Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення та експертизи робочого проекту «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: вул. Мусліма Магомаєва, буд. 10 у м. Дніпрі» - заходи з енергозбереження
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2025-03-17-006362-a 345740e1aceb4a51b7a9afb968618838
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Набоков

380633409477 avosmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Анатолій Набоков
380633409477
avosmd@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з виготовлення та експертизи робочого проекту «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: вул. Мусліма Магомаєва, буд. 10 у м. Дніпрі» - заходи з енергозбереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Мусліма Магомаєва, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2025 17:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 13:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 17:55
Додаток 1 -Завдання на проектування.doc
17 березня 2025 13:09
Додаток 1 -Завдання на проектування.doc
17 березня 2025 17:55
Додаток 1 -Завдання на проектування.doc
17 березня 2025 13:09
Додаток 1 -Завдання на проектування.doc
17 березня 2025 13:09
Додаток 2 проект договору .docx
17 березня 2025 13:09
Додаток 3 - Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.doc
17 березня 2025 13:09
Додаток 4 - Інформаційна довідка.doc
17 березня 2025 13:09
Додаток 5 - Пропозиція.doc
17 березня 2025 13:09
Оголошення про проведення закупівлі .doc
17 березня 2025 13:09
Оголошення про проведення закупівлі .doc
17 березня 2025 13:09
Додаток 5 - Пропозиція.doc
17 березня 2025 13:09
Додаток 3 - Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.doc
17 березня 2025 13:09
Додаток 4 - Інформаційна довідка.doc
17 березня 2025 13:09
Додаток 2 проект договору .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Протиріччя в тендерній локументації
Дата подання: 20 березня 2025 11:23
Дата відповіді: 20 березня 2025 14:51
Відповідно до вимог тендерної документації, та п.5.2. роботи необхідно виконати до 30.04.2025 але в той же час в проекті договору в п.5.3. зазначено, що «підрядник у термін, що не перевищує 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання Договору, надає до відділу технічного нагляду Замовника для погодження розділи робочого проекту», тобто необхідно погоджувати проектну документацію до проходження експертизи проектної документації (згідно п.25 Завдання на проектування). Враховуючи необхідний час для проведення процедури закупівлі (подання пропозицій, проведення аукціону, розгляд пропозицій, визначення переможця, період оскарження перед підписанням договору) та в перерахунку робочих днів на календарні, цей строк суперечить один одному. ВИМАГАЄМО встановити реальний строк виконання робіт та внести відповідні зміни до тендерної документації та в Додаток №2 проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись вимогами п.7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов оголошення спрощеної закупівлі щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь: «оголошення та додатки до нього розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки цінової пропозиції. Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках оголошення про спрощену закупівлю. Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати оголошення з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даній закупівлі уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги. На всі питання, які поставлені, відповіді містяться в самому оголошені. Департамент як Замовник не порушував та не порушує законодавство під час проведення спрощеної закупівлі
Дискримінаційна вимога (акт огляду та обмірні креслення)
Дата подання: 20 березня 2025 11:33
Дата відповіді: 20 березня 2025 14:52
Шановний Замовнику, В Оголошення про проведення закупівл вимагається: «Учасники для ознайомлення з об’єктом проектування обов’язково здійснюють виїзд на об’єкт та надають у складі пропозиції акт ознайомлення з об’єктом проектування у довільній формі за підписами та печатками(у разі наявності) учасника та голови ОСББ/ОК ЖБК, де буде проводитись капітальний ремонт житлового будинку. Разом з актом, надати обмірний план.» Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника, та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким голова ОСББ/ОК ЖБК підпише акт огляду. Акт обстеження об'єкту Учасником, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та підписом або погодженням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме - на власний розсуд ставити підпис на документах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на інших, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику провести акт обстеження об'єкту. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким голова ОСББ/ОК ЖБК підпише акт обстеження об'єкту та які зможуть надати його в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників. Як доказ є, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Антимонопольний комітет України) № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року та рішення Антимонопольного комітету України № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 року. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо акту обстеження об'єкту з тендерної документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ. Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України (тобто компанії з інших міст), а також нерезиденти України (тобто компанії з інших країн). Головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту та вимога розпочати роботи (виконання обмірних креслень) на етапі подання пропозиції це неприпустима вимога, чому компанія зі Львова, Києва чи Сум повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у місті Замовника, мають перевагу, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись вимогами п.7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов оголошення спрощеної закупівлі щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь: «оголошення та додатки до нього розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки цінової пропозиції. Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках оголошення про спрощену закупівлю. Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати оголошення з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даній закупівлі уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги. На всі питання, які поставлені, відповіді містяться в самому оголошені. Департамент як Замовник не порушував та не порушує законодавство під час проведення спрощеної закупівлі
Дискримінаційна вимога (термін виконання робіт)
Дата подання: 20 березня 2025 12:04
Дата відповіді: 20 березня 2025 14:52
Шановний замовник, чи розумієте Ви, що зазначені строки виконання робіт є не реальними з огляду на той об'єм робіт, що необхідно виконати відповідно до викладених вимог тендерної документації з дродатками? Чим обумовлено такі строки виконання робіт? Складається враження, що у Вас вже визначений переможець данної закупівлі та ви плануєте додатковими угодами змінювати кінцевий строк виконання робіт або роботи вже розпочаті, а вимоги прописані під конкретного виконавця. Для довідки: згідно ДСТУ 8907:2019 п.6. строки проведення експертизи проектної документації для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками - 30 календарних днів; для об’єктів з незначними (СС1) наслідками - 15 календарних днів. Як мінімум половина терміну відведеного на поектування - це проходження експертизи. Вимагаємо встановити реальні строки виконання робіт, враховуючи терміни для проходження експертизи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись вимогами п.7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов оголошення спрощеної закупівлі щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь: «оголошення та додатки до нього розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки цінової пропозиції. Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках оголошення про спрощену закупівлю. Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати оголошення з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даній закупівлі уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги. На всі питання, які поставлені, відповіді містяться в самому оголошені. Департамент як Замовник не порушував та не порушує законодавство під час проведення спрощеної закупівлі
Розділ ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 20 березня 2025 12:06
Дата відповіді: 20 березня 2025 14:52
В тендерній документації відсутня інформація стосовно розробки розділу проектної документації "Цивільний захист", який є обов'язковим. Чи є інформація про наявність в радіусі 500м від об'єкта будівництва споруди цивільного захисту/цивільної оборони або інформація для розроблення цього розділу від Державної служби з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись вимогами п.7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов оголошення спрощеної закупівлі щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь: «оголошення та додатки до нього розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки цінової пропозиції. Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках оголошення про спрощену закупівлю. Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати оголошення з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даній закупівлі уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги. На всі питання, які поставлені, відповіді містяться в самому оголошені. Департамент як Замовник не порушував та не порушує законодавство під час проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 березня 2025 11:53
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 1. Скасування Роботи з виготовлення та експертизи робочого проекту «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: вул. Мусліма Магомаєва, буд. 10 у м. Дніпрі» - заходи з енергозбереження (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) UA-2025-03-17-006362-a, у зв’язку з не можливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, зокрема не можливості внесення змін до додатків оголошення, а саме в проект договору, щодо строків виконання договору. 2. Відповідно до, ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднити інформацію про відміну торгів
Документи:
21 березня 2025 11:53
Електронний підпис
21 березня 2025 11:53
протокол відмини.pdf