Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»
(Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова)
Очікувана вартість
15 619 247,00 UAH
UA-2025-03-14-012488-a ● 8d77ff618865429ab7e09b8586ea8ea3
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998532 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., м.Одеса, вул. Академіка Воробйова,3 |
Контактна особа: |
Даніїл Ошарін +380687461377 odkbcbuo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 14:48 |
Очікувана вартість: | 15 619 247,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 156 192,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78096.24 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка (Академіка Воробйова),3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) протягом 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт, у розмірі не більше 30% від загальної ціни Договору, передбаченої Додатком 1 до Договору, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.). | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2В, протягом 30 (тридцяти) календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 18:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 16:25 |
Додаток 3 ТД перелік документів учасника зі змінами.docx | |
24 березня 2025 16:25 |
Перелік змін до ТД.docx | |
14 березня 2025 18:20 |
ТД - кап. ремонт приміщень.docx | |
14 березня 2025 18:20 |
Додаток 2 ТД інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
14 березня 2025 18:20 |
Додаток 4 ТД перелік документів переможця.docx | |
14 березня 2025 18:20 |
Додаток 1 ТД проект договору.doc |
24 березня 2025 18:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
24 березня 2025 16:25 |
Додаток 3 ТД перелік документів учасника зі змінами.docx
|
||||
24 березня 2025 16:25 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||
14 березня 2025 18:20 |
ТД - кап. ремонт приміщень.docx
|
||||
14 березня 2025 18:20 |
Додаток 2 ТД інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
|
||||
14 березня 2025 18:20 |
Додаток 4 ТД перелік документів переможця.docx
|
||||
14 березня 2025 18:20 |
Додаток 1 ТД проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 17 березня 2025 11:36
Дата відповіді: 24 березня 2025 19:00
Відповідно до пп. 3.1 розділу 3 додатка 1.1 до Додатка 3 до тендерної документації, Замовник вимагає надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням ідентифікатору закупівлі в системі Prozorro та надання листа – відгука від контрагента, з яким укладено договір, із зазначенням наступної інформації: номер та дата договору, предмет договору, сума договору, інформація про своєчасне та якісне виконання робіт/надання послуг, відсутність зауважень та штрафів за даним договором, ідентифікатор закупівлі відповідно до якої було укладено даний договір.
Зазначення ідентифікатору закупівлі відповідно до якої було укладено договір та номеру процедури у Prozorro у відгуці обмежує коло учасників, оскільки договір в такому випадку повинен бути укладений з бюджетною організацією на підставі проведення процедури закупівлі, а договір може бути укладений з приватною організацією без проведення процедури закупівлі.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до ТД та виключити з тендерної документації дану умову.
Для обґрунтування внесення змін до ТД просимо Замовника ознайомитися з рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5769 -р/пк-пз від 23.03.2021р. (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-03-04-002913-b).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику, з урахуванням Ваших зауважень, було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Вимога Замовника надати Акт обстеження об’єкту, підписаний замовником
Дата подання: 17 березня 2025 16:56
Дата відповіді: 24 березня 2025 19:03
Відповідно п.п. 4.9 розділу 4 Додатка 2 ТД для більш детального ознайомлення з обсягами робіт, проектно – кошторисною документацією та об’єктом, Учасник повинен здійснити огляд об’єкту та після обстеження Учасник має надати підписаний Замовником Акт огляду.
У Додатку 2 ТД окреслено види ремонту, обсяги ремонту і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики. Предмет даної закупівлі не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей.
За таких умов, представник Замовника з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не завірити акт обстеження, що може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єкта господарювання.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації у цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, вимога щодо огляду об’єкту не є дискримінаційною та встановлена для зручності самих учасників, щоб унеможливити виникнення непередбачувальних ситуацій пов’язаних з невідповідністю кошторисних обсягів робіт з фактичними, нецільового використання коштів.
Під час обстеження, Учасник може переконатися у можливості реалізації проектних рішень (оглядає місце проведення робіт, тощо), врахувати всі нюанси та особливості об’єкту, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які хочуть взяти участь в даній закупівлі, тим більше, що будь – який Учасник може безперешкодно здійснити огляд об’єкту.
Щодо Ваших тверджень стосовно можливості незавірення акту обстеження, зазначаю, що Замовник гарантує належне виконання зобов'язань зі свого боку.
Під час обстеження, Учасник може переконатися у можливості реалізації проектних рішень (оглядає місце проведення робіт, тощо), врахувати всі нюанси та особливості об’єкту, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які хочуть взяти участь в даній закупівлі, тим більше, що будь – який Учасник може безперешкодно здійснити огляд об’єкту.
Щодо Ваших тверджень стосовно можливості незавірення акту обстеження, зазначаю, що Замовник гарантує належне виконання зобов'язань зі свого боку.
Щодо відповіді на звернення Учасників
Дата подання: 21 березня 2025 10:33
Дата відповіді: 24 березня 2025 19:04
Шановний Замовнику, строк для відповіді на звернення — три робочих дні з дня, коли учасник оприлюднив звернення (абз. 2 п. 54 Особливостей). Потенційними учасниками торгів подані два звернення щодо умов закупівлі (Щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору від 17.03.2025 11:36 та
Вимога Замовника надати Акт обстеження об’єкту, підписаний замовником від 17.03.2025 16:56) з обгрунтованими вимогами щодо внесення змін до тендерної документації. Станом на 21.03.2025 відповіді на звернення не надані, зміни до тендерної документації не внесені. У разі подальшої бездіяльності Замовника та ігнорування звернень потенційних учасників торгів та спливання терміну оскарження умов закупівлі, у термін до 26.03.2025 00:00, буде подана скарга до АМКУ на умови Закупівлі по темі зазначених вище звернень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, відповіді надано, в частину тендерної документації внесено зміни.
Щодо акту огляду об'єкта
Дата подання: 24 березня 2025 18:08
Дата відповіді: 27 березня 2025 19:17
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, а саме видалити дискримінаційні вимоги у п.п. 4.9 Додатку 2 до Тендерної документації. Предмет даної закупівлі не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей. За таких умов, представник Замовника з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не завірити акт обстеження, що може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єкта господарювання. Після внесення змін до тендерної документації від 24.03.2025р. зазначений пункт не видалено, зміни не внесено. У разі відсутності внесення змін, будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, вимога щодо огляду об’єкту не є дискримінаційною та встановлена для зручності самих учасників, щоб унеможливити виникнення непередбачувальних ситуацій пов’язаних з невідповідністю кошторисних обсягів робіт з фактичними, нецільового використання коштів.
Під час обстеження, Учасник може переконатися у можливості реалізації проектних рішень (оглядає місце проведення робіт, тощо), врахувати всі нюанси та особливості об’єкту, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які хочуть взяти участь в даній закупівлі, тим більше, що будь – який Учасник може безперешкодно здійснити огляд об’єкту.
Щодо Ваших тверджень стосовно можливості незавірення акту обстеження, зазначаю, що Замовник гарантує належне виконання зобов'язань зі свого боку.
Під час обстеження, Учасник може переконатися у можливості реалізації проектних рішень (оглядає місце проведення робіт, тощо), врахувати всі нюанси та особливості об’єкту, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які хочуть взяти участь в даній закупівлі, тим більше, що будь – який Учасник може безперешкодно здійснити огляд об’єкту.
Щодо Ваших тверджень стосовно можливості незавірення акту обстеження, зазначаю, що Замовник гарантує належне виконання зобов'язань зі свого боку.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-14-012488-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:42850121
Дата подання: 25 березня 2025 23:33
Дата подання: 25 березня 2025 23:33
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 березня 2025 14:43
рішення від 27.03.2025 № 4799.pdf
Дата публікації: 27 березня 2025 14:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2025 № 5346.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2025 12:00
рішення від 04.04.2025 № 5346.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2025 17:44
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро