Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДКП "Луцьктепло" |
Код ЄДРПОУ: | 30391925 |
Вебсайт: | https://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ |
Місцезнаходження: | 43004, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20 |
Контактна особа: |
Івченко-Шавула Тетяна Анатоліївна +380332283064 tender@teplo-dkp.lutsk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 380 746,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 903,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно пункту 2.5. Проєкту Договору "Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після повного їх завершення та підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у термін до 31 грудня 2025 року" | Пiсляоплата | 190 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 15:14 |
1. Тендерна документація Ліквідація мазутного господарства.docx | |
17 березня 2025 15:14 |
2. Додаток 1 до ТД.docx | |
17 березня 2025 15:14 |
5. Додаток 4 до ТД.docx | |
17 березня 2025 15:14 |
4. Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
17 березня 2025 15:14 |
3. Додаток 2 до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000150 ● 30977b1bf53c4140b16ea67f662c0be8
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 10:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 НАКАЗ№ 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 21.04.2025 №18-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-03-17-009587-a 17.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 17:13:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг «Роботи по об'єкту: "Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «ЛУЦЬКТЕПЛО» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-009587-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 14:48:47
Відповідь на Запит «Про надання пояснень (інформації, документів)» від 24.04.2025 року ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ.
ДЕРЖАВНИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУЦЬКТЕПЛО» (надалі – Замовник) отримано Запит «Про надання пояснень (інформації, документів)» від 24.04.2025 року ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – ДАСУ) згідно Наказу від 21.04.2025 року № 18-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель»
У відповідь на Запит ДАСУ, в межах строку визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає пояснення та документи.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались відповідно до затвердженого Робочого проєкту по об’єкту «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «ЛУЦЬКТЕПЛО» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (скан-копія додається), розробником якого є ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» Волинська філія.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось Замовником відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, де зазначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Згідно розробленого та затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт по об'єкту: «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «ЛУЦЬКТЕПЛО» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» та Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, проведеної Філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Волинській області (скан-копії документів додаються), повна кошторисна вартість об’єкту становить 5 033 127,00 грн (п’ять мільйонів тридцять три тисячі сто двадцять сім гривень 00 копійок).
Очікувана вартість предмету закупівлі складає 3 380 746,00 грн. (три мільйона триста вісімдесят тисяч сімсот сорок шість гривень 00 копійок) з ПДВ та розрахована за виключенням:
П. 1 «Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%)» - 81 422,00 грн (вісімдесят одна тисяча чотириста двадцять дві гривні 00 копійок) з ПДВ;
П. 2 «Кошти на виконання проектних робіт» - 156 408,00 грн (сто п’ятдесят шість тисяч чотириста вісім гривень 00 копійок) з ПДВ;
П. 3 «Вартість експертизи проектної документації» - 10 006,00 грн (десять тисяч шість гривень 00 копійок) без ПДВ;
П. 4 «Кошти на здійснення авторського нагляду» - 21 360,00 грн. (двадцять одна тисяча триста шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ;
П. 5 «Зворотні суми, що враховують реалізацію матеріалів і виробів» - 2 791 567,00 грн (два мільйона сімсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот шістдесят сім гривень 00 копійок) з ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" |
2 983 034,88
UAH з ПДВ
|
2 983 034,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" #31964715 |
Переможець |
2 983 034,88
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 16:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2025 16:39
|
Договір про закупівлю робіт з додатками № 239/25 від 18.04.2025 | укладений |
23 квітня 2025 16:37
|
Договір з додатками в машинозчитуваному форматі | укладений |
23 квітня 2025 16:37
|