Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
Очікувана вартість
1 864 650,00 UAH
UA-2025-03-17-010528-a a29bc2cdcaef475c91344c26bacb8be0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Тетяна

080445649093 yo_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та житлово - комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Олександра Кошиця, будинок 11, к.401
Контактна особа: Бондар Тетяна
080445649093
yo_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 1 864 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 323,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт зв’язку з військовим станом, розрахунки за виконані роботи здійснюються не пізніше 6 місяців після завершення воєнного стану в Україні Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 18 березня 2025 23:18
Дата відповіді: 21 березня 2025 21:23
Поясніть , чому Ваша закупівля має назву заміна вікон та дверей, а при цьому відомість обсягів робіт вказано лише заміна дверей? Надайте аргументовану відповідь
Відповідь: Шановний учаснику, назва предмета закупівлі встановлюється відповідно до розробленої проєктної документації. При цьому, предмет закупівлі визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом від 15.04.2020 № 708. Згідно з вимогами цього Порядку, предметом закупівлі є столярні роботи (згідно з кодом за Єдиним закупівельним словником – 45421000-4). Поряд з цим зазначаємо, що окремих вимог до того, що не може містити найменування закупівлі в електронній системі закупівель законодавством не визначено.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 березня 2025 23:23
Дата відповіді: 21 березня 2025 21:25
На якій підставі Ви вимагаєте надання декларації про відповідність матеріально-технічної бази з питань охорони праці на ведення робіт на висоті 1,3м та більше? Відповідно до ТЗ треба замінити двері та відремонтувати відкоси. Всі ці роботи виконуються з висоти чоловічого зрісту. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 15 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, учасники можуть надати копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, як альтернативу декларації відповідності матеріально-технічної бази. Таким чином, учасникам надано можливість обрати один із вищезазначених документів.
дискримінаційна вимога 2
Дата подання: 18 березня 2025 23:27
Дата відповіді: 21 березня 2025 21:27
На якій підставі Ви вимагаєте надання учасником ліцензії, якщо відповідно до ТЗ види робіт не підлягають ліцензуванню? Надайте обґрунтовану відповідь. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до пункту 14 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, сканкопія ліцензії державної архітектурної-будівельної інспекції України з додатками на право виконання робіт визначених в технічному завданні або оформлена в електронному вигляді, відповідно до ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», надається лише у тому випадку, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законодавством.
Поряд із цим умовами тендерної документації передбачено можливість для учасників надати у складі своєї тендерної пропозиції декларацію про провадження господарської діяльності.
дискримінаційна вимога 3
Дата подання: 18 березня 2025 23:29
Дата відповіді: 21 березня 2025 21:31
Умовами ТД не передбачена можливість прийняття участь тільки створених підприємств, які ще не здавали звітність. Вимагаємо внести відповідні зміни.
Відповідь: Враховуючи норми пункту 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може встановити кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Отже, законодавством прямо передбачена можливість для замовника оцінити фінансовий стан компанії-учасника закупівлі за кваліфікаційним критерієм «фінансова спроможність» з метою пересвідчитись у тому, що кандидати об’єктивно фінансово спроможні виконати майбутній договір. Новостворені підприємства, які не мають досвіду виконання аналогічних договорів, або у яких відсутня необхідна матеріально-технічна база, кваліфіковані фахівці, чи фінансова спроможність яких викликає обґрунтовані сумніви, можуть брати участь у закупівлях лише тих замовників, які свідомо готові приймати відповідні ризики участі «підприємств-одноденок». Водночас ми, як бюджетна установа та розпорядник бюджетних коштів, вважаємо такий ризик абсолютно неприпустимим.
дскримінаційна вимога 3
Дата подання: 18 березня 2025 23:35
Дата відповіді: 21 березня 2025 21:35
ТД вимагає наявність працівника електромонтажних силових мереж та електроустаткування, це для чого ? ТЗ не передбачені роботи в електросилових мережах та електроустаткування. Якщо Ви почнете говорити , що електроінструмент потрібен для виконання робіт, то зразу відповідаємо , що інструмент буде використовуватись на акумуляторних батареях і потреби його підключати до електромереж буде відсутня. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, технічним завданням передбачено використання електроінструменту. Таким чином, вимоги тендерної документації встановлюються з огляду на технічне завдання.
дискримінація 1
Дата подання: 20 березня 2025 00:15
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:18
1. До чого Вам у відомості ресурсів дрантя ? Ви хочете у учасника його купувати ? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти.
Відповідь: Шановний учаснику, розроблений проект на виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, а відповідно й технічне завдання, як його умовну складову, сформовано у спеціалізованому програмному комплексі. Відповідно до пункту 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Керуючись зазначеною нормою, з метою розрахунку учасниками закупівлі ціни своєї пропозиції така відомість ресурсів оприлюднена в електронній системі закупівель. Певні ресурси, які включено до підсумкової відомості ресурсів, зокрема дрантя, вода, папір шліфувальний тощо, формуються програмним комплексом виходячи із специфіки робіт, які необхідно виконати (не навпаки). Окремо такі ресурси до підсумкової відомості ресурсів замовником на власний розсуд чи за власним бажанням не включаються. У разі необхідності пропонуємо ознайомитись із порядком та специфікою формування кошторисних розрахунків та договірної ціни для отримання повного обґрунтування таких вимог.
дискримінація 2
Дата подання: 20 березня 2025 00:16
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:20
2. Чи можна використовувати інші матеріали ніж ті які вказані Вами у відомості ресурсів: дотягувач, штукатурка, фарба, піна , анкер, шпаклівка, грунтовка? У різних матеріалів різні норми його витрату , до якої норми учасник повинен орієнтуватись до фактичної чи до Вашої? Якщо до Вашої , то аргументуйте це з посиланням до нормативно-правових актів
Відповідь: Шановний учаснику, роботи мають виконуватись у відповідності до технічного завдання, яке розміщене замовником окремим файлом «тз_вор_вікна_двері_григоренка_5_removed.pdf». При цьому, Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що учасник торгів має право подати пропозицію, що містить матеріали та обладнання відмінні від зазначених у відомості робіт, матеріалів та обладнання, в разі якщо ці матеріали та обладнання є їх еквівалентом. Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує товар, чи на торгові марки, патенти або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…або еквівалент».
Поряд із цим наголошуємо, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж технічні параметри та характеристики марки, що наведені в технічному завданні. Таким чином, заміна оригінальних матеріалів, на більш дешеві аналоги, які за своїми характеристиками є гіршими, не допускаються.
дискримінація 3
Дата подання: 20 березня 2025 00:16
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:22
3. Який підтверджуючий документ Вам потрібен на власний акумуляторний шуруповерт? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти.
Відповідь: Шановний учаснику, з метою розширення кола потенційних учасників, тендерною документацією не встановлено конкретного документу, яким учасники мають підтвердити наявність матеріально-технічної бази. Для підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію учасник також має змогу залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Однак відповідаючи на Ваше питання повідомляємо, що до документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) техніки, можуть відноситися:
- свідоцтво про реєстрацію техніки або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації;
- договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності);
- акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки;
- документ власника техніки, що підтверджує право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки;
- договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт.
дискримінація 4
Дата подання: 20 березня 2025 00:17
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:23
4. Якщо учасник є ФОП , то навіщо йому офісне приміщення? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, ведення діяльності ФОП не забороняє йому використовувати офісне приміщення. Виконання зазначених робіт вимагає наявності певної кількості фахівців, розміщення яких у себе в квартирі або на об’єкті виконання робіт викликає сумніви щодо серйозності підходу такого учасника та відповідно його фактичної спроможності якісно виконати роботи, очікуваною вартістю близько двох мільйонів гривень.
дискримінація 5
Дата подання: 20 березня 2025 00:17
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:24
5. Якщо учасник є ФОП та вся МТБ знаходиться у нього у власному використанні (побутові приміщення) , то навіщо йому виробнича база та складські приміщення? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, наявність таких приміщень обумовлена вимогою фактичного розміщення та забезпечення належного зберігання будівельних матеріалів. Розміщення таких матеріалів на період виконання робіт на території житлового будинку (об’єкта виконання робіт) або у власній квартирі учасника (балконі, коридорі тощо) є недоцільним та фактично може свідчити про недостатньо серйозний підхід учасника до виконання взятих на себе у майбутньому зобов'язань та дотримання належної якості робіт.
дискримінація 6
Дата подання: 20 березня 2025 00:18
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:26
6. Відповідно до діючого законодавства ФОП не веде оборотно-сальдових відомостей. Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, просимо уточнити, стосовно якої вимоги тендерної документації розміщено зазначене звернення.
Водночас звертаємо увагу, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції не може бути підставою для її відхилення (частина 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі). При цьому, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в Додатку 1 до тендерної документації документ, то він надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів.
дискримінація 7
Дата подання: 20 березня 2025 00:19
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:27
7. У ФОП не має потреби до оренди (суборенди) на офісні та складські приміщення , все зберігається на балконі . Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, кваліфікаційні критерії це мінімальні вимоги, що висуваються до юридичної особи чи фізичної особи-підприємця, яка бажає узяти участь у процедурі закупівель, з метою відсіяти кандидатів, які об’єктивно не спроможні виконати майбутній договір. Встановлення кваліфікаційних критеріїв регулюється статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведені у Вашому зверненні відомості, припускаємо, що учасник, який зберігає обладнання, інструмент та матеріали на власному балконі об’єктивно не здатен виконати роботи у обсязі, наведені у технічному завданні зазначеної закупівлі. З огляду на зазначене, вимоги тендерної документації в цій частині залишаються без змін. Дякуємо за звернення.
дискримінація 8
Дата подання: 20 березня 2025 00:19
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:28
8. Предмет закупівлі не передбачає використання обладнання, транспортні засоби будуть від завода виробника, будівельні машини та механізми не потрібні для предмета закупівлі , електроінструми у власності ФОП. Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу
Відповідь: Шановний учаснику, виконання робіт, наведених у технічному завданні цієї закупівлі, без використання інструменту (обладнання) не є можливим. Транспортні засоби та механізми призначені зокрема для постійної доставки матеріалів на об’єкт виконання робіт та /або склад, навантаження/розвантаження таких матеріалів тощо. Зауважуємо, що предметом закупівлі не є постачання дверей. Виконання робіт, що є предметом закупівлі, вимагає дотримання екологічних вимог, вимог проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Підрядник є відповідальним за результат виконаних робіт. При цьому такі роботи мають виконуватись якісно у кількості та терміни, встановлені замовником.
дискримінація 9
Дата подання: 20 березня 2025 00:20
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:28
9. Чи може людина із спеціальною освітою (не вища та не середньо спеціальна технічна ) провести якісну заміну столярних виробів із влаштуванням відкосів ? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Навіщо Ваша вимога про «головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) або виконроба (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) (надати копію диплома)» Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у тендерній документації зазначеної закупівлі відсутня вимога щодо освіти головного інженера або виконроба, на яку Ви посилаєтесь у своєму зверненні. Враховуючи наведене, Ваша вимога щодо внесення змін до умов, які фактично відсутні у тендерній документації, є недоцільною
дискримінація 10
Дата подання: 20 березня 2025 00:21
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:30
12. Вказана вимога про наявність- У складі інженерно-технічних працівників Учасника має бути не менше 1-ї особи з:- посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»- є дискримінаційною, так як предмет закупівлі не передбачає застосування вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, тому що все буде вручну. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, з метою забезпечення належного опрацювання тендерної документації та ефективної взаємодії з потенційними учасниками закупівлі просимо уважно ознайомлюватися з вимогами саме цієї закупівлі. Дійсно, у тендерній документації передбачено вимогу щодо наявності у фахівців посвідчень відповідно до НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Проте, формулювання, наведене у Вашому зверненні, ймовірно, було взято з іншої процедури закупівлі, що свідчить про можливість формування Ваших зауважень за технічним завданням іншої тендерної документації. Встановлення вимоги щодо наявності вищезгаданого посвідчення узгоджується із технічним завданням цієї закупівлі. Дякуємо за звернення.
ТОТАЛЬНА ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 20 березня 2025 00:22
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:32
Вами вказано ще безліч дискримінаційних вимог, які не відносяться до предмета закупівлі та які є необґрунтованими. Вимагаємо змінити вашу ТД для виключення всіх дискримінаційних вимог. У разі ігнорування чи надання необґрунтованих відповідей ми будемо змушені звертатись в АМКУ з відповідною скаргою, а також з повідомленням до КМДА, особисто до Кличка В.В. про наявність корупційної складової при проведенні закупівель з паралельним інформуванням НАБУ, ДБР, суспільності та залученням ЗМІ з інформуванням про хабарництво в органах місцевого самоврядуванням ТА ОБОВЯЗКОВИМ ІНФОРМУВАННЯМ ЗАКОРДОНИХ ПАРТНЕРІВ ЯКІ ФІНАНСУЮТЬ ДАНІ ДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ ПРО ЗУПИНЕННЯ ТАКОГО ФІНАНСУВАННЯ У ЗВЯЗКУ ІЗ НАЯВНОСТІ КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель. Частиною п’ятою зазначеної статті встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Звертаємо увагу, що Вами, як потенційним учасником процедури закупівлі, оскаржується сам факт встановлення окремих кваліфікаційних критеріїв. При цьому, певні оприлюднені Вами вимоги взагалі не мають відношення до вимог тендерної документації зазначеної закупівлі, що змушує фахівців замовника витрачати час та зусилля на розгляд та оприлюднення відповідей на умовне оскарження неіснуючих умов документації. Просимо більш добросовісно використовувати визначені законодавством права.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" 1 859 089,20
UAH з ПДВ
1 859 089,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 квітня 2025 10:56
Електронний підпис
07 квітня 2025 10:14
Файл підпису.p7s
07 квітня 2025 10:14
Рішення директор.pdf
07 квітня 2025 10:14
Довідка НАЗК ТОВ.zip
07 квітня 2025 10:14
Наказ на директора.pdf
07 квітня 2025 10:14
Довідка НАЗК Директор.zip
07 квітня 2025 10:14
Витяг.pdf
04 квітня 2025 11:43
Електронний підпис
04 квітня 2025 08:08
Д.1 р.І 1.1 довідка МТБ.pdf
28 березня 2025 14:28
Електронний підпис
28 березня 2025 13:54
Григоренка 5 (2).pdf
28 березня 2025 13:54
Григоренка 5_(П).imd
28 березня 2025 13:54
Цінова.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 2 лист-згода.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 10.4 ISO 50001-2020.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 8 Витяг ПДВ.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 10.2 ISO 45001+.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 10.1 ISO 37001.pdf
28 березня 2025 13:54
77481832511900.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.І 1.1 довідка МТБ.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 10 ISO 14001.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 15 Достовірність.pdf
28 березня 2025 13:54
77481833782205.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 13 16 48176 ліценз.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 10.3 ISO 9001-2015.pdf
28 березня 2025 13:54
Кал графік_1.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.І 3.1.3 Договір №256.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.3 1 Тех завдання.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 16 Територія.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІІ 8 Лабораторія.pdf
28 березня 2025 13:54
Д.1 р.ІІ 17 Лист п.4 ч.1 ст. 236.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій за формою: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 1. Власне обладнання та техніка 2. Обладнання та техніка, які планується орендувати (якщо планується) 3. Обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення) 1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою підпункту 1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: - Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо). - Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт, при цьому термін дії наданого договору має бути не меншим ніж на весь строк виконання робіт. - Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо). - Учасник повинен документально підтвердити наявність ручного та/або механізованого інструменту для забезпечення виконання робіт (надати документ, що підтверджує право власності/користування інструментом.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

2.1. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою: Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада ПІБ працівника Умови праці (тимчасово/на постійній основі) Досвід роботи на займаній посаді Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. …. * Якщо працівника для виконання робіт залучатиме субпідрядника/співвиконавця, учасник відмічає в цьому стовбці «субпідрядник/ співвиконавець». 2.2. У довідці обов’язково мають бути зазначені: - головний інженер; - виконроб; - штукатур; - монтажники; - маляр; - електромонтажних силових мереж та електроустаткування; - інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); - інженер проектуальник в частині кошторисної документації. Вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з ОП та посвідчення), які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони працi пiд час експлуатацiї вантажопiдiймальних кранiв, пiдiймальних пристроїв вiдповiдного обладнання» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати на вищезазначених фахівців копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення з правил пожежної безпеки. Інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), головний інженер та виконроб додатково має підтвердити знання (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення) НПАОП 45.2-7.02-12 Системи стандартів безпеки праці Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009). Якщо перевірка знань зазначених вище вимог нормативно-правових актів з охорони праці та Правил відбувалась відповідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві учасника (роботодавця), надати в складі тендерної пропозиції протоколи/витяги з протоколів, посвідчення на весь склад комісії які підтверджують проходження ними навчання з охорони праці в навчальному центрі. Для підтвердження кваліфікації працівників зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати в складі тендерної пропозиції – дипломи про освіту або свідоцтва з додатками про присвоєння (підвищення кваліфікації) або інший альтернативний документ, який підтверджує отримання/наявність відповідної кваліфікації. Копії документів, що підтверджують працевлаштування вищезазначених працівників та/або наявність трудових відносин (договір цивільно-правового характеру, трудовий договір тощо). А на головного інженера; виконроба; інженера з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); інженера проектуальника в частині кошторисної документації надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно за формою, згідно з додатком до Порядку № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписами та печатками інженера-проектувальника та Учасника) з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу).

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), за формою: Довідка про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Найменування об’єкту і його місцезнаходження Вид виконаних робіт Обсяг виконаних робіт у тис. грн. Рік, в якому виконувались роботи Замовник, поштова адреса, телефон 1 2 3 4 5 3.2. Договір (-и), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного договору. 3.3. До аналогічного договору Учасник додає акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. 3.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну (вартість) договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Аналогічним вважається договір, виконаний Учасником в повному обсязі щодо капітального ремонту та/або поточного ремонту, за яким виконувалися роботи зі встановлення (монтажу) вікон та дверей

Наявність фінансової спроможності

Для юридичних осіб**: Учасник повинен надати баланс та звіт про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період які мають свідчити про ведення господарської діяльності підприємством, а саме сума рядка чистий дохід від реалізації товарів робіт і послуг повинен бути не менше ніж 99% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
Переможець 1 859 089,20
UAH з ПДВ
04 квітня 2025 21:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 19:22

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Вами документально не підтверджено наявність механізмів (кран на автомобільному ходу), тієї марки, що вказано у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2) У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній наказ про призначення відповідального за напрям захисту довкілля. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Підпункт 1.2. пункту 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації: «Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою підпункту 1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:… - Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт, при цьому термін дії наданого договору має бути не меншим ніж на весь строк виконання робіт…». 2) Пункт 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. При виконанні робіт/наданні послуг, щодо предмету закупівлі, учасники повинні застосовувати заходи із захисту довкілля, про що учасник письмово, у своїй пропозиції, повідомляє Замовника, вказуючи перелік таких заходів, та додатково, подає копію наказу про призначення відповідальної особи за відповідний напрямок відносно даної закупівлі.». 3. Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги надати: 1) Документальне підтвердження наявності крана на автомобільному ходу, зазначеного у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) Копію наказу про призначення відповідальної особи за напрямок захисту довкілля.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2025 21:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
1 859 089,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2025 10:17
7_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01_григоренка_5.xls укладений
15 квітня 2025 10:17
Дог №43 підряд вікна просп Григоренка 5.pdf укладений
15 квітня 2025 10:17