Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об'єкту: "Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «ЛУЦЬКТЕПЛО» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку"
Очікувана вартість
3 380 746,00 UAH
UA-2025-03-17-009587-a e18bad3a2c4c492c818900ecd5c2c287
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івченко-Шавула Тетяна Анатоліївна

+380332283064 tender@teplo-dkp.lutsk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДКП "Луцьктепло"
Код ЄДРПОУ: 30391925
Вебсайт: https://www.teplo-dkp.lutsk.ua/
Місцезнаходження: 43004, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20
Контактна особа: Івченко-Шавула Тетяна Анатоліївна
+380332283064
tender@teplo-dkp.lutsk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 3 380 746,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 903,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи по об'єкту: "Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «ЛУЦЬКТЕПЛО» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Боженка, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2025
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно пункту 2.5. Проєкту Договору "Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після повного їх завершення та підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у термін до 31 грудня 2025 року" Пiсляоплата 190 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 15:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю робіт по об’єкту: «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «Луцьктепло» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (ДК 021:2015 код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи).
Вимоги до документу: Документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю робіт по об’єкту: «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «Луцьктепло» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (ДК 021:2015 код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно умов пункту 7.8. Проєкту Договору
Вимоги до документу: Замовник повертає Виконавцю Забезпечення виконання цього Договору після належного (без порушень) виконання Виконавцем умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за їх взаємною згодою та за умови відсутності на дату розірвання цього Договору порушення виконання Виконавцем з його вини зобов’язань за цим Договором), у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або цього Договору про закупівлю нікчемним, а також у випадках, передбачених п. 21 Особливостей, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів із дня настання зазначених обставин.
Забезпечення виконання договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: IBAN UA 263204780000000026009252571 в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ. Документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю робіт по об’єкту: «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «Луцьктепло» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (ДК 021:2015 код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи).
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: IBAN UA 263204780000000026009252571 в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ. Документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю робіт по об’єкту: «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «Луцьктепло» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (ДК 021:2015 код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи).
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: IBAN UA 263204780000000026009252571 в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ.
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: IBAN UA 263204780000000026009252571 в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ. Документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю робіт по об’єкту: «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «Луцьктепло» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (ДК 021:2015 код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
17 березня 2025 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 15:14
1. Тендерна документація Ліквідація мазутного господарства.docx
17 березня 2025 15:14
2. Додаток 1 до ТД.docx
17 березня 2025 15:14
5. Додаток 4 до ТД.docx
17 березня 2025 15:14
4. Додаток 3 Проєкт договору.docx
17 березня 2025 15:14
3. Додаток 2 до ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000150 ● 30977b1bf53c4140b16ea67f662c0be8
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2025 10:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.04.2025 НАКАЗ№ 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 21.04.2025 №18-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-03-17-009587-a 17.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-24 17:13:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг «Роботи по об'єкту: "Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «ЛУЦЬКТЕПЛО» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-009587-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-29 14:48:47

Відповідь на Запит «Про надання пояснень (інформації, документів)» від 24.04.2025 року ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ.
ДЕРЖАВНИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУЦЬКТЕПЛО» (надалі – Замовник) отримано Запит «Про надання пояснень (інформації, документів)» від 24.04.2025 року ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – ДАСУ) згідно Наказу від 21.04.2025 року № 18-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель»
У відповідь на Запит ДАСУ, в межах строку визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає пояснення та документи.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались відповідно до затвердженого Робочого проєкту по об’єкту «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «ЛУЦЬКТЕПЛО» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (скан-копія додається), розробником якого є ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» Волинська філія.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось Замовником відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, де зазначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Згідно розробленого та затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт по об'єкту: «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «ЛУЦЬКТЕПЛО» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» та Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, проведеної Філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Волинській області (скан-копії документів додаються), повна кошторисна вартість об’єкту становить 5 033 127,00 грн (п’ять мільйонів тридцять три тисячі сто двадцять сім гривень 00 копійок).
Очікувана вартість предмету закупівлі складає 3 380 746,00 грн. (три мільйона триста вісімдесят тисяч сімсот сорок шість гривень 00 копійок) з ПДВ та розрахована за виключенням:
П. 1 «Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%)» - 81 422,00 грн (вісімдесят одна тисяча чотириста двадцять дві гривні 00 копійок) з ПДВ;
П. 2 «Кошти на виконання проектних робіт» - 156 408,00 грн (сто п’ятдесят шість тисяч чотириста вісім гривень 00 копійок) з ПДВ;
П. 3 «Вартість експертизи проектної документації» - 10 006,00 грн (десять тисяч шість гривень 00 копійок) без ПДВ;
П. 4 «Кошти на здійснення авторського нагляду» - 21 360,00 грн. (двадцять одна тисяча триста шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ;
П. 5 «Зворотні суми, що враховують реалізацію матеріалів і виробів» - 2 791 567,00 грн (два мільйона сімсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот шістдесят сім гривень 00 копійок) з ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "РОУДІЗ" 2 983 034,88
UAH з ПДВ
2 983 034,88
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 квітня 2025 01:19
Електронний підпис
07 квітня 2025 01:18
8.Кошторис.zip.p7s
07 квітня 2025 01:18
6.Довідка.zip.p7s
07 квітня 2025 01:18
5.Довідка.zip.p7s
07 квітня 2025 01:18
4.Ространс.pdf.p7s
07 квітня 2025 01:18
1.Установчі.zip.p7s
07 квітня 2025 01:18
7.Несудимість.zip.p7s
07 квітня 2025 01:18
8.Кошторис.zip
07 квітня 2025 01:18
7.Несудимість.zip
07 квітня 2025 01:18
6.Довідка.zip
07 квітня 2025 01:18
5.Довідка.zip
07 квітня 2025 01:18
1.Установчі.zip
07 квітня 2025 01:18
4.Ространс.pdf
04 квітня 2025 15:17
Електронний підпис
04 квітня 2025 15:16
2.2.Пожежна на наявних.pdf
04 квітня 2025 14:44
Електронний підпис
04 квітня 2025 14:43
1.2.S1499201 Квитанція №2.pdf.p7s
04 квітня 2025 14:42
2.2.Пожежна на наявних.pdf
04 квітня 2025 14:42
1.2.S1499201 Квитанція №2.pdf
31 березня 2025 23:40
Електронний підпис
31 березня 2025 23:40
Електронний підпис
31 березня 2025 23:40
43.Кошторис.zip.p7s
31 березня 2025 23:39
43.Кошторис.zip
31 березня 2025 23:39
13.3.ОЗ 6 Лисогор.pdf
31 березня 2025 23:39
8.Договір і ліцензія АВК.zip
31 березня 2025 23:39
3.Дозвільні документи.zip
31 березня 2025 23:39
45.Договори на техніку.zip
31 березня 2025 23:39
5.3..Диплом Шух.pdf
31 березня 2025 23:39
12.Паспорт АБЗ.zip
31 березня 2025 23:39
4.2.ISO.zip
31 березня 2025 23:39
13.4.Санепідемстанція.jpg
31 березня 2025 23:39
35.Лист-згода.pdf
31 березня 2025 23:39
29.Проект договору.pdf
31 березня 2025 23:39
1.Установчі.zip
31 березня 2025 23:39
4.1.ISO.zip
31 березня 2025 23:39
30.Технічне завдання.pdf
31 березня 2025 23:39
39.Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.pdf
31 березня 2025 23:39
13.1.Дозвіл на викиди.pdf
31 березня 2025 23:39
Працівники.zip
31 березня 2025 23:39
10.1.Договір лабораторія.pdf
31 березня 2025 23:39
27.Довідка про учасника.pdf
31 березня 2025 23:39
5.2.Протокол і витяг Шух.zip
31 березня 2025 23:39
6.Фінансова звітність.zip
31 березня 2025 23:39
6.Фінансова звітність.zip
31 березня 2025 23:39
6.Фінансова звітність.zip
31 березня 2025 23:39
МТБ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОУДІЗ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Документально підтверджена наявність власних та/або орендованих ресурсів (обладнання, машин/механізмів та матеріально-технічної бази)

Підтверджую

МТБ.zip

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Інформація та її документальне підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Підтверджую

Працівники.zip

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОУДІЗ"
#31964715
Переможець 2 983 034,88
UAH з ПДВ
04 квітня 2025 16:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 16:46

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Учасник повинен виправити виявлені Замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей 1. Відповідно до абзацу другого підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації про закупівлю робіт «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «ЛУЦЬКТЕПЛО» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (ДК 021:2015 код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)» Замовником вимагалось про надання учасником у складі пропозиції інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: «Довідка повинна містити інформацію про наявність, інженера з охорони праці, інженера з пожежної безпеки, монтажника – не менше 3 (трьох) працівників, електрогазозварника, газорізальника, кранівника – не менше 2 (двох) працівників». Учасником Приватним підприємством «РОУДІЗ» надано «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вих. № 35-Р від 31.03.2025 р. Згідно переліку працівників Учасника наявна інформація щодо одного монтажника та одного кранівника, що не відповідає вимогам Замовника. Учасник повинен надати інформацію щодо наявності необхідної кількості працівників із зазначенням посади, прізвища, імені та по-батькові та підстав залучення таких працівників; або надати інформацію про відсутність необхідної кількості таких працівників. 2. Згідно абзацу третього підпункту 2 пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «Для підтвердження наданих у довідці відомостей, учасник повинен надати: - Підтвердження перевірки знань з охорони праці (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення)». Учасником ПП «РОУДІЗ» у складі тендерної пропозиції подано Протокол № 0108 від 01.10.2024 року засідання Комісії з перевірки знань з питань охорони праці. В цьому Протоколі наявний перелік працівників щодо яких здійснювалась перевірка знань з охорони праці, пожежної безпеки, технології робіт. Однак в доданих посвідченнях, виданих на підставі зазначеного Протоколу, відсутні посвідчення на таких працівників: Федонюк Василь Олександрович, Радіон Рувім Ігорович, Хлопецький Андрій Віталійович, Кравчук Михайло Валентинович. Учасник повинен надати посвідчення про перевірку знань з охорони праці наступних працівників: Федонюк Василь Олександрович, Радіон Рувім Ігорович, Хлопецький Андрій Віталійович, Кравчук Михайло Валентинович. 3. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності Замовником встановлено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції Балансу та Звіту про фінансові результати. Учасником ПП «РОУДІЗ» у складі тендерної пропозиції надано файл 6.5. «Фінансова звітність 2024». Зазначений файл містить документи «Фінансова звітність малого підприємства», що включає «Баланс на 31.12.2024 р.» та «Звіт про фінансові результати за 2024 р.». Однак відсутня у вмісті документів «Фінансова звітність малого підприємства» відсутня Квитанції № 2 про прийняття (реєстрацію) в контролюючому органі електронного документа. Відповідно до пункту 9 Розділу ІІ «Порядку затвердження обміну електронними документами з контролюючими органами», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 року № 557 (надалі – Порядок), не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції формується друга квитанція. Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції). Згідно із пунктом 10 цього Порядку на другу квитанцію накладається кваліфікована електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник другої квитанції зберігається в контролюючому органі. Отже, надана у складі тендерної пропозиції Приватним підприємством «РОУДІЗ» податкова звітність не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», оскільки Замовник не має змоги перевірити достовірність інформації про наявність в учасника Приватним підприємством «РОУДІЗ» обсягу річного доходу (прибутку) за попередній звітний період. Для усунення невідповідності учаснику Приватним підприємством «РОУДІЗ» необхідно надати документ «Фінансова звітність малого підприємства», що включає «Баланс на 31.12.2024 р.» та «Звіт про фінансові результати за 2024 р.» з квитанцією № 2 про прийняття (реєстрацію) в контролюючому органі електронного документа.

Документи

04 квітня 2025 16:51
Довідка НАЗК
04 квітня 2025 16:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2025 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОУДІЗ"
#31964715
2 983 034,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2025 16:51
Довідка НАЗК
04 квітня 2025 16:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2025 16:39
Договір про закупівлю робіт з додатками № 239/25 від 18.04.2025 укладений
23 квітня 2025 16:37
Договір з додатками в машинозчитуваному форматі укладений
23 квітня 2025 16:37