Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
25 березня 2025 16:00 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108866 |
Вебсайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
Контактна особа: |
Димитрій ЯВТУШЕНКО +380567565629 d.yavtushenko29@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 15:37 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 15:37 |
Очікувана вартість: | 236 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 182,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:04 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
17 березня 2025 11:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 11:04 |
Тендерна документація 2025.doc | |
17 березня 2025 11:04 |
Додаток 3 Інформація про відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей 2025.doc | |
17 березня 2025 11:04 |
Додаток 7 Відомості про учасника 2025.doc | |
17 березня 2025 11:04 |
Додаток 6 Перелік інших документів 2025.doc | |
17 березня 2025 11:04 |
Додаток 9 Лист - згода з умовами проєкту договору 2025.doc | |
17 березня 2025 11:04 |
Додаток 10 Перелік документів для переможця 2025.doc | |
17 березня 2025 11:04 |
Додаток 8 Лист - згода 2025.docx | |
17 березня 2025 11:04 |
Додаток 1 Цінова пропозиція 2025.doc | |
17 березня 2025 11:04 |
Додаток 5 Проєкт Договору 2025.doc | |
17 березня 2025 11:04 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії ст. 16 2025.doc | |
17 березня 2025 11:04 |
Додаток 4 Технічна специфікація 2025.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ′ЄДНАННЯ ВАГО" |
204 000,00
UAH з ПДВ
|
199 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МТ 10-ІНВЕСТ" |
234 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ′ЄДНАННЯ ВАГО"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
ТОВ "МТ 10-ІНВЕСТ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Про відповідність тендерної пропозиції.pdfКерівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Про відповідність тендерної пропозиції.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Про відповідність тендерної пропозиції.pdfПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Про відповідність тендерної пропозиції.pdfНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ′ЄДНАННЯ ВАГО" #40075396 |
Відхилено |
199 900,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 11:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2025 13:43
|
ТОВ "МТ 10-ІНВЕСТ" #35543267 |
Переможець |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ′ЄДНАННЯ ВАГО", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно наданої форми; - сканкопiю аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; - сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. На виконання зазначеної вимоги Учасник в тендерній пропозиції надав наступні документи: - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 24.03.2025 № 24/03-008; - Договір поставки від 24.09.2024 № НДІ 24-408-1 укладений з АТ «Укргазвидобування» з додатками; - Видаткові накладні до договору: від 30.10.2024 № 1645, від 31.10.2024 № 1655, від 31.10.2024 № 1656, від 31.10.2024 № 1659. Проте, Учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 24.03.2025 № 24/03-008 зазначено інформацію щодо строку поставки товару за договором – жовтень 2024. Пунктом 3 Додатку № 1 до Договору № НДІ 24-408-1 від 24.09.2024 «Специфікація № 1» передбачено строк поставки Товару: протягом 30 календарних днів з дати укладання договору, згідно наданих рознарядок, тобто до 23.10.2024р. Видаткові накладні до вищезазначеного Договору датовані 30 жовтня 2024 р. та 31 жовтня 2024 р., які не підтверджують своєчасне виконання договору , що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 6 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати: Проєкт договору на закупівлю товару, Додаток 1 до договору – «Специфікація», повинні бути заповнені та підписаний зі сторони Учасника, уповноваженою особою і містити печатку. На виконання зазначеної вимоги Учасник в тендерній пропозиції надав Проєкт договору на закупівлю товару підписаний зі сторони Учасника, уповноваженою особою з печаткою, але в договорі не заповнено пункт 2.1 розділу 2 – сума договору та Додаток 1 до договору на закупівлю товарів «Специфікація», що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 6 до тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 11 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30 грудня 2015р. № 1147; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Учасником надано Гарантійний лист від 24.03.2025 № 24/03-002, але в листі зазначена інформація не в повному обсязі, що не відповідає вимогам пункту 11 Додатку 6 до тендерної документації. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно наданої форми; - сканкопiю аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; - сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 2. Відповідно до пункту 6 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати: Проєкт договору на закупівлю товару, Додаток 1 до договору – «Специфікація», повинні бути заповнені та підписаний зі сторони Учасника, уповноваженою особою і містити печатку. 3. Відповідно до пункту 11 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ "МТ 10-ІНВЕСТ", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно наданої форми; - сканкопiю аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; - сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. На виконання зазначеної вимоги Учасник в тендерній пропозиції надав наступні документи: - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 23.03.2025 № 6; - Договір поставки товару від 10.12.2024 № 1012 укладений з ФОП Романчук Л. М. з видатковою накладною від 26.02.2025 р. № РН-0147; - Договір підряду від 09.09.2024 № 1 укладеного з Управлінням поліції охорони в Запорізькій області, акту надання послуг від 04.10.2024 № ОУ-0597 та видаткової накладної від 04.10.2024 № РН-0596 до договору; - Договору підряду від 01.01.2024 № 010124/1 укладеного з ДП «Санаторій «Славутич» ім. Б.В. Пашковського ПрАТ «Укрпрофздоровниця» з актом надання послуг від 18.03.2024 № ОУ-0152. Пунктом 1.1 розділу 1 Договору поставки товару від 10.12.2024 № 1012 укладеного з ФОП Романчук Л. М. передбачене наступне: В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується передавати у власність (поставляти), а Покупець приймати та оплачувати: Шафа металева, канцелярська з поличками, надалі Товар, загальна кількість, асортимент, одиниця виміру, ціна за одиницю виміру, та загальна вартість, якого визначена Сторонами у рахунках-фактурах та видаткових накладних. Учасником не надано рахунок-фактуру до вищезазначеного договору, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Договір підряду від 09.09.2024 № 1 укладений з Управлінням поліції охорони в Запорізькій області та Договір підряду від 01.01.2024 № 010124/1 укладений з ДП «Санаторій «Славутич» ім. Б. В. Пашковського ПрАТ «Укрпрофздоровниця» за предметом договору не є аналогічними, тому не підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) визначених вимогами Додатку 2 до тендерної документації. 2. Додатком 4 до тендерної документації передбачено наступне: - Пунктом 2 вимагалось - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те , що товар новий, такий що не перебував в експлуатації, якісний та буде постачатися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує його цілісність та зберігання якості протягом транспортування. Рік виготовлення товару: не раніше 2024 року. Гарантія на товар повинна складати не менше 24 місяців. Учасником не надано вищезазначений гарантійний лист, що не відповідає вимогам Додатку 4 тендерної документації. - Пунктом 4 вимагалось - Доставка до місця призначення, навантаження, розвантаження та збір товару на склад постачальника здійснюється Учасником за його власний рахунок, про що Учасник надає гарантійний лист. Шафа металева, взламотривка поставляється в розібраному вигляді. Збір шафи за адресою Замовника - за рахунок Учасника, протягом 35 робочих днів з дати отримання заявки від Замовника. Учасником надано гарантійний лист від 23.03.2025 № 5, але зміст листа не відповідає вимогам даного пункту. 3. Відповідно до пункту 15 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати наступні документи: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо). Якщо документи тендерної пропозиції та договір підписуються (завіряються) іншою особою (не керівником Учасника), подається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати такі документи та копія документа, що засвідчує цю особу (копія паспорту, посвідчення тощо). Учасником надано Довіреність від 23.03.2025 № 23/03-25, яка видана директором ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» Саватєєву Андрію Миколайовичу, для виконання представницьких функцій, але не надано копію документа, що засвідчує цю особу (копія паспорту, посвідчення тощо), що не відповідає вимогам пункту 15 Додатку 6 до тендерної документації. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно наданої форми; - сканкопiю аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; - сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. 2. Відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації Учаснику необхідно: - на виконання вимог пункту 2 - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те , що товар новий, такий що не перебував в експлуатації, якісний та буде постачатися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує його цілісність та зберігання якості протягом транспортування. Рік виготовлення товару: не раніше 2024 року. Гарантія на товар повинна складати не менше 24 місяців. - на виконання вимог пункту 4 - Доставка до місця призначення, навантаження, розвантаження та збір товару на склад постачальника здійснюється Учасником за його власний рахунок, про що Учасник надає гарантійний лист. Шафа металева, взламотривка поставляється в розібраному вигляді. Збір шафи за адресою Замовника - за рахунок Учасника, протягом 35 робочих днів з дати отримання заявки від Замовника. 3. Відповідно до пункту 15 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати наступні документи: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо). Якщо документи тендерної пропозиції та договір підписуються (завіряються) іншою особою (не керівником Учасника), подається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати такі документи та копія документа, що засвідчує цю особу (копія паспорту, посвідчення тощо). Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 квітня 2025 10:31
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "МТ 10-ІНВЕСТ" #35543267 |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |