Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухий повнораціонний корм для собак
Очікувана вартість
11 550 000,00 UAH
UA-2025-03-17-010525-a 1a291da6d2b94c3ebb2f2fd132ad95bc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синюченко Денис Сергійович

380445276642 DSyniuchenko@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Синюченко Денис Сергійович
380445276642
DSyniuchenko@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 26 березня 2025 12:19
Початок аукціону: 26 березня 2025 12:19
Очікувана вартість: 11 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 115 500,00 грн. (сто п’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень, 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 115500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі по кожному лоту не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації, що підтверджується гарантійним листом Банка-гаранта про відсутність припинення банку-гаранта шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, або процедури визнання його банкрутом. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77000 кілограм
Сухий повнораціонний корм для собак
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 15710000-8 — Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 115 500,00 грн. (сто п’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень, 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 115500 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі по кожному лоту не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації, що підтверджується гарантійним листом Банка-гаранта про відсутність припинення банку-гаранта шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, або процедури визнання його банкрутом. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
30 календарних днів.
Форма забезпечення
Банківська гарантіія
17 березня 2025 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 15:42
Додаток 1.docx
17 березня 2025 15:42
Додаток 5.docx
17 березня 2025 15:42
Оголошення.docx
17 березня 2025 15:42
Додаток 2 Договір сухий корм для собак.docx
17 березня 2025 15:42
Додаток 4.docx
17 березня 2025 15:42
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до Додатка 1 Оголошення
Дата подання: 20 березня 2025 17:35
Дата відповіді: 21 березня 2025 10:14
Детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі, встановлено наявність деяких протиріч. Так, зокрема, у додатку 3 до Оголошення Вами надано вимоги до аналітичних складових корму. У кожного складового корму стоїть позначення "не менше" якоїсь величини. Це позначення стоїть на ВСІХ складових. Однак, як відомо, вміст золи (зольність), на відміну від інших складових, чим вищий, тим корм гірший. Та чим вміст золи меньше, тим якість корма краще. Виходячи з цього, пропонуємо видалити таку суперечність шляхом внесення змін до Додатка 3 Оголошення та вказати у складовому кормі "Сира зола" позначення "не більше".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне:
Додатком № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені вимоги до предмету закупівлі. Запропонований Учасником товар повинен повністю відповідати вимогам встановленим до предмету закупівлі, в іншому випадку пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2025 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПраймСелл" 8 473 080,00
UAH з ПДВ
7 902 006,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВЕТЗООТРЕЙД" 9 504 880,00
UAH з ПДВ
7 910 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "РОЯЛЬ КАНІН УКРАЇНА" 11 550 000,00
UAH з ПДВ
11 319 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 квітня 2025 17:05
Електронний підпис
09 квітня 2025 17:03
Статут .pdf.p7s
09 квітня 2025 17:03
Наказ Войтович.pdf.p7s
09 квітня 2025 17:03
Довідка по ліцензії.pdf
09 квітня 2025 17:03
Рішення.pdf
02 квітня 2025 16:51
Електронний підпис
31 березня 2025 18:43
Електронний підпис
31 березня 2025 18:40
Цінова пропозиція_.pdf
25 березня 2025 21:10
Електронний підпис
25 березня 2025 21:10
Електронний підпис
25 березня 2025 21:08
Лист про відповідність.pdf
25 березня 2025 21:00
Цінова пропозиція.pdf
25 березня 2025 21:00
Рішення.pdf
25 березня 2025 21:00
Наказ Войтович.pdf.p7s
25 березня 2025 21:00
Інформація про учасника.pdf
25 березня 2025 21:00
Статут .pdf.p7s
25 березня 2025 21:00
Витяг з ЄДР .pdf
25 березня 2025 21:00
Довідка про досвід.pdf
25 березня 2025 21:00
Договір досвід 393-24.pdf
25 березня 2025 21:00
Гарантія 115586-GL-99-66.rar
25 березня 2025 21:00
Лист виробника.pdf
25 березня 2025 21:00
S1499201 Квитанція №2.pdf.p7s
25 березня 2025 21:00
Договір досвід Г-222.pdf
25 березня 2025 21:00
Довідка активи.pdf
25 березня 2025 21:00
Аналітичні складові.pdf
25 березня 2025 21:00
Додаток 3.pdf
25 березня 2025 21:00
Довідка по Додатку 3.pdf
25 березня 2025 21:00
Посвідчення про якість.pdf

Публічні документи

25 березня 2025 20:10
Електронний підпис
25 березня 2025 20:10
Електронний підпис
25 березня 2025 20:08
Витяг ПДВ.pdf
25 березня 2025 20:08
Сертифікат Gheda3.pdf
25 березня 2025 20:08
Лист-погодження.pdf
25 березня 2025 20:08
Опис 27.11.23.pdf
25 березня 2025 20:08
Сертифікат якості.pdf
25 березня 2025 20:08
Наказ 1-К.pdf
25 березня 2025 20:08
Сертифікат Gheda2.pdf
25 березня 2025 20:08
Гарантійний лист.doc
25 березня 2025 20:08
Виписка ТОВ ВЕТЗООТРЕЙД.pdf
25 березня 2025 20:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 березня 2025 19:15
Електронний підпис
25 березня 2025 19:15
Електронний підпис
25 березня 2025 19:14
signature_5250840001.pdf.p7s
25 березня 2025 19:14
26. Довідка чисті активи.pdf
25 березня 2025 19:14
PoA_Citi _Kasianok.pdf.p7s
25 березня 2025 19:14
28. Довідка ISO.pdf
25 березня 2025 19:14
28. Dovidka ISO.pdf
25 березня 2025 19:14
13. Витяг ПДВ.pdf
25 березня 2025 19:14
PoA_Citi _Kasianok.pdf
25 березня 2025 19:14
5250840001.pdf
25 березня 2025 19:14
21. Баланс 2024.pdf
25 березня 2025 19:14
PoA_Citi _Kasianok_Validation_Report.pdf
25 березня 2025 19:14
20. Статут опис.pdf
25 березня 2025 19:14
stamp_5250840001.pdf.p7s
25 березня 2025 19:14
19. Статут Рояль Канін.PDF
25 березня 2025 19:14
22. Баланс 2024 кв 2.pdf
25 березня 2025 19:14
12. Витяг ЄДР Рояль Канін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПраймСелл"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ВЕТЗООТРЕЙД"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "РОЯЛЬ КАНІН УКРАЇНА"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПраймСелл"
#44528092
Переможець 7 902 006,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2025 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 10:40

Вимога про усунення невідповідностей

31.03.2025 року ТОВ «ПраймСелл» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ПраймСелл» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15710000-8 «Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин» (Сухий повнораціонний корм для собак), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-17-010525-a. 31 березня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ПраймСелл» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 5 Додатку №5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі у Додатку № 1 На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції учасника було надано документ від 27.03.2025 «Цінова пропозиція.pdf файл» Вих. №25/03/09 від 25.03.2025 в якому зазначено: повне або скорочене найменування учасника, юридична адреса учасника, фактична адреса учасника, код ЄДРПОУ/ІПН учасника, телефон (факс), е-mail, найменування товару, одиниця виміру, кількість, ціна за одиницю, грн., з ПДВ*, Вартість грн., з ПДВ*, країна походження Проте було встановлено що всупереч вимогам ТОВ «ПраймСелл» в своїй ціновій пропозиції не надав інформацію про: ціна за одиницю, грн., без ПДВ; вартість грн., без ПДВ; виробник; також в банківських реквізитах не вказано МФО банку в якому розміщено р/р Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі у Додатку № 1. Уповноважена особа Денис СИНЮЧЕНКО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2025 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПраймСелл"
#44528092
7 902 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2025 17:00
Договір 162-25 без адреси.pdf укладений
10 квітня 2025 16:59