Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Генератор електричний інверторний
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2025-03-17-008080-a 31561ba5989f49cea1f9b7c7c4c02ee8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Максим Романович

380445276671 mrboyko@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Бойко Максим Романович
380445276671
mrboyko@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 25 березня 2025 14:24
Початок аукціону: 25 березня 2025 14:24
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 60000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії та умови банківської гарантії визначені договором про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Ідентифікаційний код: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 (тридцять) календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Генератор електричний інверторний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 60000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії та умови банківської гарантії визначені договором про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Ідентифікаційний код: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 (тридцять) календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні.
Форма забезпечення
Банківська гарантія

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кращі характеристики
Дата подання: 18 березня 2025 11:29
Дата відповіді: 19 березня 2025 13:58
В технічних вимогах до тендерної документації, Вами прописано технічні параметри лоту який планується закупати. Чи розглядаєте Ви інструмент в даній закупівлі з кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Вітаю! Дякую за звернення! Запропонований товар має відповідати вимогам, що визначений Замовником в Оголошені. У разі якщо запропонований товар не відповідає вимогам, що визначені Замовником в Оголошенні, пропозиція учасника підлягає відхиленню.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-17-008080-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДСО ГРУП", Код ЄДРПОУ:45040792
Дата подання: 01 квітня 2025 09:38
Вимога про надання 24 годин для усунення невідповідностей
Згідно з Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме пунктом 43, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ми, ТОВ «ДСО ГРУП» у складі своєї пропозиції як учасник закупівлі надали відповідно до Додатку № 2 до Оголошення наступні документи:
1) Авторизаційний лист (вказано лише неправильно назва Замовника);
2) Гарантійний лист про відповідність запропонованого Товару технічим, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку, можливість поставки у визначений строк. Проте, дійсно, даний Гарантійний лист не містить повного найменування Товару, країну походження та виробника такого Товару. Однак така невідповідність в поданих учасником документах є помилками виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до пункту 43 Особливостей.
А , отже, згідно з частиною 9 статтею 26 ЗУ «Пре публічні Закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо недоцільним формулювання Замовника в Протоколі про відхилення тези, що Учасником не подано документи, що підтверджують відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, адже такі документи, як вже зазначалося вище -були надані.
Вимагаємо надати нам як Учаснику 24 години для виправлення помилок у вищезазначених документах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2025 15:05
Відповідь на вимогу ТОВ «ДСО Груп» UA-2025-03-17-008080-a.a2
Вітаю! Розглянувши вимогу ТОВ «ДСО Груп» UA-2025-03-17-008080-a.a2 повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне.
Відповідно до п. 1.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник при здійсненні закупівлі керується вимогами Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості №1275).
Згідно з абз. 6 п. 8 Особливостей №1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абз. 7 п. 8 Особливостей №1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178).
Згідно з абз. 2 п. 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі (Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у оголошенні, повинна бути підтверджена наданням у складі пропозиції наступних документів, зокрема, 2. Гарантійний лист Учасника про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку, можливість поставки у визначений строк. Також, гарантійний лист має містити повне найменування товару, країну походження та виробника такого товару; 3.1 Якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у оголошенні, та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі, виробника та країну походження такого товару.
При цьому у складі пропозиції ТОВ «ДСО ГРУП» відсутній гарантійний лист, що вимагається п. 2 Додатку №2 до Оголошення, не містить повне найменування товару, країну походження та виробника товару.
Також в листі, що вимагається п. 3.1 Додатку №2 до Оголошення, (авторизаційний лист) вказана неправильна назва Замовника.
У свою чергу, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції, не є підставою для усунення учасником невідповідності інформації/документів.
Відповідно до п. 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДСО ГРУП» є правомірним, а вимога UA-2025-03-17-008080-a.a2 не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2025-03-17-008080-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Кавако Україна", Код ЄДРПОУ:45643663
Дата подання: 31 березня 2025 13:57
Вимога, щодо виправлення завідомо неправдивих поданих технічних характеристик запропонованого предмету закупівлі
ТОВ "АЙДІА ТЕХ" у своїй тендерній пропозиції, а саме в документі "ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ НА Генератор електричний інверторний Leelbox BQH3300II" вказали технічні параметри, що не відповідають технічним параметрам на дану модель генератора, що є у відкритих джерелах. Так, у відкритих джерелах, а саме:

- https://instrumentop.com.ua/generator-leelbox-ultrapower-3300-chistiy-s%D1%96nus-%E2%80%93-ekonom%D1%96chniy-%D1%96-bezshumniy--%D1%96dealne-r%D1%96shennya-dlya-elektropostachannya/
- https://agrobiz.net/generator-33-kvt-leelbox-bqh3300iie.html
- https://svarmarket.com.ua/uk/invertornyy-generator-benzinovyy-leelbox-bqh3300ii-ua
- https://bigl.ua/ua/p2353741673-generator-kvt-leelbox
- https://www.amazon.de/-/en/Portable-Inverter-Generator-4-Stroke-Emergency/dp/B0BMKGWLXV

Параметри, що вказані у відкритих джерелах не відповідають заявленим. А саме:
- об'єм паливного баку заявлений 4л, у відкритих джерелах 4,5л
- номінальна потужність заявлена 2,8 кВт, у відкритих джерелах 2,7 кВт

Крім цього ця інформація підтверджується маркуванням на генераторі. (Фото маркування у вкладені).
Відповідно до маркування, виробник товару також інша компанія, а саме - Chongqing Zongshen General Power Machine co. ltd
На сайті виробника (http://www.zonsenpower.cn/index/show/6/583.html) зазначена дана модель з відмінними від поданими ТОВ "АЙДІА ТЕХ" технічними характеристиками.

З огляду на вищезазначене, вимагаємо від ТОВ "АЙДІА ТЕХ" вказати правдиві технічні характеристики та дані реального виробника товару, а не власника торгової марки під яким товар експортується до України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2025 14:57
Відповідь на вимогу UA-2025-03-17-008080-a.b1
Вітаю! Розглянувши вимогу ТОВ «Кавако Україна» UA-2025-03-17-008080-a.b1 повідомляє про те, що вона не підлягає задоволенню зважаючи на наступне.
Відповідно до п. 14.7 Оголошення, замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 14.8 Оголошення, за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Положеннями п. 14.9 Оголошення та ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік підстав для відхилення пропозиції учасника.
Так, ТОВ «Айдіа Тех» виконало вимоги Оголошенння, в тому в частині надання документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника. У свою чергу, Оголошення не містить вимоги щодо наявності інформації про запропонований товар на веб-сайті виробника чи на веб-сайтах третіх осіб. Також інформація з веб-сайта виробника чи третіх осіб не є джерелом для перевірки відповідності запропонованого товару вимогам Замовника.

Документи подані скаржником

31 березня 2025 13:57
Leelbox BQH3300ii-2.jpg
31 березня 2025 13:57
Leelbox BQH3300ii.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2025 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ СТАРТРЕЙ ГРУП 5 297 400,00
UAH з ПДВ
4 940 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДСО ГРУП" 5 479 200,00
UAH з ПДВ
4 941 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Спецтехмаркет 5 472 000,00
UAH з ПДВ
5 134 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ" 5 476 500,00
UAH з ПДВ
5 476 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Кавако Україна" 5 940 000,00
UAH з ПДВ
5 940 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 березня 2025 11:07
Електронний підпис
27 березня 2025 11:06
акт пп генератора
27 березня 2025 11:06
акт пп генератора кеп
27 березня 2025 11:06
дов аналог дог
27 березня 2025 11:06
дов про аналог дог кеп
27 березня 2025 11:06
дов чисті активи
27 березня 2025 11:06
дов чисті активи кеп
27 березня 2025 11:06
дог Радар
27 березня 2025 11:06
дог Радар кеп
27 березня 2025 11:06
опис док
27 березня 2025 11:06
опис док кеп
27 березня 2025 11:06
рішення заг зб уч
27 березня 2025 11:06
ріш заг зб уч кеп
27 березня 2025 11:06
статут
27 березня 2025 11:06
статут кеп
27 березня 2025 11:06
цін проп після аукціону
27 березня 2025 11:06
цін проп
27 березня 2025 11:06
цін проп кеп
24 березня 2025 12:46
Електронний підпис
24 березня 2025 12:35
Витяг ЄДР СТГ.pdf
24 березня 2025 12:35
Витяг ЄДР СТГ.pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
Витяг ПДВ.pdf
24 березня 2025 12:35
Витяг ПДВ.pdf (2).p7s
24 березня 2025 12:35
Гарантійний лист 1.pdf
24 березня 2025 12:35
Гарантійний лист 1.pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
Гарантійний лист 2.pdf
24 березня 2025 12:35
Гарантійний лист 2.pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
Гарантійний лист 3.pdf
24 березня 2025 12:35
Гарантійний лист 3.pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
Гарантійний лист 4.pdf
24 березня 2025 12:35
Гарантійний лист 4.pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
Довідка мат база (1).pdf
24 березня 2025 12:35
Довідка мат база (1).pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
Довідка мат база (2).pdf
24 березня 2025 12:35
Довідка мат база (2).pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
Довідка про учасника.pdf
24 березня 2025 12:35
Довідка про учасника.pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
СТАТУТ 05.05.23 СТГ.PDF
24 березня 2025 12:35
СТАТУТ 05.05.23 СТГ.PDF (2).p7s
24 березня 2025 12:35
Форма згідно Додатку 1.pdf
24 березня 2025 12:35
Форма згідно Додатку 1.pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
Форма згідно Додатку 2.pdf
24 березня 2025 12:35
Форма згідно Додатку 2.pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
Фінансова звітність.pdf
24 березня 2025 12:35
Фінансова звітність.pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
договір аналог.PDF
24 березня 2025 12:35
договір аналог.PDF.p7s
24 березня 2025 12:35
рішення 21.03.25.pdf
24 березня 2025 12:35
рішення 21.03.25.pdf.p7s
24 березня 2025 12:35
рішення власника СТГ.PDF
24 березня 2025 12:35
ттн та видаткові 1.pdf
24 березня 2025 12:35
ттн та видаткові 1.pdf.p7s

Публічні документи

24 березня 2025 17:56
Електронний підпис
24 березня 2025 17:56
Електронний підпис
24 березня 2025 17:55
License.pdf
24 березня 2025 17:55
Витяг.pdf
24 березня 2025 17:55
Рішення значний (ДСО).pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
License.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
гарантія_Validation_Report-1.pdf
24 березня 2025 17:55
Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2025 17:55
YH3500Ei manual.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Опис.pdf
24 березня 2025 17:55
Довідка аналогічний.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Статут.pdf
24 березня 2025 17:55
Статут.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
наказ на директора.pdf
24 березня 2025 17:55
Скан ВН_222.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Договір-оренди.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
наказ на директора.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Рішення значний (ДСО).pdf
24 березня 2025 17:55
Досвід працівники.pdf
24 березня 2025 17:55
Довідка (МТБ).pdf
24 березня 2025 17:55
Банківська гарантія.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Авторизаційний лист.pdf
24 березня 2025 17:55
Лист (код доступу).pdf
24 березня 2025 17:55
Витяг.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Технічна специфікація.pdf
24 березня 2025 17:55
Довідка аналогічний.pdf
24 березня 2025 17:55
Лист-згода персональні.pdf
24 березня 2025 17:55
Скан ВН_222.pdf
24 березня 2025 17:55
License_Validation_Report-3.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
License_Validation_Report-3.pdf
24 березня 2025 17:55
Рішення №3.pdf
24 березня 2025 17:55
Договір-оренди.pdf
24 березня 2025 17:55
Інформаційна довідка.pdf
24 березня 2025 17:55
Фін звітніть ДСО 2024р..pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Витяг ПДВ.pdf
24 березня 2025 17:55
Банківська гарантія.pdf
24 березня 2025 17:55
гарантія.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Опис.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Довідка (МТБ).pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
гарантія.pdf
24 березня 2025 17:55
YH3500Ei manual.pdf
24 березня 2025 17:55
гарантія_Validation_Report-1.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Інформаційна довідка.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Рішення №3.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Фін звітніть ДСО 2024р..pdf
24 березня 2025 17:55
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Витяг ПДВ.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Лист (код доступу).pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Авторизаційний лист.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
Досвід працівники.pdf.p7s
24 березня 2025 17:55
договір елстанції 30КВт.pdf

Публічні документи

24 березня 2025 22:56
Електронний підпис
24 березня 2025 22:42
4. Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2025 22:42
Витяг з ЄДР від 24.03.2025.pdf
24 березня 2025 22:42
Лист дилера.pdf
24 березня 2025 22:42
ПДВ свідоцтво та Витяг.pdf

Публічні документи

11 квітня 2025 12:21
Електронний підпис
11 квітня 2025 12:19
Лист для клієнтів.7z
11 квітня 2025 12:19
Витяг із протоколу №11.7z
11 квітня 2025 12:19
Витяг Статуту.7z
11 квітня 2025 12:19
Банківська Ліцензія.7z
11 квітня 2025 12:19
Лист здійснення.7z
11 квітня 2025 12:19
Рішення №27 Банк Альянс.7z
11 квітня 2025 12:19
Гарантія 2640-25.7z
24 березня 2025 16:18
Електронний підпис
24 березня 2025 16:16
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 березня 2025 16:16
Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2025 16:15
Договір Bison BS8500DCE.pdf
24 березня 2025 16:15
Договір Bison BS8500DCE.pdf.p7s
24 березня 2025 16:15
Договір на STRUM C70D.pdf.p7s
24 березня 2025 16:15
Договір на STRUM C70D.pdf
24 березня 2025 16:15
Лист-відгук до STRUM C70D.pdf
24 березня 2025 16:15
Гарантійний лист.pdf
24 березня 2025 16:15
Технічна специфікація.pdf
24 березня 2025 16:15
Відомості про учасника.pdf
24 березня 2025 16:15
Сертифікат ISO 9001.PDF
24 березня 2025 16:15
Опис до Статуту.pdf
24 березня 2025 16:15
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
24 березня 2025 16:15
Витяг з ЄДР.pdf
24 березня 2025 16:15
Оригінал Статуту.pdf
24 березня 2025 16:15
Сертифікат ISO 14001.PDF

Публічні документи

24 березня 2025 23:42
Електронний підпис
24 березня 2025 23:42
Електронний підпис
24 березня 2025 23:41
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 березня 2025 00:48
Електронний підпис
21 березня 2025 00:48
Електронний підпис
21 березня 2025 00:47
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 березня 2025 00:47
Гарантійний лист.pdf.p7s
21 березня 2025 00:47
Витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
21 березня 2025 00:47
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s.p7s
21 березня 2025 00:47
Модельний статут.pdf.p7s
21 березня 2025 00:47
Виписка з ЄДР Кавако.pdf.p7s
21 березня 2025 00:47
Guarantee_60 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s.p7s
21 березня 2025 00:47
Акт ВЧ2582.jpg.p7s
21 березня 2025 00:47
Guarantee_60 000,00 UAH.pdf.p7s
21 березня 2025 00:47
Договір А2582.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТАРТРЕЙ ГРУП

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

ТОВ "ДСО ГРУП"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ Спецтехмаркет

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Кавако Україна"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СТАРТРЕЙ ГРУП
#41852180
Відхилено 4 940 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2025 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2025 11:38
ТОВ "ДСО ГРУП"
#45040792
Відхилено 4 941 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2025 11:10
ТОВ Спецтехмаркет
#20771828
Відхилено 5 134 200,00
UAH з ПДВ
28 березня 2025 15:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ"
#42915534
Переможець 5 476 500,00
UAH з ПДВ
31 березня 2025 11:02

Вимога про усунення невідповідностей

26.03.2025 р. ТОВ «СТАРТРЕЙ ГРУП» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «СТАРТРЕЙ ГРУП» на закупівлю за предметом код ДК 31120000-3 Генератори (Генератор електричний інверторний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-17-008080-a. 26 березня 2025 року під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп. 14.1.3.1 п. 14.1.3. Оголошення, 14.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: 14.1.3.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) або прізвища та ініціалів контактної особи контрагента, контактний номер телефону; номер та дата укладення договору; предмет договору; рік виконання договору. Проте у складі пропозиції Учасником надано довідку, яка не містить ідентифікаційного коду контрагента, предмету договору, номер та дату укладення договору, рік виконання договору, контактного номеру телефону контактної особи контрагента. 2. Відповідно до пп. 14.1.3.2 п. 14.1.3. Оголошення, 14.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно п. 14.1.3.1. цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надати: копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 14.1.3.1. цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання). Проте у складі пропозиції Учасника надано договір, інформація про який не міститься в довідці, що вимагається пп. 14.1.3.2. Оголошення. Також з наданого договору неможливо встановити інформацію про особу покупця, дату та номер договору. Також надані видаткові накладні не містять інформації про договір, якого вони стосуються, тобто у складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують виконання договору. 3. Відповідно до п. 14.2. Оголошення, Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. Проте у складі пропозиції Учасника відсутня цінова пропозиція. 4. Відповідно до п. 14.4.1. Оголошення, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає наступні документи: Копію статуту або іншого установчого документа в останній редакції (надається виключно Учасниками, які за правовим статусом є юридичними особами). У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту, необхідно надати документ Учасника, де зафіксовано рішення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. Проте у складі пропозиції учасника відсутній Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. 5. Відповідно до п. 14.4.3. Оголошення, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає наступні документи: Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника (юридичної особи) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо розмір цінової пропозиції Учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (вимагається лише від учасників-юридичних осіб). Проте у складі пропозиції учасника відсутнє рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення директором значного правочину з врахуванням п. 9.2.5.11 Статуту Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) або прізвища та ініціалів контактної особи контрагента, контактний номер телефону; номер та дата укладення договору; предмет договору; рік виконання договору. 2. Копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 14.1.3.1. цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання). 3. Цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до Оголошення. 4. Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. 5. Рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (вимагається лише від учасників-юридичних осіб). Уповноважена особа Максим Бойко

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2025 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ"
#42915534
5 476 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2025 14:19
Договір 164-25.pdf укладений
11 квітня 2025 14:19