Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проєктно – кошторисної документації та проведення експертизи по об'єкту «Реконструкція нежитлової будівлі закладу дошкільної освіти № 4 «Дельфін» під спеціалізовані служби для осіб постраждалих від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі по вулиці Корабельна, будинок 8-а в місті Первомайськ, Миколаївської області»
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2025-03-17-012471-a ● b96513a2b40342f9b1486e895cef3b99
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕРВОМАЙСЬКИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ |
Код ЄДРПОУ: | 25382907 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., місто Первомайськ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 10 |
Контактна особа: |
Наталія Яковлєва +380967199392 pmzsssdm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 14:37 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 14:37 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розробка проєктно – кошторисної документації та проведення експертизи по об'єкту «Реконструкція нежитлової будівлі закладу дошкільної освіти № 4 «Дельфін» під спеціалізовані служби для осіб постраждалих від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі по вулиці Корабельна, будинок 8-а в місті Первомайськ, Миколаївської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55210, Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Корабельна, 8-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 10 % вартості Договору (передплата від суми Договору) здійснюється Платником протягом 10 робочих днів після отримання від Підрядника належно оформленого та підписаного рахунку на таку оплату | Аванс | 10 | Робочі | 10 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок здійснюється Платником на підставі належно оформленого Акту прийому-передачі виконаних робіт після фактичного виконання всіх робіт за Договором (включаючи проведення експертизи) протягом 30 календарних днів від дати підписання Сторонами Акту прийому-передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 16:06 |
Нова редакція від 27.03.2025 Додаток 3 Проект договору виготовлення ПКД.docx | |
27 березня 2025 16:06 |
Зміни до тендерної документації від 27.03.2025 (зміни в проєкті договору).docx | |
24 березня 2025 16:52 |
Нова редакція Додаток 1 кваліфікаційні вимоги до Учасника.docx | |
24 березня 2025 16:52 |
Нова редакція Тендерна документація виготовлення ПКД.docx | |
24 березня 2025 16:52 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
17 березня 2025 16:50 |
Додаток 4 документи переможця.docx | |
17 березня 2025 16:50 |
Додаток 5 Акт обстеження форма.docx | |
17 березня 2025 16:50 |
Додаток 2 Завдання на проєктування.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічний паспорт
Дата подання: 18 березня 2025 10:10
Дата відповіді: 20 березня 2025 16:25
Доброго дня, для більш точної оцінки вартості проектних робіт, просимо надати технічний паспорт на будівлю
Відповідь: Доброго дня! За умов режиму воєнного стану і приналежність будівлі до об'єктів соціального призначення для більш детального ознайомлення з технічним паспортом на будівлю, просимо потенційного учасника звернутися за адресою : Миколаївська область, місто Первомайськ , вулиця Корабельна, 3 або ж на електронну адресу, зазначену в оголошенні на закупівлю
Працівники
Дата подання: 18 березня 2025 11:25
Дата відповіді: 20 березня 2025 15:55
Замовнику потрібен інженер-проектувальник за напрямом інженерно-будівельне проєктування цивільної інфраструктури. Гільдія проєктувальників не видає сертифікатів за цим напрямком. Може мається на увазі інженерно-будівельне проєктування у частині технології будівельного виробництва?? Поясніть, будь ласка, і, за потреби, внесіть зміни в ТД.
Відповідь: Доброго дня! Кваліфікаційні умови щодо наявності в учасника сертифікованого інженера проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проєктування цивільної інфраструктури будуть переглянуті Замовником і внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Акт обстеження
Дата подання: 18 березня 2025 12:12
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:50
Шановний Замовнику, згідно з п. 1 Розділу 3 ТД ви вимагаєте: "-акт обстеження об’єкту підписаний представниками Замовника та Учасника Додаток 5 до цієї тендерної документації". Нагадуємо, Замовнику, що вимога на акти обстеження, огляди і т.п . до тендеру вже давно визнана АМКУ НЕДОПУСТИМОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт з обстеження об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Встановивши вимогу про акт обстеження об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту обстеження об’єкта за підписом Замовника. Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Вимагаємо вилучити вимогу про акт обстеження об’єкту, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», а також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового акт обстеження об’єкту ( огляду об'єкту), була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021№2596-р/пк-п
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При підготовці завдання на проектування до тендерної документації Замовник керувався вимогами чинного законодавства та діючими нормативними документами. Основні засади та визначення, що стосуються розроблення, складу та змісту проектної документації на будівництво передбачені нормами чинного нормативного документу - ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО (далі - ДБН А.2.2-3:2014). Відповідно до п. 4.1 ДБН А.2.2-3:2014 проектна документація на будівництво має відповідати положенням законодавства, вимогам містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил.
Своєю вимогою про надання у складі тендерної пропозиції Акту обстеження об'єкта, Замовник керувався вище зазначеними положеннями ДБН та діяв відповідно до ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, шляхом надання можливості Учаснику ознайомитись із об’єктом проектування, провести обміри та здійснити роботи, які можуть виконуватись до початку процесу проектування для визначення принципових об'ємно-просторових та містобудівних рішень обстеження об’єкту майбутнього проектування. Тим самим дотримуючись принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням – надаючи вільний доступ до об’єкта огляду; максимальної економії та ефективності – оскільки кожен потенційний Учасник, ознайомившись із об’єктом проектування може більш детально з’ясувати для себе обсяг робіт для визначення вартості розроблення проектно-кошторисної документації по даному об’єкту для формування максимально конкурентних тендерних пропозицій та запобігання внесенню змін до договору про закупівлю у процесі його виконання. Ваше звернення, Замовником розглянуте та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Своєю вимогою про надання у складі тендерної пропозиції Акту обстеження об'єкта, Замовник керувався вище зазначеними положеннями ДБН та діяв відповідно до ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, шляхом надання можливості Учаснику ознайомитись із об’єктом проектування, провести обміри та здійснити роботи, які можуть виконуватись до початку процесу проектування для визначення принципових об'ємно-просторових та містобудівних рішень обстеження об’єкту майбутнього проектування. Тим самим дотримуючись принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням – надаючи вільний доступ до об’єкта огляду; максимальної економії та ефективності – оскільки кожен потенційний Учасник, ознайомившись із об’єктом проектування може більш детально з’ясувати для себе обсяг робіт для визначення вартості розроблення проектно-кошторисної документації по даному об’єкту для формування максимально конкурентних тендерних пропозицій та запобігання внесенню змін до договору про закупівлю у процесі його виконання. Ваше звернення, Замовником розглянуте та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Архітектор
Дата подання: 18 березня 2025 16:54
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:14
Чи можна замість архітектора за напрямом розроблення містобудівної документаціїї залучити архітектора за напрямом архітектурне об'ємне проєктування? Адже цей напрям цілком задовольнить виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! За результатами Вашого звернення Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації
Інженерно-будівельного проєктування цивільної інфраструктури
Дата подання: 19 березня 2025 16:02
Дата відповіді: 20 березня 2025 15:56
Сертифікат інженерно-будівельного проєктування цивільної інфраструктури не є обов'язковим і не має напрямку перевірки при проходженні експертизи. Замовнику, замініть, будь ласка, цей сертифікат на той напрямок, який є необхідним для експертизи і який видається Гільдією проєктувальників.
Відповідь: Доброго дня! Кваліфікаційні умови щодо наявності в учасника сертифікованого інженера проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проєктування цивільної інфраструктури будуть переглянуті Замовником і внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Невідповідності в проєкті договору
Дата подання: 20 березня 2025 15:29
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:19
Шановний Замовнику, уважно розглянувши проєкт договору (Додаток 3 до ТД), було виявлено декілька невідповідностей.
1. В п. 1.2 Договору бачимо наступне: "1.2.Завдання на проєктування розробляється Підрядником протягом 5 робочих днів з моменту укладання Договору, письмово погоджується Замовником і Платником та після цього стає невід’ємною частиною Договору.". Далі йдемо в п. 17, де написано: "17. Додатки до Договору: Додаток 1 – Завдання на проєктування Додаток 2 – Кошторис Додаток 3 – Протокол договірної ціни Додаток 4 - Календарний графік".
Але! Якщо згідно п. 1 2. завдання на проєктування розробляється ПІСЛЯ укладання договору, то як воно може бути Додатком 1 до договору?? Отже, в цьому разі, треба видалити з додатків до договору завдання на проєктування, яке потім, після його узгодження з Замовником, внести додатком шляхом додаткової угоди, або, якщо залишити в договорі завдання як Додаток 1, тоді треба виключити п.1.2. Тому що інакше п.1.2 та п.1.7 є взаємовиключними.
2. В п. 3.1. читаємо: "3.1. Вартість робіт становить _______________грн. з ПДВ (________________грн. ____ коп.) згідно кошторису (Додаток 2) та протоколу погодження договірної ціни (Додаток 3), які є невід’ємною частиною цього Договору."
А як же учасники - платники єдиного податку? Адже такі учасники не є платниками НДС і договірна ціна, і ціна в договорі буде вказана без НДС. Отже, треба відкоригувати п 3.1., щоб була можливість показату ціну без НДС (для платників єдиного податку).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами Вашого звернення Замовником будуть внесенні уточнення до проєкту договору та його додатків
п. 9.2 Проєкта договору
Дата подання: 24 березня 2025 11:53
Дата відповіді: 24 березня 2025 15:37
Шановний Замовнику, є питання до п. 9.2 Проєкта договору: "9.2 У випадку виявлення недоліків у проєктно-кошторисній документації протягом гарантійного строку Підрядник зобов’язується на безоплатній основі у строк не більш ніж 10 календарних днів внести відповідні коригування у проєктно-кошторисну документацію та за необхідністю отримати повторний експертний звіт. Витрати, пов’язані із отриманням експертного звіту в цьому випадку, сплачує Підрядник."
Уточніть конкретно, будь ласка, які саме недоліки в ПКД можуть вплинути на коригування ПКД, та ще й з проходженням повторної експертизи? Адже ви хочете, щоб ці роботи виконував Підрядник на безоплатній основі. Звертаємо вашу увагу, що не всі недоліки потребують коригування і можуть бути вирішені під час авторського нагляду без повторного проходження експертизи.
І правильно було б взагалі видалити цей пункт, тому що результатом якісного виконання Підрядником розробки ПКД є отриманий позитивний експертний звіт. Всі інші роботи, які потребують коригування и проведення повторної експертизи (після виконання основного договору) повинні виконуватись на платній основі.
Замовнику, внесіть, будт ласка, зміни в п.9.2 Проєкта договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пункт 9.2 проекту договору не суперечить нормам діючого законодавства і складений з врахуванням норм ст. 891 Цивільного кодексу України
Проєкт договору
Дата подання: 24 березня 2025 14:09
Дата відповіді: 24 березня 2025 15:24
На підтвердження Проєкту договору (п. 4.1. Додатка 1 до ТД) потрібно підписати на фірмовому бланку Учасника тільки сам договір (з заповненням даних стосовно назви Учасника та реквізитів) без додатків до нього?
Відповідь: Доброго дня! В пункті 2 "Інша інформація" розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" (сторінка 17 тендерної документації), зазначено, що учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 розділу 3 до цієї тендерної документації. Отже Замовник у складі тендерної пропозиції учасника не вимагає надання підписаного уповноваженою особою учасника проекту договору.
На виконання учасником пункту 4.1. Додатку 1 до тендерної документації, останній надає Кошторис.
Слово "Проєктом" з цього пункту буде видалено шляхом внесення до ТД відповідних змін.
На виконання учасником пункту 4.1. Додатку 1 до тендерної документації, останній надає Кошторис.
Слово "Проєктом" з цього пункту буде видалено шляхом внесення до ТД відповідних змін.
п. 9.2 Проєкта договору
Дата подання: 25 березня 2025 15:26
Дата відповіді: 27 березня 2025 14:15
Стосовно п. 9.2 Проєкта договору, де на Підрядника покладаються зобов’язання безоплатного коригування і отримання повторного експертного звіту в разі виявлення недоліків у ПКД, звертаємо увагу Замовника на те, що, відповідно до п. 4.5 Розділу 4 Загальних положень ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» завершальним етапом розроблення проєктної документації на будівництво є саме експертиза, яку проводять у встановленому законодавством порядку та відповідно до вимог цього стандарту.
Згідно з п. 4.2 Розділу 4 Загальних положень ДСТУ 8907:2019, мета проведення експертизи проєктної документації на будівництво – є визначення якості проєктних рішень через виявлення відхилень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм і правил та нормативних документів за різними напрямками.
Результатом проведення експертизи проєктної документації, згідно з п. 4.3 Розділу 4 Загальних положень ДСТУ 8907:2019, є експертний звіт. Отже, отримання позитивного експертного звіту Підрядником є гарантією того, що проєктна документація виконана з дотриманням вимог діючого законодавства Ураїни, якісно та без недоліків. І, відповідно до п. 17 «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», затвердженого постановою КМУ від 11.05.2011 № 560, саме експертна організація несе відповідальність згідно із законодавством за належну якість проведення експертизи, а не Підрядник (проєктна організація).
Виходячи з вищевикладеного, щоб уникнути порушень вимог нормативно-правових документів: ДСТУ 8907:2019, постанови КМУ від 11.05.2011 № 560, Замовнику слід виключити п. 9.2 Проєкта договору або відкоригувати його зміст таким чином, щоб на Підрядника не покладались зобов’язання виконувати на безоплатній основі коригування ПКД і отримання повторного експертного звіту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" громадяни, що отримали відповідні кваліфікаційні сертифікати мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та за порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил. Такі кваліфіковані спеціалісти працюють у штаті підрядника або залучаються до виконання робіт на інших засадах. Стаття 891 ЦКУ також передбачає, що саме підрядник відповідає за недоліки проектно-кошторисної документації та пошукових робіт, включаючи недоліки, виявлені згодом у ході будівництва, а також у процесі експлуатації об`єкта, створеного на основі виконаної проектно-кошторисної документації і результатів пошукових робіт.
До того ж у завданні на проектування зазначено, що проєктна організація здійснює супровід ПКД при проходженні експертизи, також у проєкті договору не зазначено критерії вибору експерта чим ми покладаємося на підрядника, у виборі кваліфікованого експерта.
Вважаємо, що якщо під час реалізації проєкту виникли невідповідності проєкту нормативним документам з вини підрядника (проєктанта), то коригування документації, а також проходження у разі необхідності експертизи, має виконувати підрядник за свій кошт. Тому вважаємо , що п.9.2 у проєкті договору не доцільно видаляти, пртоте замовником до цього пункту проєкту договору будуть внесені редагування (деякі уточнення), які Ви зможете переглянути в закупівлі.
До того ж у завданні на проектування зазначено, що проєктна організація здійснює супровід ПКД при проходженні експертизи, також у проєкті договору не зазначено критерії вибору експерта чим ми покладаємося на підрядника, у виборі кваліфікованого експерта.
Вважаємо, що якщо під час реалізації проєкту виникли невідповідності проєкту нормативним документам з вини підрядника (проєктанта), то коригування документації, а також проходження у разі необхідності експертизи, має виконувати підрядник за свій кошт. Тому вважаємо , що п.9.2 у проєкті договору не доцільно видаляти, пртоте замовником до цього пункту проєкту договору будуть внесені редагування (деякі уточнення), які Ви зможете переглянути в закупівлі.
Кошторис
Дата подання: 25 березня 2025 15:32
Дата відповіді: 26 березня 2025 10:20
Відповідно до п.4.1.1. Тендерної документації -"Інформацію про відповідність запропонованої тендерної пропозиції завданню на проєктування, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, повинна бути підтверджена Кошторисом".
Які саме кошторисні розрахунки повинні бути надані у тендерній пропозиції?
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника завданню на проєктування (Додаток 2 до ТД), учаснику необхідно надати кошторис (зведений кошторис) на виконання проектно-вишукувальних робіт, який має бути сформований на основі завдання на проєктування з врахуванням усіх передбачених етапів та обсягів робіт. Розрахунок має бути виконаний згідно з кошторисними нормами ДСТУ, ДБН, СОУ та іншими актуальними нормативними документами. Поданий учасником зведений кошторис в подальшому визначатиме вартість договору на розроблення ПКД, який укладатиметься з переможцем закупівлі.
Працівники
Дата подання: 26 березня 2025 14:57
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:11
Яку інформацію потрібно зазначити в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме в пункті "Кваліфікація/посада"? Зазначення посади достатньо чи потрібно зазначити додатково іншу інформацію? Якщо так, яку саме?
Відповідь: Доброго дня! Враховуючи Ваше звернення повідомляємо наступне. Посада - це визначена структурою і штатним розписом структурна одиниця, на яку покладено встановлене нормативними актами коло посадових повноважень, назва якої має відповідати Національному класифікатору України “Класифікатор професій”. В свою чергу кваліфікація працівника - це сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання). Посада за штатним розписом не завжи відповідає кваліфікації, зазначеній в документах про освіту (підвищення кваліфікації), тож в графі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації "Кваліфікація/посада", учасника має зазначити про кваліфікацію працівника, згідно до диплому про освіту та або кваліфікаційного сертифікату
Проєкт договору
Дата подання: 27 березня 2025 16:53
Дата відповіді: 28 березня 2025 08:23
Замовнику, уточніть, будь ласка, чи потрібно Учаснику надавати підписаний проєкт договору? Якщо так - то тільки сам договір без додатків до нього?
Відповідь: Доброго дня! В пункті 2 "Інша інформація" розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" (сторінка 17 тендерної документації), зазначено, що учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 розділу 3 до цієї тендерної документації. Отже Замовник у складі тендерної пропозиції учасника не вимагає надання підписаного уповноваженою особою учасника проекту договору.
Склад проєктної документації
Дата подання: 28 березня 2025 11:15
Дата відповіді: 28 березня 2025 11:28
Доброго дня! Шановни
Відповідь: Доброго дня! У Вашому зверненні відсутнє запитання.
Склад проектної документації
Дата подання: 28 березня 2025 11:32
Дата відповіді: 28 березня 2025 11:57
Доброго дня, шановний Замовнику! В пункті 34 Завдання на проєктування зазначено склад проектної документації.
Том 2 по складу є дуже об'ємним, що ускладнить в подальшому Підряднику роботу з проєктом під час виконання будівельних робіт.
В зв'язку з цим рекомендуємо/просимо внести зміни в Завдання на проєктування та розділити розділи на окремі/декілька томів.
Або ж чи є в Учасника-переможця право відступити в подальшому від наведеного складу пкд в частині томів, виконавши всі необхідні розділи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання повідомляємо, що відповідно до п. 1.2. Проєкту договору (додаток 3 до ТД) "завдання на проєктування розробляється Підрядником протягом 5 робочих днів з моменту укладання Договору, письмово погоджується Замовником і Платником та після цього щляхом підписання між сторонами додаткової угоди, стає невід’ємною частиною Договору. Тобто, завдання на проєктування додатково буде розроблятися вже безпосереднім переможцем тогрів, з яким буде укладено договір на виготовлення ПКД з врахуванням норм і вимог законодавства України.
Кадастровий номер земельної ділянки
Дата подання: 28 березня 2025 12:34
Дата відповіді: 28 березня 2025 13:36
Зазначте, будь ласка, кадастровий номер земельної ділянки
Відповідь: Добрий день! Кадастровий номер земельної ділянки: 4810400000:03:051:0034
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУДПРОЄКТ" |
595 020,00
UAH з ПДВ
|
505 999,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОЛЕСНІЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
506 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТБ МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
510 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОГРАФ-Н" |
739 200,00
UAH з ПДВ
|
695 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Сироквашина Оксана Миколаївна |
824 680,79
UAH з ПДВ
|
699 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРХСІТІ" |
810 000,00
UAH з ПДВ
|
810 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУДПРОЄКТ" #44531964 |
Переможець |
505 999,98
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2025 15:41
|
Договір розроблення ПКД об'єднано.pdf | укладений |
24 квітня 2025 15:35
|