Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Генератор електричний інверторний
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2025-03-17-008080-a ● 31561ba5989f49cea1f9b7c7c4c02ee8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 23311317 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Бойко Максим Романович 380445276671 mrboyko@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 14:24 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 14:24 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії та умови банківської гарантії визначені договором про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Ідентифікаційний код: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 (тридцять) календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Генератор електричний інверторний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 14:27 |
20250317_оголошення_спрощена_закупівля_генератор_електричний_інверторний.docx | |
17 березня 2025 14:27 |
20250317_додаток_3_до_оголошення_проект_договору_генератор_електричний_інверторний.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кращі характеристики
Дата подання: 18 березня 2025 11:29
Дата відповіді: 19 березня 2025 13:58
В технічних вимогах до тендерної документації, Вами прописано технічні параметри лоту який планується закупати. Чи розглядаєте Ви інструмент в даній закупівлі з кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Вітаю! Дякую за звернення! Запропонований товар має відповідати вимогам, що визначений Замовником в Оголошені. У разі якщо запропонований товар не відповідає вимогам, що визначені Замовником в Оголошенні, пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-17-008080-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДСО ГРУП", Код ЄДРПОУ:45040792
Дата подання: 01 квітня 2025 09:38
Вимога про надання 24 годин для усунення невідповідностей
Згідно з Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме пунктом 43, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ми, ТОВ «ДСО ГРУП» у складі своєї пропозиції як учасник закупівлі надали відповідно до Додатку № 2 до Оголошення наступні документи:
1) Авторизаційний лист (вказано лише неправильно назва Замовника);
2) Гарантійний лист про відповідність запропонованого Товару технічим, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку, можливість поставки у визначений строк. Проте, дійсно, даний Гарантійний лист не містить повного найменування Товару, країну походження та виробника такого Товару. Однак така невідповідність в поданих учасником документах є помилками виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до пункту 43 Особливостей.
А , отже, згідно з частиною 9 статтею 26 ЗУ «Пре публічні Закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо недоцільним формулювання Замовника в Протоколі про відхилення тези, що Учасником не подано документи, що підтверджують відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, адже такі документи, як вже зазначалося вище -були надані.
Вимагаємо надати нам як Учаснику 24 години для виправлення помилок у вищезазначених документах.
Розгорнути
Згорнути
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ми, ТОВ «ДСО ГРУП» у складі своєї пропозиції як учасник закупівлі надали відповідно до Додатку № 2 до Оголошення наступні документи:
1) Авторизаційний лист (вказано лише неправильно назва Замовника);
2) Гарантійний лист про відповідність запропонованого Товару технічим, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку, можливість поставки у визначений строк. Проте, дійсно, даний Гарантійний лист не містить повного найменування Товару, країну походження та виробника такого Товару. Однак така невідповідність в поданих учасником документах є помилками виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до пункту 43 Особливостей.
А , отже, згідно з частиною 9 статтею 26 ЗУ «Пре публічні Закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо недоцільним формулювання Замовника в Протоколі про відхилення тези, що Учасником не подано документи, що підтверджують відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, адже такі документи, як вже зазначалося вище -були надані.
Вимагаємо надати нам як Учаснику 24 години для виправлення помилок у вищезазначених документах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2025 15:05
Відповідь на вимогу ТОВ «ДСО Груп» UA-2025-03-17-008080-a.a2
Вітаю! Розглянувши вимогу ТОВ «ДСО Груп» UA-2025-03-17-008080-a.a2 повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне.
Відповідно до п. 1.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник при здійсненні закупівлі керується вимогами Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості №1275).
Згідно з абз. 6 п. 8 Особливостей №1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абз. 7 п. 8 Особливостей №1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178).
Згідно з абз. 2 п. 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі (Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у оголошенні, повинна бути підтверджена наданням у складі пропозиції наступних документів, зокрема, 2. Гарантійний лист Учасника про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку, можливість поставки у визначений строк. Також, гарантійний лист має містити повне найменування товару, країну походження та виробника такого товару; 3.1 Якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у оголошенні, та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі, виробника та країну походження такого товару.
При цьому у складі пропозиції ТОВ «ДСО ГРУП» відсутній гарантійний лист, що вимагається п. 2 Додатку №2 до Оголошення, не містить повне найменування товару, країну походження та виробника товару.
Також в листі, що вимагається п. 3.1 Додатку №2 до Оголошення, (авторизаційний лист) вказана неправильна назва Замовника.
У свою чергу, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції, не є підставою для усунення учасником невідповідності інформації/документів.
Відповідно до п. 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДСО ГРУП» є правомірним, а вимога UA-2025-03-17-008080-a.a2 не підлягає задоволенню.
Вітаю! Розглянувши вимогу ТОВ «ДСО Груп» UA-2025-03-17-008080-a.a2 повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне.
Відповідно до п. 1.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник при здійсненні закупівлі керується вимогами Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості №1275).
Згідно з абз. 6 п. 8 Особливостей №1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абз. 7 п. 8 Особливостей №1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178).
Згідно з абз. 2 п. 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі (Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у оголошенні, повинна бути підтверджена наданням у складі пропозиції наступних документів, зокрема, 2. Гарантійний лист Учасника про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку, можливість поставки у визначений строк. Також, гарантійний лист має містити повне найменування товару, країну походження та виробника такого товару; 3.1 Якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у оголошенні, та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі, виробника та країну походження такого товару.
При цьому у складі пропозиції ТОВ «ДСО ГРУП» відсутній гарантійний лист, що вимагається п. 2 Додатку №2 до Оголошення, не містить повне найменування товару, країну походження та виробника товару.
Також в листі, що вимагається п. 3.1 Додатку №2 до Оголошення, (авторизаційний лист) вказана неправильна назва Замовника.
У свою чергу, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції, не є підставою для усунення учасником невідповідності інформації/документів.
Відповідно до п. 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДСО ГРУП» є правомірним, а вимога UA-2025-03-17-008080-a.a2 не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2025-03-17-008080-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Кавако Україна", Код ЄДРПОУ:45643663
Дата подання: 31 березня 2025 13:57
Вимога, щодо виправлення завідомо неправдивих поданих технічних характеристик запропонованого предмету закупівлі
ТОВ "АЙДІА ТЕХ" у своїй тендерній пропозиції, а саме в документі "ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ НА Генератор електричний інверторний Leelbox BQH3300II" вказали технічні параметри, що не відповідають технічним параметрам на дану модель генератора, що є у відкритих джерелах. Так, у відкритих джерелах, а саме:
- https://instrumentop.com.ua/generator-leelbox-ultrapower-3300-chistiy-s%D1%96nus-%E2%80%93-ekonom%D1%96chniy-%D1%96-bezshumniy--%D1%96dealne-r%D1%96shennya-dlya-elektropostachannya/
- https://agrobiz.net/generator-33-kvt-leelbox-bqh3300iie.html
- https://svarmarket.com.ua/uk/invertornyy-generator-benzinovyy-leelbox-bqh3300ii-ua
- https://bigl.ua/ua/p2353741673-generator-kvt-leelbox
- https://www.amazon.de/-/en/Portable-Inverter-Generator-4-Stroke-Emergency/dp/B0BMKGWLXV
Параметри, що вказані у відкритих джерелах не відповідають заявленим. А саме:
- об'єм паливного баку заявлений 4л, у відкритих джерелах 4,5л
- номінальна потужність заявлена 2,8 кВт, у відкритих джерелах 2,7 кВт
Крім цього ця інформація підтверджується маркуванням на генераторі. (Фото маркування у вкладені).
Відповідно до маркування, виробник товару також інша компанія, а саме - Chongqing Zongshen General Power Machine co. ltd
На сайті виробника (http://www.zonsenpower.cn/index/show/6/583.html) зазначена дана модель з відмінними від поданими ТОВ "АЙДІА ТЕХ" технічними характеристиками.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо від ТОВ "АЙДІА ТЕХ" вказати правдиві технічні характеристики та дані реального виробника товару, а не власника торгової марки під яким товар експортується до України
Розгорнути
Згорнути
- https://instrumentop.com.ua/generator-leelbox-ultrapower-3300-chistiy-s%D1%96nus-%E2%80%93-ekonom%D1%96chniy-%D1%96-bezshumniy--%D1%96dealne-r%D1%96shennya-dlya-elektropostachannya/
- https://agrobiz.net/generator-33-kvt-leelbox-bqh3300iie.html
- https://svarmarket.com.ua/uk/invertornyy-generator-benzinovyy-leelbox-bqh3300ii-ua
- https://bigl.ua/ua/p2353741673-generator-kvt-leelbox
- https://www.amazon.de/-/en/Portable-Inverter-Generator-4-Stroke-Emergency/dp/B0BMKGWLXV
Параметри, що вказані у відкритих джерелах не відповідають заявленим. А саме:
- об'єм паливного баку заявлений 4л, у відкритих джерелах 4,5л
- номінальна потужність заявлена 2,8 кВт, у відкритих джерелах 2,7 кВт
Крім цього ця інформація підтверджується маркуванням на генераторі. (Фото маркування у вкладені).
Відповідно до маркування, виробник товару також інша компанія, а саме - Chongqing Zongshen General Power Machine co. ltd
На сайті виробника (http://www.zonsenpower.cn/index/show/6/583.html) зазначена дана модель з відмінними від поданими ТОВ "АЙДІА ТЕХ" технічними характеристиками.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо від ТОВ "АЙДІА ТЕХ" вказати правдиві технічні характеристики та дані реального виробника товару, а не власника торгової марки під яким товар експортується до України
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2025 14:57
Відповідь на вимогу UA-2025-03-17-008080-a.b1
Вітаю! Розглянувши вимогу ТОВ «Кавако Україна» UA-2025-03-17-008080-a.b1 повідомляє про те, що вона не підлягає задоволенню зважаючи на наступне.
Відповідно до п. 14.7 Оголошення, замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 14.8 Оголошення, за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Положеннями п. 14.9 Оголошення та ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік підстав для відхилення пропозиції учасника.
Так, ТОВ «Айдіа Тех» виконало вимоги Оголошенння, в тому в частині надання документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника. У свою чергу, Оголошення не містить вимоги щодо наявності інформації про запропонований товар на веб-сайті виробника чи на веб-сайтах третіх осіб. Також інформація з веб-сайта виробника чи третіх осіб не є джерелом для перевірки відповідності запропонованого товару вимогам Замовника.
Вітаю! Розглянувши вимогу ТОВ «Кавако Україна» UA-2025-03-17-008080-a.b1 повідомляє про те, що вона не підлягає задоволенню зважаючи на наступне.
Відповідно до п. 14.7 Оголошення, замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 14.8 Оголошення, за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Положеннями п. 14.9 Оголошення та ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік підстав для відхилення пропозиції учасника.
Так, ТОВ «Айдіа Тех» виконало вимоги Оголошенння, в тому в частині надання документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника. У свою чергу, Оголошення не містить вимоги щодо наявності інформації про запропонований товар на веб-сайті виробника чи на веб-сайтах третіх осіб. Також інформація з веб-сайта виробника чи третіх осіб не є джерелом для перевірки відповідності запропонованого товару вимогам Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СТАРТРЕЙ ГРУП |
5 297 400,00
UAH з ПДВ
|
4 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДСО ГРУП" |
5 479 200,00
UAH з ПДВ
|
4 941 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Спецтехмаркет |
5 472 000,00
UAH з ПДВ
|
5 134 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ" |
5 476 500,00
UAH з ПДВ
|
5 476 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Кавако Україна" |
5 940 000,00
UAH з ПДВ
|
5 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СТАРТРЕЙ ГРУП #41852180 |
Відхилено |
4 940 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2025 11:38
|
ТОВ "ДСО ГРУП" #45040792 |
Відхилено |
4 941 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 11:10
|
|
ТОВ Спецтехмаркет #20771828 |
Відхилено |
5 134 200,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 15:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ" #42915534 |
Переможець |
5 476 500,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 14:19
|
Договір 164-25.pdf | укладений |
11 квітня 2025 14:19
|