Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти міжкімнатних дверей
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2025-03-17-006008-a 349ac853ffbf44ce98852e71d57f09e2
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Желєзний Костянтин

+380443651928 100pa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють»
Код ЄДРПОУ: 45013109
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Желєзний Костянтин
+380443651928
100pa@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 27 березня 2025 13:14
Початок аукціону: 27 березня 2025 13:14
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції надається відповідно до частини 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 одиниця
Комплекти міжкімнатних дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної накладної на Товар. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції надається відповідно до частини 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Сума забезпечення: 4800 UAH
Форма підтвердження: документ
19 березня 2025 16:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 16:13
Оголошення двері міжкімнатні (зі змінами).docx
19 березня 2025 16:13
Перелік змін.docx
19 березня 2025 16:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 12:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 16:13
Оголошення двері міжкімнатні (зі змінами).docx
17 березня 2025 12:50
Оголошення двері міжкімнатні.docx
19 березня 2025 16:13
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 17 березня 2025 18:08
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:49
чи потрібен монтаж?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Технічними вимогами до предмету закупівлі, наведеними в додатку 2 та іншими вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі надання послуги з монтажу комплектів міжкімнатних дверей не передбачено.
питання
Дата подання: 17 березня 2025 18:09
Дата відповіді: 18 березня 2025 17:14
чи потрібно в дверний блок вставляти замок, ручку петлі?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Встановлення в дверний блок замку, ручки та завіси здійснюється замовником самостійно.
питання
Дата подання: 17 березня 2025 18:13
Дата відповіді: 18 березня 2025 18:29
Двері торгової марки ОМіС виготовляє ФОП Василевський. Чи буде відхилена пропозиція учасника, який у складі своєї пропозиції вкаже про готовність постачання дверей ТМ ОМіС та при цьому надасть сертифікат від виробника ФОП Василевський?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Пропозиція не буде відхилена за умови дотримання учасником вимог до предмету закупівлі, наведеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
У разі, якщо учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам до предмету закупівлі виявить бажання замість паспорту або іншого документу надати саме сертифікат(и) – такий(і) сертифікат(и) повинен(ні) бути на продукцію фактичного виробника та містити інформацію про технічні параметри, вимоги до яких наведені в додатку 2 до оголошення.
У складі документів пропозиції учасника повинен бути документ від виробника, який підтверджує технічні параметри складових комплекту, наведених в пунктах 1-3 таблиці параметрів додатку 2 до оголошення (дверне полотно, дверна коробка, лиштва).
Також повинен бути паспорт або інформаційний лист, або технічний бюлетень, або інший документ, що підтверджує технічні параметри складових комплекту, наведених в пунктах 4-8 таблиці параметрів додатку 2 до оголошення (дверна ручка, циліндр для дверей, дверний замок врізний, накладка на замок під циліндр, завіса для дверей посилена). Зазначений документ може бути як від виробника, так і в якості самодекларування інформації. Учасник може додатково надати посилання на технічні описи дверної фурнітури, що входить в склад комплекту, які розміщені на сайтах виробників.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2025 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ПИРОЖЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 149 090,00
UAH з ПДВ
116 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Епіцентр К" 133 194,00
UAH з ПДВ
127 892,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 березня 2025 17:02
Електронний підпис
26 березня 2025 17:02
Електронний підпис
26 березня 2025 17:01
ВИТЯГ_.pdf.p7s
26 березня 2025 17:01
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №335.pdf
26 березня 2025 17:01
ВИТЯГ_.pdf
26 березня 2025 17:01
Таблиця відповідності.PDF
26 березня 2025 17:01
Паспорт ОМиС Двері.pdf
26 березня 2025 17:01
Додаток 2.PDF
26 березня 2025 17:01
Довідка про підпис.PDF
26 березня 2025 17:01
Довідка про досвід.PDF
26 березня 2025 17:01
ДОВІРЕНІСТЬ ЗАВІРЕНА.pdf.p7s
26 березня 2025 17:01
Довідка.pdf
26 березня 2025 17:01
Виписка.pdf
26 березня 2025 17:01
ДОВІРЕНІСТЬ ЗАВІРЕНА.pdf
26 березня 2025 17:01
ВИТЯГ_.pdf[1].p7s
26 березня 2025 17:01
ВИТЯГ_[1].pdf
26 березня 2025 17:01
Довідка[1].pdf
26 березня 2025 17:01
Виписка[1].pdf
26 березня 2025 17:01
ДОВІРЕНІСТЬ_ЗАВІРЕНА[1].pdf

Публічні документи

03 квітня 2025 09:12
Електронний підпис
26 березня 2025 17:48
Електронний підпис
26 березня 2025 17:48
Електронний підпис
26 березня 2025 17:48
Гарантія 000321.zip.p7s
26 березня 2025 17:48
9600_Панасюк_тендерна.pdf.p7s
26 березня 2025 17:48
2. Код доступу (10.06.2021).pdf.p7s
26 березня 2025 17:48
5. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
26 березня 2025 17:48
Цінова пропозиція.pdf.p7s
26 березня 2025 17:48
Замок.pdf.p7s
26 березня 2025 17:48
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf.p7s
26 березня 2025 17:48
Додаток 2.pdf.p7s
26 березня 2025 17:48
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf.p7s
26 березня 2025 17:48
Ручки.pdf.p7s
26 березня 2025 17:48
Євроциліндр.pdf.p7s
26 березня 2025 17:48
4. Витяг ЄДР (21 03 2025).pdf.p7s
26 березня 2025 17:17
Гарантія 000321.zip
26 березня 2025 17:17
9600_Панасюк_тендерна.pdf
26 березня 2025 17:17
Відомості про учасника.pdf
26 березня 2025 17:17
Додаток 2.pdf
26 березня 2025 17:17
2. Код доступу (10.06.2021).pdf
26 березня 2025 17:17
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf
26 березня 2025 17:17
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2025 17:17
Замок.pdf
26 березня 2025 17:17
Ручки.pdf
26 березня 2025 17:17
Євроциліндр.pdf
26 березня 2025 17:17
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
26 березня 2025 17:17
4. Витяг ЄДР (21 03 2025).pdf
26 березня 2025 17:17
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
26 березня 2025 17:17
ТОВ Епіцентр К 301-24 09.07.2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 000321.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПИРОЖЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2884013533
Відхилено 116 900,00
UAH з ПДВ
31 березня 2025 18:07
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 127 892,40
UAH з ПДВ
03 квітня 2025 18:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 18:03

Документи

31 березня 2025 18:07
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275: «У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178». За результатами розгляду та оцінки пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: Відповідно до вимог додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці або сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон)». У складі документів учасника ТОВ «Епіцентр К» наявна довідка за формою додатку 4 до оголошення та сканкопiя аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в довідці. Проте, у складі документів учасника відсутні сканкопiї видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в довідці або сканкопiї позитивного(их) відгуку(ів), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в довідці. У разі надання листа-відгуку, він повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). З урахуванням зазначеного, учаснику ТОВ «Епіцентр К» необхідно виправити вищенаведені невідповідності.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2025 18:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
127 892,40
UAH з ПДВ
Документи