Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харків, вул. Конторська, 90 |
Контактна особа: |
Ігор КИСЕЛЬОВ 380503017987 IGORKM07@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 14:47 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 14:47 |
Очікувана вартість: | 870 870,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 354,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
29 артезіанських свердловин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 16:30 |
28. ТД - Послуги - виготовлення паспортів на 29 артезіан свердловин.docx | |
17 березня 2025 16:30 |
28. Додаток 5.docx | |
17 березня 2025 16:30 |
28. Додаток 4.docx | |
17 березня 2025 16:30 |
28. Додаток 3.docx | |
17 березня 2025 16:30 |
28. Додаток 2.docx | |
17 березня 2025 16:30 |
28. Додаток 1.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 28 березня 2025 15:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000108 ● 4bd192d63d16434892e2ca4330a99dac
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 49-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-17-012020-a, 17.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 15:51:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-012020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-28 14:45:05
Відповідь на запит про надання пояснень
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Визначення розміру очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Розмір очікуваної вартості визначено підрозділом-ініціатором закупівлі КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» шляхом отримання відповідей від учасників ринку на запити цінових пропозицій щодо предмета закупівлі, як середнє арифметичне значення трьох отриманих комерційних пропозицій (комерційні пропозиції ТОВ «Геологічні системи», ТОВ НВП «Укргеологстром» ДП «Українська геологічна компанія» та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі додаються).
- Комерційна пропозиція ТОВ «Геологічні системи»;
- Комерційна пропозиція ТОВ «НВП Укргеологстром»;
- Комерційна пропозиція ДП «Українська геологічна компанія»;
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-04-28 14:22:05
Відповідь на запит про надання пояснень
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Визначення розміру очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Розмір очікуваної вартості визначено підрозділом-ініціатором закупівлі КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» шляхом отримання відповідей від учасників ринку на запити цінових пропозицій щодо предмета закупівлі, як середнє арифметичне значення трьох отриманих комерційних пропозицій (комерційні пропозиції ТОВ «Геологічні системи», ТОВ НВП «Укргеологстром» ДП «Українська геологічна компанія» та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі додаються).
- Комерційна пропозиція ТОВ «Геологічні системи»;
- Комерційна пропозиція ТОВ «НВП Укргеологстром»;
- Комерційна пропозиція ДП «Українська геологічна компанія»;
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
- Комерційна пропозиція ТОВ НВП Укргеологстром.pdf
- Обгрунтування очікуваноївартості предмета закупівлі.pdf
- Комерційна пропозиція ДП Українська геологічна компанія.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ Геологічні системи.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ГЕОЛОГІЇ" |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
799 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ГЕОЛОГІЇ" #43702611 |
Рішення скасоване |
799 998,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 09:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ГЕОЛОГІЇ" #43702611 |
Відхилено |
799 998,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 10:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" #33142128 |
Переможець |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2025 10:48
|
ДУ 1 - 119-04-ПД-25.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2025 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2025 08:44
|
Договір 119-4-ПД-25.pdf | укладений |
23 квітня 2025 08:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, пп. 11.12.3. п.11.12. Договору, Сторони вирішили внести зміни у п. 5.3. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 119/4-ПД/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |