Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з демонтажу та монтажу тимчасової тентової конструкції накриття басейну з технічним обслуговуванням вентиляційної системи
Очікувана вартість
780 000,00 UAH
UA-2025-03-17-010149-a 22fae634f59a42849e97aaf825cb9698
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сазонова Валерія Валеріївна

380442867661 swim2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа вищої спортивної майстерності міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33499944
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Бастіонна, будинок 7
Контактна особа: Сазонова Валерія Валеріївна
380442867661
swim2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 780 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з демонтажу тимчасової тентової конструкції накриття басейну з технічним обслуговуванням вентиляційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вулиця Бастіонна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2025  —  31 травня 2025
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
1 послуга
Послуги з монтажу тимчасової тентової конструкції накриття басейну з технічним обслуговуванням вентиляційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вулиця Бастіонна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2025  —  30 листопада 2025
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

17 березня 2025 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 15:37
Проект_договору_демонтаж_монтаж_накриття_2025.docx
17 березня 2025 15:36
u_20_ДЦ_ДФ_02-01-01_дем.rtf
17 березня 2025 15:36
u_20_ДЦ_ДФ_02-01-02_мон.rtf
17 березня 2025 15:34
u_20_ДЦ_ПВР_БЦ відомість ресурсів.rtf
17 березня 2025 15:33
ТД_демнотаж_монтаж_накриття_17.03.2025.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-22-000050 ● 31d0ba6247764f61a259996a9a93f3fd
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2025 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.04.2025 № 166
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель


Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


В.о. начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-03-17-010149-a 17.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-24 12:40:15

Запит замовнику на пояснення

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з демонтажу та монтажу тимчасової тентової конструкції накриття басейну з технічним обслуговуванням вентиляційної системи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-010149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги з демонтажу та монтажу тимчасової тентової конструкції накриття басейну з технічним обслуговуванням вентиляційної системи, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповіді ще немає

Ризики, що спрацювали

sas24-3-10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ОПАНАСЮК ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ" 773 146,20
UAH з ПДВ
773 146,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 квітня 2025 12:16
Електронний підпис
01 квітня 2025 12:15
оборотка 11 рах.pdf
01 квітня 2025 12:13
Електронний підпис
01 квітня 2025 12:11
Посвідчення.pdf
01 квітня 2025 12:11
Договір досвід 2.pdf
25 березня 2025 17:08
Електронний підпис
25 березня 2025 17:08
Електронний підпис
25 березня 2025 17:05
ДА монтаж.pdf
25 березня 2025 17:05
ДА демонтаж.pdf
25 березня 2025 17:05
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2025 17:05
Довідка ліцензія.pdf
25 березня 2025 17:05
Довідка інші підстави.pdf
25 березня 2025 17:05
Обстеження об'єкту.pdf
25 березня 2025 17:05
Договір досвід.pdf
25 березня 2025 17:05
Довідка підписи.pdf
25 березня 2025 17:05
Договір досвід 2.pdf
25 березня 2025 17:05
Виписка з ЄДР (5).pdf
25 березня 2025 17:05
Довідка дитяча праця.pdf
25 березня 2025 17:05
Персоналі дані.pdf
25 березня 2025 17:05
Реквізити.pdf
25 березня 2025 17:05
Довідка техніка безпеки.pdf
25 березня 2025 17:05
Договір досвід.pdf
25 березня 2025 17:05
Договір досвід 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОПАНАСЮК ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Додаток 3 до тендерної документації Довідка, складена за формою, за підписом уповноваженої особи, яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Додаток 3 до тендерної документації Довідка, складена за формою, за підписом уповноваженої особи, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до безпосереднього надання послуг із зазначенням наступної інформації щодо кожного працівника учасника (в т. ч. роботам на висоті, обслуговування електроустановок, зварювання, тощо), що знаходяться у трудових відносинах з учасником для виконання робіт передбачених закупівлею

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Додаток 3 тендерної документації Довідка, складена за формою, за підписом уповноваженої особи, про виконання аналогічного договору, (на підтвердження надати копію аналогічного договору, відповідно до предмета закупівлі, із усіма без винятку додатками до цього договору, актами та/або накладними, рахунками, тощо)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ОПАНАСЮК ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ"
#3308815293
Переможець 773 146,20
UAH з ПДВ
03 квітня 2025 13:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 12:53

Вимога про усунення невідповідностей

1 За вимогами п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційним вимогам та на відповідність необхідним технічним та якісним характеристики предмета закупівлі. Кваліфікаційні критерії до учасників торгів” Учасником у складі тендерної пропозиції електронному вигляді розміщено на майданчику документ до файлу 20_25-03-2025 17.05.51 “Довідка про наявність досвіду (аналогічний договір відповідно до наданої Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору”. Файл в електронному вигляді 31_25-03-2025 17.05.51 є пошкодженим (не завантажується/не читається/не розпаковується). Відповідно до п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційним вимогам та на відповідність необхідним технічним та якісним характеристики предмета закупівлі. Кваліфікаційні критерії до учасників торгів” передбачено подання Учасником у складі тендерної пропозиції “Довідки, складеної за формою, за підписом уповноваженої особи, про виконання аналогічного договору, (на підтвердження надається копія аналогічного договору, відповідно до предмета закупівлі, із усіма без винятку додатками до цього договору, актами та/або накладними, рахунками, тощо) (аналогічним договором є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг, аналогічних предмету закупівлі: послуги з демонтажу або монтажу конструкцій/щитів, ПВХ тентів, легких покрівель, фермових арочних конструкцій, їх дрібного ремонту, консервації, обслуговування та ремонту вентиляційного обладнання, тощо). З метою усунення невідповідностей Учаснику пропонується розмістити на майданчику документ до файлу 20_25-03-2025 17.05.51 “Довідка про наявність досвіду (аналогічний договір відповідно до наданої Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору), а саме: копію аналогічного договору, відповідно до предмета закупівлі, із усіма без винятку додатками до цього договору, актами та/або накладними, рахунками, тощо) в електронному вигляді не пошкодженим (таким, що завантажується/читається/розпаковується). 2 Учасником у складі тендерної пропозиції подано файл 22_25-03-2025 17.05.51 “Довідка про наявність працівників”, яка складена не за формою, що вимагається Замовником, та не містить інформації про досвід/загальний стаж роботи, копії наказів про прийняття на роботу фахівців/працівників Учасника. Документ “Штатний розпис” не містить інформації про інженера-будівельника, промислове та цивільне будівництво. Додаток 3 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційним вимогам та на відповідність необхідним технічним та якісним характеристики предмета закупівлі. Кваліфікаційні критерії до учасників торгів”. 3. Довідка, складена за формою, за підписом уповноваженої особи, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до безпосереднього надання послуг із зазначенням наступної інформації щодо кожного працівника учасника (в т. ч. роботам на висоті, обслуговування електроустановок, зварювання, тощо), що знаходяться у трудових відносинах з учасником для виконання робіт передбачених закупівлею. З метою усунення невідповідностей Учаснику пропонується розмістити на майданчику додатковий документ до файлу 22_25-03-2025 17.05.51 “Довідка про наявність працівників”, яка складена за формою Замовника та підтверджує перебувння фахівців/працівників у штаті Учасника, містить копії наказів про прийняття фахівців/працівників на роботу та підтверджує їх досвід/загальний стаж роботи. 3 Учасником у складі тендерної пропозиції подано файл 25_25-03-2025 17.05.51 “Довідка техніка безпеки”, якою не підтверджено досвіду й кваліфікації штатних/найманих працівників Учасника: 5.1. Копії чинних посвідчень та протоколів на зазначених у довідці фахівців/працівників Учасника про проходження ними навчання та/або перевірки знань з охорони праці, 5.2. Копії чинних посвідчень та протоколів на зазначених у довідці фпхівців/працівників Учасника про проходження ними навчання та/або перевірку знань з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), 5.3. Копії чинних посвідчень та протоколів на зазначених у довідці фахівців/працівників про проходження ними навчання та/або перевірки знань з безпечного виконання робіт на висоті згідно НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. 7. Копія(-ї) декларації(-й) відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони працi та промислової безпеки пiд час виконання робiт пiдвищеної небезпеки за місцем розташування Замовника: роботи, що виконуються на висотi понад 1,3 метра; верхолазні роботи; зварювальнi роботи. Додаток 3 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційним вимогам та на відповідність необхідним технічним та якісним характеристики предмета закупівлі. Кваліфікаційні критерії до учасників торгів. 5. На підтвердження досвіду й кваліфікації штатних/найманих працівників учасника надати наступні документи: 5.1. Копії чинних посвідчень та протоколів на зазначених у довідці фахівців Учасника про проходження ними навчання та/або перевірку знань з охорони праці. 5.2. Копії чинних посвідчень та протоколів на зазначених у довідці працівників про проходження ними навчання та/або перевірку знань з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум). 5.3. Копії чинних посвідчень та протоколів на зазначених у довідці працівників про проходження ними навчання та/або перевірку знань з безпечного виконання робіт на висоті згідно НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. 7. Копія(-ї) декларації(-й) відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони працi та промислової безпеки пiд час виконання робiт пiдвищеної небезпеки за місцем розташування Замовника: роботи, що виконуються на висотi понад 1,3 метра; верхолазні роботи; зварювальнi роботи. З метою усунення невідповідностей Учаснику пропонується розмістити на майданчику додатковий документ до файлу 25_25-03-2025 17.05.51 “Довідка техніка безпеки”, а саме: копії чинних посвідчень та протоколів про проходження зазначених у довідці фахівців/працівників Учасника про проходження ними навчання та/або перевірки знань з охорони праці, пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), з безпечного виконання робіт на висоті згідно НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. Подати копію(-ї) декларації(-й) відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам промислової безпеки пiд час виконання робiт пiдвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висотi понад 1,3 метра; верхолазні роботи; зварювальнi роботи. 4 Учасником у складі тендерної пропозиції подано файл 12_25-03-2025 17.05.51 “Довідка матеріально-технічна база”, яка не підтверджена балансовою довідкою або документами, які підтверджують право власності або користування. Додаток 3 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, що подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційним вимогам та на відповідність необхідним технічним та якісним характеристики предмета закупівлі. Кваліфікаційні критерії до учасників торгів”. 6.3. Наявність обладнання та інструментів підтверджується балансовою довідкою або документами, які підтверджують право власності або користування. З метою усунення невідповідностей Учаснику пропонується розмістити на майданчику додатковий документ до файлу 12_25-03-2025 17.05.51 Балансову довідку, що підтверджує наявність на балансовому обліку обладнання та інструментів або документ, що підтверджує право власності або користування обладнанням та інструментами.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2025 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОПАНАСЮК ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ"
#3308815293
773 146,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2025 16:18
Договір_демонтаж_монтаж_накриття_20_10_04_2025.pdf укладений
10 квітня 2025 16:17