Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 14323563 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Марина Євтушенко +380661480423 medcentrns@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2025 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 09:59 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 15:13 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 15:13 |
Очікувана вартість: | 32 056 250,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320 562,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати прийняття товару Замовником, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній, акті приймання – передачі, акті введення в експлуатацію та проведення пусконалагоджувальних робіт, інструктажів та навчання обслуговуючого персоналу за місцем його експлуатації. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 10:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 10:01 |
Оголошення спрощеної закупівлі КТ ЗМІНИ.docx | |
14 березня 2025 18:43 |
Проєкт договору МЕДИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ.docx |
20 березня 2025 10:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2025 10:01 |
Оголошення спрощеної закупівлі КТ ЗМІНИ.docx
|
|||
14 березня 2025 18:43 |
Проєкт договору МЕДИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000126 ● ec0c806d1f0b4d88b036a4a2f786695a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-03-14-012533-a 14.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 14:20:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла згідно ДК 021:2015- 33110000-4-Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33115000-9-Томографічне обладнання) (НК 024:2023- 37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-14-012533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-28 14:23:41
Надання пояснень
Пояснення та документи надаються у вкладенні
- Відповідь на питання від аудиторської служби.docx
- Зведений моніторинг КТ.xlsx
- КП IncisiveCT_Essentials БИО-ТЕХНОЛОГИИ Додаток №9.pdf
- КП Ingenia Ambitio S_IncisiveCT_Plus_(МЦ Нові Санжари) Додаток № 8.pdf
- КП Milsel _Supria_128_(MS) додаток № 3.pdf
- КП Астріум _300125-1-Д_-_КТ_Aquilion_Prime_SP додаток № 7.pdf
- КП КТ Supria 128 Медгарант додаток № 1.pdf
- КП КТ Славута шик модерн Supria 128 Додаток № 4.pdf
- КП КТ ТОВ Об'єднання технологічного контролю Додаток №5.pdf
- КП Проммедтехнолоджи КТ SUPRIA 128 додаток № 2.pdf
- КТ Протек Солюшнз Україна Revolution Maxima 64-128 зр. НГУ додаток № 6.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-02 15:53:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла згідно ДК 021:2015- 33110000-4-Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33115000-9-Томографічне обладнання) (НК 024:2023- 37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-14-012533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Пунктом 16 розділу «Документи, які подає учасник» Оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель передбачено, що: «Відповідність медико-технічних характеристик запропонованого Учасником товару медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні сторінки технічних документів виробника…». Учасник ТОВ «РАД ФАРМ» в складі пропозиції надав Довідку №15 від 26.03.2025 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі», в якій у п.п.8.1 п.8 «Консоль оператора» підтвердив наявність «Кольорового LCD монітор, розміром не менше 24" та розподільчою здатністю не менше 1920 х 1200 пікселів», з посиланням на ст.7, Технічної характеристики Supria 128, (файл «мтв.pdf»).
Однак, відповідно до інформації зазначеної на сторінці 7 Технічних характеристик Supria 128 (файл «Технічні характеристики Supria128.pdf») монітором дисплея вказано РК-монітор, що є невідповідністю.
Враховуючи вищезазначене, надайте пояснення, яким чином учасник ТОВ «РАД ФАРМ» підтвердив вимогу встановлену Замовником щодо наявності кольорового LCD монітора.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-07 15:39:13
Надання пояснень
У відповідь на ваш запит маємо повідомити, що на підтвердження п.п.8.1 п.8 щодо наявності «Кольорового LCD монітор, розміром не менше 24" та розподільчою здатністю не менше 1920 х 1200 пікселів» учасник ТОВ «РАД ФАРМ» в складі пропозиції надав Довідку №15 від 26.03.2025 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» з посиланням на ст.7, Технічної характеристики Supria 128, (файл «мтв.pdf»). Відповідно до інформації зазначеної на сторінці 7 Технічних характеристик Supria 128 (файл «Технічні характеристики Supria128.pdf») монітором дисплея вказано: 24 – дюймовий РК-монітор, матриця відображення 1920×1200, відображення шкали сірого -256 рівнів. Із зазначеної інформації ми маємо підтвердження виконання даної вимоги, оскільки LCD – монітор та РК монітор - це одне і те саме, різниця в мові на якій використовується абревіатура. Тобто Liquid-crystal display – LCD - в дослівному перекладі означає: дисплей на основі рідких кристалів, відповідно на українській мові така абревіатура буде - РК. Також слід зазначити, що шкала сірого також називається кольоровою шкалою або градацією сірого, що означає ступінь яскравості. Для технології цифрового відображення градації сірого є вирішальним фактором для кількості кольорів, що відображаються. Загалом, чим вищий рівень сірого, тим насиченіші кольори відображаються.
Відповідно до п. 7.16 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі зазначено про застосування сленгових слів, механічних описок та іншої інформації, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливає на її зміст.
Таким чином учасник цілком виконав умови Оголошення на відповідність медико-технічних характеристик запропонованого Учасником товару.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕЙТ МЕД» |
23 520 000,00
UAH
|
20 699 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ" |
24 900 000,00
UAH
|
20 700 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАД ФАРМ" |
28 530 000,00
UAH
|
22 400 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МІЛСЕЛ |
31 000 000,00
UAH
|
31 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС" |
32 056 250,00
UAH
|
32 056 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕЙТ МЕД» #44894160 |
Відхилено |
20 699 999,00
UAH
|
03 квітня 2025 18:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ" #36352221 |
Відхилено |
20 700 000,00
UAH
|
07 квітня 2025 19:37
|
ТОВ "РАД ФАРМ" #41331842 |
Переможець |
22 400 000,00
UAH
|
08 квітня 2025 20:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2025 10:52
|
ДУ 1 до дог 181 від 17.04.2025 ТОВ РАД ФАРМ 17.04.2025.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2025 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 11:44
|
Дог 181 17.04.2025 ТОВ РАД ФАРМ 3311 22400000,00.pdf | укладений |
18 квітня 2025 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки, уточнення пункту гарантії та рекламації |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла | 1 | комплект |
22 400 000,00
UAH
|