Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роликоопори стрічкового конвеєра 1Л-1000
Очікувана вартість
21 241 694,00 UAH
UA-2025-03-17-013464-a ● e9fbec50bbaf40808bfaded90f938a4b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32323256 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
Контактна особа: |
Андрій МОДЕНКО 380672150077 Modenko.A@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 19:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 11:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 13:49 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 13:49 |
Очікувана вартість: | 21 241 694,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 208,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Для створення рівного конкурентного середовища в оголошенні про проведення процедури закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Включення чи не включення ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим податковим законодавством.
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Розгорнути
Згорнути
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4900 штука
Роликоопора конвеєра стрічкового 1Л-1000 (верхня – 3 ролика)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42419810-7 — Частини стрічкових конвеєрів
3300 штука
Роликоопора конвеєра стрічкового 1Л-1000 (нижня – 2 ролика)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42419810-7 — Частини стрічкових конвеєрів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Роликоопори стрічкового конвеєра 1Л-1000. Умови оплати – Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання узгодженої партії Товару. Оплату за Товар може здійснювати, як Покупець так і Вантажоодержувач. Джерело фінансування - кошти підприємства. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 19:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 19:38 |
Обгрунтування доцільності придбання роликоопор конвеєра стрічкового 1Л-1000.pdf | |
17 березня 2025 19:38 |
Т.д. Роликоопори конвеєра стрічкового 1Л-1000.docx | |
17 березня 2025 19:38 |
Додаток 3 Проект договору та лист згода з проектом договору.docx | |
17 березня 2025 19:38 |
Технічне завдання на закупівлю роликоопор конвеєра стрічкового 1Л-1000.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Format
Дата подання: 17 березня 2025 20:11
Дата відповіді: 20 березня 2025 10:03
Same requirement
Відповідь: Технічне завдання на закупівлю
1. Найменування ініціативної служби ДП «Львіввугілля»
Дирекція з виробництва
2. Найменування відокремленого підрозділу ДП «Львіввугілля» (для потреб якого здійснюється закупівля)
ВП «Шахта «Межирічанська», , ВП «Шахта «Лісова», ВП «Шахта «Степова».
3. Найменування товару (конкретна назва предмету закупівлі)
Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 (нижня) Ø127х530 . Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 (верхня) Ø127х355 .
4. Основні характеристики послуги (з детальним технічним описом вимог бажаного предмету закупівлі)
Згідно додатку №1.
- Ширина конвеєрної стрічки – 1000мм.
- Тип конвеєрного ставу – підвісний, канатний.
- Діаметр канатів конвеєрного ставу – макс 22,5мм.
- Мастило підшипникового вузла ролика – Літол-24 (або аналог)
- Матеріал з’єднувальної муфти – труба суцільнотягнута
- Захист підшипникового вузла ролика-багатоступеневий лабіринт, який усуває проникнення види та пилу.
- Осьове биття роликів має відповідати ДСТУ та галузевим стандартам.
- Наявність протоколів випробувань, або сертифікат відповідності предмету закупівлі.
- Наявність на продукції маркування заводу виробника – умовний знак виробника, дата виробництва.
5. Нормативно-технічний документ, згідно якого виготовлено продукцію (ДСТУ, ТУ)
згідно ГОСТ, ДСТУ, ТУ виробника або іншого нормативно-технічного документу, згідно якого виготовлено продукцію. Якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо
6. Обгрунтування необхідності закупівлі товару
Роликоопори стрічкового конвеєра необхідні для комплектації шахтних стрічкових конвеєрів та заміни роликоопор, непридатних для подальшого використання.
7. ПІБ та посада відповідальної особи ініціативної служби
Головний гірник з шахтного транспорту та техкомплексу поверхні
_______________________ ________________ ____________________
Дата Підпис Прізвище та ініціали
1. Найменування ініціативної служби ДП «Львіввугілля»
Дирекція з виробництва
2. Найменування відокремленого підрозділу ДП «Львіввугілля» (для потреб якого здійснюється закупівля)
ВП «Шахта «Межирічанська», , ВП «Шахта «Лісова», ВП «Шахта «Степова».
3. Найменування товару (конкретна назва предмету закупівлі)
Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 (нижня) Ø127х530 . Роликоопора стрічкового конвеєра 1Л-1000 (верхня) Ø127х355 .
4. Основні характеристики послуги (з детальним технічним описом вимог бажаного предмету закупівлі)
Згідно додатку №1.
- Ширина конвеєрної стрічки – 1000мм.
- Тип конвеєрного ставу – підвісний, канатний.
- Діаметр канатів конвеєрного ставу – макс 22,5мм.
- Мастило підшипникового вузла ролика – Літол-24 (або аналог)
- Матеріал з’єднувальної муфти – труба суцільнотягнута
- Захист підшипникового вузла ролика-багатоступеневий лабіринт, який усуває проникнення види та пилу.
- Осьове биття роликів має відповідати ДСТУ та галузевим стандартам.
- Наявність протоколів випробувань, або сертифікат відповідності предмету закупівлі.
- Наявність на продукції маркування заводу виробника – умовний знак виробника, дата виробництва.
5. Нормативно-технічний документ, згідно якого виготовлено продукцію (ДСТУ, ТУ)
згідно ГОСТ, ДСТУ, ТУ виробника або іншого нормативно-технічного документу, згідно якого виготовлено продукцію. Якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо
6. Обгрунтування необхідності закупівлі товару
Роликоопори стрічкового конвеєра необхідні для комплектації шахтних стрічкових конвеєрів та заміни роликоопор, непридатних для подальшого використання.
7. ПІБ та посада відповідальної особи ініціативної служби
Головний гірник з шахтного транспорту та техкомплексу поверхні
_______________________ ________________ ____________________
Дата Підпис Прізвище та ініціали
Авансування
Дата подання: 17 березня 2025 23:26
Дата відповіді: 20 березня 2025 10:06
Шановний Замовнику!
Прошу розглянути можливість авансування 50%
Відповідь: Доброго дня. В зв'язку зі скрутним та нестабільним фінансовим станом підприємства можливість авансування - відсутня.
Terms
Дата подання: 19 березня 2025 00:07
Дата відповіді: 20 березня 2025 10:11
Dear Buyer,
We have an associated factory in China, specialized in conveyers and conveyer parts. They have interest in both your tenders. We just prepared and translated both your tender packages for them. But then we have pointed an attention that nevertheless that delivery is required till the end of the year, you have stated a term of 10 working days delivery term in several places of your documents. That is in contradiction with the term of till the end of the year delivery and makes delivery from China impossible. Please clarify if this term imperative for you or stated it as preferable only.
So, our demand is to replace words "10 working days" with words "as mutually agreed between seller and buyer".
In case you insist on 10 working days, we we will be not able to help you. And I think that nobody can (except maybe local "friends", standing-by...) as about 20,000 rollers is quite a lot for such short delivery time, even from the neighbor street.
Sincerely,
===
Шановний покупець!
У нас є асоційована фабрика в Китаї, яка спеціалізується на конвеєрах і частинах конвеєрів. Вони зацікавлені в обох ваших тендерах. Ми щойно підготували та переклали для них обидва ваші тендерні пакети. Але тоді ми звернули увагу, що незважаючи на те, що доставка потрібна до кінця року, ви в кількох місцях своїх документів вказали термін доставки 10 робочих днів. Це суперечить терміну поставки до кінця року і унеможливлює доставку з Китаю. Будь ласка, уточніть, чи цей термін для вас є імперативним, чи ви вказали його лише як бажаний.
Отже, наша вимога – замінити слова «10 робочих днів» словами «за домовленістю між продавцем і покупцем».
Якщо ви наполягатимете на 10 робочих днях, ми не зможемо вам допомогти. І я думаю, що ніхто (крім хіба що місцевих «друзів», підготовчих...), бо близько 20 000 роликів – це немало за такий короткий термін доставки навіть із сусідньої вулиці.
З повагою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Закупівля проводиться виходячи з потреби замовника до кінця 2025 року. Термін поставки 10 робочих днів на узгоджену між сторонами партію товару.
Запитання щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 19 березня 2025 09:24
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:29
Добрий день!
Прошу надати роз’яснення.
Поясніть чому Ви ввели обмеження на Аналогічні договори встановивши термін 2022р.-2025р.
Також чому саме 3 (три) аналогічних договора має бути
Ці обмеження порушують права та значно зменшують кількість учасників
Відповідь: Відповідно до указу президента №64/2022 від 24 лютого 2022р. в Україні було введено військовий стан, який діє і на сьогоднішній день. Після початку
повномасштабного вторгнення інфраструктура України зазнала значних втрат. З 2022р 11% території України знаходяться під окупацією і багато підприємств,
які раніше виготовляли продукцію, не мають доступу до своїх виробничих потужностей, або мають значні руйнування при цьому маючи досвід поставок датований до 2022р. Для нас як Замовника критично важливо є своєчасне постачання продукції належної якості. Для цього Замовник має пересвідчитися у здатності та спроможності Постачальника. Наявність досвіду в зазначені періоди засвідчує, що на підприємстві, після 2022р залишились фахівці, які мають змогу виконати заявлене постачання, та наявна працююча виробнича база. Ключовою закупівельною стратегією ДП «Львіввугілля» є співпраця з заводами виробниками. Для підприємств які займаються виробництвом ролікоопор професійно, надати три договори за період 4х років не буде проблемою, тому таким пунктом ми огранічуємо участь недобросовісних постачальників, які пропонують «експерементальну», або контрафакту продукцію.
повномасштабного вторгнення інфраструктура України зазнала значних втрат. З 2022р 11% території України знаходяться під окупацією і багато підприємств,
які раніше виготовляли продукцію, не мають доступу до своїх виробничих потужностей, або мають значні руйнування при цьому маючи досвід поставок датований до 2022р. Для нас як Замовника критично важливо є своєчасне постачання продукції належної якості. Для цього Замовник має пересвідчитися у здатності та спроможності Постачальника. Наявність досвіду в зазначені періоди засвідчує, що на підприємстві, після 2022р залишились фахівці, які мають змогу виконати заявлене постачання, та наявна працююча виробнича база. Ключовою закупівельною стратегією ДП «Львіввугілля» є співпраця з заводами виробниками. Для підприємств які займаються виробництвом ролікоопор професійно, надати три договори за період 4х років не буде проблемою, тому таким пунктом ми огранічуємо участь недобросовісних постачальників, які пропонують «експерементальну», або контрафакту продукцію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ" |
20 740 000,00
UAH
|
20 740 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" |
21 129 000,00
UAH
|
21 129 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ" #24887568 |
Відхилено |
20 740 000,00
UAH
|
28 березня 2025 16:45
|
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" #41803243 |
Переможець |
21 129 000,00
UAH
|
02 квітня 2025 17:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 12:56
|
Договір № 125 від 11.04.2025р.pdf | укладений |
11 квітня 2025 12:56
|