Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації (стадія РП) по об'єкту: "Капітальний ремонт (підсилення) фундаменту житлового будинку по проспекту Науки, 13 у Голосіївському районі міста Києва" (код ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2025-03-17-007603-a ● cd630de2613c43d1a0209e94c90e6c31
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kyivcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42. |
Контактна особа: |
Тарасенко Оксана Іванівна 380442598219 uba_golosrda@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 12:29 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 12:29 |
Очікувана вартість: | 1 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Виготовлення проектно-кошторисної документації (стадія РП) по об'єкту: "Капітальний ремонт (підсилення) фундаменту житлового будинку по проспекту Науки, 13 у Голосіївському районі міста Києва" (код ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | В зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 14:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 14:10 |
Проект договору на проектування.docx | |
17 березня 2025 14:10 |
Загальні вимоги проектування 2025.docx | |
17 березня 2025 14:10 |
Завдання на проєктування фундамент Науки, 13.pdf |
17 березня 2025 14:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 березня 2025 14:10 |
Проект договору на проектування.docx
|
||||||
17 березня 2025 14:10 |
Загальні вимоги проектування 2025.docx
|
||||||
17 березня 2025 14:10 |
Завдання на проєктування фундамент Науки, 13.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СС
Дата подання: 17 березня 2025 14:37
Дата відповіді: 17 березня 2025 16:17
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь: СС2
Довідка про наявність працівників
Дата подання: 17 березня 2025 16:39
Дата відповіді: 18 березня 2025 10:48
В п. 11 Загальних вимог проектування в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в стовбчику 6 зазначено "Документ про прийняття на роботу (наказ, договір ЦПХ, дата та його номер)", а нижче на підтвердження інформації в переліку документів є - трудова книжка або наказ про прийняття на роботу, або трудова угода чи договір цивільно-правового характеру. Питання - в Довідці можна указати трудову угоду?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: так
Інженер-проектувальник у частині кошторисної документації
Дата подання: 18 березня 2025 09:46
Дата відповіді: 20 березня 2025 16:31
В п.11 Загальних вимог проектування пишете6 "Інженер-проектувальник за напрямком: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (надати документальне підтвердження (кваліфікаційний сертифікат та/або свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо) – не менше 1 особи та не нижче класу наслідків СС2". Але сертифікати та свідоцтва Інженера-проектувальника у частині кошторисної документації не класифікуються за класами наслідків СС. Будь ласка, внесіть відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: надавайте відповідно до статті 19 Закону України "Про архітектурну діяльність"
Аналогічні договори
Дата подання: 18 березня 2025 10:26
Дата відповіді: 18 березня 2025 10:48
п. 13 Загальних вимог проектування: *Аналогічним слід вважати договір на виконання робіт з проектування житлових будинків...". Мається на увазі нове будівництво/кап. ремонт/реконструкція?
Відповідь: так
Працівники
Дата подання: 18 березня 2025 13:24
Дата відповіді: 20 березня 2025 15:34
Вимога Замовника є некоректною оскільки:
- Архітектор за напрямком: архітектурне об’ємне планування (надати документальне підтвердження (кваліфікаційний сертифікат та/або свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо) – не менше 1 особи та не нижче класу наслідків СС2;
- Інженер-проектувальник за напрямком: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (надати документальне підтвердження (кваліфікаційний сертифікат та/або свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо) – не менше 1 особи та не нижче класу наслідків СС2;
- Експерт в частині технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків не нижче СС3 зі свідоцтвом про підвищення кваліфікації.
Кваліфікаційний сертифікат архітектора, інженера-проектувальника у частині кошторисної документації не передбачає класу наслідків. Просимо привести тендерну документації у відповідність.
Просимо надати уточнення щодо свідоцтва експерта з технічного обстеження, а саме, як його може надати працівник який отримав сертифікат наприклад у 2025 році, свідоцтвом про підвищення кваліфікації надається через п’ять років після отримання сертифікату.
Просимо внести зміни, та передбачити в даній вимозі «за наявності».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надайте сертифікати та свідоцтва згідно ст. 17, ст. 19 Закону України про архітектурну діяльність"
Аналогічні договори
Дата подання: 18 березня 2025 15:36
Дата відповіді: 20 березня 2025 16:28
Шановний замовнику! Вимоги в тендерній документації щодо надання у якості аналогічного договору -договору на виконання робіт з проектування житлових будинків, які здані в експлуатацію класу наслідків не нижче СС2 не відповідають предмету закупівлі. Оскільки предметом закупівлі є Виготовлення проектно-кошторисної документації (стадія РП) по об'єкту: "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (підсилення) фундаменту житлового будинку по проспекту Науки, 13 у Голосіївському районі міста Києва", то відповідно догівр на виконання робіт з ПРОЄКТУВАННЯ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ ніяк не може бути аналогічним для даної заукпівлі. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію і привести її у відповідність до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в технічних вимогах замовник зазначив те, що вважає необхідним
Аналогічні договори
Дата подання: 18 березня 2025 15:47
Дата відповіді: 18 березня 2025 15:52
в. п. 13 Загальних вимог проектування Замовником не зазначено мінімальну кількість договорів які мають бути надані у якості аналогічних, для підтвердження досвіду . Просимо уточнити скільки аналогічних договорів мінімум має бути надано в складі тендерної пропозиції
Відповідь: 1
Щодо відсутніх документів
Дата подання: 20 березня 2025 16:35
В проекті договору відсутні Додатки №№ 1-5
Прохання надати відсутні документи.
Відповідь відсутня
Щодо площі забудови будинку, поверховості, загальної площі
Дата подання: 20 березня 2025 18:23
Шановний Замовнику!
Чому у Завданні на проектування відсутня інформація щодо площі забудови будинку, поверховості, загальної площі
Прохання надайте інформацію: площа забудови будинку, поверховість, загальна площа.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-17-007603-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:39935189
Дата подання: 11 квітня 2025 00:19
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, скасування рішення Замовника № 10-04-48 від 10.04.2025 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-17-007603-a Приватного підприємства «Арх модель»
10 квітня 2025 року Замовником - Управлінням будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено рішення Замовника № 10-04-48 від 10.04.2025 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-17-007603-a Приватного підприємства «Арх модель» (надалі – ПП «Арх модель»).
Необхідно зазначити, що на адресу ПП «Арх модель» 08 квітня 2025 року Замовником було розміщено Вимогу про усунення невідповідностей, а саме:
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: учасник не виконав вимоги замовника в пункті 3, 11, 12, 13, 14 загальних вимог проектування. Учасником у складі пропозиції надано календарний графік з технічною помилкою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати виправлений календарний графік та повністю виконати вимоги замовника щодо пунктів 3, 11, 12, 13, 14 загальних вимог проектування.» Строк усунення невідповідностей - до 09 квітня 2025 18:22.
Разом з тим, ПП «Арх модель» не виконав вимогу Замовника:
1 Оновлений календарний графік (файл «15. Календарний графік.pdf») знов містить помилку, а саме – вартість виконаних робіт згідно графіку дорівнює суму 1 003 087,78 грн, в той час як вартість робіт згідно договірної ціни наданої ПП «Арх модель» дорівнює суму 1 203 705,34 грн («файл 15. Кошторис ПВР Науки 13.pdf»), тобто
Учасником ПП «Арх модель» протягом 24 годин не усунено невідповідність у графіку робіт.
2. Відповідно до вимог, наведених у пункті 11 загальних вимог проектування у стовпчику 6 форми Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником вимагалося, щоб учасник зазначив «Документ про прийняття на роботу (наказ, договір ЦПХ, дата та його номер)». Разом з тим, Учасником ПП «Арх модель» у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №7 від 08.04.2025 року (файл «11. Довідка про працівників.pdf») , наданій на виконання вимоги про усунення відповідностей у стовпчику 6 не зазначено дату та його номер договорів ЦПХ, тобто Учасником ПП «Арх модель» протягом 24 годин не усунено невідповідність стосовно п. 11 загальних вимог проектування.
3. Відповідно до вимог, наведених у пункті 12 загальних вимог проектування Замовником вимагалося «На підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази та обладнання надати:
- У разі, якщо обладнання є власністю Учасника надаються скановані копії виготовлені з оригіналів договорів та/або накладних на їх придбання з копіями платіжних доручень або оборотно-сальдову відомість, або видаткову(-і) накладну(-і), або договір купівлі – продажу, або свідоцтво про право власності.
- Якщо обладнання та матеріально-технічна база орендовані - договори оренди/суборенди або договір на право користування, з підтвердними документами щодо передачі обладнання. Договори повинні бути діючими протягом строку виконання робіт, що закуповуються. У випадку автоматичної пролонгації надати лист датою не раніше дати оголошення тендеру, від орендодавця про те, що договір є дійсним»
Разом з тим, Учасником ПП «Арх модель» не підтверджено оренду обладнання
- Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF633Cdw (1475C007) + кабель – 1 шт.;
- Комп’ютер/ноутбук НР250 – 6 шт.;
- Ноутбук ASUS VivoBook Max X541NA-DM122 – 1 шт.;
- Ноутбук HP 255 G6(2HG31ES)Dark Ash – 1 шт.;
- Ноутбук Lenovo IdeaPad 120S-14IAP (81A500BMRA)Min – 1 шт.;
- Ноутбук Lenovo IdeaPad 320-15AST (80XV010ERA) Plat – 1 шт.;
- Принтер HP LaserJet Pro M404dw WI-FI(W1A56A)+ - 1 шт.;
Оренда вищезазначеного обладнання згідно договору оренди комп’ютерної та офісної техніки від 01.03.2025 надано ТОВ «Будремсервіс» в оренду ТОВ «Модерн Проджект» а не учаснику ПП «Арх модель» (файл «12_1. Договір_оренди_комп`_терної_техніки_Арх_БРС_1.pdf» в архівному файлі «12. МТБ.rar»).
Тобто Учасником ПП «Арх модель» протягом 24 годин не усунено невідповідність стосовно п. 12 загальних вимог проектування.
4. Відповідно до вимог, наведених у пункті 13 загальних вимог проектування Замовником вимагалася «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів):
- учасник надає довідку за встановленою формою про виконання аналогічних договорів. Для документального підтвердження їх виконання необхідно надати завірені належним чином копії, договорів, зазначених в довідці, з додатками в повному обсязі (з додатковими угодами, специфікаціями, актами виконаних робіт, або акти звірки);
- учасник надає позитивний відгук (не менше одного) від замовника згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці, щодо виконаних учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, до якого надається зазначений відгук – номер аналогічного договору та дата його укладення.»
Разом з тим, Учасником ПП «Арх модель» надано Лист подяку № 08/04 від 08.04.2025 (файл «13.2. АРХ-ЮНІОН_лист-відгук.pdf» в архівному файлі «13. Договори.7z», у якому відсутня інформація про реквізити відповідного аналогічного договору, до якого надається зазначений відгук – номер аналогічного договору та дата його укладення.
Також, згідно наданої Учасником ПП «Арх модель» Довідки про виконання аналогічних договорів Вих.№9 від 08.04.2025 року (файл «13. Довідка про досвід.pdf») у стовчику 4 «Строк виконання робіт (вказати початок, закінчення)» Учасником ПП «Арх модель» зазначено строк 04.07.2020 р. по 30.01.2021 р., у стовпчику 5 Місце знаходження об’єкта – м. Київ, Шевченківський район, вул. Дегтярівська, 25-А, а в стовпчику 6 Сума договору з ПДВ – 3 200 000,00 грн.
ПП «Арх модель» надано у складі своєї пропозиції, у якості аналогічного, Договір підряду на виконання проектних Робіт № Р-2020/02-11 від 11.02.2020 р. (файл «13_1. ДОГОВІР_ПІДРЯДУ_на_проектування_ТОВ_АРХ_ЮНІОН.pdf» в архівному файлі «13. Договори.7z») до якого додано Акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 2 від 16.11.2021.р. та №3 від 30.01.2023 року по об’єкту за адресою: м. Київ, Шевченківський район, вул. Дегтярівська, 25-А на суму 2 876 500,00 грн, а також Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) №4 від 15.02.2023 року по об’єкту за адресою: вул. Академіка Заболотного у Голосіївському районі м. Києва на суму 695 000,00 грн. Таким чином, документи надані Учасником ПП «Арх модель» на виконання аналогічного договору не підтверджують інформацію, зазначену ним у стовпчиках 4-6 Довідки про виконання аналогічних договорів Вих.№9 від 08.04.2025 року (файл «13. Довідка про досвід.pdf») стосовно строків виконання робіт, а також не підтверджують, що Договір підряду на виконання проектних Робіт № Р-2020/02-11 від 11.02.2020 р. виконано ним в повному обсязі на суму 3 200 000,00 грн.
Таким чином, Учасником ПП «Арх модель» протягом 24 годин не усунено невідповідність стосовно п. 13 загальних вимог проектування.
Крім того, в Учасника ПП «Арх модель» в Кошторисі 1 розрахунок виконано за Розрахунковою базою на підставі укрупнених показників вартості будівництва п. 2.3 Настанови - Вартість будівельних робіт визначається на підставі вартісних показників об’єктів-аналогів або укрупнених показників вартості будівництва на одиницю виміру потужності (1 м2 загальної площі, 1 м3 об’єму будівлі, одне відвідування тощо).
Відповідно Наказу №270 від 18.02.2025 Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України (розрахованих станом на 01 січня 2025 року) показник вартості спорудження житла за регіонами України (розраховані станом на 01 січня 2025 року) становить за 1 м2- 27863,00 грн. з ПДВ.
У Учасника в Кошторисі 1 (стовпчик 2 та стовпчик 3) прийнятий показник опосередкованої вартості спорудження житла станом на 01.10.2024, Наказ від 23.10.2024 №1168 та вказана вартість 1 м2 – 26490,00 грн. з ПДВ, який є недіючим, що є невідповідністю.
Висновок: Кошторис 1 не відповідає Настанові та вважається не дійсним.
У Учасника ПП «АРХ МОДЕЛЬ» в Кошторисі 4 розрахункова база для розрахунку вартості Експертизи також приймається з використанням не дійсного показника вартості спорудження житла за регіонами України, а саме: 26490,00 грн. з ПДВ за 1 м2.
Висновок : Кошторис 4 Учасника не відповідає Настанові та вважається не дійсним.
Також, в Учасника ПП «Арх модель» відповідно Кошторису 1 п. 4 вказано за видами проєктних робіт:
- Архітектурно-будівельна частина 58% - 639770,15 грн.
- Кошторисна документація, ПОБ 13 % - 143396,76 грн.
Повідомляємо, що відповідно завдання на проєктування та ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО із Зміною № 1 та Зміною № 2, відповідно Додатку Д для стадії проєктування РП має включати додаткові розділи. В пропозиції Учасника в кошторисі відсутній перелік відповідно Додатку Д.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція Учасника ПП «Арх модель» повинна бути відхилена.
Незаконні дії Замовника в частині визнання ПП «Арх модель» переможцем закупівлі UA-2025-03-17-007603-a призвели до порушення прав та законних інтересів ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», як учасника процедури закупівлі, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, що призводить до порушення Замовником по відношенню до ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» норм, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що визначають принципи здійснення закупівель.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», як учасник закупівлі UA-2025-03-17-007603-a вимагає від Замовника скасувати рішення Замовника № 10-04-48 від 10.04.2025 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-17-007603-a ПП «Арх модель»
У випадку відмови у задоволенні даної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, ми залишаємо за собою право звернутися до Національного агентства з питань запобігання корупції та Державної аудиторської служби України, яка згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі та перевірки закупівель (посилання на можливість поінформувати про порушення надано прямо на сторінці електронної системи закупівель Prozorro, де розміщено оголошення про закупівлю UA-2025-03-17-007603-a), а також відповідно до частини двадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - до органу, що здійснює контроль над Замовником, а саме - до Київської міської ради, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департаменту з питань запобігання та виявлення корупції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Розгорнути
Згорнути
Необхідно зазначити, що на адресу ПП «Арх модель» 08 квітня 2025 року Замовником було розміщено Вимогу про усунення невідповідностей, а саме:
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: учасник не виконав вимоги замовника в пункті 3, 11, 12, 13, 14 загальних вимог проектування. Учасником у складі пропозиції надано календарний графік з технічною помилкою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати виправлений календарний графік та повністю виконати вимоги замовника щодо пунктів 3, 11, 12, 13, 14 загальних вимог проектування.» Строк усунення невідповідностей - до 09 квітня 2025 18:22.
Разом з тим, ПП «Арх модель» не виконав вимогу Замовника:
1 Оновлений календарний графік (файл «15. Календарний графік.pdf») знов містить помилку, а саме – вартість виконаних робіт згідно графіку дорівнює суму 1 003 087,78 грн, в той час як вартість робіт згідно договірної ціни наданої ПП «Арх модель» дорівнює суму 1 203 705,34 грн («файл 15. Кошторис ПВР Науки 13.pdf»), тобто
Учасником ПП «Арх модель» протягом 24 годин не усунено невідповідність у графіку робіт.
2. Відповідно до вимог, наведених у пункті 11 загальних вимог проектування у стовпчику 6 форми Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником вимагалося, щоб учасник зазначив «Документ про прийняття на роботу (наказ, договір ЦПХ, дата та його номер)». Разом з тим, Учасником ПП «Арх модель» у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №7 від 08.04.2025 року (файл «11. Довідка про працівників.pdf») , наданій на виконання вимоги про усунення відповідностей у стовпчику 6 не зазначено дату та його номер договорів ЦПХ, тобто Учасником ПП «Арх модель» протягом 24 годин не усунено невідповідність стосовно п. 11 загальних вимог проектування.
3. Відповідно до вимог, наведених у пункті 12 загальних вимог проектування Замовником вимагалося «На підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази та обладнання надати:
- У разі, якщо обладнання є власністю Учасника надаються скановані копії виготовлені з оригіналів договорів та/або накладних на їх придбання з копіями платіжних доручень або оборотно-сальдову відомість, або видаткову(-і) накладну(-і), або договір купівлі – продажу, або свідоцтво про право власності.
- Якщо обладнання та матеріально-технічна база орендовані - договори оренди/суборенди або договір на право користування, з підтвердними документами щодо передачі обладнання. Договори повинні бути діючими протягом строку виконання робіт, що закуповуються. У випадку автоматичної пролонгації надати лист датою не раніше дати оголошення тендеру, від орендодавця про те, що договір є дійсним»
Разом з тим, Учасником ПП «Арх модель» не підтверджено оренду обладнання
- Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF633Cdw (1475C007) + кабель – 1 шт.;
- Комп’ютер/ноутбук НР250 – 6 шт.;
- Ноутбук ASUS VivoBook Max X541NA-DM122 – 1 шт.;
- Ноутбук HP 255 G6(2HG31ES)Dark Ash – 1 шт.;
- Ноутбук Lenovo IdeaPad 120S-14IAP (81A500BMRA)Min – 1 шт.;
- Ноутбук Lenovo IdeaPad 320-15AST (80XV010ERA) Plat – 1 шт.;
- Принтер HP LaserJet Pro M404dw WI-FI(W1A56A)+ - 1 шт.;
Оренда вищезазначеного обладнання згідно договору оренди комп’ютерної та офісної техніки від 01.03.2025 надано ТОВ «Будремсервіс» в оренду ТОВ «Модерн Проджект» а не учаснику ПП «Арх модель» (файл «12_1. Договір_оренди_комп`_терної_техніки_Арх_БРС_1.pdf» в архівному файлі «12. МТБ.rar»).
Тобто Учасником ПП «Арх модель» протягом 24 годин не усунено невідповідність стосовно п. 12 загальних вимог проектування.
4. Відповідно до вимог, наведених у пункті 13 загальних вимог проектування Замовником вимагалася «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів):
- учасник надає довідку за встановленою формою про виконання аналогічних договорів. Для документального підтвердження їх виконання необхідно надати завірені належним чином копії, договорів, зазначених в довідці, з додатками в повному обсязі (з додатковими угодами, специфікаціями, актами виконаних робіт, або акти звірки);
- учасник надає позитивний відгук (не менше одного) від замовника згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці, щодо виконаних учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, до якого надається зазначений відгук – номер аналогічного договору та дата його укладення.»
Разом з тим, Учасником ПП «Арх модель» надано Лист подяку № 08/04 від 08.04.2025 (файл «13.2. АРХ-ЮНІОН_лист-відгук.pdf» в архівному файлі «13. Договори.7z», у якому відсутня інформація про реквізити відповідного аналогічного договору, до якого надається зазначений відгук – номер аналогічного договору та дата його укладення.
Також, згідно наданої Учасником ПП «Арх модель» Довідки про виконання аналогічних договорів Вих.№9 від 08.04.2025 року (файл «13. Довідка про досвід.pdf») у стовчику 4 «Строк виконання робіт (вказати початок, закінчення)» Учасником ПП «Арх модель» зазначено строк 04.07.2020 р. по 30.01.2021 р., у стовпчику 5 Місце знаходження об’єкта – м. Київ, Шевченківський район, вул. Дегтярівська, 25-А, а в стовпчику 6 Сума договору з ПДВ – 3 200 000,00 грн.
ПП «Арх модель» надано у складі своєї пропозиції, у якості аналогічного, Договір підряду на виконання проектних Робіт № Р-2020/02-11 від 11.02.2020 р. (файл «13_1. ДОГОВІР_ПІДРЯДУ_на_проектування_ТОВ_АРХ_ЮНІОН.pdf» в архівному файлі «13. Договори.7z») до якого додано Акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 2 від 16.11.2021.р. та №3 від 30.01.2023 року по об’єкту за адресою: м. Київ, Шевченківський район, вул. Дегтярівська, 25-А на суму 2 876 500,00 грн, а також Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) №4 від 15.02.2023 року по об’єкту за адресою: вул. Академіка Заболотного у Голосіївському районі м. Києва на суму 695 000,00 грн. Таким чином, документи надані Учасником ПП «Арх модель» на виконання аналогічного договору не підтверджують інформацію, зазначену ним у стовпчиках 4-6 Довідки про виконання аналогічних договорів Вих.№9 від 08.04.2025 року (файл «13. Довідка про досвід.pdf») стосовно строків виконання робіт, а також не підтверджують, що Договір підряду на виконання проектних Робіт № Р-2020/02-11 від 11.02.2020 р. виконано ним в повному обсязі на суму 3 200 000,00 грн.
Таким чином, Учасником ПП «Арх модель» протягом 24 годин не усунено невідповідність стосовно п. 13 загальних вимог проектування.
Крім того, в Учасника ПП «Арх модель» в Кошторисі 1 розрахунок виконано за Розрахунковою базою на підставі укрупнених показників вартості будівництва п. 2.3 Настанови - Вартість будівельних робіт визначається на підставі вартісних показників об’єктів-аналогів або укрупнених показників вартості будівництва на одиницю виміру потужності (1 м2 загальної площі, 1 м3 об’єму будівлі, одне відвідування тощо).
Відповідно Наказу №270 від 18.02.2025 Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України (розрахованих станом на 01 січня 2025 року) показник вартості спорудження житла за регіонами України (розраховані станом на 01 січня 2025 року) становить за 1 м2- 27863,00 грн. з ПДВ.
У Учасника в Кошторисі 1 (стовпчик 2 та стовпчик 3) прийнятий показник опосередкованої вартості спорудження житла станом на 01.10.2024, Наказ від 23.10.2024 №1168 та вказана вартість 1 м2 – 26490,00 грн. з ПДВ, який є недіючим, що є невідповідністю.
Висновок: Кошторис 1 не відповідає Настанові та вважається не дійсним.
У Учасника ПП «АРХ МОДЕЛЬ» в Кошторисі 4 розрахункова база для розрахунку вартості Експертизи також приймається з використанням не дійсного показника вартості спорудження житла за регіонами України, а саме: 26490,00 грн. з ПДВ за 1 м2.
Висновок : Кошторис 4 Учасника не відповідає Настанові та вважається не дійсним.
Також, в Учасника ПП «Арх модель» відповідно Кошторису 1 п. 4 вказано за видами проєктних робіт:
- Архітектурно-будівельна частина 58% - 639770,15 грн.
- Кошторисна документація, ПОБ 13 % - 143396,76 грн.
Повідомляємо, що відповідно завдання на проєктування та ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО із Зміною № 1 та Зміною № 2, відповідно Додатку Д для стадії проєктування РП має включати додаткові розділи. В пропозиції Учасника в кошторисі відсутній перелік відповідно Додатку Д.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція Учасника ПП «Арх модель» повинна бути відхилена.
Незаконні дії Замовника в частині визнання ПП «Арх модель» переможцем закупівлі UA-2025-03-17-007603-a призвели до порушення прав та законних інтересів ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», як учасника процедури закупівлі, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, що призводить до порушення Замовником по відношенню до ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» норм, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що визначають принципи здійснення закупівель.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», як учасник закупівлі UA-2025-03-17-007603-a вимагає від Замовника скасувати рішення Замовника № 10-04-48 від 10.04.2025 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-17-007603-a ПП «Арх модель»
У випадку відмови у задоволенні даної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, ми залишаємо за собою право звернутися до Національного агентства з питань запобігання корупції та Державної аудиторської служби України, яка згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі та перевірки закупівель (посилання на можливість поінформувати про порушення надано прямо на сторінці електронної системи закупівель Prozorro, де розміщено оголошення про закупівлю UA-2025-03-17-007603-a), а також відповідно до частини двадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - до органу, що здійснює контроль над Замовником, а саме - до Київської міської ради, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департаменту з питань запобігання та виявлення корупції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2025 18:32
Відповідь на вимоги: 1 пункт учасником підтверджено; 2 пункт учасником підтверджено; 3 пункт учасником підтверджено; 4. у Замовника відсутні зауваження до пункту 4 вимоги, оскільки відповідно ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво (зі змінами) п.4.1а - Проектна документація на реконструкцію, капітальний ремонт існуючого об’єкта або його частини розробляється в обсязі необхідному для реалізації передбачених проектних рішень. При цьому склад та зміст проектної документації, проектні рішення та графічна частина виконуються в межах відповідної частини об’єкта. Учасником дотримано всіх вимог в частині переліку/видах робіт та кількості, вартість робіт узгоджується в період укладання договору, але не повинна перевищувати вартість пропозиції за результатами аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ДРІМБУДПРОДЖЕКТ |
964 000,00
UAH з ПДВ
|
845 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" |
980 603,06
UAH з ПДВ
|
848 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ПРОДЖЕКТ" |
1 119 000,00
UAH з ПДВ
|
849 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХ МОДЕЛЬ" |
1 203 705,34
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДРІМБУДПРОДЖЕКТ #45076841 |
Відхилено |
845 500,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 09:48
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" #39935189 |
Відхилено |
848 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 09:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ПРОДЖЕКТ" #42663488 |
Відхилено |
849 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 13:57
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХ МОДЕЛЬ" #16294794 |
Переможець |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 14:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 18:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 18:34
|
Договір 01-16 від 16.04.2025.pdf | укладений |
16 квітня 2025 18:34
|