Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла згідно ДК 021:2015- 33110000-4-Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33115000-9-Томографічне обладнання) (НК 024:2023- 37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
Очікувана вартість
32 056 250,00 UAH
UA-2025-03-14-012533-a 04bf9c2562e6471e95ba116d0b4f7f7a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Євтушенко

+380661480423 medcentrns@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 14323563
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Марина Євтушенко
+380661480423
medcentrns@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 09:59
Початок аукціону: 31 березня 2025 15:13
Початок аукціону: 31 березня 2025 15:13
Очікувана вартість: 32 056 250,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320 562,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11. 2022 №1275.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2025
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2023: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати прийняття товару Замовником, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній, акті приймання – передачі, акті введення в експлуатацію та проведення пусконалагоджувальних робіт, інструктажів та навчання обслуговуючого персоналу за місцем його експлуатації. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно умов оголошення
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно умов оголошення
Згідно умов оголошення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно умов оголошення
20 березня 2025 10:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 10:01
Оголошення спрощеної закупівлі КТ ЗМІНИ.docx
14 березня 2025 18:43
Проєкт договору МЕДИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ.docx
20 березня 2025 10:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 18:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 10:01
Оголошення спрощеної закупівлі КТ ЗМІНИ.docx
14 березня 2025 18:43
Оголошення спрощеної закупівлі КТ.docx
14 березня 2025 18:43
Проєкт договору МЕДИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

медико-технічні вимоги
Дата подання: 18 березня 2025 17:59
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:49
Шановний Замовнику! Ми як учасник ринку та потенційний постачальник, бажаємо взяти участь в закупівлі Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла згідно ДК 021:2015- 33110000-4-Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33115000-9-Томографічне обладнання) (НК 024:2023- 37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) Але уважно вивчивши умови тендерної документації та Медико-технічні вимоги, що викладені в Додатку 3 тендерної документації, ми дійшли висновку, що написані вимоги обмежують коло учасників та нас в тому числі, які можуть запропонувати сучасне обладнання. Зауважимо, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників та збільшення кола учасників у тендері, що в подальшому надасть максимальної економії, просимо Замовника внести зміни до наступних пунктів Медико-технічні вимоги предмета закупівлі: 1. Пункт 5.4 «Мінімальна висота столу, см, не більше – 450 мм.» просимо викласти в наступні редакції: «Мінімальна висота столу, см, не більше – 490 мм.», та 2. Пункт 5.5 «Діапазон вертикального переміщення – не менше 550 мм» просимо викласти в наступній редакції: «Діапазон вертикального переміщення – не менше 500 мм».Так як, кожен виробник медичного обладнання розробляє свої моделі з унікальними технічними характеристиками, і ці параметри можуть змінюватися в залежності від конструктивних особливостей апарату. Нижнє положення столу пацієнта для зручності пацієнта, щоб сісти на стіл, різниця нижнього положення у 4 см є мінімальною та не впливає на комфорт пацієнта при посадці або переміщенні на стіл. У більшості клінічних сценаріїв пацієнти сідають на стіл використовуючи допоміжні пристрої (наприклад, підставки, пандуси тощо), а щодо верхнього положення столу, то цей параметр залежить виключно від конструктиву того чи іншого апарату кожного виробника, оператори КТ не проводять сканування вручну, а сам апарат забезпечує правильне позиціонування пацієнта. Сучасні КТ-сканери мають автоматичні налаштування позиціонування, які компенсують можливі відмінності у висоті столу. Тому цей параметр у кожного виробника свій і адаптований під кожну модель апарату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, щиро дякуємо за Вашу зацікавленість у нашій закупівлі. Інформація щодо внесення змін до медико-технічних вимог передана внутрішньому замовнику на розгляд та прийняття рішення. Результати розгляду даного рішення будуть оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до чинного законодавства.
медико-технічні вимоги
Дата подання: 19 березня 2025 09:30
Дата відповіді: 20 березня 2025 12:46
Шановний Замовнику! Ми як учасник ринку та потенційний постачальник, бажаємо взяти участь в закупівлі Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла згідно ДК 021:2015- 33110000-4-Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33115000-9-Томографічне обладнання) (НК 024:2023- 37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) Уважно вивчивши, медико-технічні вимоги, що викладені у ТД ми приходимо до висновку, що не зможемо взяти участь у закупівлі через те, що технічні характеристики МТВ викладенні таким чином, що обладнання виробника, продукцію якого ми представляємо, не проходить за своїми показниками! Просимо звернути увагу, що деякі характеристики викладені у МТВ суттєво обмежують коло потенційних учасників, через завищені (тобто такі, що не мають суттєвого клінічного впливу, але мають високе числове вираження) значення деяких показників, а також визначення специфічних характеристик, які викладені в редакції, притаманній лише моделям обладнання певного одного виробника. Натомість деякі важливі технічні характеристики, які визначають спроможність система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла виконувати певні лікувальні функції, занижені. З метою придбання сучасного надійного обладнання, максимального розширення кола потенційних учасників та економії бюджетних коштів просимо внести відповідні зміни до МТВ та викласти наступні пункти в такій редакції: 1.2 Споживча потужність Не більше 115 Ква; 2.1 Діаметр апертури гентрі Не менше 70 см; 2.2 Мінімальний час обертання рентгенівської трубки на 360° Не більше 0,5 сек/об.; 3.2 Мінімальне значення струму на трубці Не більше 13 мА; 4.2 Максимальне анатомічне покриття детектора за одне обертання гентрі в режимі аксіального сканування (ширина детектора по осі Z) Не менше 38 мм; 4.5 Мінімальна товщина колімованого зрізу Не більше 0,6 мм; 4.6 Загальна кількість елементів детектора Не менше 53000; 5.4 Мінімальна висота столу Не більше 520 мм; 5.5 Діапазон вертикального переміщення Не менше 360 мм; 7.1 Максимальна просторова роздільна здатність, Не менше 16,5 пар ліній / см. Кожен виробник медичного обладнання розробляє свої моделі з унікальними технічними характеристиками, і ці параметри можуть змінюватися в залежності від конструктивних особливостей апарату. Вказані зміни жодним чином не вплинуть на якість лікувальних процедур, але допоможуть суттєво розширити коло потенційних учасників та придбати високоякісне обладнання світового виробника з економією бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, щиро дякуємо за зацікавленість в нашій закупівлі. Розглянувши звернення, які надійшли по даному обладнанню та врахувавши специфіку роботи закладу, для якого здійснюється закупівля, прийнятим рішенням внутрішнього замовника, нами внесено зміни по закупівлі, а саме по тим можливим параметрам, які забезпечать максимально ефективне виконання клініко-діагностичних завдань, які стоять перед лікувальним закладом та суттєво розширять коло потенційних учасників, та дадуть можливість придбати високоякісне обладнання з максимальною економією бюджетних коштів.
Вимога
Дата подання: 19 березня 2025 15:34
Дата відповіді: 20 березня 2025 12:45
Шановний Замовнику! Наша компанія є постачальником медичного обладнання, має намір прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі та запропонувати якісне медичне обладнання яке повністю відповідає встановленим стандартам та є предметом закупівлі за даною процедурою. Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю нами було виявлено що технічні вимоги мають дещо застарілі технічні характеристики та звужені функціональні можливості у порівнянні з більш новими та нині актуальними моделями Томографів. Наразі, на ринку медичного обладнання наявні моделі Томографів, які мають значно ширші технічні можливості, такі Томографи простіші у використанні та є більш бюджетно вигідними для державних замовників, що забезпечить в першу чергу ефективну та точну діагностику стану організму пацієнта, а також дозволить більш раціонально використати державні кошти. Враховуючи вищезазначене, з метою закупівлі високоякісного та функціонального обладнання та забезпечення максимально ефективного використання державних коштів просимо внести зміни до тендерної документаці, а саме: 1. Замовником визначена споживча потужність КТ 75 кVa, але у той же час, максимальна потужність генератора вимагається Замовником не менше 48 кВт, що не дозволяє проводити діагностичні дослідження тіла. Якщо пацієнт важить більше 90 кг, рентгенівська трубка перегрівається та дослідження припиняється примусово доки трубка не охолоне. Тому зазначений показник повинен бути не менше 62 кВт (чим більше тим краще). 2. Показник «Мінімальний час обертання рентгенівської трубки на 3600», встановлений Замовником на рівні не більше 0,75 сек./оборот, зважаючи на швидкість проходження контрастної речовини по судинах та відповідно її обсягу, мінімально значення показника повинно бути не більше 0,5 сек./оборот (чим менше тим краще). 3. Максимальне навантаження на стіл при точному позиціонуванню встановлено Замовником на рівні 225 кг, але з урахуванням необхідності проведення реанімаційних дій з використанням апаратури, цей показник повинен бути не менше 250 кг. 4. В технічних вимогах відсутнє програмне забезпечення для робочої станції, що означає поставку звичайного комп’ютера, наприклад iMac без спеціалізованого програмного забезпечення для пост обробки зображень. 5. В технічних вимогах відсутня вимога щодо наявності саме медичного монітору для потреб лікаря радіолога, з роздільною здатністю не менше ніж 1200х1080. Замовником вказаний простий монітор з діагоналлю 23''. 6. В технічних вимогах Замовником вказана наявність інжектора для введення контрастної речовини, але враховуючи те, що система КТ, яку потребує Замовник, має 64/128 зрізів та призначена у тому числі для судинних досліджень, потрібно передбачити наявність автоматичного двуколбового інжектору для введення контрастної речовини та фізіологічного розчину.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, щиро дякуємо за зацікавленість в нашій закупівлі. Розглянувши звернення, які надійшли по даному обладнанню та врахувавши специфіку роботи закладу, для якого здійснюється закупівля, прийнятим рішенням внутрішнього замовника, нами внесено зміни по закупівлі, а саме по тим можливим параметрам, які забезпечать максимально ефективне виконання клініко-діагностичних завдань, які стоять перед лікувальним закладом та суттєво розширять коло потенційних учасників, та дадуть можливість придбати високоякісне обладнання з максимальною економією бюджетних коштів.
Щодо внесення змін
Дата подання: 19 березня 2025 15:36
Дата відповіді: 20 березня 2025 12:46
Розглянувши тендерну документацію, зазначаємо, що у сукупності з іншими характеристиками, викладеними у медико-технічних вимогах, поточний набір параметрів відповідає лише одній системі одного виробника, а саме — Fujifilm Supria 128. Це обмежує конкуренцію та можливість участі інших постачальників, які можуть запропонувати обладнання з аналогічною функціональністю, але з дещо іншими технічними характеристиками. Внесення запропонованих змін дозволить усунути це обмеження, забезпечивши ширший вибір обладнання без втрати якості та клінічної ефективності. Просимо Вас розглянути можливість внесення коригувань до технічного завдання (Додаток 1 «Медико-технічні вимоги. Комп’ютерний томограф») з метою розширення кола потенційних учасників та забезпечення оптимальних умов для постачання обладнання. Нижче наводимо наші пропозиції щодо змін із відповідними обґрунтуваннями: 1. Тип обладнання o Пункт 1.2. Споживча потужність  Поточна вимога: Не більше 75 кВА.  Пропозиція: Змінити на «Не більше 100 кВА».  Обґрунтування: Більшість світових брендів 128-зрізових комп’ютерних томографів мають споживну потужність від 100 кВА, що є оптимальним для їхньої ефективної роботи. Зміна цього параметра дозволить розширити коло учасників. 2. Генератор та рентгенівська трубка o Пункт 3.1. Регуляція напруги на трубці в діапазоні  Поточна вимога: Не гірше ніж від 80 кВ до 140 кВ.  Пропозиція: Змінити на «Не гірше ніж від 80 кВ до 135 кВ».  Обґрунтування: Напруга 140 кВ рідко використовується у повсякденній діагностичній практиці. Більшість протоколів КТ застосовують напругу до 120 кВ. Зниження кВ при в/в контрастному підсиленні підвищує контрастність, дозволяючи використовувати меншу кількість контрастної речовини нижчої щільності. Клінічної різниці між 135 кВ і 140 кВ немає, тому просимо змінити параметр для розширення кола учасників. o Пункт 3.2. Максимальна напруга на трубці  Поточна вимога: Не менше 140 кВ.  Пропозиція: Змінити на «Не менше 135 кВ».  Обґрунтування: Як і в пункті 3.1, напруга 140 кВ не є критичною для клінічної практики, тому пропонуємо скоригувати значення для розширення кола учасників. o Пункт 3.3. Розмір малого фокуса  Поточна вимога: Не більше 0,7 х 1,0 мм.  Пропозиція: Змінити на «Не більше 0,8 х 0,9 мм».  Обґрунтування: Розмір фокусної плями 0,8 х 0,9 мм не погіршує якість зображення порівняно з 0,7 х 1,0 мм, оскільки ключову роль відіграє просторова роздільна здатність, яка залежить від детекторів, алгоритмів реконструкції та параметрів сканування. У стандартних клінічних режимах важливішими є контрастність і співвідношення сигнал/шум, тому просимо внести зміни для розширення кола учасників. o Пункт 3.4. Розмір великого фокуса  Поточна вимога: Не більше 1,2 х 1,4 мм.  Пропозиція: Змінити на «Не більше 1,6 х 1,4 мм».  Обґрунтування: Збільшення розміру фокусної плями до 1,6 х 1,4 мм не впливає на клінічне застосування, оскільки якість зображення залежить від комплексу факторів (детектори, алгоритми, параметри сканування), а не лише від фокусної плями. У стандартних режимах деталізація залишається достатньою, тому просимо змінити параметр для розширення кола учасників. 3. Стіл пацієнта o Пункт 5.3. Максимальне навантаження на стіл при точному позиціонуванні  Поточна вимога: Не менше 225 кг.  Пропозиція: Змінити на «Не менше 220 кг».  Обґрунтування: Різниця в 5 кг не впливає на клінічне застосування, тому просимо скоригувати значення для розширення кола учасників. 4. Консоль оператора o Пункт 8.1. Кольоровий LCD монітор  Поточна вимога: Розміром не менше 24" та роздільною здатністю не менше 1920 х 1200 пікселів.  Пропозиція: Змінити на «Розміром 19" та роздільною здатністю 1280 х 1024 пікселів».  Обґрунтування: Монітор 24" передбачений для робочої станції, де відбувається постобробка даних. Монітор консолі оператора використовується для протоколів дослідження, тому зменшення розміру та роздільної здатності не вплине на клінічне застосування. Просимо внести зміни для розширення кола учасників. 5. Програмно-апаратні пакети та клінічні застосування на консолі оператора o Пункт 9.5. Видалення кісток в один клік  Пропозиція: Перенести до розділу 10 «Робоча станція обробки даних».  Обґрунтування: Ця функція доцільніша для робочої станції обробки даних, а не консолі оператора, тому просимо перенести пункт. o Пункт 9.6. Автоматичне видалення столу пацієнта  Поточна вимога: Наявність.  Пропозиція: Перенести до розділу 10 «Робоча станція обробки даних».  Обґрунтування: Як і в пункті 9.5, ця функція більше підходить для робочої станції, тому просимо перенести її до відповідного розділу. Просимо Вас розглянути наші пропозиції та внести відповідні зміни до технічного завдання. Ці коригування дозволять розширити коло учасників, зберігши при цьому високу якість та функціональність обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, щиро дякуємо за зацікавленість в нашій закупівлі. Розглянувши звернення, які надійшли по даному обладнанню та врахувавши специфіку роботи закладу, для якого здійснюється закупівля, прийнятим рішенням внутрішнього замовника, нами внесено зміни по закупівлі, а саме по тим можливим параметрам, які забезпечать максимально ефективне виконання клініко-діагностичних завдань, які стоять перед лікувальним закладом та суттєво розширять коло потенційних учасників, та дадуть можливість придбати високоякісне обладнання з максимальною економією бюджетних коштів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000126 ● ec0c806d1f0b4d88b036a4a2f786695a
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025 18:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.04.2025 № 119

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-03-14-012533-a 14.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-23 14:20:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла згідно ДК 021:2015- 33110000-4-Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33115000-9-Томографічне обладнання) (НК 024:2023- 37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-14-012533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-28 14:23:41

Надання пояснень

Пояснення та документи надаються у вкладенні

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-02 15:53:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла згідно ДК 021:2015- 33110000-4-Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33115000-9-Томографічне обладнання) (НК 024:2023- 37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-14-012533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Пунктом 16 розділу «Документи, які подає учасник» Оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель передбачено, що: «Відповідність медико-технічних характеристик запропонованого Учасником товару медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні сторінки технічних документів виробника…». Учасник ТОВ «РАД ФАРМ» в складі пропозиції надав Довідку №15 від 26.03.2025 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі», в якій у п.п.8.1 п.8 «Консоль оператора» підтвердив наявність «Кольорового LCD монітор, розміром не менше 24" та розподільчою здатністю не менше 1920 х 1200 пікселів», з посиланням на ст.7, Технічної характеристики Supria 128, (файл «мтв.pdf»).
Однак, відповідно до інформації зазначеної на сторінці 7 Технічних характеристик Supria 128 (файл «Технічні характеристики Supria128.pdf») монітором дисплея вказано РК-монітор, що є невідповідністю.
Враховуючи вищезазначене, надайте пояснення, яким чином учасник ТОВ «РАД ФАРМ» підтвердив вимогу встановлену Замовником щодо наявності кольорового LCD монітора.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-07 15:39:13

Надання пояснень

У відповідь на ваш запит маємо повідомити, що на підтвердження п.п.8.1 п.8 щодо наявності «Кольорового LCD монітор, розміром не менше 24" та розподільчою здатністю не менше 1920 х 1200 пікселів» учасник ТОВ «РАД ФАРМ» в складі пропозиції надав Довідку №15 від 26.03.2025 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» з посиланням на ст.7, Технічної характеристики Supria 128, (файл «мтв.pdf»). Відповідно до інформації зазначеної на сторінці 7 Технічних характеристик Supria 128 (файл «Технічні характеристики Supria128.pdf») монітором дисплея вказано: 24 – дюймовий РК-монітор, матриця відображення 1920×1200, відображення шкали сірого -256 рівнів. Із зазначеної інформації ми маємо підтвердження виконання даної вимоги, оскільки LCD – монітор та РК монітор - це одне і те саме, різниця в мові на якій використовується абревіатура. Тобто Liquid-crystal display – LCD - в дослівному перекладі означає: дисплей на основі рідких кристалів, відповідно на українській мові така абревіатура буде - РК. Також слід зазначити, що шкала сірого також називається кольоровою шкалою або градацією сірого, що означає ступінь яскравості. Для технології цифрового відображення градації сірого є вирішальним фактором для кількості кольорів, що відображаються. Загалом, чим вищий рівень сірого, тим насиченіші кольори відображаються.
Відповідно до п. 7.16 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі зазначено про застосування сленгових слів, механічних описок та іншої інформації, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливає на її зміст.
Таким чином учасник цілком виконав умови Оголошення на відповідність медико-технічних характеристик запропонованого Учасником товару.

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕЙТ МЕД» 23 520 000,00
UAH
20 699 999,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ" 24 900 000,00
UAH
20 700 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "РАД ФАРМ" 28 530 000,00
UAH
22 400 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ МІЛСЕЛ 31 000 000,00
UAH
31 000 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС" 32 056 250,00
UAH
32 056 250,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 березня 2025 13:30
Електронний підпис
27 березня 2025 13:30
Електронний підпис
27 березня 2025 13:29
8. Обробка ПД.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
9.1. Згода з договором.pdf
27 березня 2025 13:29
16. Вимоги Замовника.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
30. Гарантійні строки.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
19.3. Паспорт керівника.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
МВС.zip.p7s
27 березня 2025 13:29
6. Субпідряд.pdf
27 березня 2025 13:29
МВС.zip
27 березня 2025 13:29
14. Ліцензування.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
4. Довідка ст 26.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
2.1. пп.2 п.45 Особливостей.pdf
27 березня 2025 13:29
12. РФ_РБ_Іран.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
15. Щодо поставки товару.pdf
27 березня 2025 13:29
10. КБВ.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
8. Обробка ПД.pdf
27 березня 2025 13:29
31. Специфікація.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
10. КБВ.pdf
27 березня 2025 13:29
19.3. Паспорт керівника.pdf
27 березня 2025 13:29
14. Ліцензування.pdf
27 березня 2025 13:29
16.1. Пропозиція Учасника.pdf
27 березня 2025 13:29
18. Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2025 13:29
1. Довідка відповідність.pdf
27 березня 2025 13:29
3. Уповноважена особа.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
11. ТОТ.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
3. Уповноважена особа.pdf
27 березня 2025 13:29
Довідка корупція ТОВ.zip
27 березня 2025 13:29
25. Захист довкілля.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
19.1. ВИТЯГ з ЄДР.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
2. п.47 Особливостей.pdf
27 березня 2025 13:29
21.Достовірна інформація.pdf
27 березня 2025 13:29
19.2. Витяг ПДВ.pdf
27 березня 2025 13:29
23. Відсутність санкцій.pdf
27 березня 2025 13:29
31. Специфікація.pdf
27 березня 2025 13:29
25. Захист довкілля.pdf
27 березня 2025 13:29
2. п.47 Особливостей.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
16. Вимоги Замовника.pdf
27 березня 2025 13:29
36. Технічний опис_копія.pdf
27 березня 2025 13:29
20. Надання забезпечення.pdf
27 березня 2025 13:29
4. Довідка ст 26.pdf
27 березня 2025 13:29
Довідка про банкрутство.zip
27 березня 2025 13:29
Довідка корупція ТОВ.zip.p7s
27 березня 2025 13:29
12. РФ_РБ_Іран.pdf
27 березня 2025 13:29
30. Гарантійні строки.pdf
27 березня 2025 13:29
9.1. Згода з договором.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
19.2. Витяг ПДВ.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
11. ТОТ.pdf
27 березня 2025 13:29
19.1. ВИТЯГ з ЄДР.pdf
27 березня 2025 13:29
5. Резидент.pdf.p7s
27 березня 2025 13:29
5. Резидент.pdf
27 березня 2025 13:29
6. Субпідряд.pdf.p7s

Публічні документи

27 березня 2025 22:45
Електронний підпис
27 березня 2025 22:45
Електронний підпис
27 березня 2025 22:44
18. Цінова пропозиція.pdf
27 березня 2025 22:44
32. Інструкція принтер.pdf
27 березня 2025 22:44
6. Лист роз'яснення.pdf
27 березня 2025 22:44
13. Ліцензія ДІВ.pdf
27 березня 2025 22:44
51. Інформаційний лист.pdf
27 березня 2025 22:44
27. Відповідність МТВ.pdf
27 березня 2025 22:44
15. Інформаційна довідка.zip
27 березня 2025 22:44
52. Лист роз'яснення.pdf
27 березня 2025 22:44
42. Авторизація ДБЖ.pdf
27 березня 2025 22:44
17. Гарантійний лист.pdf
27 березня 2025 22:44
11. Довідка ДПІ.zip
27 березня 2025 22:44
41. Авторизація Принтер.pdf
27 березня 2025 22:44
9. Витяг МВС Герлянд 24.03.25.rar
27 березня 2025 22:44
32. Інструкція принтер.pdf.p7s

Публічні документи

16 квітня 2025 13:17
Електронний підпис
16 квітня 2025 13:16
document.pdf
28 березня 2025 09:56
Електронний підпис
28 березня 2025 09:55
Електронний підпис
28 березня 2025 09:49
Електронний підпис
28 березня 2025 09:49
Електронний підпис
27 березня 2025 16:12
Електронний підпис
27 березня 2025 16:12
Електронний підпис
27 березня 2025 16:11
11. довідка про товар.pdf
27 березня 2025 16:11
Довідка (7).zip
27 березня 2025 16:11
16 суми накладна акт.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
5. Ліцензія.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
17. тех спец.pdf
27 березня 2025 16:11
19. специфікація.pdf
27 березня 2025 16:11
inform.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
21. гарант лист обслуг.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
4. гарант лист санкції.pdf
27 березня 2025 16:11
17. тех спец.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
10. згода з тех вимогами.pdf
27 березня 2025 16:11
21. гарант лист обслуг.pdf
27 березня 2025 16:11
19. специфікація.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
inform (1).pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
5. Наказ_999.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
Гарантійний лист_____.pdf
27 березня 2025 16:11
5. погодж з договором.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
Гарантійний лист_____.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
сертифікат інженера.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
Декларація принтери.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
13. гарант лист доставка.pdf
27 березня 2025 16:11
Декларація принтери.pdf
27 березня 2025 16:11
Cert. UKR_UA_FUJJIFILM_оновлений.pdf
27 березня 2025 16:11
5. Наказ_999.pdf
27 березня 2025 16:11
11. довідка про товар.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
inform.pdf.p7s.p7s
27 березня 2025 16:11
2. довідка походж товару.pdf
27 березня 2025 16:11
inform (1).pdf
27 березня 2025 16:11
re2re2.zip.p7s
27 березня 2025 16:11
Довідка (8).zip
27 березня 2025 16:11
7. ТП.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
re2re2.zip
27 березня 2025 16:11
5. Ліцензія.pdf
27 березня 2025 16:11
14. Статут ТОВ РАД ФАРМ.pdf
27 березня 2025 16:11
14. Статут ТОВ РАД ФАРМ.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
Довідка (7).zip.p7s
27 березня 2025 16:11
18. мтв.pdf
27 березня 2025 16:11
7. ТП.pdf
27 березня 2025 16:11
сертифікат інженера.pdf
27 березня 2025 16:11
18. мтв.pdf.p7s
27 березня 2025 16:11
Довідка (8).zip.p7s
27 березня 2025 16:11
5. погодж з договором.pdf
27 березня 2025 16:11
9. відповідність товару.pdf
27 березня 2025 16:11
16 суми накладна акт.pdf
27 березня 2025 16:11
4. гарант лист санкції.pdf.p7s

Публічні документи

28 березня 2025 00:15
Електронний підпис
28 березня 2025 00:12
1. Статут.pdf.p7s.zip
28 березня 2025 00:12
13. Специфікація.pdf.p7s.zip
28 березня 2025 00:12
2.Виписка.pdf.p7s.zip
28 березня 2025 00:12
5.Опис.pdf.p7s.zip
28 березня 2025 00:12
6. Витяг ПДВ.pdf.p7s.zip
28 березня 2025 00:12
7.Ліцензія - ОВ 011500.pdf.p7s.zip
28 березня 2025 00:12
inform.rar
28 березня 2025 00:12
Витяг.rar
28 березня 2025 00:12
Довідка (1).zip
28 березня 2025 00:12
Довідка.zip

Публічні документи

27 березня 2025 18:33
Електронний підпис
27 березня 2025 18:19
1. Статут.PDF.p7s.zip
27 березня 2025 18:19
1.1. Опис.PDF.p7s.zip
27 березня 2025 18:19
2. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s.zip
27 березня 2025 18:19
2.1. Виписка.PDF.p7s.zip
27 березня 2025 18:19
22. Authorization Letter to _Ukraine.pdf.p7s.zip
27 березня 2025 18:19
29. Специфікація.pdf.p7s.zip
27 березня 2025 18:19
3.1. Наказ.PDF.p7s.zip
27 березня 2025 18:19
3.2. Рішення.PDF.p7s.zip
27 березня 2025 18:19
5.Витяг ПДВ.PDF.p7s.zip
27 березня 2025 18:19
8. Довідка_директор.zip
27 березня 2025 18:19
8.1. Довідка_товариство.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕЙТ МЕД»

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Згідно умов оголошення

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Згідно умов оголошення

Підтверджую

ТОВ "РАД ФАРМ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Згідно умов оголошення

Підтверджую

ТОВ МІЛСЕЛ

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Згідно умов оголошення

Підтверджую

ТОВ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Згідно умов оголошення

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕЙТ МЕД»
#44894160
Відхилено 20 699 999,00
UAH
03 квітня 2025 18:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ"
#36352221
Відхилено 20 700 000,00
UAH
07 квітня 2025 19:37
ТОВ "РАД ФАРМ"
#41331842
Переможець 22 400 000,00
UAH
08 квітня 2025 20:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2025 20:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАД ФАРМ"
#41331842
22 400 000,00
UAH
Документи

Документи

08 квітня 2025 20:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2025 10:52
ДУ 1 до дог 181 від 17.04.2025 ТОВ РАД ФАРМ 17.04.2025.pdf зміни до договору
21 квітня 2025 10:51
Електронний підпис укладений
18 квітня 2025 11:44
Дог 181 17.04.2025 ТОВ РАД ФАРМ 3311 22400000,00.pdf укладений
18 квітня 2025 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки, уточнення пункту гарантії та рекламації
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла 1 комплект 22 400 000,00
UAH