Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка
Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
Очікувана вартість
1 864 650,00 UAH
UA-2025-03-17-010528-a ● a29bc2cdcaef475c91344c26bacb8be0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та житлово - комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Олександра Кошиця, будинок 11, к.401 |
Контактна особа: |
Бондар Тетяна 080445649093 yo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 864 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 323,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2025
ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | зв’язку з військовим станом, розрахунки за виконані роботи здійснюються не пізніше 6 місяців після завершення воєнного стану в Україні | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 17:28 |
Перелік змін Григоренка, 5.docx | |
19 березня 2025 17:28 |
ТД_Вікна_2025 (нова редакція).docx | |
19 березня 2025 17:28 |
договір_підряду_2025_Додаток_4_нова_редакція.doc | |
19 березня 2025 17:28 |
Відомість_ресурсів_(без цін)_григоренка_5.pdf | |
19 березня 2025 17:27 |
тз_вор_вікна_двері_григоренка_5_removed.pdf |
19 березня 2025 17:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2025 17:28 |
Перелік змін Григоренка, 5.docx
|
|||
19 березня 2025 17:28 |
ТД_Вікна_2025 (нова редакція).docx
|
|||
19 березня 2025 17:28 |
договір_підряду_2025_Додаток_4_нова_редакція.doc
|
|||
19 березня 2025 17:28 |
Відомість_ресурсів_(без цін)_григоренка_5.pdf
|
|||
19 березня 2025 17:27 |
тз_вор_вікна_двері_григоренка_5_removed.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 18 березня 2025 23:18
Дата відповіді: 21 березня 2025 21:23
Поясніть , чому Ваша закупівля має назву заміна вікон та дверей, а при цьому відомість обсягів робіт вказано лише заміна дверей? Надайте аргументовану відповідь
Відповідь: Шановний учаснику, назва предмета закупівлі встановлюється відповідно до розробленої проєктної документації. При цьому, предмет закупівлі визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом від 15.04.2020 № 708. Згідно з вимогами цього Порядку, предметом закупівлі є столярні роботи (згідно з кодом за Єдиним закупівельним словником – 45421000-4). Поряд з цим зазначаємо, що окремих вимог до того, що не може містити найменування закупівлі в електронній системі закупівель законодавством не визначено.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 березня 2025 23:23
Дата відповіді: 21 березня 2025 21:25
На якій підставі Ви вимагаєте надання декларації про відповідність матеріально-технічної бази з питань охорони праці на ведення робіт на висоті 1,3м та більше? Відповідно до ТЗ треба замінити двері та відремонтувати відкоси. Всі ці роботи виконуються з висоти чоловічого зрісту. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 15 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, учасники можуть надати копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, як альтернативу декларації відповідності матеріально-технічної бази. Таким чином, учасникам надано можливість обрати один із вищезазначених документів.
дискримінаційна вимога 2
Дата подання: 18 березня 2025 23:27
Дата відповіді: 21 березня 2025 21:27
На якій підставі Ви вимагаєте надання учасником ліцензії, якщо відповідно до ТЗ види робіт не підлягають ліцензуванню? Надайте обґрунтовану відповідь. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до пункту 14 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, сканкопія ліцензії державної архітектурної-будівельної інспекції України з додатками на право виконання робіт визначених в технічному завданні або оформлена в електронному вигляді, відповідно до ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», надається лише у тому випадку, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законодавством.
Поряд із цим умовами тендерної документації передбачено можливість для учасників надати у складі своєї тендерної пропозиції декларацію про провадження господарської діяльності.
Поряд із цим умовами тендерної документації передбачено можливість для учасників надати у складі своєї тендерної пропозиції декларацію про провадження господарської діяльності.
дискримінаційна вимога 3
Дата подання: 18 березня 2025 23:29
Дата відповіді: 21 березня 2025 21:31
Умовами ТД не передбачена можливість прийняття участь тільки створених підприємств, які ще не здавали звітність. Вимагаємо внести відповідні зміни.
Відповідь: Враховуючи норми пункту 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може встановити кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Отже, законодавством прямо передбачена можливість для замовника оцінити фінансовий стан компанії-учасника закупівлі за кваліфікаційним критерієм «фінансова спроможність» з метою пересвідчитись у тому, що кандидати об’єктивно фінансово спроможні виконати майбутній договір. Новостворені підприємства, які не мають досвіду виконання аналогічних договорів, або у яких відсутня необхідна матеріально-технічна база, кваліфіковані фахівці, чи фінансова спроможність яких викликає обґрунтовані сумніви, можуть брати участь у закупівлях лише тих замовників, які свідомо готові приймати відповідні ризики участі «підприємств-одноденок». Водночас ми, як бюджетна установа та розпорядник бюджетних коштів, вважаємо такий ризик абсолютно неприпустимим.
дскримінаційна вимога 3
Дата подання: 18 березня 2025 23:35
Дата відповіді: 21 березня 2025 21:35
ТД вимагає наявність працівника електромонтажних силових мереж та електроустаткування, це для чого ? ТЗ не передбачені роботи в електросилових мережах та електроустаткування. Якщо Ви почнете говорити , що електроінструмент потрібен для виконання робіт, то зразу відповідаємо , що інструмент буде використовуватись на акумуляторних батареях і потреби його підключати до електромереж буде відсутня. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, технічним завданням передбачено використання електроінструменту. Таким чином, вимоги тендерної документації встановлюються з огляду на технічне завдання.
дискримінація 1
Дата подання: 20 березня 2025 00:15
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:18
1. До чого Вам у відомості ресурсів дрантя ? Ви хочете у учасника його купувати ? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти.
Відповідь: Шановний учаснику, розроблений проект на виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, а відповідно й технічне завдання, як його умовну складову, сформовано у спеціалізованому програмному комплексі. Відповідно до пункту 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Керуючись зазначеною нормою, з метою розрахунку учасниками закупівлі ціни своєї пропозиції така відомість ресурсів оприлюднена в електронній системі закупівель. Певні ресурси, які включено до підсумкової відомості ресурсів, зокрема дрантя, вода, папір шліфувальний тощо, формуються програмним комплексом виходячи із специфіки робіт, які необхідно виконати (не навпаки). Окремо такі ресурси до підсумкової відомості ресурсів замовником на власний розсуд чи за власним бажанням не включаються. У разі необхідності пропонуємо ознайомитись із порядком та специфікою формування кошторисних розрахунків та договірної ціни для отримання повного обґрунтування таких вимог.
дискримінація 2
Дата подання: 20 березня 2025 00:16
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:20
2. Чи можна використовувати інші матеріали ніж ті які вказані Вами у відомості ресурсів: дотягувач, штукатурка, фарба, піна , анкер, шпаклівка, грунтовка? У різних матеріалів різні норми його витрату , до якої норми учасник повинен орієнтуватись до фактичної чи до Вашої? Якщо до Вашої , то аргументуйте це з посиланням до нормативно-правових актів
Відповідь: Шановний учаснику, роботи мають виконуватись у відповідності до технічного завдання, яке розміщене замовником окремим файлом «тз_вор_вікна_двері_григоренка_5_removed.pdf». При цьому, Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що учасник торгів має право подати пропозицію, що містить матеріали та обладнання відмінні від зазначених у відомості робіт, матеріалів та обладнання, в разі якщо ці матеріали та обладнання є їх еквівалентом. Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує товар, чи на торгові марки, патенти або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…або еквівалент».
Поряд із цим наголошуємо, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж технічні параметри та характеристики марки, що наведені в технічному завданні. Таким чином, заміна оригінальних матеріалів, на більш дешеві аналоги, які за своїми характеристиками є гіршими, не допускаються.
Поряд із цим наголошуємо, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж технічні параметри та характеристики марки, що наведені в технічному завданні. Таким чином, заміна оригінальних матеріалів, на більш дешеві аналоги, які за своїми характеристиками є гіршими, не допускаються.
дискримінація 3
Дата подання: 20 березня 2025 00:16
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:22
3. Який підтверджуючий документ Вам потрібен на власний акумуляторний шуруповерт? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти.
Відповідь: Шановний учаснику, з метою розширення кола потенційних учасників, тендерною документацією не встановлено конкретного документу, яким учасники мають підтвердити наявність матеріально-технічної бази. Для підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію учасник також має змогу залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Однак відповідаючи на Ваше питання повідомляємо, що до документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) техніки, можуть відноситися:
- свідоцтво про реєстрацію техніки або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації;
- договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності);
- акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки;
- документ власника техніки, що підтверджує право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки;
- договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт.
Однак відповідаючи на Ваше питання повідомляємо, що до документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) техніки, можуть відноситися:
- свідоцтво про реєстрацію техніки або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації;
- договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності);
- акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки;
- документ власника техніки, що підтверджує право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки;
- договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт.
дискримінація 4
Дата подання: 20 березня 2025 00:17
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:23
4. Якщо учасник є ФОП , то навіщо йому офісне приміщення? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, ведення діяльності ФОП не забороняє йому використовувати офісне приміщення. Виконання зазначених робіт вимагає наявності певної кількості фахівців, розміщення яких у себе в квартирі або на об’єкті виконання робіт викликає сумніви щодо серйозності підходу такого учасника та відповідно його фактичної спроможності якісно виконати роботи, очікуваною вартістю близько двох мільйонів гривень.
дискримінація 5
Дата подання: 20 березня 2025 00:17
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:24
5. Якщо учасник є ФОП та вся МТБ знаходиться у нього у власному використанні (побутові приміщення) , то навіщо йому виробнича база та складські приміщення? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, наявність таких приміщень обумовлена вимогою фактичного розміщення та забезпечення належного зберігання будівельних матеріалів. Розміщення таких матеріалів на період виконання робіт на території житлового будинку (об’єкта виконання робіт) або у власній квартирі учасника (балконі, коридорі тощо) є недоцільним та фактично може свідчити про недостатньо серйозний підхід учасника до виконання взятих на себе у майбутньому зобов'язань та дотримання належної якості робіт.
дискримінація 6
Дата подання: 20 березня 2025 00:18
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:26
6. Відповідно до діючого законодавства ФОП не веде оборотно-сальдових відомостей. Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, просимо уточнити, стосовно якої вимоги тендерної документації розміщено зазначене звернення.
Водночас звертаємо увагу, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції не може бути підставою для її відхилення (частина 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі). При цьому, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в Додатку 1 до тендерної документації документ, то він надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів.
Водночас звертаємо увагу, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції не може бути підставою для її відхилення (частина 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі). При цьому, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в Додатку 1 до тендерної документації документ, то він надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів.
дискримінація 7
Дата подання: 20 березня 2025 00:19
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:27
7. У ФОП не має потреби до оренди (суборенди) на офісні та складські приміщення , все зберігається на балконі . Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, кваліфікаційні критерії це мінімальні вимоги, що висуваються до юридичної особи чи фізичної особи-підприємця, яка бажає узяти участь у процедурі закупівель, з метою відсіяти кандидатів, які об’єктивно не спроможні виконати майбутній договір. Встановлення кваліфікаційних критеріїв регулюється статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведені у Вашому зверненні відомості, припускаємо, що учасник, який зберігає обладнання, інструмент та матеріали на власному балконі об’єктивно не здатен виконати роботи у обсязі, наведені у технічному завданні зазначеної закупівлі. З огляду на зазначене, вимоги тендерної документації в цій частині залишаються без змін. Дякуємо за звернення.
дискримінація 8
Дата подання: 20 березня 2025 00:19
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:28
8. Предмет закупівлі не передбачає використання обладнання, транспортні засоби будуть від завода виробника, будівельні машини та механізми не потрібні для предмета закупівлі , електроінструми у власності ФОП. Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу
Відповідь: Шановний учаснику, виконання робіт, наведених у технічному завданні цієї закупівлі, без використання інструменту (обладнання) не є можливим. Транспортні засоби та механізми призначені зокрема для постійної доставки матеріалів на об’єкт виконання робіт та /або склад, навантаження/розвантаження таких матеріалів тощо. Зауважуємо, що предметом закупівлі не є постачання дверей. Виконання робіт, що є предметом закупівлі, вимагає дотримання екологічних вимог, вимог проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Підрядник є відповідальним за результат виконаних робіт. При цьому такі роботи мають виконуватись якісно у кількості та терміни, встановлені замовником.
дискримінація 9
Дата подання: 20 березня 2025 00:20
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:28
9. Чи може людина із спеціальною освітою (не вища та не середньо спеціальна технічна ) провести якісну заміну столярних виробів із влаштуванням відкосів ? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Навіщо Ваша вимога про «головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) або виконроба (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) (надати копію диплома)» Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у тендерній документації зазначеної закупівлі відсутня вимога щодо освіти головного інженера або виконроба, на яку Ви посилаєтесь у своєму зверненні. Враховуючи наведене, Ваша вимога щодо внесення змін до умов, які фактично відсутні у тендерній документації, є недоцільною
дискримінація 10
Дата подання: 20 березня 2025 00:21
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:30
12. Вказана вимога про наявність- У складі інженерно-технічних працівників Учасника має бути не менше 1-ї особи з:- посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»- є дискримінаційною, так як предмет закупівлі не передбачає застосування вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, тому що все буде вручну. Вимагаємо змінити вашу дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, з метою забезпечення належного опрацювання тендерної документації та ефективної взаємодії з потенційними учасниками закупівлі просимо уважно ознайомлюватися з вимогами саме цієї закупівлі. Дійсно, у тендерній документації передбачено вимогу щодо наявності у фахівців посвідчень відповідно до НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Проте, формулювання, наведене у Вашому зверненні, ймовірно, було взято з іншої процедури закупівлі, що свідчить про можливість формування Ваших зауважень за технічним завданням іншої тендерної документації. Встановлення вимоги щодо наявності вищезгаданого посвідчення узгоджується із технічним завданням цієї закупівлі. Дякуємо за звернення.
ТОТАЛЬНА ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 20 березня 2025 00:22
Дата відповіді: 23 березня 2025 14:32
Вами вказано ще безліч дискримінаційних вимог, які не відносяться до предмета закупівлі та які є необґрунтованими. Вимагаємо змінити вашу ТД для виключення всіх дискримінаційних вимог. У разі ігнорування чи надання необґрунтованих відповідей ми будемо змушені звертатись в АМКУ з відповідною скаргою, а також з повідомленням до КМДА, особисто до Кличка В.В. про наявність корупційної складової при проведенні закупівель з паралельним інформуванням НАБУ, ДБР, суспільності та залученням ЗМІ з інформуванням про хабарництво в органах місцевого самоврядуванням ТА ОБОВЯЗКОВИМ ІНФОРМУВАННЯМ ЗАКОРДОНИХ ПАРТНЕРІВ ЯКІ ФІНАНСУЮТЬ ДАНІ ДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ ПРО ЗУПИНЕННЯ ТАКОГО ФІНАНСУВАННЯ У ЗВЯЗКУ ІЗ НАЯВНОСТІ КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель. Частиною п’ятою зазначеної статті встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Звертаємо увагу, що Вами, як потенційним учасником процедури закупівлі, оскаржується сам факт встановлення окремих кваліфікаційних критеріїв. При цьому, певні оприлюднені Вами вимоги взагалі не мають відношення до вимог тендерної документації зазначеної закупівлі, що змушує фахівців замовника витрачати час та зусилля на розгляд та оприлюднення відповідей на умовне оскарження неіснуючих умов документації. Просимо більш добросовісно використовувати визначені законодавством права.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" |
1 859 089,20
UAH з ПДВ
|
1 859 089,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" #41242077 |
Переможець |
1 859 089,20
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 21:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 19:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 10:17
|
7_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01_григоренка_5.xls | укладений |
15 квітня 2025 10:17
|
Дог №43 підряд вікна просп Григоренка 5.pdf | укладений |
15 квітня 2025 10:17
|