікаційних споруд у зоні ведення бойових дій на території України, з неухильним додержанням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням вимог Постанови КМУ № 1275 від 11.11.2022 (із змінами) та принципу недискримінації учасників при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Учасники мають право пропонувати в складі пропозиції товар, що є "еквівалентом" до зазначеного товару. Замовником в оголошенні та технічних вимогах до товару не було зазначено параметрів, що обмежували б коло потенційних учасників та відповідно виробників такого товару, а зазначено можливість подання пропозицій з різними параметрами, які мають відповідають вимогам оголошення та документації даної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000149 ● 9b56cee35ffd4182864680a029594864
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025 18:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.04.2025 № 119

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2025-03-18-003765-a 18.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-22 17:02:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі екскаваторів гусеничних (43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-18-003765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-25 15:09:24

Пояснення на виконання запиту Державної аудиторської служби України

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Для проведення аналізу ринку щодо цін на товар було проведено пошук потенційних постачальників екскаваторів гусеничних в мережі Інтернет (додаток 1). Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі:
https://cml.ua/catalog/budivelna-tekhnika/husenychni-ekskavatory/
https://auto.ria.com/uk/search/?indexName=auto,order_auto,newauto_search&body.id[0]=332&brand.id[0]=1590&year[0].gte=2025&categories.main.id=4&price.currency=1&abroad.not=0&custom.not=1&size=20
https://hydromarket.com.ua/ua/g71984952-ekskavatory-jsb?csbss4=39954640
https:// tdc.ua/spectehnika/ekskavatory-gusenychni
Також було отримано комерційні пропозиції від потенційного постачальника екскаваторів гусеничних, з яким в минулому вже була співпраця щодо поставки техніки, її ремонту та післягарантійного обслуговування (додатки 2-3). Ініціатором закупівлі проаналізовано технічні та якісні характеристики запропонованих екскаваторів гусеничних, а також аналогічної техніки, яка вже закуплялася та використовувалася раніше (порівняльний аналіз наведено у додатку 4). За результатами проведеного аналізу технічних та якісних характеристик запропонованих товарів було визначено товар, необхідний до закупівлі, який буде найбільше відповідати потребі замовника. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі комерційних пропозицій потенційного постачальника на обраний товар, який є офіційним дилером з продажу техніки компанії-виробника (сертифікат уповноваженого дилера наведено у додатку 5). Закупівля проводилась на підставі змін до переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військової частини Т0110 на 2025 рік від 24.01.2025 № 518/1.7-27/35, затверджених рішенням Голови Адміністрації Держспецтрансслужби (витяг ТЛГ вих. № 518/1.5/95 від 28.02.2025) (додаток 6).
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
Відповідь:
Відповідно до частини шостої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Оскільки дана норма Закону встановлює саме право замовника зазначати таку вимогу, а не обов'язок, в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі така вимога не встановлювалась.
Відповідно до частини першої статті 27 Закону замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Оскільки дана норма Закону встановлює саме право замовника вимагати таке забезпечення, а не обов'язок, в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі така вимога не встановлювалась.
ДОДАТКИ:
1) Моніторинг цін в мережі Інтернет на екскаватори гусеничні (додаток 1) – на 2 аркушах.
2) Комерційна пропозиція на екскаватор гусеничний вх. № 773 від 17.03.2025 (додаток 2) – на 4 аркушах.
3) Комерційна пропозиція на екскаватор гусеничний вх. № 772 від 17.03.2025 (додаток 3) – на 4 аркушах.
4) Порівняльний аналіз технічних та якісних характеристик екскаваторів гусеничних (додаток 4) – на 2 аркушах.
5) Сертифікат уповноваженого дилера ТОВ "Констракшн Машинері" (додаток 5) – на 2 аркушах.
6) Копія телеграми про затвердження Змін до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військової частини Т0110 на 2025 рік від 24.01.2025 № 518/1.7-27/35, затверджених рішенням Голови Адміністрації Держспецтрансслужби (витяг ТЛГ вих. № 518/1.5/95 від 28.02.2025) (додаток 6) – на 2 аркушах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" 29 571 000,00
UAH з ПДВ
29 571 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 31 099 999,92
UAH з ПДВ
31 099 999,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2025 22:24
Електронний підпис
28 березня 2025 22:24
Електронний підпис
28 березня 2025 22:21
8. Цінова пропозиція.docx.p7s
28 березня 2025 22:21
5. Лист ст. 236 ГКУ.docx.p7s
28 березня 2025 22:21
10. Статут ТОВ з ІІ ЮРОМАШ.pdf
28 березня 2025 22:21
18. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

09 квітня 2025 17:51
Електронний підпис
09 квітня 2025 17:51
10. Довідка п12 п 47.pdf.p7s
09 квітня 2025 17:51
9. Довідка абз 14 п 47.pdf
09 квітня 2025 17:51
9. Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
09 квітня 2025 17:51
7.2 Довідка корупція юр.zip
09 квітня 2025 17:51
8. Довідка МВС.rar.p7s
09 квітня 2025 17:51
12. Витяг Банкруцтво.rar.p7s
09 квітня 2025 17:51
8. Довідка МВС.rar
09 квітня 2025 17:51
10. Довідка п12 п 47.pdf
09 квітня 2025 17:51
12. Витяг Банкруцтво.rar
04 квітня 2025 15:59
Електронний підпис
28 березня 2025 19:14
Електронний підпис
28 березня 2025 19:14
Електронний підпис
28 березня 2025 19:14
07. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
10. Витяг МВС.pdf
28 березня 2025 19:14
09. Довідка ДФС.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
09. Довідка ДФС.pdf
28 березня 2025 19:14
03. Авторизаційний лист.pdf
28 березня 2025 19:14
13. Проект договору.pdf
28 березня 2025 19:14
21. Виписка з ЄДР 22.10.2015.pdf
28 березня 2025 19:14
59. Довідка абз 14 п 47.pdf
28 березня 2025 19:14
06. Довідка рб рф ін.pdf
28 березня 2025 19:14
22. Довідка (відомості ).pdf
28 березня 2025 19:14
01. ТЗ.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
57. Довідка не резидент.pdf
28 березня 2025 19:14
21. Виписка з ЄДР 22.10.2015.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
59. Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
20. Статут та опис.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
06. Довідка рб рф ін.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
01. ТЗ.pdf
28 березня 2025 19:14
46. Довідка санкції.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
07. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 березня 2025 19:14
02. ТХ.pdf
28 березня 2025 19:14
22. Довідка (відомості ).pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
57. Довідка не резидент.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
20. Статут та опис.pdf
28 березня 2025 19:14
02. ТХ.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
49. Опис сервісної служби.pdf
28 березня 2025 19:14
46. Довідка санкції.pdf
28 березня 2025 19:14
13. Проект договору.pdf.p7s
28 березня 2025 19:14
10. Витяг МВС.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"

ТОВ "Констракшн Машинері"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
#32849408
Відхилено 29 571 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2025 16:45
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 31 099 999,92
UAH з ПДВ
07 квітня 2025 11:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 10:30

Документи

01 квітня 2025 16:45
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

На відповідність вимогам Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)", Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: "7. При поставці товару виконавець зобов’язаний надати замовнику оригінал інструкції з експлуатації та сервісну книжку; повний пакет документів, необхідних для реєстрації (постановки на облік) у відповідних органах, про що ним у складі пропозиції надається гарантійний лист." Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Констракшн Машинері" не було надано вищезазначеного документу у складі пропозиції. Для усунення даної невідповідності необхідно надати гарантійний лист про те, що при поставці товару виконавець зобов’язується надати замовнику оригінал інструкції з експлуатації та сервісну книжку; повний пакет документів, необхідних для реєстрації (постановки на облік) у відповідних органах." Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.

Документи

07 квітня 2025 11:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2025 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
31 099 999,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2025 11:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2025 10:47
100. Договір 27_109 від 17.04.2025.pdf укладений
18 квітня 2025 10:45