Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 22863747 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , м. Київ обл., Київ, Кловський узвіз, 13А |
Контактна особа: |
ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА +380442543212 turubarova@endocenter.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 21:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 914 060,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 570,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні замовника, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 27 000 (Двадцять сім тисяч) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії/заяву тощо, учасник обов’язково має надати такий договір/заяву тощо разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції (та/або зарахування коштів забезпечення тендерної пропозиції на вказаний рахунок) та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону з урахуванням пункту 47 Особливостей. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує Постачальнику вартість Послуг згідно Акту, підписаного Сторонами, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Акту, у разі відсутності відповідних бюджетних асигнувань – по мірі їх надходження Замовнику. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Підписання договору | Повторювана поставка | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | ерівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | ерівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 21:17 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Учасник підтверджує, що
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні замовника, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 27 000 (Двадцять сім тисяч) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії/заяву тощо, учасник обов’язково має надати такий договір/заяву тощо разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції (та/або зарахування коштів забезпечення тендерної пропозиції на вказаний рахунок) та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону з урахуванням пункту 47 Особливостей. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
17 березня 2025 21:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 21:17 |
ТД_Кейтерингові послуги.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" |
913 766,00
UAH
|
913 766,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Довідка НАЗК Домашня кухня 01042025.zipКерівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Довідка НАЗК Пацкан 01042025.zipВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
10.2-3Витяг Пацкан 010425.pdfПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
10.4.Довідка про керівника.docxНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Підстави визначені пунктом 47 Особливостей.docxМова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.1. Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для надання послуг, що є предметом закупівлі, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, які пристосовані для приготування /зберігання /транспортування продуктів харчування/готової їжі та відповідають вимогам санітарного законодавства. 1.2. Для надання послуг повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання та матеріально-технічної бази (інформація зазначається у довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації): - гастроємкості, термоси або ізотермічні контейнери, що щільно закриваються кришками, - в кількості, що дозволяє здійснювати одночасну доставку за 2-ма адресами об’єктів замовника; - м’ясорубка, пароконвекційна піч, плити, холодильні шафи; - приміщення для надання послуг; - автотранспорт (не менше двох одиниць), призначеного для транспортування готових страв до місць надання послуг. 1.3. До довідки мають бути надані завірені належним чином копії підтверджуючих документів, а саме: - копія(ї) свідоцтва/свідоцтв про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів); - копія(ї) договору(ів) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або копія(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно; - у якості документального підтвердження наявності обладнання, інформація про яке вказана у довідці підготовленій відповідно до п.1.1 даного Додатку, учасник у складі тендерної пропозиції надає оборотно-сальдову відомість (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, технікою або устаткуванням. Документальне підтвердження наявності обладнання необхідних для надання послуг надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці. У разі якщо приміщення орендується(ються), у складі тендерної пропозиції учасник торгів додатково повинен надати завірену копію договору оренди приміщення(ь), з відміткою про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством, інші документи та додатки до договору, що підтверджують право учасника торгів розпоряджатися/користуватися приміщенням(и) для надання послуг. Якщо договір оренди приміщення(ь), додатки до договору, акти тощо підписані не власником приміщення(ь), у складі тендерної пропозиції надати копію/оригінал документу(ів), що підтверджують повноваження особи, що підписала вказані документи зі сторони (від імені) власника приміщення(ь). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У разі оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) обладнання/устаткування/техніка учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний(і) договір(ори) оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) зазначеної техніки, обладнання або устаткування, що містять підпис і печатку учасника та контрагента за договором. Строк дії наданих учасником договорів (лізингу, послуг, суборенди, тощо) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. За відсутністю в учасника власного автотранспорту, необхідно надати підтверджуючі документи щодо його оренди, лізингу, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2025 року. Договір оренди транспортного(их) засобу(ів) повинен містити відмітку про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством. 1.4. Копія висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копію сертифікату/декларації/паспорту якості на тару, призначену для пакування та фасування харчових продуктів, що буде використовуватись при пакуванні кожної окремої порції страви. 1.5. Завірена(і) належним чином копія(ї) діючого(их) договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі, та діючого(их) договору(ів) на проведення дезінсекції/дератизації власного або орендованого(-их) нежитлового(-их) приміщення(-ь). 1.6. Копії документів, видані уповноваженим органом, які підтверджують державну реєстрацію потужностей операторів ринку та їх особистий реєстраційний номер. 1.7. Протоколи випробувань змивів з кожного транспортного засобу, вказаних у довідці про матеріально-технічну базу, виконаних в 2024-2025 році, що підтверджують відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконаних територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України. 1.8. Копії протоколів проведення досліджень (повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, мікроклімату, важкості та напруженості праці, освітленості робочого місця) на робоче місце (професію), технологічний процес: кухар (приготування їжі) та кухонний робітник (виконання підсобних та допоміжних робіт), виданих уповноваженою лабораторією.
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
2.1. Довідка у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, спеціальність, стаж роботи, інформацію про перебування працівника у трудових стосунках з учасником з посиланням на реквізити (дата, номер) відповідного документу (наказ про призначення, трудова угода тощо). 2.2. Довідка, підготовлена у відповідності до вимог п.2.1 даного Додатку, повинна містити інформацію про наявність кухонних працівників/робітників, кухарів, технолога, водіїв (не менше двох). 2.3.До довідки додати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником) або у штаті/трудових відносинах з суб’єктом(ами)/особою(ами), що залучаються учасником до виконання договору. 2.4. Копія діючого штатного розпису. 2.5. Наявність вищеперерахованих працівників повинна бути також підтверджена копіями повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 17.06.2015, що надаються у складі пропозиції. 2.6. Особові медичні книжки працівників (форма №1-ОМК від 21.02.2013), інформація про яких вказана в довідці, складеній відповідно до п.2.1 цього Додатку, оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.7. Для підтвердження кваліфікації технолога необхідно надати копію документу про освіту (диплом про вищу освіту) за напрямом «Харчова технологія».
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно Додатку 5 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір(ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або договір на надання послуг з постачання готової їжі. Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 тендерної документації: копію(ї) договору(ів) з усіма укладеними додатковими угодами/ додатками/ специфікаціями/тощо до договору); копію(ї) акту(ів) наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі.
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" #35252260 |
Переможець |
913 766,00
UAH
|
04 квітня 2025 21:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 21:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.2 Додатку 9 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні документи та інформація, надання яких передбачено пп.1.1, 1.2, 1.3 (оборотно- сальдова відомість (складена/сформована не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, технікою або устаткуванням. Документальне підтвердження наявності обладнання необхідних для надання послуг надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці), 1.5-1.8, 2.1-2.6. 1.2. У порушення вимог п.4.5 Додатку 9 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7, виданий на потужність №r-UA-32-12-491 (Київська область. м.Обухів, вул.Лермонтова, 24), в той час як учасником послуга згідно дjкументів тендерної пропозиції надається з використанням потужності №r-UA-80-002502 (м.Київ, вул.Волинська, 21). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.2 Додатку 9 Тендерної документації (витяг): 2. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону, зазначених в тендерній документації: 1.1. Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для надання послуг, що є предметом закупівлі, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, які пристосовані для приготування /зберігання /транспортування продуктів харчування/готової їжі та відповідають вимогам санітарного законодавства. 1.2. Для надання послуг повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання та матеріально-технічної бази (інформація зазначається у довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації): - гастроємкості, термоси або ізотермічні контейнери, що щільно закриваються кришками, - в кількості, що дозволяє здійснювати одночасну доставку за 2-ма адресами об’єктів замовника; - м’ясорубка, пароконвекційна піч, плити, холодильні шафи; - приміщення для надання послуг; - автотранспорт (не менше двох одиниць), призначеного для транспортування готових страв до місць надання послуг. 1.3. До довідки мають бути надані завірені належним чином копії підтверджуючих документів, а саме: - у якості документального підтвердження наявності обладнання, інформація про яке вказана у довідці підготовленій відповідно до п.1.1 даного Додатку, учасник у складі тендерної пропозиції надає оборотно-сальдову відомість (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, технікою або устаткуванням. Документальне підтвердження наявності обладнання необхідних для надання послуг надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці. 1.5. Завірена(і) належним чином копія(ї) діючого(их) договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі, та діючого(их) договору(ів) на проведення дезінсекції/дератизації власного або орендованого(-их) нежитлового(-их) приміщення(-ь). 1.6. Копії документів, видані уповноваженим органом, які підтверджують державну реєстрацію потужностей операторів ринку та їх особистий реєстраційний номер. 1.7. Протоколи випробувань змивів з кожного транспортного засобу, вказаних у довідці про матеріально-технічну базу, виконаних в 2024-2025 році, що підтверджують відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконаних територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України. 1.8. Копії протоколів проведення досліджень (повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, мікроклімату, важкості та напруженості праці, освітленості робочого місця) на робоче місце (професію), технологічний процес: кухар (приготування їжі) та кухонний робітник (виконання підсобних та допоміжних робіт), виданих уповноваженою лабораторією. 2.1. Довідка у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, спеціальність, стаж роботи, інформацію про перебування працівника у трудових стосунках з учасником з посиланням на реквізити (дата, номер) відповідного документу (наказ про призначення, трудова угода тощо). 2.2. Довідка, підготовлена у відповідності до вимог п.2.1 даного Додатку, повинна містити інформацію про наявність кухонних працівників/робітників, кухарів, технолога, водіїв (не менше двох). 2.3.До довідки додати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником) або у штаті/трудових відносинах з суб’єктом(ами)/особою(ами), що залучаються учасником до виконання договору. 2.4. Копія діючого штатного розпису. 2.5. Наявність вищеперерахованих працівників повинна бути також підтверджена копіями повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 17.06.2015, що надаються у складі пропозиції. 2.6. Особові медичні книжки працівників (форма №1-ОМК від 21.02.2013), інформація про яких вказана в довідці, складеній відповідно до п.2.1 цього Додатку, оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). П.4.5 Додатку 9 Тендерної документації: «4.5. Надати в складі пропозиції Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Якщо учасник використовує не власні транспортні засоби, а залучені згідно договорів про надання послуг, то надається Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я власника транспортних засобів чи компанію, що надає послуги з перевезення, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати документи та інформацію, надання яких передбачено пп.1.1, 1.2, 1.3 (оборотно-сальдова відомість (складена/сформована не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, технікою або устаткуванням. Документальне підтвердження наявності обладнання необхідних для надання послуг надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці), 1.5-1.8, 2.1-2.6. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7, виданий на потужність №r-UA-80-002502 (м.Київ, вул.Волинська, 21).
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 квітня 2025 21:10
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" #35252260 |
913 766,00
UAH
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 10:46
|
Договір | укладений |
16 квітня 2025 10:03
|