Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021: 2015: 03410000-7 Деревина (відходи розпиловки деревини у вигляді обрізків, уламків, ламаних дошок (брусів) з великою кількістю тріщин та сучків непридатних для використання як пиломатеріал, порода бук)
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2025-03-18-001933-a ● e2af2f7f8ea943d9a1071abf654cadcc
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУЧЕВЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04418506 |
Місцезнаходження: | 60422, Україна , Чернівецька обл., Глибоцький р-н, село Сучевени |
Контактна особа: |
Анатолій Іванович Шодринга +380373448531 sucheveny.tg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 255 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
255 метр кубічний
ДК 021: 2015: 03410000-7 Деревина (відходи розпиловки деревини у вигляді обрізків, уламків, ламаних дошок (брусів) з великою кількістю тріщин та сучків непридатних для використання як пиломатеріал, порода бук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 10:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 10:20 |
ТД відкриті торги відходи деревини 2025 рік із змінами.docx | |
20 березня 2025 10:20 |
Додаток № 2 до ТД технічне завдання із змінами.docx | |
20 березня 2025 10:20 |
Перелік змін.docx | |
18 березня 2025 09:58 |
Додаток № 1 до ТД кваліфікаційні критерії.docx | |
18 березня 2025 09:58 |
Додаток № 4 до ТД пропозиція.doc | |
18 березня 2025 09:58 |
Додаток № 5 до ТД документи переможця.docx | |
18 березня 2025 09:58 |
Додаток № 3 до ТД проект договору.docx |
20 березня 2025 10:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2025 10:20 |
ТД відкриті торги відходи деревини 2025 рік із змінами.docx
|
|||
20 березня 2025 10:20 |
Додаток № 2 до ТД технічне завдання із змінами.docx
|
|||
20 березня 2025 10:20 |
Перелік змін.docx
|
|||
18 березня 2025 09:58 |
Додаток № 1 до ТД кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
18 березня 2025 09:58 |
Додаток № 4 до ТД пропозиція.doc
|
|||
18 березня 2025 09:58 |
Додаток № 5 до ТД документи переможця.docx
|
|||
18 березня 2025 09:58 |
Додаток № 3 до ТД проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови постачання товару
Дата подання: 19 березня 2025 16:07
Дата відповіді: 20 березня 2025 10:12
Доброго дня. При вивченні тендерної документації помітив колізію в пункті "Умови постачання товару"
"Учасник самостійно здійснює зберігання товару та проводить навантаження товару на транспорт Замовника. Вартість навантаження, зберігання повинна бути включена до вартості ціни пропозиції." - тобто мається на увазі, що Замовник власними силами організовує доставку і розвантаження товару.
"Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами Учасника за адресою закладів Замовника згідно заявки.
Поставка товару здійснюється дрібними партіями, транспортом учасника-переможця, згідно наданих заявок замовником, які можуть бути подані електронною поштою, факсом або телефоном." - що стверджує прямо протилежне попередньому абзацу та говорить, що доставка та розвантаження товару проходить за рахунок Учасника.
Прошу Замовника надати роз'яснення, дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомоляємо Вам, що доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами Учасника за адресою закладів Замовника згідно заявки. Вартість навантаження, зберігання, доставка повинна бути включена до вартості ціни пропозиції. За результатами розгляду звернення будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-18-001933-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "БЕРНИК МАРІЯ ОЛЕКСІЇВНА", Код ЄДРПОУ:1997813627
Дата подання: 03 квітня 2025 19:53
Вимога про надання додаткової інформації про причини відхилення
Відповідно до пункту 46 Особливостей звертаємось до Вас з вимогою про надання додаткової інформації про причини відхилення тендерної пропозиції ФОП Берник Марії Олексіївни.
СУЧЕВЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (далі - Замовник) оприлюднив закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-001933-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Деревина (відходи розпиловки деревини у вигляді обрізків, уламків, ламаних дошок (брусів) з великою кількістю тріщин та сучків непридатних для використання як пиломатеріал, породи бук)) (03410000-7) (ДК 021:2015).
ФОП Берник Марія Олексіївна (далі – Учасник) подав належним чином оформлену пропозицію для участі у даній закупівлі та був єдиним Учасником.
За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій Замовник склав та опублікував Протокол №2 від 31.03.2025р. на підставі якого відхилив тендерну пропозицію Учасника, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановленими згідно Додатку №2 до Тендерної документації
Вимога Замовника:
учасником надано довідку з інформацією, про те, що ФОП "БЕРНИК МАРІЯ ОЛЕКСІЇВНА" володіє товаром на підставі договору купівлі продажу у ФОП Угренюк В.Г., що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зазначених у Додатку № 2 до Тендерної документації, а саме: учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією стосовно виробника товару та яким чином буде забезпечена учасником поставка деревини, що закуповується замовником із зазначенням інформації стосовно виробника товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) та постачальника (продавця) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати деревину найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб’єкта господарювання), в результаті чого тендерна пропозиція;
Відповідь Учасника:
Учасником надано довідку про те, що ФОП Берник М.О. володіє товаром на підставі договору купівлі-продажу у ФОП Угренюк В.Г. (ФОП Берник М.О. закуповує у ФОП Угренюк В.Г. відходи від переробки деревини, тобто ФОП Угренюк В.Г. є виробником даної продукції.)
Вимога Замовника:
учасником не надано детальний опис та технічні характеристики предмету закупівлі у розрізі найменувань, що пропонується учасником для постачання;
Відповідь Учасника:
Під час подання тендерної пропозиції Учасником було додано файл під назвою «Технічна специфікація» в якій зазначено детальний опис товару, який пропонується.
Вимога Замовника:
згідно умов технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зазначених у Додатку № 2 до Тендерної документації встановлено, шо у разі якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару в складі пропозиції надається підтвердження наявності діючих договірних відносин (чинний договір) з виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи продавцем, що здійснює реалізацію та відвантаження товару, що є предметом договору, на договірних засадах на користь такого учасника, чинного протягом 2025 року, у складі пропозиції відсутній договір з виробником або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи продавцем, що здійснює реалізацію та відвантаження товару, що є предметом договору;
Відповідь Учасника:
У складі тендерної пропозиції додано файл під назвою «Довідка щодо спроможності поставки необхідної кількості товару» який містить скановану Довідку та Договір №21.03./1 від 21.03.2025 на придбання продукції діючий протягом 2025 року.
Пунктом 43 Особливостей передбачено наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
В свою чергу Замовником не було виконано вимог цього пункту та не надано можливості Учаснику своєчасно надати необхідну інформацію, таким чином відхилення тендерної пропозиції на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей є неправомірним та порушує права Учасника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, керуючись ст. 5,18,22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Вимогу до розгляду.
Фізична особа-підприємець
підпис, працюю без печатки Марія БЕРНИК
Розгорнути
Згорнути
СУЧЕВЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (далі - Замовник) оприлюднив закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-001933-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Деревина (відходи розпиловки деревини у вигляді обрізків, уламків, ламаних дошок (брусів) з великою кількістю тріщин та сучків непридатних для використання як пиломатеріал, породи бук)) (03410000-7) (ДК 021:2015).
ФОП Берник Марія Олексіївна (далі – Учасник) подав належним чином оформлену пропозицію для участі у даній закупівлі та був єдиним Учасником.
За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій Замовник склав та опублікував Протокол №2 від 31.03.2025р. на підставі якого відхилив тендерну пропозицію Учасника, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановленими згідно Додатку №2 до Тендерної документації
Вимога Замовника:
учасником надано довідку з інформацією, про те, що ФОП "БЕРНИК МАРІЯ ОЛЕКСІЇВНА" володіє товаром на підставі договору купівлі продажу у ФОП Угренюк В.Г., що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зазначених у Додатку № 2 до Тендерної документації, а саме: учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією стосовно виробника товару та яким чином буде забезпечена учасником поставка деревини, що закуповується замовником із зазначенням інформації стосовно виробника товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) та постачальника (продавця) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати деревину найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб’єкта господарювання), в результаті чого тендерна пропозиція;
Відповідь Учасника:
Учасником надано довідку про те, що ФОП Берник М.О. володіє товаром на підставі договору купівлі-продажу у ФОП Угренюк В.Г. (ФОП Берник М.О. закуповує у ФОП Угренюк В.Г. відходи від переробки деревини, тобто ФОП Угренюк В.Г. є виробником даної продукції.)
Вимога Замовника:
учасником не надано детальний опис та технічні характеристики предмету закупівлі у розрізі найменувань, що пропонується учасником для постачання;
Відповідь Учасника:
Під час подання тендерної пропозиції Учасником було додано файл під назвою «Технічна специфікація» в якій зазначено детальний опис товару, який пропонується.
Вимога Замовника:
згідно умов технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зазначених у Додатку № 2 до Тендерної документації встановлено, шо у разі якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару в складі пропозиції надається підтвердження наявності діючих договірних відносин (чинний договір) з виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи продавцем, що здійснює реалізацію та відвантаження товару, що є предметом договору, на договірних засадах на користь такого учасника, чинного протягом 2025 року, у складі пропозиції відсутній договір з виробником або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи продавцем, що здійснює реалізацію та відвантаження товару, що є предметом договору;
Відповідь Учасника:
У складі тендерної пропозиції додано файл під назвою «Довідка щодо спроможності поставки необхідної кількості товару» який містить скановану Довідку та Договір №21.03./1 від 21.03.2025 на придбання продукції діючий протягом 2025 року.
Пунктом 43 Особливостей передбачено наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
В свою чергу Замовником не було виконано вимог цього пункту та не надано можливості Учаснику своєчасно надати необхідну інформацію, таким чином відхилення тендерної пропозиції на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей є неправомірним та порушує права Учасника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, керуючись ст. 5,18,22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Вимогу до розгляду.
Фізична особа-підприємець
підпис, працюю без печатки Марія БЕРНИК
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БЕРНИК МАРІЯ ОЛЕКСІЇВНА" |
242 250,00
UAH з ПДВ
|
242 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЕРНИК МАРІЯ ОЛЕКСІЇВНА" #1997813627 |
Відхилено |
242 250,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 17:48
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій