Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
8 121 787,00 UAH
UA-2025-03-17-006375-a b87678015ecf48e79e2672e7efc8a49a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Вікторія Вікторівна

+380960601310 kamradadzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам'янська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04349550
Місцезнаходження: 90125, Україна , Закарпатська обл., село Кам'янське Берегівський район, вул.Українська, 1
Контактна особа: Нестеренко Вікторія Вікторівна
+380960601310
kamradadzo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90125, Україна, Закарпатська область, с.Кам'янське, вул. Мукачівська, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

17 березня 2025 13:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 13:10
обгрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-25-000002 ● afb7d89e119c4448b6d74e190b75fad0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2025 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

25.03.2025 № 17-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Сергій ТУРЕНОК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.03.2025 № 17-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-03-17-006375-a 17.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-25 12:49:37

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-006375-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та обрано саме ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М», з яким укладено договір від 17.03.2025 № 17 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-26 10:39:40

Пояснення

У відповідь на запит від 25.03.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-17-006375-a) повідомляємо наступне:

1. Розмір бюджетних призначень (витрат) було визначено і виділено замовником робіт на підставі коштів місцевого бюджету відповідно до кошторисник призначень Кам’янської сільської ради та відповідно до Рішення 39-ї сесії 8-го скликання від 19.12.2024р. №2065 «Про бюджет Кам’янської територіальної громади на 2025 рік»».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 09 жовтня 2024 р. №1128-ЕК-24) та затверджена у встановленому порядку (Розпорядження від 06 грудня 2024 року № 05-04/134).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та кошторисної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 09 жовтня 2024 р. №1128-ЕК-24) та затверджена у встановленому порядку (Розпорядження від 06 грудня 2024 року № 05-04/134). При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 8922,520 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 5086,278 тис.грн.; - устаткування, меблі, інвентар тис. грн. – 1972,509 тис.грн.,; інші витрати – 1863,733 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сторінці власного веб-сайту. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266): https://kam-rada.gov.ua/dijalnist/publichni-zakupivli/obgruntuvannja-tekhnichnikh-ta-jakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-iogo-ochikuvanoji-vartosti-taabo-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennja.html
3. Оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА. Також відбір учасника для укладання договору без використання електронної системи закупівель здійснювався Замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до вимог пп.6 п.13 Особливостей. Замовником було надіслано запити Підрядникам про надання комерційних пропозицій щодо виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)». У відповідь отримано комерційні пропозиції, з них обрано найбільш економічно вигідну та укладено договір з ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 (зі змінами).
Додатки:
1. Експертний звіт (Позитивний) від 09 жовтня 2024 р. №1128-ЕК-24
2. Розпорядження від 06 грудня 2024 року № 05-04/134
3. Проектна документація
4. Запит комерційної пропозиції
5. Комерційні пропозиції
6. Рішення від 19.12.2024р. №2065

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-03 17:02:05

Запит замовнику на пояснення

Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-006375-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Поясніть, чому у Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору підряду №17 від 17.03. 2025 р. за позиціями 223 - Шпали просочені для залізниць широкої колії, обрізні та необрізні хвойні [крім модрини], тип І та 372 - Кутник прямий, діаметр 20 мм, відсутня інформація щодо країни їх походження?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-07 16:35:28

Пояснення

У відповідь на запит від 03.04.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-17-006375-a) повідомляємо наступне:
При заповненні інформації в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору підряду №17 від 17.03. 2025 р. через велику кількість номенклатурних позицій товару було допущено технічну формальну помилку, а саме: помилково не зазначено країни походження товару щодо номенклатурної позиції 223 та 372 . З метою дотримання Закону України «Про публічні закупівлі» та виправлення технічної формальної помилки в Додатку №3 до Договору підряду № 17 від 17.03.2025 р. було укладено та оприлюднено додаткову угоду №1 до Договору, в якій виклали Додаток №3 до Договору в новій редакції із зазначенням країни походження товару номенклатурної позиції 223 та 372.
Додатки:
1.Додаткова угода №1
2. Додаток №3
3. Пояснювальна довідка

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA- UA-2025-03-17-006375-a Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 09 квітня 2025 р. (далі - Висновок), Замовник повідомляє, що на встановлені порушення, Замовником вжито відповідних заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, та проходження уповноваженою особою курсів з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель. а також здійснено передплату на періодичне спеціалізоване видання у сфері публічних закупівель. Також, уповноваженою особою повторно детально вивчено вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі».

2025-04-10 12:00:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-11-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М»
#41964727
Переможець 8 121 787,00
UAH з ПДВ
17 березня 2025 13:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2025 16:16
Додаток 3 Інформація про ціни на матеріальні ресурси (8).rtf зміни до договору
07 квітня 2025 16:14
додаткова угода 1.docx зміни до договору
07 квітня 2025 16:14
Пояснювальна довідка (1).pdf зміни до договору
07 квітня 2025 16:14
дод.угода.pdf зміни до договору
07 квітня 2025 16:14
додаток 3 укладений
17 березня 2025 13:44
додаток 2 укладений
17 березня 2025 13:44
додаток укладений
17 березня 2025 13:44
договір укладений
17 березня 2025 13:44
обгрунтування укладений
17 березня 2025 13:44
додаток укладений
17 березня 2025 13:44
договір укладений
17 березня 2025 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної формальної помилки в Додатку №3( зазначення країни походження товару номенклатурної позиції )
Номер договору про закупівлю: 17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної формальної помилки в Додатку №3 (зазначення країни походження товару номенклатурної позиції)
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) 1 робота 8 121 787,00
UAH