Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний робочий одяг (спецодяг)
Очікувана вартість
367 472,00 UAH
UA-2025-03-17-000893-a ● e76bc72112cc46b7be65e7f5f4dc5e08
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 |
Код ЄДРПОУ: | 23884071 |
Місцезнаходження: | 79066, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Грунтова будинок 1 Б |
Контактна особа: |
Тавридзький Михайло Ростиславович 380674772297 lk.atp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 09:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 16:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 14:24 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 14:24 |
Очікувана вартість: | 367 472,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 674,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штука
Куртка літня без капюшона (р. 46-56)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Авіаційна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
28 штука
Куртка літня без капюшона (р. 58-66)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Авіаційна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
104 штука
Напівкомбінезон літній (р. 46-56)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Авіаційна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
28 штука
Напівкомбінезон літній (р. 58-66)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Авіаційна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
132 пара
Черевики літні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Авіаційна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
132 штука
Кепка літня з козирком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Авіаційна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
4 штука
Халат прибиральниці, жіночий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Авіаційна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 09:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 09:32 |
Проект договору (спецодяг).docx | |
17 березня 2025 09:30 |
Тендерна документація (спецодяг).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо опису технічної специфікації
Дата подання: 17 березня 2025 13:39
Дата відповіді: 19 березня 2025 15:59
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з проханням внести корективи в Додаток 2 тендерної документації, а саме доповнення інформації технічної специфікації.
По-перше, дана інформація відноситься до перших чотирьох найменувань:
- світловідбиваюча стрічка - яка ширина? 5 см чи 2,5 см?
- тканина у співвідношенні 35% бавовни 65% поліефіру має щільність не менше 240 г/м2 (щільність 250 не існує)
По-друге, відсутня інформація товару кепка літня з козирком.
-тканина,склад можемо запронувати ту саму ж тканину, яка використовується у перших чотирьох позиціях
По-третє, халат прибиральниці
- щільність тканини повинна бути указана 160 г/м2
- довжина
-фасон коміру, пропонуємо V-подібний
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, повідомляємо, що згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Таким чином повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Щодо Ваших запитань повідомляємо наступне:
1) Замовником не встановлено вимог щодо ширини світловідбиваючої стрічки, натомість встановлено вимогу щодо її наявності;
2) Стосовно тверджень що щільності 250 г/м2 не існує то така інформація не відповідає дійсності, оскільки ЛК АТП №1 двічі оголошувало аналогічну закупівлю, яка містила ідентичну характеристику та у вищевказаних закупівлях брало участь 12 різних Учасників і жодного разу не виникало питань щодо щільності.
3) Пункт 6 (кепка літня з козирком) Додатку 2 до тендерної документації не містить вимог щодо тканини та її складу, натомість містить вимогу щодо коліру.
4) Пункт 7 (Халат прибиральниці, жіночий) Додатку 2 до тендерної документації не містить вимог щодо щільності тканини, довжини, фасону коміру, натомість містить вимоги щодо коліру, кишень, ґудзиків, поясу, рукавів та складу тканини.
Додатково інформуємо, що пунктом 3 Додаткових вимог Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що товар повинен бути якісним та відповідати діючим стандартам та нормам.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Таким чином повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Щодо Ваших запитань повідомляємо наступне:
1) Замовником не встановлено вимог щодо ширини світловідбиваючої стрічки, натомість встановлено вимогу щодо її наявності;
2) Стосовно тверджень що щільності 250 г/м2 не існує то така інформація не відповідає дійсності, оскільки ЛК АТП №1 двічі оголошувало аналогічну закупівлю, яка містила ідентичну характеристику та у вищевказаних закупівлях брало участь 12 різних Учасників і жодного разу не виникало питань щодо щільності.
3) Пункт 6 (кепка літня з козирком) Додатку 2 до тендерної документації не містить вимог щодо тканини та її складу, натомість містить вимогу щодо коліру.
4) Пункт 7 (Халат прибиральниці, жіночий) Додатку 2 до тендерної документації не містить вимог щодо щільності тканини, довжини, фасону коміру, натомість містить вимоги щодо коліру, кишень, ґудзиків, поясу, рукавів та складу тканини.
Додатково інформуємо, що пунктом 3 Додаткових вимог Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що товар повинен бути якісним та відповідати діючим стандартам та нормам.
Уточнення опису технічної специфікації
Дата подання: 18 березня 2025 14:54
Дата відповіді: 21 березня 2025 09:29
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас з проханням дати роз’яснення та при необхідності внести корективи в Додаток 2 тендерної документації, а саме доповнення інформації технічної специфікації.
1. Відносно перших чотирьох найменувань:
- світловідбиваюча стрічка - ширина 5 см чи 2,5 см ?,
- склад світловідбиваючої стрічки 100% поліестер чи 65% поліестер/ 35% бавовни ?
- тканина у співвідношенні 35% бавовни 65% поліестер/полефір має щільність не менше 250 г/м2 (щільність 250 існує)
2. Додати інформацію про склад тканини на товар: «кепка літня з козирком». 3. Додати інформацію про тканину на товар «халат прибиральниці», щодо щільністі, наприклад: не менше 160 г/м2… , 190 г/м2…, 220г/м2… і т.п
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, повідомляємо, що згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Таким чином повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Щодо Ваших запитань повідомляємо наступне:
1) Замовником не встановлено вимог щодо ширини світловідбиваючої стрічки та її складу, натомість встановлено вимогу щодо її наявності;
2) Замовником не встановлено вимог щодо тканини, її складу товару «кепка літня з козирком, натомість встановлено вимогу щодо коліру;
3) Замовником не встановлено вимог щодо тканини, її складу, щільності товару «халат прибиральниці, жіночий», натомість встановлено вимоги щодо коліру, кишень, ґудзиків, поясу, рукавів та складу тканини.
Додатково інформуємо, що пунктом 3 Додаткових вимог Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що товар повинен бути якісним та відповідати діючим стандартам та нормам.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Таким чином повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Щодо Ваших запитань повідомляємо наступне:
1) Замовником не встановлено вимог щодо ширини світловідбиваючої стрічки та її складу, натомість встановлено вимогу щодо її наявності;
2) Замовником не встановлено вимог щодо тканини, її складу товару «кепка літня з козирком, натомість встановлено вимогу щодо коліру;
3) Замовником не встановлено вимог щодо тканини, її складу, щільності товару «халат прибиральниці, жіночий», натомість встановлено вимоги щодо коліру, кишень, ґудзиків, поясу, рукавів та складу тканини.
Додатково інформуємо, що пунктом 3 Додаткових вимог Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що товар повинен бути якісним та відповідати діючим стандартам та нормам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" |
339 000,00
UAH з ПДВ
|
192 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" |
300 480,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець МОСІЙЧУК ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ |
280 600,00
UAH з ПДВ
|
212 225,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" |
234 975,20
UAH з ПДВ
|
215 895,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСТИЛЬ" |
308 731,20
UAH з ПДВ
|
280 576,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІК СЕРВІС" |
315 650,88
UAH з ПДВ
|
294 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЙБО" |
347 392,00
UAH з ПДВ
|
294 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
310 769,04
UAH з ПДВ
|
310 769,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" #44607446 |
Рішення скасоване |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 09:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2025 13:29
|
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" #44607446 |
Відхилено |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 09:12
|
|
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" #44837060 |
Рішення скасоване |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 10:11
|
|
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" #44837060 |
Відхилено |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 10:13
|
|
Фізична особа-підприємець МОСІЙЧУК ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ #2363716438 |
Очікує рішення |
212 225,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 10:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 13:12
|