Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 14430000-4 - Випарена сіль і чистий хлорид натрію (сіль кухонна виварна та сіль таблетована)
Очікувана вартість
5 469 200,57 UAH
UA-2025-03-17-011867-a 57a781d23de140b1916c5b061399bebb
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
380442801536
igboiko@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2025 17:00
Очікувана вартість: 5 469 200,57 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14430000-4: Випарена сіль і чистий хлорид натрію


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

25 березня 2025 11:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2025 11:43
ТД 1443 нова редакція.docx
25 березня 2025 11:43
Перелік змін .docx
17 березня 2025 16:24
ТД 1443.docx
17 березня 2025 16:24
Додаток 10.docx
25 березня 2025 11:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2025 11:43
ТД 1443 нова редакція.docx
25 березня 2025 11:43
Перелік змін .docx
17 березня 2025 16:24
ТД 1443.docx
17 березня 2025 16:24
Додаток 10.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фасування товару
Дата подання: 21 березня 2025 11:57
Дата відповіді: 24 березня 2025 13:10
Шановні партнери, плануємо участь в аукціоні і хочемо запропонувати товар Сіль кухонна виварна гатунку "Екстра" в мішках 50 кг , згідно всіх ваших технічних характеристик, в повному обсязі, але в мішках по 25 кг. Таке фасування можливе? Дякую,за відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерну документацію будуть внесені зміни в цій частині.
внести зміни що до додатку 6
Дата подання: 21 березня 2025 13:02
Дата відповіді: 24 березня 2025 13:11
Доброго дня. Шановний замовник, в додатку № 6 до тендерної документації є таблиця з назвою колонки" Найменування товару запропоноване Учасником, марка товару", яку мають заповнити учасники. Прохання, прибрати слова "марка товару",тому що, (товар) сіль, згідно вашого запросу (технічних характеристик) не має марки.
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерну документацію будуть внесені зміни в цій частині.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 – Сіль таблетована «Екстра»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 512 200,57 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 35 122,01 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до умов Додатку 7 тендерної документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 105000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до умов Додатку 9 тендерної документації
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

160.35 т
ДК 021:2015: 14430000-4 - Випарена сіль і чистий хлорид натрію (сіль кухонна виварна та сіль таблетована): сіль таблетована «Екстра» в мішках 25 кг (ДК 021:2015: 14430000-4 - Випарена сіль і чистий хлорид натрію)
ДК 021:2015: 14430000-4 — Випарена сіль і чистий хлорид натрію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Відповідно до умов Додатку 7 тендерної документації

Сума забезпечення: 105000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Відповідно до умов Додатку 9 тендерної документації
Форма забезпечення
У вигляді застави
Перерахування коштів у розмірі 2 відсотка вартості договору, які сплачуються учасником на рахунок Замовника
Відповідно до умов Додатку 9 тендерної документації

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 20 березня 2025 12:24
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:06
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до Тендерної документації Вами зазначена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме наявність менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок. Наголошуємо, що згідно з Класифікатором професій ДК 003:2010, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327, існують такі назви професій, які можуть відповідати поняттю "менеджер з продажу": Менеджер (управитель) із збуту (код 1475.4)), Організатор із збуту (код 3419), Менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами (код 1453.2), Начальник відділу збуту (маркетингу) (код 1233), які в свою чергу можуть виконувати функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок. Зазначена Вами вимога щодо наявності менеджерів в даному формулюванні може бути розцінена як вичерпна посада лише «менеджера зі збуту», тому дану вимогу вважаємо дискримінаційною, яка обмежує потенційне коло учасників. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, так як дана вимога, яка містить лише одну посаду з-поміж суміжних, є дискримінаційною, що порушує принципи, які встановлені ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Також в Додатку 5 до Тендерної документації Вами зазначена вимога надати Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року копію висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання, або реалізації товару для очистки води господарсько-питного призначення. Насамперед, таблетована сіль не підлягає обов’язковій сертифікації на території України та оцінці відповідності згідно чинного законодавства та нормативно правових актів. До того ж з 1 жовтня 2023 року набув чинності Закон України «Про систему громадського здоров'я» №2573-IX, який скасував необхідність отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в тому числі наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству. Цей закон визнав таким, що втратив чинність попередній Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», який передбачав проведення таких експертиз. Таким чином, з 1 жовтня 2023 року виробники та імпортери продукції більше не зобов'язані отримувати зазначені висновки для реалізації своїх товарів. З даним твердженням погоджується і АМКУ в Рішенні Комісії від 25.07.2024 № 12750-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-07-12-001713-a, в якій зазначає, що Комісія зупинилась на визначенні висновку за Законом № 4004, а також наголосила, що за Законом № 2573 визнано таким, що втратив чинність, Закон № 4004. Тим самим Комісія дійшла висновку, що вимога документації щодо надання у складі пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи/ наукової санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції, а тому замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині. Підтвердженням високої якості і безпечності таблетованої солі є сертифікат якості, виданий відповідно до вимог та норм законодавства України, та паспорт безпеки. Враховуючи ці обставини, Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Просимо прибрати дану вимогу, адже вона суперечить чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1) Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ‒ Закон) з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з наведених кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Перелік документів, які надаються учасниками на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям Законом та іншими нормативно-правовими актами, розробленими на його виконання, не визначений. Таким чином, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та способу його використання у відповідній галузі виробництва, замовник самостійно визначає документальне підтвердження відповідності учасників установленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям. При цьому зазначаємо, що встановлення кваліфікаційних критеріїв направлене для здійснення Замовником юридичної оцінки сукупності усіх обставин та фактів щодо реальних можливостей Учасників здійснити поставку продукції, що закуповується Замовником з урахуванням специфіки та складності підприємства, у зв’язку з чим відповідність Учасників встановлюється при розгляді та правовій оцінці наданих документів у складі тендерних пропозицій не окремих критеріїв та документів, а усіх критеріїв та підтверджуючих документів в сукупності.
В додатку 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджується наказом про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
Таким чином Учасник може надати наказ на особу з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, координацію поставок або штатний розпис, незалежно від конкретного найменування посади, у зв’язку з чим тендерна документація не потребує внесення змін.
2) Щодо вимоги про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року копію висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання, або реалізації товару для очистки води господарсько-питного призначення
Відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ України 09.10.2000.№ 247 висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років. Отже, Учасники в своїх тендерних пропозиціях можуть подавати висновки СЕС на товар, що були отримані до втрати чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», тобто до 01 жовтня 2023 року та які є діючими на момент розкриття тендерних пропозицій з урахуванням строку, на який укладається договір про закупівлю, за яким здійснюватимуться поставки реагенту.
Водночас, висновок/звіт наукової санітарно-епідеміологічної експертизи – документ, що підтверджує відповідність об'єкта експертизи встановленим вимогам чинного санітарного законодавства України, медичним критеріям безпеки/показникам та підтверджує, що продукція, вироблена на території України, що ввозиться в Україну або вивозиться за її межі відповідає санітарно-епідеміологічним нормам, затвердженим законодавством України. Отримання висновку/звіту наукової санітарно-епідеміологічної експертизи в Україні регулюється Законами України «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про наукову і науково-технічну експертизу», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про захист прав споживачів», «Про систему громадського здоров’я».
При цьому пунктом 3.11 Державних санітарних норм та правил « Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10) передбачено, що «у сфері питного водопостачання населення можуть використовуватись матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, консерванти, ємності, тара, засоби закупорювання, мийні та дезінфекційні засоби, обладнання, устаткування, будівельні матеріали тощо), дозволені центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення для застосування у цій сфері». Так, в Законі України від 01 жовтня 2023 року «Про систему громадського здоров’я», який в свою чергу встановлює правові, організаційні, економічні та соціальні засади функціонування системи громадського здоров’я в Україні з метою зміцнення здоров’я населення, запобігання хворобам, покращення якості та збільшення тривалості життя, регулює суспільні відносини у сфері громадського здоров’я та санітарно-епідемічного благополуччя населення, визначає відповідні права і обов’язки державних органів та органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб у цій сфері, встановлює правові та організаційні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сферах господарської діяльності, які можуть становити ризик для санітарно-епідемічного благополуччя населення, визначені такі суб’єкти, що регулюють відносини у сфері громадського здоров’я, а саме: Кабінет Міністрів України; центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я; головна експертна установа у сфері громадського здоров’я; органи державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог санітарного законодавства у відповідній сфері; інші органи державної влади; центри контролю та профілактики хвороб, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я (центри контролю та профілактики хвороб); наукові установи; Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування; заклади охорони здоров’я, фізичні особи - підприємці, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики; акредитовані лабораторії; установи, заклади, частини і підрозділи центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах оборони і військового будівництва, охорони громадського порядку, захисту державного кордону, виконання кримінальних покарань, Державного управління справами, Служби безпеки України; громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають на території України; міжнародні організації; інші юридичні особи, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, які здійснюють діяльність на території України.
Одними з провідних установ, що надають послуги з проведення наукової експертизи щодо відповідності санітарному законодавству наступних об’єктів як: нормативно-технічна документація для різних галузей промисловості у випадках, передбачених законодавством; товари дитячого вжитку, дитяча поліграфія та інше; харчова продукція; дезінфекційні та інші хімічні вироби тощо є, зокрема Державна установа «Інститут громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва Національної академії медичних наук України» та Державна установа «Інститут медицини праці імені Ю. І. Кундієва Національної академії медичних наук України». При цьому перелік таких установ не є вичерпним.
При цьому, враховуючи наявні сполучники «та/або», учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції можуть надати один із перелічених документів. Таким чином Замовником враховано всі умови, як для Учасників, що мають один із перелічених документів.
Отже, встановлення даної вимоги в тендерній документації обумовлено обов’язком Товариства використовувати на своїх об’єктах якісну продукцію в області виробництва та реалізації реагентів для очистки води, яка відповідає найвищим сучасним вимогам, стандартам та технологічним процесам з урахуванням їх застосування в системі якості питної води, у зв’язку з чим правових підстав для внесення відповідних змін до документації та виключення даної вимоги з тендерної документації Замовника не має, оскільки не враховано специфіку та особливості сфери централізованого водопостачання і виробництва води господарсько-питного призначення, а також її вплив на безпеку та здоров’я людей (споживачів).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР "УТС" 3 367 350,00
UAH з ПДВ
3 367 350,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 квітня 2025 12:52
Електронний підпис
07 квітня 2025 12:40
лист ліцензії.PDF
07 квітня 2025 12:40
лист дитяча праця.PDF
07 квітня 2025 12:40
Довідка.zip
07 квітня 2025 12:40
Довідка (1).zip
07 квітня 2025 12:40
3статут.pdf
07 квітня 2025 12:40
2накази директор.PDF
07 квітня 2025 12:40
1протокол.PDF
28 березня 2025 18:20
Електронний підпис
28 березня 2025 18:20
Електронний підпис
28 березня 2025 18:16
2накази директор.PDF
28 березня 2025 18:16
Додаток 4 ст 17.PDF
28 березня 2025 18:16
8баланс 2024.pdf
28 березня 2025 18:16
10довідка по кредитам.pdf
28 березня 2025 18:16
13лист відгук.PDF
28 березня 2025 18:16
3статут.pdf
28 березня 2025 18:16
4ПДВ.PDF
28 березня 2025 18:16
1протокол.PDF
28 березня 2025 18:16
8баланс 2024.pdf
28 березня 2025 18:16
10довідка по кредитам.pdf
28 березня 2025 18:16
1 СТАНДАРТ +переклад.pdf
28 березня 2025 18:16
13лист відгук.PDF
28 березня 2025 18:16
5ТС лот 1сіль табл.PDF
28 березня 2025 18:16
2ВИСНОВОК.pdf
28 березня 2025 18:16
9ФБ гарант лист табл.pdf
28 березня 2025 18:16
12дог солтіс і УТС оріг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР "УТС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Перерахування коштів у розмірі 2 відсотка вартості договору, які сплачуються учасником на рахунок Замовника

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР "УТС"
#37243629
Переможець 3 367 350,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2025 10:13

Документи

07 квітня 2025 10:13
Довідка НАЗК
07 квітня 2025 10:13
Електронний підпис
31 березня 2025 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2025 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР "УТС"
#37243629
3 367 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2025 10:13
Довідка НАЗК
07 квітня 2025 10:13
Електронний підпис
31 березня 2025 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2025 10:14
ТД УТС 447 лот 1.pdf укладений
23 квітня 2025 10:14