Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Акумуляторна батарея Ritar 12V 7.0AH AGM, Акумулятор гелевий 100 Ah (А-г) Ultracell UCG100-12 GEL 12V, Акумулятор гелевий 200 Ah Ultracell UCG200-12 GEL Q1/24 12 V
Очікувана вартість
595 000,00 UAH
UA-2025-03-17-002226-a ● 0baa0c2e8428487fa86e2cbdaea89d13
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3057 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 23313948 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Валентин Ткаченко +380634921337 vt92@i.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 11:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 11:55 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 11:55 |
Очікувана вартість: | 595 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Акумуляторна батарея Ritar 12V 7.0AH AGM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
40 штука
Акумулятор гелевий 100 Ah (А-г) Ultracell UCG100-12 GEL 12V
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
10 штука
Акумулятор гелевий 200 Ah Ultracell UCG200-12 GEL Q1/24 12 V
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 10:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 10:25 |
Оголошення.docx | |
17 березня 2025 10:25 |
Додаток 3.docx | |
17 березня 2025 10:25 |
Додаток 2.docx | |
17 березня 2025 10:25 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 17 березня 2025 14:22
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:33
Добрий день, звертаємо увагу щодо наявності у вимогах ТД дискримінаційної складової, а саме: у Додатку 2 до ТД Замовником встановлені вимоги щодо можливості надання акумуляторів ЛИШЕ певних торгових марок товару (Ritar, Ultracell), а також, заборонено пропонувати еквівалент даного товару, оскільки "еквіваленти товару не визначались та в разі їх пропозицій буде вважатись, що товар не відповідає вимогам до предмету закупівлі". Просимо внести відповідні зміни та прибрати таку дискримінаційну норму, надати можливість бути закупівлі чесною та конкурентноспроможною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Необхідність закупівлі пов'язана з особливостями виконання завдань за призначенням, які покладені на відповідні підрозділи та згідно рапорту ініціатора закупівлі із зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі. Окрім цього, визначені акумулятори будуть використовуватися в комплексі з іншим обладнанням, тому зазначені характеристики є найбільш ефективними.
Відповідно до пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі- Особливості) особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Згідно з пунктом 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення СПРОЩЕНИХ закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Враховуючи вищезазначене та беручи до уваги рапорт ініціатора закупівлі, Замовником було прийнято рішення щодо проведення закупівлі у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель.
Учасник же посилається на частину 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка застосовується до відкритих торгів згідно Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ Закону.
Відповідно до частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тим самим дана норма НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Отже, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме за технічними характеристиками зазначеними в Додатку 2 до документації про проведення спрощеної закупівлі.
Необхідність закупівлі пов'язана з особливостями виконання завдань за призначенням, які покладені на відповідні підрозділи та згідно рапорту ініціатора закупівлі із зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі. Окрім цього, визначені акумулятори будуть використовуватися в комплексі з іншим обладнанням, тому зазначені характеристики є найбільш ефективними.
Відповідно до пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі- Особливості) особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Згідно з пунктом 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення СПРОЩЕНИХ закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Враховуючи вищезазначене та беручи до уваги рапорт ініціатора закупівлі, Замовником було прийнято рішення щодо проведення закупівлі у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель.
Учасник же посилається на частину 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка застосовується до відкритих торгів згідно Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ Закону.
Відповідно до частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тим самим дана норма НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Отже, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме за технічними характеристиками зазначеними в Додатку 2 до документації про проведення спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Старт Київ" |
477 000,00
UAH з ПДВ
|
461 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКУМУЛЯТОРНИЙ ЗАВОД "САДА" |
528 300,00
UAH з ПДВ
|
462 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Біла Ганна Олександрівна |
584 500,00
UAH з ПДВ
|
563 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ АККУМ" |
587 604,00
UAH з ПДВ
|
563 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФОРТЕР СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
589 200,00
UAH з ПДВ
|
564 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СКЛАД ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ" |
592 000,00
UAH з ПДВ
|
565 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" |
582 000,00
UAH з ПДВ
|
582 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Старт Київ" #38483049 |
Відхилено |
461 999,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 16:47
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКУМУЛЯТОРНИЙ ЗАВОД "САДА" #24962494 |
Переможець |
462 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 17:10
|
Договір.pdf | укладений |
15 квітня 2025 17:10
|