Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
437 000,00 UAH
UA-2025-03-17-008640-a ● 6553d2e7e3eb4062b562f85515f2459c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина А3444 |
Код ЄДРПОУ: | 26614573 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Долгополов Володимир Анатолійович 380967227083 v_dolgopolov@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 15:29 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 15:29 |
Очікувана вартість: | 437 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 185,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
Ноутбук типу ASUS Vivobook 15 Х1504ZA-BQ066 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пункту п.1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 09:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 09:20 |
СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ_НОУТБУКИ_зміни2.docx | |
19 березня 2025 16:38 |
СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ_НОУТБУКИ_зміни.docx | |
17 березня 2025 14:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
17 березня 2025 14:53 |
СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ_НОУТБУКИ.docx |
24 березня 2025 09:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
24 березня 2025 09:20 |
СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ_НОУТБУКИ_зміни2.docx
|
|||||||||||||||
19 березня 2025 16:38 |
СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ_НОУТБУКИ_зміни.docx
|
|||||||||||||||
17 березня 2025 14:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||||||||||||||
17 березня 2025 14:53 |
СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ_НОУТБУКИ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про вимоги замовника
Дата подання: 19 березня 2025 05:03
Дата відповіді: 19 березня 2025 16:37
Шановний, замовнику. В додатку 3 пункт 7 ви вимагаєте - "7. У випадку, якщо товар, який запропонований Учасником вийшов з ладу, припинив функціонування, Учасник повинен протягом 2 днів полагодити даний товар та привести його у стан повного функціонування. На підтвердження даної вимоги Учасник надає гарантійний лист." Звертаємо вашу увагу на те, що під час гарантійного строку ремонт предмету закупівлі проводиться виключно в сертифікованих виробником сервісних центрах. Учасник забов'язаний надати вам адреси таких центрів. Учасники закупівлі не забов'язані мати власні, або партнерські сервісні центри в усіх містах та селах України. Учасник не може брати на себе забов'язання за інших людей . Як учасник може гарантувати ремонт предмете закупівлі протягом двох днів? Шановний замовнику, ми з повагою ставимось до ваших вимог, але вважаємо, що цю вашу вимогу треба або вилучити, або переформулювати таким чином, щоб в ній не було ознак недеброчесної конкуренції, ознак дискримініції уасників, що не проживають в вашому місті. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Внесено зміни в пункт 7 додатка 3 .
п 7 дод 3
Дата подання: 19 березня 2025 17:03
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:52
Шановний, замовнику. Дякуємо за увагу до нашого звернення. Окрема подяка за швидкість реагування. З повною повагою до вас, дозвольте запропонувати вам таку версію п7 в додатку 3. "Якщо під час гарантійного теміну, встановленим виробником товару, Предмет закупівлі вийде з ладу - учасник забов'язується за власний кошт забезпечити поставку предмета закупівлі до авторизованого сервісного центру, та назад до замовника. Про що учасником надається відповідний гарантійний лист". Дякуємо , та сподіваємося на розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Враховуючи вимоги пункту 6 додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребує внесення змін.
Наявність сервісного центру
Дата подання: 24 березня 2025 00:12
Дата відповіді: 24 березня 2025 09:05
Добрий день!
В умовах воєнного стану на жаль не всі виробники представлені авторизованими сервісними центрами в обласних центрах України, зокрема в м. Черкаси.
З урахуванням зазначеного просимо вас розглянути питання про можливість викладення вимоги щодо сервісного центру (п.6) в наступній редакції:
«6. Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань Учасник повинен надати довідку щодо наявності сервісного центру в Україні із зазначенням адреси, контактних телефонів та поштових електронних адрес, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.»
Це дозволить суттєво розширити представництво учасників, що призведе до посилення конкуренції і, як наслідок, до суттєвої економії.
ДЯКУЄМО!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Ваше прохання розглянуто. в Оголошення внесено зміни
про зміни
Дата подання: 24 березня 2025 09:00
Дата відповіді: 24 березня 2025 09:07
Шановний, замовнику. Будь ласка, надайте в одному файлі внесені вами зміни до ТД. Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику. Всі зміни, які вносилися в оголошення, стосуються лише п. 7 додатку 3 Оголошення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-17-008640-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Бондаренко Андрій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2563416471
Дата подання: 04 квітня 2025 10:14
про невиконання учасником вимог замовника
Шановний, замовнику. Вами, в додатку 3 пункт 6 вами зазначено наступне "6. Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань Учасник повинен надати довідку щодо наявності сервісного центру в місті Черкаси із зазначенням адреси, контактних телефонів та поштових електронних адрес, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну. " Учасник, оголошений вами переможцем у складі своєї пропозиції надав файл №4 "сервісні центри" в якому зазначив, що наданий ним, в якості своєї пропозиції товар, може обслуговуватися в сервісних центрах м. Харків, та м. Київ. Учасник, оголошений вами переможцем, не виконав оголошені вами умови. Ви, як замовник, зневажили свої ж умови. Ми вважаємо, що Торговий дім Партнер ІТ не виконав умови, оголошені замовником. Рішення, про оголошення переможця є таким, що має бути змінено через те, що учасник не виконав в повному обсязі вимоги, оголошені замовником в ТД.. В разі ігнорування нашої вимоги - залишаємо за собою прави звернутись до АМКУ з оскарженням вашого рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2025 11:47
Шановний учаснику. Відповідно до змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оприлюдненої в системі 24.03.2025 в 09:20 п. 6 Додатку 3 був викладений в наступній редакції: "6. Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань Учасник повинен надати довідку щодо наявності сервісного центру в Україні із зазначенням адреси, контактних телефонів та поштових електронних адрес, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну." З огляду на викладене, пропозиція переможця відповідає вимогам, викладеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
359 898,00
UAH з ПДВ
|
359 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бондаренко Андрій Анатолійович |
398 981,00
UAH з ПДВ
|
392 426,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР" |
397 974,00
UAH з ПДВ
|
393 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
408 576,00
UAH з ПДВ
|
394 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Уліс Сістемс" |
399 912,00
UAH з ПДВ
|
396 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ПБГ19» |
435 486,00
UAH з ПДВ
|
435 486,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" #41263186 |
Переможець |
359 898,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2025 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2025 11:19
|
Договір 22 від 11.04.2025.pdf | укладений |
14 квітня 2025 11:18
|