Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вода питна бутильована
Очікувана вартість
26 408 073,60 UAH
UA-2025-03-17-008376-a fd8bb31db4e6456d8592e5db06b5eadd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курбетьєв Валерій Олександрович

380445276671 VKurbetiev@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Курбетьєв Валерій Олександрович
380445276671
VKurbetiev@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2025 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 26 408 073,60 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Тендерна документація

17 березня 2025 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 14:37
Додаток 2.docx
17 березня 2025 14:37
Додаток 5.docx
17 березня 2025 14:37
Додаток 1.docx
17 березня 2025 14:37
Оголошення.doc
17 березня 2025 14:37
Додаток 3.docx
17 березня 2025 14:37
Додаток 4.docx
17 березня 2025 14:37
Додаток 6.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Вода питна бутильована (ємність пляшки до 6 дм3 включно)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 16 310 937,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 163 109,38 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції за Лотом № 1: 163 109,38 грн (сто шістдесят три тисячі сто дев'ять гривень 38 копійок); Розмір забезпечення тендерної пропозиції за Лотом № 2: 100 971,36 грн (сто тисяч дев'ятсот сімдесят одна гривня 36 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 163109.38 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі по кожному лоту не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києва. Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції (по кожному лоту окремо) повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку, вказаному у документації.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4292352 л
Вода питна бутильована (ємність пляшки до 6 дм3 включно)
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 червня 2025  —  31 серпня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції за Лотом № 1: 163 109,38 грн (сто шістдесят три тисячі сто дев'ять гривень 38 копійок); Розмір забезпечення тендерної пропозиції за Лотом № 2: 100 971,36 грн (сто тисяч дев'ятсот сімдесят одна гривня 36 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.

Сума забезпечення: 163109.38 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі по кожному лоту не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києва. Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції (по кожному лоту окремо) повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку, вказаному у документації.
Форма забезпечення
Банківська гарантія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ АКВАПЛАСТ 16 225 090,56
UAH з ПДВ
16 225 090,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 березня 2025 15:08
Електронний підпис
31 березня 2025 15:06
Guarantee lot 1.zip.p7s
31 березня 2025 15:03
Guarantee lot 1.zip
28 березня 2025 16:18
Електронний підпис
28 березня 2025 09:38
Статут Аквапласт.PDF.p7s
28 березня 2025 09:37
Довіреність Дубіна К.Е..PDF
28 березня 2025 09:37
Статут Аквапласт.PDF
26 березня 2025 14:47
Електронний підпис
23 березня 2025 13:25
Електронний підпис
21 березня 2025 16:21
Електронний підпис
21 березня 2025 16:19
Статут Аквапласт.PDF.p7s
21 березня 2025 16:19
Довідка чисті активи.PDF.p7s
21 березня 2025 16:18
Висновок СЕС кришки .PDF.p7s
21 березня 2025 16:18
Висновок СЕС пляшки.PDF.p7s
21 березня 2025 16:18
ВИТЯГ АКВАПЛАСТ.pdf.p7s
21 березня 2025 16:18
Виписка Аквапласт.PDF.p7s
21 березня 2025 16:17
Сертифікат якості Ручки.PDF
21 березня 2025 16:17
Висновок СЕС кришки .PDF
21 березня 2025 16:17
Висновок СЕС пляшки.PDF
21 березня 2025 16:17
Довідка чисті активи.PDF
21 березня 2025 16:17
ВИТЯГ АКВАПЛАСТ.pdf
21 березня 2025 16:17
Довіреність Дубіна К.Е..PDF
21 березня 2025 16:17
Статут Аквапласт.PDF
21 березня 2025 16:17
Виписка Аквапласт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АКВАПЛАСТ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АКВАПЛАСТ
#30927520
Переможець 16 225 090,56
UAH з ПДВ
27 березня 2025 13:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2025 12:57

Вимога про усунення невідповідностей

26.03.2025 року ТОВ "АКВАПЛАСТ" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ "АКВАПЛАСТ" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 41110000-3 «Питна вода» - Вода питна бутильована (Лот 1 - Вода питна бутильована (ємність пляшки до 6 дм3 включно), Лот 2 - Вода питна бутильована (ємність пляшки 1,5 дм3)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-17-008376-a за Лотом 1 - Вода питна бутильована (ємність пляшки до 6 дм3 включно). 26 березня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ "АКВАПЛАСТ" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати цінову пропозицію Учасника відповідно до форми яка встановлена у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Всупереч зазначеної вимоги Учасником ТОВ "АКВАПЛАСТ" надано цінову пропозицію від 20 березня 2025 року Вих. №291/25 в якій не зазначена юридична та фактична адреса Учасника та не зазначена загальна вартість. 2. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), із зазначенням адреси розташування (область, район), площі, право користування (власність, оренда та ін.), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних) із зазначенням марки автотранспортного засобу та права користування (власність, оренда, лізинг інше). Всупереч зазначеної вимоги Учасником надано Довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20 березня 2025 року Вих. № 284/25 в якій не зазначено права користування транспортним засобом (вантажним та/або напіввантажним). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - цінову пропозицію Учасника відповідно до форми яка встановлена у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), із зазначенням адреси розташування (область, район), площі, право користування (власність, оренда та ін.), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних) із зазначенням марки автотранспортного засобу та права користування (власність, оренда, лізинг інше). Уповноважена особа Валерій Курбетьєв

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2025 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКВАПЛАСТ
#30927520
16 225 090,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2025 15:02
01-25 від 22.04.2025 до договору 147-25.pdf зміни до договору
22 квітня 2025 15:02
Електронний підпис укладений
07 квітня 2025 10:51
147-25 від 07.04.2025.pdf укладений
07 квітня 2025 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 5.2, 13.1 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток 1 "Специфікація" до Договору в редакції цієї додаткової угоди та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 147-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML