Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі С1
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2025-03-15-000111-a 95dcc483888d4f76b0335b446de279ce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Божок

+380577323766 zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08610502
Вебсайт: http://nangu.edu.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Тарас Божок
+380577323766
zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2025 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2025 06:00
Очікувана вартість: 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75000 штука
Яйця курячі С1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м.Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі на підставі товарної накладної, виданої Постачальником, підписаної уповноваженими представниками Сторін. Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 60 (шістдесят) календарних днів з дати поставки Товару Постачальником Оплата здійснюється по мірі надходження коштів з державного бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань на даний предмет закупівлі. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок за отриманий товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. Обслуговуючий банк Покупця: Державна Казначейська Служба України. Забезпечення зобов'язання Постачальника, передбаченого цим Договором здійснюється з урахуванням вимог ст. 546 Цивільного Кодексу України шляхом притримання коштів у розмірі, який становить сума нарахованих штрафних санкцій за поставлений товар з порушенням умов договору до сплати нарахованих штрафних санкцій в добровільному порядку чи за рішенням суду. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2025 10:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2025 10:53
Оголошення.docx
15 березня 2025 10:53
Додаток 3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 06:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІМІКІНА КЛАВДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 509 250,00
UAH з ПДВ
509 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2025 13:06
Електронний підпис
26 березня 2025 13:05
Виписка.pdf
26 березня 2025 13:05
Виписка.pdf.p7s
26 березня 2025 13:05
№54 Пропозиція.pdf
25 березня 2025 13:39
Електронний підпис
25 березня 2025 13:38
Про аналогічний договір.pdf
25 березня 2025 13:38
Договір аналогічний.pdf
23 березня 2025 17:12
Електронний підпис
23 березня 2025 17:12
Електронний підпис
23 березня 2025 17:10
№44 Аналогічний договір.pdf
23 березня 2025 17:10
Сертифікат ISO 28000.pdf
23 березня 2025 17:10
Виписка з ЄДР.pdf
23 березня 2025 17:10
№49 Технічні вимоги.pdf
23 березня 2025 17:10
Виписка.pdf.p7s
23 березня 2025 17:10
Атестат про акредитацію.pdf
23 березня 2025 17:10
Трудовий договір водія.pdf
23 березня 2025 17:10
Трудова книжка водія.pdf
23 березня 2025 17:10
Свідоцтво АХ4963МТ.pdf
23 березня 2025 17:10
№42 Транспорт.pdf
23 березня 2025 17:10
№41 Потужності.pdf
23 березня 2025 17:10
Договір перевезення.pdf
23 березня 2025 17:10
Витяг.pdf.p7s
23 березня 2025 17:10
Договір аналогічний.pdf
23 березня 2025 17:10
Договір зберігання.pdf
23 березня 2025 17:10
Виписка.pdf
23 березня 2025 17:10
Паспорт, код.pdf
23 березня 2025 17:10
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
23 березня 2025 17:10
Мед книжка водія.pdf
23 березня 2025 17:10
Довідка.pdf
23 березня 2025 17:10
Гаранійний лист.pdf
23 березня 2025 17:10
Витяг.pdf
23 березня 2025 17:10
Довідка з банку.pdf
23 березня 2025 17:10
Посвідчення водія.pdf
23 березня 2025 17:10
Навчання працівників.pdf
23 березня 2025 17:10
Мед книжка вантажника.pdf
23 березня 2025 17:10
Довідка.pdf.p7s
23 березня 2025 17:10
Сертифікат ISO 45001.pdf
23 березня 2025 17:10
№46 Проект договору.pdf
23 березня 2025 17:10
№43 Працівники.pdf
23 березня 2025 17:10
Дезінфекція.pdf
23 березня 2025 17:10
Сертифікат ISO 14001.pdf
23 березня 2025 17:10
Мед книжка експедитора.pdf
23 березня 2025 17:10
№47 Лист гарантії.pdf
23 березня 2025 17:10
Сертифікат ДСТУ 4161.pdf
23 березня 2025 17:10
Сертифікат ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІМІКІНА КЛАВДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІМІКІНА КЛАВДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2434215803
Переможець 509 250,00
UAH з ПДВ
26 березня 2025 11:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 08:48

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що дана пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до частини 10 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. При розгляді найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника було виявлене наступне: Замовником згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Інформація, що підтверджує відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в пункті 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підпунктом 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (код класифікатора) договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (код класифікатора) договору (договорів) (не менше одного договору). - оригінали або копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі У складі своєї пропозиції Учасник завантажив PDF файл «№44 Аналогічний договір». На аркуші у зазначеному файлі розміщено сканований оригінал в кольоровому вигляді Інформаційна довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору вих. №44 від 20.03.2025 року. В зазначеній Інформаційній довідці зазначений номер, дата укладання та термін дії договору № 69 від 01.03.2021 Термін дії до 31.12.2021. Також Учасник завантажив PDF файл «Договір аналогічний» сканований оригінал в кольоровому вигляді договір за предметом закупівлі на 9 аркушах. На аркуші 1 у зазначеному файлі в преамбулі зазначається Учасник Фізична особа-підприємець Губіна Ірина Станіславівна, який за предметом закупівлі зобов’язується поставити Яйця курячі. Виходячи з вище наведеного Інформація, викладена в інформаційній довідці та сканованому оригінальному в кольоровому вигляді договору за предметом закупівлі щодо Учасника Фізична особа-підприємець Губіна Ірина Станіславівна, не дозволяє Замовнику переконатися щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі ДК 021:2015: 03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-15-000111-a договору (договорів) (предмет закупівлі - Яйця курячі С1). Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій оголошення про проведення закупівлі, а саме: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Замовник вважає за доцільне надати Учаснику 24 години на виправлення певної невідповідності.

Документи

26 березня 2025 11:16
Електронний підпис
26 березня 2025 11:15
протокол № 64 - 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2025 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІМІКІНА КЛАВДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2434215803
509 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2025 11:16
Електронний підпис
26 березня 2025 11:15
протокол № 64 - 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2025 10:27
148 ПС від 01042025.pdf укладений
01 квітня 2025 10:27