Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Калібрування та градуювання стальних заглиблених горизонтальних резервуарів Р-50
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2025-03-15-000064-a ● 54fb3986884b4542974b9cb3a7025868
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4104 |
Код ЄДРПОУ: | 07785381 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Алі Раджабов +380675790414 upown_osoba_a4104@ps.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2025 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2025 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 12:49 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 12:49 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Калібрування та градуювання стальних заглиблених горизонтальних резервуарів Р-50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 50430000-8 — Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки між Сторонами проводяться в національній валюті шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на підставі підписаних ними актів виконаних робіт, які складаються за результатами надання повного обсягу робіт, протягом 14 календарних днів з дня підписання акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2025 09:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2025 09:45 |
Оголошення 50430000-8 .docx | |
15 березня 2025 09:45 |
Додаток 3 Форми документів для подачі в складі пропозиції.docx | |
15 березня 2025 09:45 |
Додаток 2 Перелік документів_ які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій.docx | |
15 березня 2025 09:45 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
15 березня 2025 09:45 |
Додаток 1 Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін
Дата подання: 18 березня 2025 09:57
Дата відповіді: 19 березня 2025 09:29
Шановний Замовнику, просимо пояснити який від метрологічних послуг Вам потрібен,
калібрування згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” з наданням сертифікату калібрування, або повірка згідно Наказу Мінекономрозвитку України № 193 від 08.02.2016 року «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» з наданням свідоцтва про повірку.
За необхідності просимо внести зміни до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характерістики предмета закупівлі і специфікації проєкту договора стосовно необхідного виду метрологічних послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потрібне надання послуг за результатами яких Виконавець повинен видати Свідоцтво про повірку до якого додається градуювальна таблиця, протокол градуювання, ескіз резервуару, журнал опрацювання вимірів під час градуювання.
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 19 березня 2025 09:48
Дата відповіді: 20 березня 2025 09:39
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.2 розділу І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ оголошення Про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Калібрування та градуювання стальних заглиблених горизонтальних резервуарів Р-50 ДК 021:2015 - 50430000-8 «Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання» об’єктами предмету закупівлі є сталеві заглиблені горизонтальні резервуари.
При виконанні робіт « Калібрування та градуювання стальних заглиблених горизонтальних резервуарів Р-50» виконавці будуть перебувати всередині резервуарів.
Згідно Додатку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, вказано ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки: Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А: п.3. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах та п. 7. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) і ПЕРЕЛІК видів підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б - п 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Шановний замовнику, для безпечного виконання робіт просимо прописати вимогу щодо наявності в учасників дозвільних документів для виконання зазначених робіт підвищеної небезпеки і обов’язкової наявності фахівців, які пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці за напрямками: НПАОП 0.00-5.11-85 Типова інструкція з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт; НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати копію чинного атестату про акредитацію на надання відповідних послуг.
Стосовно виконання робіт
Дата подання: 19 березня 2025 11:49
Дата відповіді: 20 березня 2025 09:53
Шановний Замовнику! Відповідно до отриманої відповіді на запитання від 18 березня 2025, просимо внести зміни в тендерну документацію прибравши з умови для проведення калібрування вимогу стосовно акредитації Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 або ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, та врахувати вимоги пункту 4.3.2.1-4.3.2.4 «Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України», яка затверджена наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 2 вересня 2008 р. за № 805/15496.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потрібне надання послуг за результатами яких Виконавець повинен видати Свідоцтво про повірку до якого додається градуювальна таблиця, протокол градуювання, ескіз резервуару, журнал опрацювання вимірів під час градуювання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НТЦ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА" |
121 220,40
UAH з ПДВ
|
121 220,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" |
178 500,00
UAH з ПДВ
|
178 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
207 306,00
UAH з ПДВ
|
207 306,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НТЦ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА" #13655725 |
Переможець |
121 220,40
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 09:39
|
договір_37.pdf | укладений |
15 квітня 2025 09:38
|