Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дріт в'язальний
Очікувана вартість
545 580,00 UAH
UA-2025-03-15-000086-a ● 56cabcd130bd4931af68f1ca8364f310
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 9937 |
Код ЄДРПОУ: | 14321726 |
Місцезнаходження: | 87521, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Гагаріна, 150 а |
Контактна особа: |
Кіріченко Євгеній Олексійович 380950755298 YKirichenko@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2025 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 11:15 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 11:15 |
Очікувана вартість: | 545 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 911,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограм
Дріт в'язальний 1,2 мм, 1 КП/ПС, без покриття, 50 кг в бухті, ГОСТ 3282, термічно оброблений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 44330000-2 — Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
5000 кілограм
Дріт в'язальний 3,0 мм, 1 КП/ПС, без покриття, 100 кг в бухті, ГОСТ 3282, термічно оброблений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 44330000-2 — Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
5000 кілограм
Дріт в'язальний 6,0 мм, 1 КП/ПС, без покриття, 100 кг в бухті, ГОСТ 3282, термічно оброблений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 44330000-2 — Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 10:52 |
Перелік змін дріт в’язальний.docx | |
19 березня 2025 10:52 |
ТД дріт в’язальний (нова редакція)_.pdf | |
19 березня 2025 10:52 |
Додаток 4 до ТД Форма ЦП дріт в’язальний (нова редакція).docx | |
15 березня 2025 10:26 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору дріт в’язальний.docx | |
15 березня 2025 10:26 |
Додаток 1 до ТД дріт в’язальний.docx | |
15 березня 2025 10:26 |
Додаток 2 до ТД дріт в’язальний.docx | |
15 березня 2025 10:26 |
Додаток 5 до ТД Дріт в'язальний.docx |
19 березня 2025 10:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2025 10:52 |
Перелік змін дріт в’язальний.docx
|
|||
19 березня 2025 10:52 |
ТД дріт в’язальний (нова редакція)_.pdf
|
|||
19 березня 2025 10:52 |
Додаток 4 до ТД Форма ЦП дріт в’язальний (нова редакція).docx
|
|||
15 березня 2025 10:26 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору дріт в’язальний.docx
|
|||
15 березня 2025 10:26 |
Додаток 1 до ТД дріт в’язальний.docx
|
|||
15 березня 2025 10:26 |
Додаток 2 до ТД дріт в’язальний.docx
|
|||
15 березня 2025 10:26 |
Додаток 5 до ТД Дріт в'язальний.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 4.
Дата подання: 18 березня 2025 16:43
Дата відповіді: 19 березня 2025 10:26
Вітаю! Прошу Вас надати уточнення стасовно додатку №4 ТД. Згідно умов, учасник не повинен відступати від форми цінової пропозиції, але у додату 4 назва предмету закупівлі прописана як код ДК 19270000-9: Нетканні матеріали (Полотно неткане голкопробивне геотекстильне). Просимо Вас внести зміни у додаток №4, згідно категорії за кодом ДК, що було затвержено Вашою уповноваженною особою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за те що уважно читаєте тендерну документацію, у відповідь на ваше звернення повідомляємо Вам, що Ваше звернення взято до уваги і зміни до ТД буду внесені в найближчий час.
Договір
Дата подання: 19 березня 2025 13:31
Дата відповіді: 19 березня 2025 16:34
Доброго дня! ЛИСТ ПОГОДЖЕННЯ
Основних умов до тендерної пропозиції щодо
Військова частина 9937 (Замовник)
З зауваженнями:
В редакції Замовника В редакції Постачальника
2.1. Товар повинен бути новим та за якістю відповідати вимогам чинних державних стандартів на вид Товарів, зазначений у специфікації до цього Договору, що має бути підтверджено декларацією виробника або посвідченням якості. Постачальник гарантує якість Товару, яка повинна відповідати найвищому рівню стандартів, що діють на території України. 2.1. Товар повинен бути новим та за якістю відповідати вимогам чинних державних стандартів на вид Товарів, зазначений у специфікації до цього Договору, що має бути підтверджено сертифікатами якості виробника. Постачальник гарантує якість Товару, яка повинна відповідати найвищому рівню стандартів, що діють на території України.
2.3. Постачальник гарантує якість Товару протягом терміну використання, зазначеного виробником на упаковці, за умови його зберігання відповідно вимог, що визначені виробником Товару. 2.3. Постачальник гарантує якість Товару протягом терміну встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів Постачальника, за умови його зберігання відповідно вимог, що визначені виробником Товару.
2.5. Замовник, якому переданий Товар неналежної якості, має право за своїм вибором вимагати пропорційного зменшення ціни або обміну на Товар належної якості. У разі обміну на Товар належної якості Постачальник зобов’язується поставити Товар належної якості протягом 7 (семи) днів з дня поставки неякісного товару. 2.5. Замовник, якому переданий Товар неналежної якості, має право за своїм вибором вимагати обміну на Товар належної якості, а у разі такої неможливості - пропорційного зменшення ціни. У разі обміну на Товар належної якості Постачальник зобов’язується поставити Товар належної якості протягом 20 (двадцяти) днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього рекламаційного акту, якщо інший строк не зазначено у такому акті.
4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю, на рахунок Замовника. 4.3. Виключити.
5.1. Постачальник здійснює поставку та передачу Товару Замовнику до 31.05.2025 року разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, відповідно до заявки Замовника. Поставка здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту надходження заявки Замовника. 5.1. Постачальник здійснює поставку та передачу Товару Замовнику до 31.05.2025 року разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, відповідно до заявки Замовника. Поставка здійснюється впродовж __ (______) календарних днів з моменту надходження та погодження Постачальником заявки Замовника.
5.3. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено Замовником в присутності представника Постачальника відразу після прибуття Товару до місця поставки. 5.3. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Замовником:
- по кількості - на підставі товаротранспортних документів відповідно до Інструкції "Про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по кількості", затвердженої Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6 з наступними змінами й доповненнями;
- по якості - на підставі сертифікату якості на продукцію відповідно до Інструкції "Про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по якості", затвердженої Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 з наступними змінами й доповненнями.
5.5. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товарів або нестача будь-якої його кількості, Замовник, спільно з представником Постачальника, відображає це в акті прийому Товарів і залежно від причин недоліків пред'являє претензію Стороні, що порушила законні інтереси Замовника. 5.5. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товарів або нестача будь-якої його кількості, виклик представників Постачальника для складання двостороннього акту є обов’язковим. Представник Постачальника повинен мати підтверджуючий документ, який уповноважує його на участь у складанні двостороннього рекламаційного акту. У разі неявки уповноважених представників Постачальника протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання виклику Замовника, Замовник складає акт за участю незалежної експертної організації (експерта) і залежно від причин недоліків пред'являє претензію Стороні, що порушила законні інтереси Замовника.
6.3.7. У присутності Замовника здійснити перевірку споживчих властивостей Товару. 6.3.7. Виключити.
7.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товарів з Постачальника стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних Товарів. 7.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товарів з Постачальника стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних Товарів. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
7.9. Відсутній. 7.9. За порушення строків оплати, передбачених цим Договором, Замовник сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.
7.10. Відсутній. 7.10. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Замовника за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
11.10. У разі направлення пропозиції однієї Сторони іншій про одностороннє розірвання Договору та не надання відповіді протягом десяти днів з моменту отримання пропозиції, Сторона якій направлялась дана пропозиція вважається такою, що погодилась з нею. 11.10. У разі направлення пропозиції однієї Сторони іншій про одностороннє розірвання Договору та не надання відповіді протягом десяти днів з моменту отримання пропозиції, Сторона якій направлялась дана пропозиція вважається такою, що погодилась з нею. При цьому, факт отримання Постачальником такої пропозиції не звільняє Замовника від обов'язку прийняти та оплатити партію Товару, яка була виготовлена до цього моменту на підставі заявки Замовника та підписаної Сторонами Специфікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Після консультації із представниками інженерної служби в/ч 9937 було отримано відповідь, що немає потреби для внесення змін до проекту договору для Постачальника який має намір виконати договір.
Уточнення
Дата подання: 20 березня 2025 13:57
Дата відповіді: 20 березня 2025 17:41
Шановний замовнику! Переглянувши Додаток 5, хочемо запропонувати дріт іншого ГОСТ та ТУ який не гірше та буде еквівалентом вимогам стандарту – ГОСТ 3282. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону про публічні закупівлі), а також згідно з ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідно до Примітки Додатку 5 до тендерної документації: «до усіх зазначених в даній документації комплектуючих елементів та/або обладнання, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання (використання) даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Учасником може пропонуватись еквівалент комплектуючого(их) елементу (ів), відносно кожної окремої позиції, яка містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники, функціональні можливості, якісні та фізико-хімічні характеристики еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару)», повідомляємо Вам, що Замовником будуть розглянуті всі пропозиції, відповідно до предмету закупівлі - «Дріт в’язальний», з еквівалентними або кращими показниками визначеними у Додатку 5.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС" |
522 900,00
UAH з ПДВ
|
511 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" |
535 080,00
UAH з ПДВ
|
519 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" |
533 280,00
UAH з ПДВ
|
533 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС" #34350636 |
Рішення скасоване |
511 940,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 16:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС" #34350636 |
Переможець |
511 940,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 16:46
|
Договір 173-25 від 03.04.25.pdf | укладений |
03 квітня 2025 16:45
|