Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А3160 |
Код ЄДРПОУ: | 26614001 |
Місцезнаходження: | 16612, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
Контактна особа: |
Веремієнко Ліна Михайлівна 380463126330 a3160@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2025 22:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 11:52 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 11:52 |
Очікувана вартість: | 22 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає - 1% (Один відсоток від очікуваної вартості предмета закупівлі). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та витяг з державного реєстру банків, виданий банку. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Перерахування коштів здійснюється на р/р UA248201720355119002000088837 Одержувач: Військова частина А3160, код ЄДРПОУ 26614001, МФО 820172, Державна казначейська служба України м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 225000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Бар’єрний рубіж типу «ЄГОЗА» (діаметр кола: 1100 мм+/- 20мм; кількість точок з’єднання на колі: 7; кількість витків: не менше 100; діаметр дроту: 2,8-3,0 мм; довжина розтягування: від 20-25 м) (або еквівалент)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 23:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 23:03 |
Проект договору 2025 ЄГОЗА Крам.doc | |
19 березня 2025 22:59 |
перелік змін 1.docx | |
19 березня 2025 22:58 |
ЗМІНИ 1 ДО ТД 2025 ЄГОЗА КРАМАТОРСЬК.doc | |
15 березня 2025 22:51 |
дод до дог 4(24).docx |
19 березня 2025 23:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2025 23:03 |
Проект договору 2025 ЄГОЗА Крам.doc
|
|||
19 березня 2025 22:59 |
перелік змін 1.docx
|
|||
19 березня 2025 22:58 |
ЗМІНИ 1 ДО ТД 2025 ЄГОЗА КРАМАТОРСЬК.doc
|
|||
15 березня 2025 22:51 |
дод до дог 4(24).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-28-000071 ● 40c3b26a5f6940bc9b5f65431beec19a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2025 № 26-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-03-15-000631-a 15.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2; sas24-3-5)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-02 14:29:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту» Бар’єрний рубіж типу «ЄГОЗА» (діаметр кола: 1100 мм+/- 20мм; кількість точок з’єднання на колі: 7; кількість витків: не менше 100; діаметр дроту: 2,8-3,0 мм; довжина розтягування: від 20-25 м) (або еквівалент) очікуваною вартістю 22 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-15-000631-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-06 13:15:01
ПОЯСНЕННЯ
Відповідно до моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту» Бар’єрний рубіж типу «ЄГОЗА» (діаметр кола: 1100 мм+/- 20мм; кількість точок з’єднання на колі: 7; кількість витків: не менше 100; діаметр дроту: 2,8-3,0 мм; довжина розтягування: від 20-25 м) (або еквівалент) очікуваною вартістю 22 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-15-000631-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступну інформацію.
Щодо заданого запитання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Відповідь:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення за КПКВ 2101020/16/1, КЕКВ 2260, код видатків 110, децентралізовані розрахунки на 2025 рік визначено відповідно до:
- довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 25.02.2025 року №10;
- витяг зі змін річного розпису асигнувань державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік;
- довідка про зміни плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2025 рік від 25.02.2025 року №18;
- витяг зі змін помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік;
- розпорядження КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423;
- розпорядження КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначена розпорядженням КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423 з додатками та розпорядженням КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082 з додатками.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - шляхом застосування методу порівняння ринкових цін. З цього приводу вжито наступних заходів:
Відправлені запити до підприємств, які займаються постачанням аналогічного товару та брали активну участь на аукціонах, які військова частина А3160 проводила у 2024 році з закупівлі аналогічного товару:
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ЮГСТАЛЬ» від 14.02.2025 року №1340;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» від 14.02.2025 року №1341;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ЕНОЛ» від 14.02.2025 року №1351;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «МК-СТАЛЬ» від 14.02.2025 року №1339;
- запит на комерційну пропозицію до ДП «ПДКВС України №55» від 19.02.2025 року №1450;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «НВП СПЕЦІМПЕКС» від 19.02.2025 року №1451.
Отримані відповіді, на запити з пропозиціями та цінами на запитувальний товар:
- комерційна пропозиція від ТОВ «ЮГСТАЛЬ» від 11.03.2025 року №2876;
- ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» - відповідь не надійшла;
- комерційна пропозиція від ТОВ «ЕНОЛ» від 16.02.2025 року №1723;
- комерційна пропозиція від ТОВ «МК-СТАЛЬ» від 28.02.2025 року №2265;
- ДП «ПДКВС України №55» - відповідь не надійшла;
- комерційна пропозиція від НВП «СПЕЦІМПЕКС» від 27.02.2025 року №2219;
Окрім цього, без надсилання запитів, до військової частини А3160 надійшли пропозиції від:
- комерційна пропозиція від ТОВ «КРОНОР УКРАЇНА» від 10.02.2025 року №1478;
- комерційна пропозиція від ТОВ «ЕКОБУД» від 17.02.2025 року №1748.
За результатами, складений акт моніторингу від 10.03.2025 року. Та визначено очікувану вартість, яка є меншою за середню.
Вищезазначені документи показують хронологію подій та рішень уповноваженої особи військової частини А3160, щодо виконання завдань у закупівлі та прийнятті рішень.
Додатки надаються:
1. Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 25.02.2025 року №10 – 2 аркуша в форматі pdf;
2. Витяг зі змін річного розпису асигнувань державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік – 1 аркуш в форматі pdf;
3. - довідка про зміни плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2025 рік від 25.02.2025 року №18 – 2 аркуша в форматі pdf;
4. Витяг зі змін помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік – 1 аркуш в форматі pdf;
5. Розпорядження КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423 з додатками – 13 аркушів в форматі pdf;
6. Розпорядження КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082 з додатками - 19 аркушів в форматі pdf;
7. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ЮГСТАЛЬ» від 14.02.2025 року №1340 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
8. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» від 14.02.2025 року №1341 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
9. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ЕНОЛ» від 14.02.2025 року №1351 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
10. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «МК-СТАЛЬ» від 14.02.2025 року №1339 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
11. Запит на комерційну пропозицію до ДП «ПДКВС України №55» від 19.02.2025 року №1450 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
12. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «НВП СПЕЦІМПЕКС» від 19.02.2025 року №1451 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
13. Комерційна пропозиція від ТОВ «ЮГСТАЛЬ» від 11.03.2025 року №2876 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
14. Комерційна пропозиція від ТОВ «ЕНОЛ» від 16.02.2025 року №1723 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
15. Комерційна пропозиція від ТОВ «МК-СТАЛЬ» від 28.02.2025 року №2265 – 1 сканований аркуш в форматі pdf;
16. Комерційна пропозиція від НВП «СПЕЦІМПЕКС» від 27.02.2025 року №2219 - 1 сканований аркуш в форматі pdf;
17. Комерційна пропозиція від ТОВ «КРОНОР УКРАЇНА» від 10.02.2025 року №1478 - 1 сканований аркуш в форматі pdf;
18. Комерційна пропозиція від ТОВ «ЕКОБУД» від 17.02.2025 року №1748 – 2 сканованих аркуша в форматі pdf;
19. Акт моніторингу від 10.03.2025 року – 1 аркуш в форматі pdf.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВГ "Кайман" |
20 985 000,00
UAH з ПДВ
|
18 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма Пліт" |
19 980 000,00
UAH з ПДВ
|
19 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС" |
20 184 900,00
UAH з ПДВ
|
20 184 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС ГРУП" |
22 020 000,00
UAH з ПДВ
|
22 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВГ "Кайман" #21804553 |
Відхилено |
18 500 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 16:22
|
|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма Пліт" #22339868 |
Відхилено |
19 470 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 15:06
|
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС" #40877288 |
Переможець |
20 184 900,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 18:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2025 13:42
|
ДОГОВІР 26-18.04.22025 НВП СПЕЦІМПЕКС.pdf | укладений |
19 квітня 2025 13:41
|