Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові вікна, двері та супутні вироби
Очікувана вартість
207 570,00 UAH
UA-2025-03-16-000408-a ● c25bc0881c824aaa8d4b8eca99e2d932
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "5 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (5-ДПРЗ)" |
Код ЄДРПОУ: | 38336966 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Петлюри Симона (Черняховського) , 11а |
Контактна особа: |
Ірина Онисько +380635131063 5dprz_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2025 23:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 12:30 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 12:30 |
Очікувана вартість: | 207 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 037,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
Металопластикові вікна, двері та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Березань, вул. Симона Петлюри 11а, вул. Шевченків Шлях, 169
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату Товару за фактом його постачання на підставі підписаних Постачальником і Замовником видаткових накладних, шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, в 10-денний банківський термін з дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 00:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 00:02 |
вікна ТД 5 ДПРЗ.pdf | |
17 березня 2025 00:02 |
Додаток 2 Перелік документів які подає переможець.pdf | |
17 березня 2025 00:02 |
Додаток 2.1. Форма розрахунку цінової пропозиції1.pdf | |
17 березня 2025 00:02 |
Додаток 1 Перелік вимог до учасника .pdf | |
17 березня 2025 00:02 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
16 березня 2025 23:59 |
вікна ТД 5 ДПРЗ.pdf | |
16 березня 2025 23:59 |
Додаток 2 Перелік документів які подає переможець.pdf | |
16 березня 2025 23:59 |
Додаток 2.1. Форма розрахунку цінової пропозиції1.pdf | |
16 березня 2025 23:59 |
Додаток 1 Перелік вимог до учасника .pdf | |
16 березня 2025 23:59 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СЕС на комплектуючі та профіль
Дата подання: 17 березня 2025 10:46
Дата відповіді: 20 березня 2025 21:35
Шановний замовнику! Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового ЗУ «Про систему громадського здоров'я» № 2573-IX від 06.09.2022 р., які скасовують необхідність отримувати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Просимо зняти вимогу в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник вправі надати довідку в довільній формі з обгрунтованим поясненням відсутності або неподання даного висновку.
Уточнення
Дата подання: 20 березня 2025 11:43
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:26
Чи буде відхилена пропозиція, якщо не буде подано акт огляду?
Відповідь: У вимогах Технічного завдання до тендерної документації прописано що розміри конструкцій приблизні та потребують проведення уточнюючого заміру з підписанням акту затвердження . У разі, якщо контрольні заміри не буде проведено, всі витрати, які призведуть до збільшення ціни будете нести Ви (постачальник).
?
Дата подання: 20 березня 2025 23:03
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:02
Чи потрібен монтаж?
Відповідь: так
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-16-000408-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 10 квітня 2025 14:52
неправомірне відхилення пропозиції учасника
Шановний Замовник, ми категорично незгодні з прийнятим Вами рішенням про відхилення нашої пропозиції на підставі протоколу від 09.04.2025р. з наступних підстав :
1. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.1 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022. Дійсно у даному сертифікаті відсутня інформація про відповідність до ДСТУ EN 1279- 2:2022, але ж відповідно до п.43 Особливостей :
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так як, виправлення цієї невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, то Ви повинні були надати вимогу про усунення даної невідповідності шляхом надання 24 годин на виправлення.
2. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.7 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений файл «65 Інформація про товар1.pdf» який містить Інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару.
3. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.8 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений файл «65 лист від Екіпаж.pdf», який помилково містить інформацію про іншого Замовника та номер іншої закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були надати нам 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно п.4.1. Розділу 1 ТД предметом закупівлі є металопластикові вікна, двері та супутні вироби. Згідно Додатку 1.1. «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.Технічна специфікація до предмета закупівлі» вказано : «Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) - (за текстом “Товар”)», тобто Ви закуповуєте товар. Водночас , у даному додатку вказаний цей Товар, а саме: металопластикові вікна та супутні вироби –оцинковані відливи та підвіконня. Тобто ви не закуповуєте окремо металопластикові профілі та фурнітуру, тому Ваша вимога про надання листів від ТОВ «МІРОПЛАСТ» та ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» є неправомірною , так як дані підприємства не є виробниками товару.
4. Відповідно до вимоги Додатку1 ТД нами була завантажена довідка про виконання аналогічних договорів яка була складена в довільній формі , що не відповідає Формі 1 . Відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були надати нам 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ.
5. Ви вказуєте одну з причин про відхилення, про те що нами у складі тендерної пропозиції не наданий протокол випробування на пристрої Аксор, але ж у ТД відсутня вимога про надання протоколів випробувань на ці пристрої.
На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції та надати 24 години на виправлення даних невідповідностей. У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необґрунтованої відповіді , ми будемо вимушені звернутись до АМКУ із відповідною скаргою для захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
1. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.1 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022. Дійсно у даному сертифікаті відсутня інформація про відповідність до ДСТУ EN 1279- 2:2022, але ж відповідно до п.43 Особливостей :
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так як, виправлення цієї невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, то Ви повинні були надати вимогу про усунення даної невідповідності шляхом надання 24 годин на виправлення.
2. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.7 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений файл «65 Інформація про товар1.pdf» який містить Інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару.
3. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.8 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений файл «65 лист від Екіпаж.pdf», який помилково містить інформацію про іншого Замовника та номер іншої закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були надати нам 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно п.4.1. Розділу 1 ТД предметом закупівлі є металопластикові вікна, двері та супутні вироби. Згідно Додатку 1.1. «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.Технічна специфікація до предмета закупівлі» вказано : «Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) - (за текстом “Товар”)», тобто Ви закуповуєте товар. Водночас , у даному додатку вказаний цей Товар, а саме: металопластикові вікна та супутні вироби –оцинковані відливи та підвіконня. Тобто ви не закуповуєте окремо металопластикові профілі та фурнітуру, тому Ваша вимога про надання листів від ТОВ «МІРОПЛАСТ» та ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» є неправомірною , так як дані підприємства не є виробниками товару.
4. Відповідно до вимоги Додатку1 ТД нами була завантажена довідка про виконання аналогічних договорів яка була складена в довільній формі , що не відповідає Формі 1 . Відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були надати нам 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ.
5. Ви вказуєте одну з причин про відхилення, про те що нами у складі тендерної пропозиції не наданий протокол випробування на пристрої Аксор, але ж у ТД відсутня вимога про надання протоколів випробувань на ці пристрої.
На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції та надати 24 години на виправлення даних невідповідностей. У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необґрунтованої відповіді , ми будемо вимушені звернутись до АМКУ із відповідною скаргою для захисту своїх прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2025 18:59
Шановний Учасник, Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
У відповідь на вимогу повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887) відхилена відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей — тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей з наступних підстав:
- пунктом 1 абзацу 15 розділу 2 Додатка 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022; ДСТУ EN 1279-2:2022»
Дана вимога була не виконана в повному обсязі, а саме: сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-2:2022 відсутній, тобто Учасник, в повному обсязі, не підтвердив якісні характеристики запропонованого товару.
- пунктом 8 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару» - в тендерній пропозиції надані сертифікати та протоколи випробувань на металопрофіль, виробником якого вказано ТОВ «МІРОПЛАСТ», але відсутній лист до Уповноваженої особи про те, що ПП «ЕКІПАЖ», може представляти інтереси виробника сировини для виготовлення металопластикових конструкцій, також в тендерній пропозиції подані висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків ТМ AXOR та сертифікат відповідності виданий виробнику ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ», але також відсутній вищезгаданий лист.
- однією з вимог тендерної документації є: фурнітура, закріплювальні деталі та елементи повинні бути корозієстійкі. Механізм відкривання – поворотно-відкидний, жорсткий, витримуючий масу 90-120 кг. З наявного сертифікату не можна встановити чи відповідає фурнітура заявленим в тендерній документації технічним вимогам, тому що протокол випробування № 0319010/25 від 19.03.2025 року відсутній у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887), у зв’язку з ненаданням змістовного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
У відповідь на вимогу повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887) відхилена відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей — тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей з наступних підстав:
- пунктом 1 абзацу 15 розділу 2 Додатка 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022; ДСТУ EN 1279-2:2022»
Дана вимога була не виконана в повному обсязі, а саме: сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-2:2022 відсутній, тобто Учасник, в повному обсязі, не підтвердив якісні характеристики запропонованого товару.
- пунктом 8 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару» - в тендерній пропозиції надані сертифікати та протоколи випробувань на металопрофіль, виробником якого вказано ТОВ «МІРОПЛАСТ», але відсутній лист до Уповноваженої особи про те, що ПП «ЕКІПАЖ», може представляти інтереси виробника сировини для виготовлення металопластикових конструкцій, також в тендерній пропозиції подані висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків ТМ AXOR та сертифікат відповідності виданий виробнику ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ», але також відсутній вищезгаданий лист.
- однією з вимог тендерної документації є: фурнітура, закріплювальні деталі та елементи повинні бути корозієстійкі. Механізм відкривання – поворотно-відкидний, жорсткий, витримуючий масу 90-120 кг. З наявного сертифікату не можна встановити чи відповідає фурнітура заявленим в тендерній документації технічним вимогам, тому що протокол випробування № 0319010/25 від 19.03.2025 року відсутній у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887), у зв’язку з ненаданням змістовного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" |
204 950,00
UAH з ПДВ
|
199 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКФ Атланта-плюс" |
225 398,02
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" #45023887 |
Відхилено |
199 999,99
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:31
|
ТОВ "ВКФ Атланта-плюс" #35612047 |
Очікує рішення |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:31
|